je doet het nu nog, quote zijn gedeelte en praat hier verder zo moeilijk is dat niet hier mag je lullen wat je wilt, maar als je dat in het wedstrijd topic doet is eht allemaal onduidelijk en is eht straks een kut werk om een poll te maken, omdat je 4 pagina's door moet spitten om die pics te zoeken. zelfde met meerdere foto's posten, als je het zoals sjoewe doet (je foto telkens onder dezelfde naam uploaden zodat de link intakt blijft) is het geen probleem. er zijn er hier een aantal die al een tijdje in dit topic zitten en neem daar gewoon wat van aan want dan gaat het allemaal een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:05 schreef straight_8 het volgende:
er word iets gezegt en daar reageer ik op . logisch of nie???
me auto staat ook in het blaat gedeelte . dus daar had hij moeten reageren!
ook dat nogquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:48 schreef dnzl het volgende:
[..]
Velgen ook zelf bedacht of bracht BaZZos je op een goed idee![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:59 schreef ThaFreak het volgende:
oke de eerste de beste offtopic reactie gaat vanaf nu verdwijnen, als mensen zich niet vrijwillig aan de regels houden doe ik het wel.....
Dit topic is voor de plaatjes en pol en niet om de soep te gaan bespreken, over de soep praten mag in PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 5) en niet hier dus
commentaar op deze regel mag ik feedback van pta!
hehequote:Originally quoted by PaRvus
Kunnen de topics die met het Photoshoppen van auto's te maken hebben niet worden voorzien van een herkenbaar icoontje bij PTA...dat scheelt wat zoekwerk
goede soep alleen jammer van je golven op je dakquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:12 schreef Steve-O het volgende:
Laat ik het hier maar op houden creativiteit is op
[afbeelding]
Veel aan verandert maar ga niet opnoemen wat.
ja bter afwerkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:14 schreef Mons het volgende:
[..]
goede soep alleen jammer van je golven op je dak
En van de velgenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:14 schreef Mons het volgende:
[..]
Ja ik moet het met de hand hoe zou ik dat dan mooi vloeiend moeten krijgenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:14 schreef Mons het volgende:
[..]
dat zijn e60 m5 velgen nix mis meequote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:47 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
En van de velgen![]()
ja verder als dat kwam ik dus nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:08 schreef _BluB_ het volgende:
@ steve-O
volgens mij maak je kameleon lak met de gradient tool, ik weet het niet zeker maar ergens staat mij bij dat het daar mee moet
je selecteert het gewoon met de lasso tool maar je moet zorgen dat je niet van die onwijze hoeken krijgt, verder moet je zorgen dat je alles bij je dakraam beter afwerkt zodat het als het ware achter het dakraam doorlooptquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja ik moet het met de hand hoe zou ik dat dan mooi vloeiend moeten krijgen
overlay in layers menu bedoel je ?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:14 schreef _BluB_ het volgende:
ik zie het al, als je de mode van de gradient in overlay zet dan krijg je een mooie kameleonlak, als het goed is
ik bedoelde eigenlijk, als je de gradient tool gebruikt krijg je bovenaan een werkbalk, en in die werkbalk kan je ook de mode veranderen in overlay.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
overlay in layers menu bedoel je ?
Haal iig de BMW-logo's weg uit de velgen.....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:51 schreef Steve-O het volgende:
nee ligt niet aan jou, maar ik heb hem gewoon wat negatief camber gegevenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Je voorvelg staat een beetje raar of ligt dat aan mij ?
Ahaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:04 schreef Ultimora het volgende:
[..]
nee ligt niet aan jou, maar ik heb hem gewoon wat negatief camber gegeven
Post gewoon dingen over de soep hier en alleen foto's en polls daar...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Sjopwe lees dan de OP ofzo
Maar verder meld je alles wat niet in het wedstrijdtopic thuishoort hier.
Dus OOK langdradige discussies over ingezonden auto's (= meer dan 3 posts in het wedstrijdtopic)
Ik post een ding en dan heb je meneer wannabee-mod alweer:![]()
quote:Commentaar op een ander? Meld dat hier!
Regels zijn regels en ik hou me aan de regels.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Post gewoon dingen over de soep hier en alleen foto's en polls daar...
Iedereen doet het behalve jij, wat is het probleem nou?
Maar verder meld je alles wat niet in het wedstrijdtopic thuishoort hier.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:57 schreef Sjoewe het volgende:
Ohja en over OP's gesproken
[..]
Pas jij de OP aan dan ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:02 schreef Sjoewe het volgende:
Begin gewoon bij post één al hier... huilie
Goed van mij mag je het hel topic volspammen, als jij dat wil doe je dat maar lekker.
Ik ben geen mod, ik houd je niet tegen.
Maar houdt het nou gewoon overzichtelijk en post al je shit hier...
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
Alsof jij nog nooit een vies woord gebruikt hebt...
* GotenSSJ gaat z'n mon maar even spoelen
puss in bootsquote:
Mijne zitten er vanaf dag 1 opquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:37 schreef _BluB_ het volgende:
ik vind die stickers niet echt heel erg orgineel
Iets te laat voorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:05 schreef Blapiet het volgende:
ik zou je stickers iets doorzichtig maken, ze liggen nu zo OP je foto i.p.v. erin
Ik denk dat ie bedoeldt dat ze premade van www.digimods.co.uk afkomenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mijne zitten er vanaf dag 1 op
Ow ja kloptquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoeldt dat ze premade van www.digimods.co.uk afkomen
Verder niet erg maar ze komen zo vaak langs.
De luchtinlaat aan de zijkant heb ik inderdaad alleen voor het uiterlijk erop gezet. Zinloos is het zeker, maar dat zijn volgens mij de meeste dingen die iedereen op de auto's zet in dit topic.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:17 schreef Sjoewe het volgende:
* Luchthapper voorop is scheef, dwz niet in perspectief.
* Hetzelfde geldt voor je tankdop
Hoop dat je er wat aan hebt.
Luchtinlaten aan de zijkant worden toch voor je remschijven achter gebruikt (d.w.v. rijwind diw je schijven koelt?)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:17 schreef Sjoewe het volgende:
* Overdaad schaad, je lucht inlaten aan de zijkant zijn er mooi opgesoept maar een beetje veel van het goede. Bovendien klopt de plek 'anatomisch' niet. Het rooster zit over de voordeur heen (waarvan de naad compleet weg is) De tweede loopt het achterportier in. Als de motor voorin zit zijn zulke lucht inlaten zinloos. Het ziet er dus wel mooi uit, maar wil je realistischer soepen dan moet je met dat soort dingen rekening houden
Het kan wel, maar deze is wel erg grootquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:46 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Luchtinlaten aan de zijkant worden toch voor je remschijven achter gebruikt (d.w.v. rijwind diw je schijven koelt?)
@soeper: ik zou de achterdeuren wegshoppen, krijg je een soort coupé achtige S40 waarbij je probleem met de achterdeuren gelijk verholpen zijn
het roze blijft,... 't is een vet kleurtje voor deze autoquote:Op zondag 4 juli 2004 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
* Ditch the pinkHet is bijvoorbeeld bij de komlamp te saturated. De schaduwen zijn te roze zo.
* De middelste grill klopt niet echt hij moet wat meer naar links beginnen en wat verder naar rechts eindigen (vooral de onder hoek) en ik zou à lá de originel onderste naast de rechter hoek een schaduwtje (donkerder stukje) maken zodat het lijkt alsof de grill in de auto valt.
*Je voorband is wel erg wobbeliebobbelie. c 'n p even een stukje van het origineel eroverheen. Dan zie je er niks meer van.
*kleine details weer bij kleuren zoals de ruitensproeiers en de naden van de motorkap, die horen gewoon zwart
zo skilled ben ik nog niet hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
ik bedoelde meer van doe het opnieuw, en spreid de kleur over de 3 color gebieden. Meer in light en minder in dark
Probeer het realistisch te houden....het ziet er nu zo getekend uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:57 schreef Phtisicus het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst ook maar eens een poging gedaan tot het tunen van een auto in Photoshop. Als iemand nog nuttige tips heeft dan post het maar. Dus niet van: "ik vind die kleur niet mooi"![]()
[afbeelding]
ben der eindelijk klaar mee, best nog wel een werkjequote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Wanneer komt de poll ?
* ThaFreak weet niet hoe die een poll maakt.
Ik zocht geloof ik op \'rims\'... (bijvoorbeeld bij google onder afbeeldingen)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:19 schreef Steve-O het volgende:
waar kan ik van die chrome pooier velgen vinden van een redelijke kwaliteit
Sterker nog, het is bij heel veel auto's zoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:14 schreef Masegate het volgende:
[..bladiebla..]
Verder nog een vraagje: Zijn er auto's waarbij de remklauwen zo zitten als bij BazzoS? Nee toch? Of toch wel? Naja....
En tot slot: veel leuke soepjes!
Dank u, was me nog nooit opgevallenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Sterker nog, het is bij heel veel auto's zo
-edit- zie hier:
http://www.highresautoimages.com/porsche/carreragt28.jpg
Kan iemand kommentaar geven op mijn soep? Dan kan ik daar de volgende keer rekening mee houden, alvast bedankt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:14 schreef Bond het volgende:
Het idee achter deze soep was een beetje de RR style te behouden en dan dat zo'n sjonnie hem verpest met zijn stikers![]()
Wat is er veranderd:
Cabrio gepakt van een Z9 concept car
Ramen erop gemaakt
Velgen van BBS
Veel stikkers![]()
Veel meer dat er niet bijstaat.
Ramen moeten eigenlijk ook open staan, raad je dan aan er nog een iets grotere opening tussen die stijl en het raam te maken? Of toch maar ertegenaan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:12 schreef Masegate het volgende:
Nou ik zou de ramen totaan, hoe heet dat, de stijlen tegen de voorruit aan maken. En verder kan het gezichtsbedrog zijn hoor, maar zijn de velgen nou niet rond? ....
Haha, grappig man, ziet er leuk uit... Zal de eigenaar wel flink wat kosten aan reparaties aan de achterkantquote:
ik zie 3 dingen die gelijk zijn als die van rosbief. probeer een beetje origineel te blijven svp.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:20 schreef mx_player het volgende:
[afbeelding]
mijn eerste (echte) autophotoshop.
ik begrijp best dat het je eerste photoshop is, en dat dit mischien een beetje roet in het eten is, maar ik kan me voorstellen dat het voor rosbief ook niet leuk is als er zo'n beetje een identieke auto als de zijne hier staat.quote:De Regels
- Je moet de opgegeven auto bewerken
- De orginele auto moet herkenbaar blijven
- Het moet je eigen bewerking zijn. Niet een van internet, niet een van je broer/neef/vriend/whatever.
- Voorkom plaggiaat/gebruik van zelfde onderdelen. Blijf orgineel!
- De bewerking moet geresized worden naar 800x600.
- De rondes zijn alsvolgt ingedeeld:
ik kan eerlijk en oprecht zeggen dat ik al aan de wagen bezig was toen ik zag dat hij dezelfde onderdelen had gebruikt.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:26 schreef Ultimora het volgende:
[..]
ik zie 3 dingen die gelijk zijn als die van rosbief. probeer een beetje origineel te blijven svp.
[..]
ik begrijp best dat het je eerste photoshop is, en dat dit mischien een beetje roet in het eten is, maar ik kan me voorstellen dat het voor rosbief ook niet leuk is als er zo'n beetje een identieke auto als de zijne hier staat.
ik doe trouwens zelf niet mee omdat ik morgen op vakantie ga, en het gewoon erg druk heb.
ja ik was al bijna klaar met mijn soep toen ik het zag.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:54 schreef Ultimora het volgende:
neej, zo serieus is het allemaal ook niet, maar wat ik probeer te zeggen is dat je het in het vervolg een beetje kan proberen te voorkomen. maargoedkomt wel goed..
quote:mx_player
zijn we connected ofzo> wtf die velgen luchtinlaat, uitlaat heb ik exact hetzelfde. :S
inderdaad, deze opmerking werd vlak na mijn inzending erbij gezet, dus ik geloof mx player wel. Zo'n ramp vind ik het trouwens niet dat hij de dezelfde velgen en uitlaat heeft gebruikt, toevallig is het wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:55 schreef mx_player het volgende:
[..]
ja ik was al bijna klaar met mijn soep toen ik het zag.![]()
quote uit andere topic
[..]
zien er te cartoonerig uit (vreemd woordquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:48 schreef Blapiet het volgende:
Weet nog niet welke ik zal gebruiken, verder nog tips en opmerkingen gevraagd
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook gemerkt dat als je de auto een felle kleur geeft dat hij dan meteen een stuk minder realistisch wordt. De mijne was eerst ook rood, maar heb hem toen toch zilvergrijs gemaakt om die reden. Weet iemand misschien hoe je dit 'cartoonige' uiterlijk weg kunt werken?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
zien er te cartoonerig uit (vreemd woord)
beetje de brightness naar beneden doen lijkt mequote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:33 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik heb ook gemerkt dat als je de auto een felle kleur geeft dat hij dan meteen een stuk minder realistisch wordt. De mijne was eerst ook rood, maar heb hem toen toch zilvergrijs gemaakt om die reden. Weet iemand misschien hoe je dit 'cartoonige' uiterlijk weg kunt werken?
poehoe...k mag dan wel zeggen dat deze er echt te gek uitziet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:37 schreef Masegate het volgende:
Ja kom maar met jullie commentaar, niet over afwerking, want dat moet ik nog doen... Dank u!!
[afbeelding]
© 2004 Masegate
Volgens mij zijn ze identiek en niet eierig, maar ik ga het toch ff sjekke...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:15 schreef EvEy het volgende:
[..]
poehoe...k mag dan wel zeggen dat deze er echt te gek uitziet.
een klein minpuntje de rechtervelg lijkt een beetje eivormig niet echt helemaal rond (maar dan moet je wel goed kijken)
hij ziet er weluit
Zelfs die luchthapper die jij op je deur hebt, heeft mx player omgedraaid in het klein rechts boven het wiel. Beetje toevallig dat je én velgen én uitlaat én luchthapper hetzelfde hebt. Maar goed ik zit er verder niet mee hoor, may de beste soep win...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
inderdaad, deze opmerking werd vlak na mijn inzending erbij gezet, dus ik geloof mx player wel. Zo'n ramp vind ik het trouwens niet dat hij de dezelfde velgen en uitlaat heeft gebruikt, toevallig is het wel.
Dit is wel de lelijkste die hier voorbij gekomen is qua afwerking en opbouwquote:
lezen is ook niet je sterkste kant hequote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:48 schreef noob het volgende:
[..]
Dit is wel de lelijkste die hier voorbij gekomen is qua afwerking en opbouw
Hoop dat je hem nog gaat verbeteren, want dit is gewoon bagger![]()
om de waardeloze steve-o stijl van kritiek hoog te houden![]()
Hopelijk ga jij natuurlijk wel laten zien hoe het WEL moet he...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:48 schreef noob het volgende:
[..]
Dit is wel de lelijkste die hier voorbij gekomen is qua afwerking en opbouw
Hoop dat je hem nog gaat verbeteren, want dit is gewoon bagger![]()
om de waardeloze steve-o stijl van kritiek hoog te houden![]()
mooie OZ wielenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:37 schreef Masegate het volgende:
Ja kom maar met jullie commentaar, niet over afwerking, want dat moet ik nog doen... Dank u!!
[afbeelding]
© 2004 Masegate
wow jij kan goed lezenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:52 schreef Masegate het volgende:
[..]
Zelfs die luchthapper die jij op je deur hebt, heeft mx player omgedraaid in het klein rechts boven het wiel. Beetje toevallig dat je én velgen én uitlaat én luchthapper hetzelfde hebt.
Niet lullig bedoelt maar :quote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:27 schreef mx_player het volgende:
niet lullig bedoelt ofzo, want ik vind m wel goed gesoept.
maar moest de originele auto niet herkenbaar blijven??
Uitleg......????quote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:29 schreef mx_player het volgende:
[..]
wow jij kan goed lezen![]()
![]()
stuk beter jaquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:40 schreef skyfire het volgende:
Maar helemaal wit gemaakt.
waar danquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:55 schreef Mons het volgende:
@ Steve-O dr is ook zoiets als een edit knop
er word volgens mij heel wat gegapt en gekopierd maar ach het topic loopt weer
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
waar dan
Haha sorry dan. This is only the beginningquote:Op zondag 11 juli 2004 12:09 schreef Parvus het volgende:
Die van Vieberdevieb vind ik iets te goed voor 'een eerste keer'
Wel wat ervaring met photoshop maar nie met pictuning. Had dit nog nooit gedaan.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:06 schreef Parvus het volgende:
Ja hij is gewoon goed alsof je al ervaring hebt. Je moet mijn eerste shop eens zien![]()
hehe
dat scheelt meestalwelquote:Op maandag 12 juli 2004 00:33 schreef Vieberdevieb het volgende:
[..]
Wel wat ervaring met photoshop maar nie met pictuning. Had dit nog nooit gedaan.
Vibe![]()
newbie als je goed kijkt is de body andersquote:Op zondag 11 juli 2004 12:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is makkelijk gewoon bijna deze auto posten
Ethnocentricquote:Op maandag 12 juli 2004 09:42 schreef AEZscf het volgende:
En nog een vraagje aan Masegate: "Welke lettertype is dat wat je gebruikt hebt in je soep?"
Wel toevallig zelfde velgen,"luchtinlaat"quote:Op maandag 12 juli 2004 10:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
newbie als je goed kijkt is de body anders
hogere motorkap , andere wielkasten enz
Vanavond? Of vanmiddag? Toch?quote:Op maandag 12 juli 2004 12:56 schreef Bond het volgende:
Wanneer sluit deze ronde eigenlijk?
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel toevallig zelfde velgen,"luchtinlaat"
netjesquote:Op maandag 12 juli 2004 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dit is ook mijn eerste auto-fotosoep
Van mij ook nie. Maar toen ik die Rolls zag moest ik aan de Thunderbirds denken. Alleen zitten deze niet voor. Vondt dan gewoon cool er uit zien had er ook 8 bij kunnen plaatsen.quote:Op maandag 12 juli 2004 00:53 schreef Mons het volgende:
[..]
...alleen is dat meer dan 4 wielen niet echt mijn ding.
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:14 schreef Masegate het volgende:
Post ook op wie je stemt, en waarom! Dit is niet alleen nuttig voor de soeper, maar ook handig ter controle...
Tja, bijna niemand doet da, dus da schiet nie echt op, maar op zich vind ik het wel een idee hoor. Alleen hoeft die poll dan niet meer, dan maar gewoon reageren, dan kan er nooit gecheat worden he... Degene die de auto heeft gekozen moet dan gewoon een start geven, waarna iedereen gewoon zijn stem geeft en dan handmatig tellen nadat dezelfde persoon het eind heeft aangegeven... Ik ben er wel voor eigenlijk...quote:Op maandag 12 juli 2004 21:32 schreef BazzoS het volgende:
Misschien is het een goed idee om alleen de stemmen te tellen waar ook de "uitleg" bij staat? of word dat te lastig?
de Poll word dan idd overbodig, en er kan idd niet meer(lees: minder makkelijk) gecheat worden.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:04 schreef Masegate het volgende:
[..]
Tja, bijna niemand doet da, dus da schiet nie echt op, maar op zich vind ik het wel een idee hoor. Alleen hoeft die poll dan niet meer, dan maar gewoon reageren, dan kan er nooit gecheat worden he... Degene die de auto heeft gekozen moet dan gewoon een start geven, waarna iedereen gewoon zijn stem geeft en dan handmatig tellen nadat dezelfde persoon het eind heeft aangegeven... Ik ben er wel voor eigenlijk...
Jij grapjurk jijquote:Op maandag 12 juli 2004 22:14 schreef Vieberdevieb het volgende:
Ah jamme nu is ie dicht wou nog met deze meedoen. Heb de velgen en de kleur hetzelfde gelaten. Heb wel lang op de body gewerkt maar nu is ie zo.
[afbeelding]
Jammer dat oe nie meer mee ken doen
16 juli 2008 zou een mooie datum zijn.....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:00 schreef Masegate het volgende:
Euhm, wanneer moet ik hem nou sluiten ??
Dit is een Seat met Rolls Royce velgen?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:14 schreef Vieberdevieb het volgende:
Ah jamme nu is ie dicht wou nog met deze meedoen. Heb de velgen en de kleur hetzelfde gelaten. Heb wel lang op de body gewerkt maar nu is ie zo.
[afbeelding]
Jammer dat oe nie meer mee ken doen
Zou je denken?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:18 schreef Cyberdogg het volgende:
Dit is een Seat met Rolls Royce velgen?![]()
en nu weer over naar belangrijke zaken; jouw usericonquote:Op dinsdag 13 juli 2004 02:07 schreef Outckast het volgende:
Ik vind hem wel okzou er geen problemen mee hebben om er in rond te rijden
Sorry dude, ik zal beter op letten, soms denk ik dat ik in het blaat forum post en dan ist het wedstrijd topic. Maar ik ga mijn leven beteren! Vanaf vandaag!quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:38 schreef Mons het volgende:
@ Masegate denk een beetje om je offtopic gelul in het wedstrijd topic, moet gewoon beetje schoon blijven.
lul je dr maar niet onderhuid je bent gewoon een spammerquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:59 schreef Masegate het volgende:
[..]
Sorry dude, ik zal beter op letten, soms denk ik dat ik in het blaat forum post en dan ist het wedstrijd topic. Maar ik ga mijn leven beteren! Vanaf vandaag!
- Gat in de motorkap, niks erop vond ik ook zo saai staan. Maar ik kan hem weghalen natuurlijk, of heb je misschien nog een idee hoe het dan beter zou kunnen zijn?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:42 schreef Masegate het volgende:
Gat in de hood is lelijk. En die grills in de bumper, of hoe dat ook heet, filters maybe, mogen iets donkerder als je begrijp wak bedoel.
Het zal misschien wel mijn smaak zijn ofsow, maar of het nou het goeie gedeelte van de motor is of niet... ik vind het behoorlijk lelijk om een "raampje" in je motorkap te makenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:53 schreef Bond het volgende:
[..]
- Gat in de motorkap, niks erop vond ik ook zo saai staan. Maar ik kan hem weghalen natuurlijk, of heb je misschien nog een idee hoe het dan beter zou kunnen zijn?Ik heb het trouwens uit een foto gekipt van een auto met open motorkap en het is dus wel de goede kant van de motor, want eerst zat ik zelf daar naar te kijken.
- Die grill zal ik wat donkerder maken. Dat moet nog wel lukken![]()
Dan laat ik hem lekker zitten.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:22 schreef Masegate het volgende:
[..]
Het zal misschien wel mijn smaak zijn ofsow, maar of het nou het goeie gedeelte van de motor is of niet... ik vind het behoorlijk lelijk om een "raampje" in je motorkap te makenMaar goed, als jij het wel mooi vind, moet je het natuurlijk gewoon laten zitten he.
niet zo miepen jijquote:Op maandag 19 juli 2004 19:09 schreef Mons het volgende:
dr komt een nieuwe foto aan dus ik zou eens in het wedstrijdtopic kijken
@ ThaFreak: koel dat je de poll maakt maar wil je hem voortaan neit eerder dan 3 uur maken, er is vaak genoeg nog gebeurt dat er een paar minuten voor 3 nog een foto word bijgevoegd en dat zou lullig zijn(ik ben nogal een last minute soeper)
Heb je er wel 1 gemaakt? Wil je hem dan laten zien. Ben wel beniewd namelijk.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:09 schreef Mons het volgende:
(ik ben nogal een last minute soeper)
dat zal aan je inzending liggen danquote:Op maandag 19 juli 2004 21:16 schreef Bond het volgende:
[..]
Heb je er wel 1 gemaakt? Wil je hem dan laten zien. Ben wel beniewd namelijk.
Wat me ook opvalt is dat echt iedereen een ander idee bij de auto heeft is echt grappig.Ga hier zeker vaker aan meedoen, maar hoop wel dat er bij de volgende keer weer meer meedoen.
Mons heeft dus ABSOLUUT gelijk; kijk naar alle vorige delen van het photoshoptopic waarin de poll ALTIJD om 15:00 begon. Zoals nu was ik ook van plan om voor 15:00 mijn shop nog in te leveren maar de wedstrijd duurde nu van dinsdag tot maandag, 6 dagen dus.. ik vind het echt slecht geregeld en ik baal ontzettend want nu heb ik dus alweer (pas geleden ook al) voor niks gephotoshopt omdat een stel clowns die niet kunnen wachten de poll pushen.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet zo miepen jij![]()
zal er idd in het vervolg aan denken, voor nu mijn nederige excuses![]()
er moet gewoon bij het posten van de soepauto al een datum en tijd zijn voor de sluiting. Ik persoonlijk vond zondagmiddag 18:00 prima, heb je iig duidelijkheid. Nu heb je ook weer dat degene die gewonnen heeft pas een dag later z'n auto post.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:58 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Mons heeft dus ABSOLUUT gelijk; kijk naar alle vorige delen van het photoshoptopic waarin de poll ALTIJD om 15:00 begon. Zoals nu was ik ook van plan om voor 15:00 mijn shop nog in te leveren maar de wedstrijd duurde nu van dinsdag tot maandag, 6 dagen dus.. ik vind het echt slecht geregeld en ik baal ontzettend want nu heb ik dus alweer (pas geleden ook al) voor niks gephotoshopt omdat een stel clowns die niet kunnen wachten de poll pushen.
Thanks guys, sportief.
tsjeee tis maar een foutje waar ik al sorry voor heb gezegt en 7dagen is het dus van dinsdag tot en met maandag als we zo gaan miepen!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:58 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Mons heeft dus ABSOLUUT gelijk; kijk naar alle vorige delen van het photoshoptopic waarin de poll ALTIJD om 15:00 begon. Zoals nu was ik ook van plan om voor 15:00 mijn shop nog in te leveren maar de wedstrijd duurde nu van dinsdag tot maandag, 6 dagen dus.. ik vind het echt slecht geregeld en ik baal ontzettend want nu heb ik dus alweer (pas geleden ook al) voor niks gephotoshopt omdat een stel clowns die niet kunnen wachten de poll pushen.
Thanks guys, sportief.
Dat is helemaal juist.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tsjeee tis maar een foutje waar ik al sorry voor heb gezegt en 7dagen is het dus van dinsdag tot en met maandag als we zo gaan miepen!
Ja rare vergelijking ik weet het, maar je snapt het welquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:56 schreef AEZscf het volgende:
Wat een vergelijking met huiswerk.
Het is gewoon de aard van sommige mensen om te presteren onder druk.
En er zijn ook mensen die tijd vrij moeten maken voor het meedoen aan deze competitie. Daar hoor ik ook bij. Dus voor zulke mensen is het noodzakelijk duidelijk te zijn over de sluitingsdatum. Niet iedereen komt immers elke dag op Fok om te kijken wie er nu weer de sluitingsdatum gaat bepalen.
En hoe duidelijk kun je zijn en hoeveel misverstanden kunnen er ontstaan als we met zijn allen 1 dag en 1 tijdstip aangeven voor het einde van de ronde.
Dus dat lijkt me de beste oplossing.
Nou kom maar op met de volgende wagen, hoop dat hij leuker is dan de vorige dan neem ik ook weer de moeite om mee te doen.
Laat ik het zo zeggen;quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:40 schreef Bond het volgende:
Is de foto goed?
'k snap hem, als ik nog een keer win zoek ik wel weer een mooie.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen;
als je nog andere voorstellen hebt, graag!![]()
Ik loop niet te miepen, ik vind gewoon dat er systeem moet komen in zoiets als dit; iets wat er het afgelopen jaar ALTIJD is geweest (ja, voordat jij uberhaupt PTA-mod was)...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tsjeee tis maar een foutje waar ik al sorry voor heb gezegt en 7dagen is het dus van dinsdag tot en met maandag als we zo gaan miepen!
dinsdag=dag 1quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:04 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik loop niet te miepen, ik vind gewoon dat er systeem moet komen in zoiets als dit; iets wat er het afgelopen jaar ALTIJD is geweest (ja, voordat jij uberhaupt PTA-mod was)...
wat dat er mee te maken heeft snap ik niet maar laat ik verder maar rusten
Ik heb al die tijd meegedaan, en nu dacht ik weer 's mee te doen na een lange pauze.. als er geen systeem in komt vind ik het niet gek dat dit topic slecht loopt en blijft lopen.
Dan had uitgerekend jij als die-hard dit systeem moeten kennen, maar je aanname dat dinsdag de poll zou zijn was fout. jou fout. dit systeem was er zelfs al voordat thafreak mod was weet je.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:04 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik loop niet te miepen, ik vind gewoon dat er systeem moet komen in zoiets als dit; iets wat er het afgelopen jaar ALTIJD is geweest (ja, voordat jij uberhaupt PTA-mod was)...
Er is al een oplossing aangeboden hier vlakboven. ik opperde het voor de hand liggende.quote:Ik heb al die tijd meegedaan, en nu dacht ik weer 's mee te doen na een lange pauze.. als er geen systeem in komt vind ik het niet gek dat dit topic slecht loopt en blijft lopen.
Als ie om 18:51 gepost wordt vind ik het nogal weinig 'dag' om te photoshoppen, maar het is goed zo; ik snap het al.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dinsdag=dag 1
woensdag=dag 2
donderdag=dag 3
vrijdag= dag 4
zaterdag= dag 5
zondag= dag 6
maandag= dag 7 dus de poll
jij hebt vast nog niet die meesterlijke dikke soep van Henkmanz gezien wat een bullshit. Ik werk weetje wel geld verdienen en ik heb niet echt altijd tijd om foto's te gaan soepen en aangezien het gewoon tot 3 uur duurt neem ik m'n tijd.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat is helemaal juist.
[b]Daarnaast doet me zo'n last-second inzending denken aan die schoolkids die liever buiten spelen en op het laatst hun huiswerk inleveren, liefst gekopiëerd van anderen. ]/b[
Gewoon op tijd beginnen, en je mist die laatste 7 minuten niet tot 15:00h. Op tijd zijn heet dat.
en van dinsdag tot maandag is dus 7 dagen. van dinsdag naar dinsdag is 8 dagen.
EN nu stoppen met mijn vriendje pesten
Ik had deze post nog niet eens gelezen; wil je hiermee suggereren dat ik mijn shit kopieer van anderen en op het laatste moment inlever?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:38 schreef Tjabbo het volgende:
Daarnaast doet me zo'n last-second inzending denken aan die schoolkids die liever buiten spelen en op het laatst hun huiswerk inleveren, liefst gekopiëerd van anderen.
Gewoon op tijd beginnen, en je mist die laatste 7 minuten niet tot 15:00h. Op tijd zijn heet dat.
Omg, gay. Dat heeft ook echt wat te maken hiermeequote:EN nu stoppen met mijn vriendje pesten
ik zou me netjes houden omdat ik mod benquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:27 schreef Mons het volgende:
@ThaFreak: beetje lame reactie (voor een mod) bedoel dr is gewoon een regel en daar moet ook jij je aan houden (ik dacht dat ik je er gewoon netjes op gewezen had)
Nee, je hoeft je niet netjes te houden omdat je mod bent maar dat is meestal wel wat relaxterquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zou me netjes houden omdat ik mod ben![]()
ik heb sorry gezegt dat ik hem 3 minuten te vroeg hebt geopend zoals je me zei dus wat zit je nu nog te miepen dan???
Nee. absoluut niet. Vaak heb je mooie bewerkte auto's. ik suggereer dat ' alles op het laatst aan laten komen' naar lakse studenten mentaliteit neigt. die 3 minuten. kom op zeg.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:38 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik had deze post nog niet eens gelezen; wil je hiermee suggereren dat ik mijn shit kopieer van anderen en op het laatste moment inlever?
Afraffelwerk komt imho door dingen die op het laatst nog net ff af moeten.quote:Wat Mons zegt is right; ik werk ook. Daarnaast heb ik een sociaal leven en een aantal hobbies te beoefenen. Het zou écht niet de eerste keer zijn dat ik om 5 voor 3 mn shop upload omdat ik gewoon de tijd neem en graag gebruik maak van de gegeven tijd.
Net zoals in het bedrijfsleven (waar ik ook ervaring mee heb, zeker op gebied van multimedia) is een deadline een deadline. In de praktijk blijkt echter dat de mooiste producten pas op het laatste moment worden ingeleverd aangezien er zorg aan besteed is; geen afgeraffeld produktje dus. Kun jij mooi zeggen dat je op tijd moet beginnen en je die 7 minuten niet mist; dan word jij dus zo'n afraffelfiguur die in het bedrijfsleven op z'n flikker gaat krijgen omdat je de tijd die je krijgt niet benut; daar kom je wel achter.
[..]
Nee helemaal niet. Dit was om te verduidelijken dat het een post met een knipoog was. Het ging alleen om de manier waarop iemand wordt afgebrand terwijl hij (jij in dit geval) zelf niet goed gekeken had.quote:Omg, gay. Dat heeft ook echt wat te maken hiermee.
voor de joekels van 20 inch remmenquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:37 schreef MrSkyline het volgende:
ziet er koel uit, maar wat heb je aan de luchtinlaat als de motor voorin zit?
Hmm heel appart, ik heb vandaag dezelfe kleur en dezelfde rims erop gedaanquote:
je bent een paar weken te laatquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:39 schreef FijnDier het volgende:
[..]
Hmm heel appart, ik heb vandaag dezelfe kleur en dezelfde rims erop gedaan![]()
Ik dacht eerst dat ik mn eige sjoppie erop zag staan
![]()
dan ben jij dus niet zo creatief als je dachtquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:39 schreef FijnDier het volgende:
[..]
Hmm heel appart, ik heb vandaag dezelfe kleur en dezelfde rims erop gedaan![]()
Ik dacht eerst dat ik mn eige sjoppie erop zag staan
![]()
Hoe weet je dat die voorin zit, misschien heb ik die ook wel naar achteren gesoept?quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:37 schreef MrSkyline het volgende:
ziet er koel uit, maar wat heb je aan de luchtinlaat als de motor voorin zit?
die is voor de koeling van het bier in de kofferbakquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:07 schreef MrSkyline het volgende:
dan heb je die asociale grill aan de voorkant niet nodig. one way or the other, 1 van de 2 is overbodig
wat een geile paint jobquote:Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef MrSkyline het volgende:
ik lust ook wel wat reacties, misschien word dit me final maar dat week nog niet.
so hit me.
plaatje staat op picserver, maar das niet altijd even betrouwbaar, als hij niet laad gewoon ff refreshen dan moet hij werken... of picserver is down
maargoed.
[afbeelding]
ohw leek net zoquote:Op zondag 25 juli 2004 22:32 schreef MrSkyline het volgende:
sideskirt is niet onder elkaar geplakt, maar ik men dr idd ook niet tevree over, komt hiervandaan:
[afbeelding]
http://www.ultimatecarpage.com/pic.mv?imagenum=3&num=1958
en de velgen zijn niet erg mooi idd, ik heb nog op zoek naar GT velgen met een single bolt fitting, moeilijk passend te vinden....
Oef, nice paint dudequote:Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef MrSkyline het volgende:
ik lust ook wel wat reacties, misschien word dit me final maar dat week nog niet.
so hit me.
plaatje staat op picserver, maar das niet altijd even betrouwbaar, als hij niet laad gewoon ff refreshen dan moet hij werken... of picserver is down
maargoed.
[afbeelding]
Dude, je zegt dat cabrio lelijk en simpel is omdat je een deel van een astra cabrio moet nemen en klaar; maar als je nou 's niet standaard donormateriaal gebruikt en zelf wat gaat brushen ofzo; dat is toch al veel meer een uitdaging? Ik snap niet dat je er zo'n probleem van maakt dat de foto te 'simpel' is... ik loop nu al een tijdje mee in dit topic (met een korte rustpauze) en ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zo moeilijk deed over de moeilijkheidsgraad van een auto.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:15 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
cabrio is lelijk, en simpel, je neemt een deel van een astra cabrio en je bent klaar, ik ga m wel cellshaden ofzo, misschien andere wielen en wat bestickering.
Misschien rare vraag ziet de eerste reactie al voor zich van: "klopt rare vraagquote:Op donderdag 29 juli 2004 18:51 schreef Henkmanz het volgende:
Moeilijke foto's heb ik zo váák gehad.. mijn ervaring met auto's photoshoppen is dat het na een tijdje juist gaat vervelen om onmogelijke foto's voor je neus te krijgen, zeker als je met een lading niet al te gevorderde photoshoppers werkt. Ik denk dat je voor echte uitdagingen gewoon naar TB moet gaan, en dit het beginnershoekje moet laten. Ik bedoel, waar kun je anders instappen dan hier?
wat een rare vraagquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:51 schreef Bond het volgende:
[..]
Misschien rare vraag ziet de eerste reactie al voor zich van: "klopt rare vraag" wat is TB?
Zeer leuk, maar ik moet nog steeds leren dus doe ik dit maar een keer. Maar is hetd an erg om van die Tutorials te gebruiken? Zo heb ik alles geleerd.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
Leuke tutorials op digimods nah?
Op zich heb ik wel een eigen plaatje gebruikt. De kleur had ik al zo en toen zag ikd at van het plaatje, dat hij toevallig die auto ook blauw heeft gemaakt. En deze keer scheinen er ijnderdaat weinig veranderingen in te zitten, maar ze zitten er wel, maar ik wou het niet zo overdreven doen. Meer hou ik een auto zou tunen en er dan nog in durven te reiden (alhoewel dit niet echt mijn kleur isquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:25 schreef Sjoewe het volgende:
Het is niet erg om tut's te gebruiken, maar als je precies kan zien welke je gebruikt hebt wordt het een beetje saai. Tut's oefen je en geef er daarna lekker een eigen draai aan. Nu is het namelijk een digimods soep, ipv een bond soep.
De auto zelf:
*Hij is te blauw, de kleur is veelste saturated, dat ding geeft bijna licht.e velgen zijn niet mooi, veelste donker.
*Hij is een beetje saai, behalve het Arosa front is er uiterlijk weinig gebeurd. Skirts, een andere bumper, spoiler ed zouden het toch allemaal wat prikkelender maken.
moet je even op kijken naar dat zwarte naast de (op de foto) linker koplamp zien, die loopt tever door naar mijn ideequote:Op maandag 16 augustus 2004 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
Koplampen zijn ongewijzigd, dus tja, dat zie ik niet.
Lol, cool dat jij dat alvast even bepaalt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:03 schreef Bond het volgende:
Waarom jij wint toch wel
Sorry, mijn stem heeft ie, ik had het zo neer moeten zetten dat is waarquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:06 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Lol, cool dat jij dat alvast even bepaalt.
Daar mag ej d8 ik ook geen reactie geven alleen hier. Zal eens kijkenw at ik kan vinden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:50 schreef ironmanbas het volgende:
daar reageerde niemand, hier zijn vast wel opmerkingen....
Greetz
Probably van zo'n vette audi concept waar ik de naam ff nie meer zeker van weet, als ik het me een beetje goed herinner, heette hij de "Le Mans" of iets in die richting.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:54 schreef Bond het volgende:
- Koplampen (wou man, waaar heb je die vandaan?)
Graag C&C dus.quote:Op zondag 5 september 2004 09:27 schreef Bond het volgende:
Eindelijk heb ik weer een keer kunnen soepen. Dit is een soep geweest waar ik weel (voor mij
) nieuwe dingen in heb geprobeerd. Geef er graag wat commentaar op want ik wil graag beter worden.
Okee de shop:
[afbeelding]
Veranderd:
- Velgen
- Verlaagd
- Kleur
- Zelf gebrushte side skirt (voor het eerst dus, vind je het goed gelukt?)
- Bumper iest veranderd, alleen maar een stijltje zodat de intercooler er tussen paste. Bumper is ook de schaduw wat van veranderd van de hele auto eigenlijk. Hij is wat donkerder de andere kant, maar ik kreeg dat niet meer terug toen ik het eenmaal zag
- Achtergrond, hij staat nu in thailand![]()
- Carbon motorkap, is het zo realistische carbon of kan ik dit voortaan maar beter niet meer proberen?
- Spoiler, ik houd niet van spoilers maar deze ging nog wel. Oow ja deze loopt ook door ind eachterruit. Is ook iets voor het eest doordat die achtergrond veranderd is moet alles weer goed door de raampjes komen, is dat goed gedaan?
Graag commentaar op deze shop en als het kan ook hoe je zoiest moet verbeteren. Of als je hem helamaal perfect vind kan dat ook, maar ik denk van niet.
Wel het commentaar in het slowchat gedeelte geven graag.
Velgen zijn geript van StefanP's supraquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:36 schreef Bond het volgende:
@BazzoS
Geen idee, waar komen die velgen vandaan?
Bij je voorwiel heb ik het idee dat je velg scheef zit, band is aan de ene kant (nog) dummer dan aan de andere kant.
Die spoiler zit er goed op, waar haal je dat soort tuning dingen vandaan?
Dat was het dan weer.
Heeft iemand nog commentaar op mijn shop, of is die perfect
OKe, komtie:quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:11 schreef Bond het volgende:
Nope dat was mijn oude versie, ik heb hem helemaal opnieuw gemaakt, want er was fout aan gegaan ik ahd er tijd voor, dus...
niet moeilijk maar moeilijker, misschien...omdat er nu zo weinig fellaz meedoen...quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:49 schreef Sjoewe het volgende:
Rofl als dit al een "moeilijke" auto is :')
Ik heb je oude inzending ook niet gezien, en je velgen vind ik donker, maar ze staan er wel netjes opquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:11 schreef Bond het volgende:
Dank u, gaanw e eens op letten, oow aan die wielen is niks verandend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |