Beefcakequote:Op donderdag 1 juli 2004 14:00 schreef beefcake het volgende:
LadyS is geboordt en zwanger
komt door de zwangerschapquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:00 schreef LadyS het volgende:
ik maak wel lekkere tiepvauten de laatste dagen zeg![]()
![]()
Nou zeg, wat doen die meiden je toch pesten, zijn je buren nog steeds aan het geilen trouwensquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:02 schreef LadyS het volgende:
nouhou![]()
![]()
![]()
*zich in hoekje terugtrekt*![]()
dat waren de buren van Luchtbel die aan het geilen warenquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:05 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nou zeg, wat doen die meiden je toch pesten, zijn je buren nog steeds aan het geilen trouwens![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:57 schreef Xanthe het volgende:
Had ik al verteld dat ik nu al last heb van zwangerschap dementie?
Laatst wist ik ineens helemaal niet meer hoe ik mijn veters moest strikken.
En maar proberen..... en dan kreeg ik hem wel vast , maar ik had door dat ik iets verkeerds deed , maar wat?
Ik kwam er niet uit en bleef maar proberen , mijn vriend vond het in elk geval heel erg grappig en lag bijna over de grond te rollen van het lachen.
ik ben geweest hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:33 schreef dutchie het volgende:
iedereen al complimentjes gegeven hier: Dutchie's kaboutertje is geboren!!!! ?![]()
Inderdaad vooral niet helpen....quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zulke dingen gebeuren mij dus ook. En in plaats van me te helpen, kijkt vriendjelief alleen maar naar me en probeert niet te hard te lachen...
Ik wil weer instappers!quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:43 schreef piglet het volgende:
Xanthe nu al zwangerschapsdementie? Dat kan nog wat worden![]()
O, ja een tip voor het veterprobleem: schoenen met ritsen dragen![]()
Ja, er zijn speciale zwangerschapsbh's (worden som meegroeibh's genoemd) en volgens mij heeft de hema daar ook een aantal vanquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:27 schreef texelonia het volgende:
Ik heb weer eens een vraagje
M'n bh's worden onderhand een beetje klein, dus wilde ik van de week maar eens nieuwe halen. heb je daar speciale zwangerschapsbh's voor?Ik wilde gewoon naar de hema gaan ofzow. Maakt het ook nog uit of je bh's met beugel of zonder neemt? Want heb liever met denk ik, omdat dat me wat steviger lijkt. Maar een vriendin dacht dat misschien niet goed was, ivm melkproductie of zoiets, weet niet meer precies.
Iemand enig idee? En tips?
Ik vind zelf de borstvoedings-BH`s van de Hema erg lekker zitten, heb zelf 85 DD en vind beugelBH`s ook altijd wat steviger, maar deze geven ook veel ondersteuning moet ik zeggen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:27 schreef texelonia het volgende:
Ik heb weer eens een vraagje
M'n bh's worden onderhand een beetje klein, dus wilde ik van de week maar eens nieuwe halen. heb je daar speciale zwangerschapsbh's voor?Ik wilde gewoon naar de hema gaan ofzow. Maakt het ook nog uit of je bh's met beugel of zonder neemt? Want heb liever met denk ik, omdat dat me wat steviger lijkt. Maar een vriendin dacht dat misschien niet goed was, ivm melkproductie of zoiets, weet niet meer precies.
Iemand enig idee? En tips?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:31 schreef pluisje het volgende:
Eigenlijk niks te melden dus, behalve dat ik weer verder ga met mijn "doe een dweil na" imitatie op de bank.
Het is dus niet afgenomen? Zou het dan misschien doorzetten??quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:31 schreef pluisje het volgende:
Update:
onder de douche geweest, weinig verandering tov de rest van de dag
Eigenlijk niks te melden dus, behalve dat ik weer verder ga met mijn "doe een dweil na" imitatie op de bank.
volgens mij wacht babypluis daaropquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:41 schreef piglet het volgende:
[..]
Ben je trouwens al door de Friendsdvd's heen?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:37 schreef piglet het volgende:
Ja, er zijn speciale zwangerschapsbh's (worden som meegroeibh's genoemd) en volgens mij heeft de hema daar ook een aantal van![]()
Volgens het boek 'Veilig zwanger' is het trouwens een fabeltje dat een beugelbh schadelijk zou zijn (het zou je melkklieren afknellen volgens sommige mensen). In het boek wordt het zelfs aangeraden ze wel te dragen als je grote borsten hebt...
Thanx voor jullie reactiesquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:38 schreef Loena-tik- het volgende:
Ik vind zelf de borstvoedings-BH`s van de Hema erg lekker zitten, heb zelf 85 DD en vind beugelBH`s ook altijd wat steviger, maar deze geven ook veel ondersteuning moet ik zeggen.
en voordat iemand weer denkt dat ik van de bv-maffia ben, omdat ik je nu toevallig een BV-BH aanbeveel, wil niet zeggen dat je straks ook BV moet geven hoor!!!![]()
Je mag ze wel mailen naar gilbert at quickhost.nlquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:43 schreef Xanthe het volgende:
ik krijg de foto's niet online iemand die me helpen kan?
Je kan zien dat papa daar ook al aardig in heeft zitten knijpen....quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:48 schreef Karin het volgende:
Ow wat heeft Zoë lekkere knijpwangetjes
Spannuuuund!quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:08 schreef snoopy het volgende:
Was vandaag bij de vlos. Baby is ingedaald! Verder alles ook okiedokie. Dus nog maar 5 daagjes en dan mag 't officieel![]()
...en nu heb jij weer mailquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:49 schreef Xanthe het volgende:
Verzonden!
Heb ik nou ook, kan straks echt niet slapen( kwam denk ik toch niet zo veel van, ik slaap altijd kut die laatste nachtjes voor ik met vakantie gaquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:33 schreef Luchtbel het volgende:
Ik word er helemaal zenuwichtig van zeg!
Erg he, ik voel het gewoon in m'n buikquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:35 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Heb ik nou ook, kan straks echt niet slapen( kwam denk ik toch niet zo veel van, ik slaap altijd kut die laatste nachtjes voor ik met vakantie ga)
vertel mij wat over dat uitlopenquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:14 schreef snoopy het volgende:
Nou ja, officieel dan he LadyS! Eigenlijk nog 3 weken en 5 dagen en dat kan natuurlijk nog uitlopen naar 5 wekenMaar toch.....
![]()
![]()
![]()
niks hierquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:41 schreef rena het volgende:
En hoe gaat het bij jou, LadyS?
Of even aanbellenquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:42 schreef piglet het volgende:
Loena, als je niet kan slapen straks, dan ga je toch hopelijk wel even een blokje om hè? Kun je even luisteren of het al vordert![]()
He jammerquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
niks hier
vliezen zijn niet gebroken in de bioscoop
je moet ook pas op de uitgerekende datum gaan geloof ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
niks hier
Terwijl er in de film toch heel wat water vloeidequote:Op donderdag 1 juli 2004 23:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
niks hier
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:50 schreef Jessicaa het volgende:
[..]
Terwijl er in de film toch heel wat water vloeide
Nou hoor, nu slaap ik natuurlijk niet vannacht....quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:28 schreef pluisje het volgende:
Even voor mijn zus: als je dit morgenochtend leest, of vannacht, mijn telefoon gaat uit als het doorzet of als het juist stopt en ik wil slapen. Don't call us, we'll call you
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje jellepelle... ik zag je naam staan en dacht dat je nieuws had
ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:58 schreef LadyS het volgende:
[..]
rena: het gaat wel hoorben gewoon stiknieuwsgierig
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:50 schreef Jessicaa het volgende:
Terwijl er in de film toch heel wat water vloeide
Lag al heerlijk in dromelandquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en nu heb jij weer mail![]()
Die dvd-boy?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
Ik droomde vanancht dat ik uit het ziekenhuis kwam met kant en klare baby en nieuwe vriendmaar ik had alletwee niet toen ik vanmorgen wakker werd
Nee iemand die ik niet kenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die dvd-boy?
Ja zo erg is het al met mequote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oei
laat ik dat maar niet doen (mag niet van haar) , ik moet zo wel weg naar mijn ouder om mijn kindjes op te halen, dan rij ik wel even langs hun huis, kijken of de auto van de verlosk. er staat en of hun eigen auto er staatquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:56 schreef Luchtbel het volgende:
smsje sturen jellepelle? kunnen ze je negeren als ze willen, misschien hebben ze geen pc aan?
Ooooh dat wist ik niet, tja dan moet je wachtenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:06 schreef jellepelle het volgende:
[..]
laat ik dat maar niet doen (mag niet van haar) , ik moet zo wel weg naar mijn ouder om mijn kindjes op te halen, dan rij ik wel even langs hun huis, kijken of de auto van de verlosk. er staat en of hun eigen auto er staat![]()
En verder moet ik helaas gewoon geduld hebben vrees ik.....(en laat dat nou net niet mijn sterkste kant zijn)
hey andere zusquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:06 schreef jellepelle het volgende:
[..]
laat ik dat maar niet doen (mag niet van haar) , ik moet zo wel weg naar mijn ouder om mijn kindjes op te halen, dan rij ik wel even langs hun huis, kijken of de auto van de verlosk. er staat en of hun eigen auto er staat![]()
En verder moet ik helaas gewoon geduld hebben vrees ik.....(en laat dat nou net niet mijn sterkste kant zijn)
Vrij nemen, voor de deur gaan liggen en ons via sms op de hoogte houden !!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:28 schreef LWaS het volgende:
[..]
hey andere zus
Ik ben oopk benieuwd *bijna ontploft*
neequote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vrij nemen, voor de deur gaan liggen en ons via sms op de hoogte houden !!
Please?
Wij ookquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:57 schreef LWaS het volgende:
[..]
nee
Morgen ben ik wel vrijMaar dan hoop ik toch wel iets gehoord te hebben
Jah doenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:06 schreef jellepelle het volgende:
[..]
Oohh... zo'n auto wil ik ooook!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:33 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
(limoengroene Peugeot 206cc !!!)
Ik ookquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:34 schreef Zabb het volgende:
[..]
Oohh... zo'n auto wil ik ooook!!!!
Maar nog geen nieuws verder dus...???quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:58 schreef LWaS het volgende:
Voor de duidelijkheid pluis is niet mijn bloedjeeigenzus, maar ik beschouiw haar onderhand wel zo![]()
rustig op kan schrijven, hmmm, niet echt hoor, heb geloof ik wel 100 tikfouten gemaakt die weer moesten worden verbeterd......quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:05 schreef clauwheee het volgende:
Owwwww wat spannend......ow echt ik wordt hier zenuwachtig van, dat je het nog zo rustig op kan schrijven zeg...jeetje...Lieve Pluis, go!!!!!
En jellepelle succes met wachten...pff
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:07 schreef jellepelle het volgende:
rustig op kan schrijven, hmmm, niet echt hoor, heb geloof ik wel 100 tikfouten gemaakt die weer moesten worden verbeterd......
hoe zit dat eigenlijk met thuisbevallingen...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:03 schreef jellepelle het volgende:
met in de auto achter hun de kraamverzorgster (?) en de auto daar achter de verloskundige.
Ziekenhuis zat inderdaad niet in de planning....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:10 schreef piglet het volgende:
Ziekenhuis zat niet in de planning toch?
Grrrrrquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:11 schreef jellepelle het volgende:
gaat m'n telefoon, dus voor de zoveelste keer vandaag bespring ik dat ding zowat, en wat hoor ik: Oh, dan heb ik een verkeerd nummer gebeld.............
Kijk dat kan ik nu even wat minder goed hebben.........![]()
die wordt als er tijd is al opgeroepen om tijdens de bevalling te assisteren.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:11 schreef lily het volgende:
[..]
hoe zit dat eigenlijk met thuisbevallingen...
komt de kraamverzorgster na de geboorte of al tijdens?
ah okquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:13 schreef bixister het volgende:
[..]
die wordt als er tijd is al opgeroepen om tijdens de bevalling te assisteren.
Bij mij was de kraamverzorgster er al tijdens de thuisbevalling, toen ik echter toch nog naar het ziekenhuis moest is zij niet meegegaan (de stagiere wel, die vroeg of ik daar bezwaar tegen had, welnee, kan mij dat nou schelen....)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:11 schreef lily het volgende:
[..]
tijdens, om spulletjes klaar te zetten, opruimen, ter ondersteuning van de VK en voor jou en je gezin.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:11 schreef lily het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:10 schreef piglet het volgende:
maf eigenlijk hoe je mee kunt leven met mensen die je nog nooit hebt ontmoet
Ow...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:12 schreef jellepelle het volgende:
Ziekenhuis zat inderdaad niet in de planning....![]()
hoet niks ernstigs te zijn, het kan ook zijn dat ze het ff niet meer volhoud door de pijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:12 schreef jellepelle het volgende:
[..]
oe! Daar heb ik nog een toepasselijk gedichtje voor...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:15 schreef clauwheee het volgende:Inderdaad...ik kan er helemaal hyper van worden...het is heel raar, je spreekt elkaar (bijna) iedere dag, leeft mee...en toch ken je elkaar irl niet. Maar toch is er een soort van band waardoor het zoooo spannend is allemaal!!!!
Is heel raar dat je dan zo'n band heb ja. Maar ik mag niks zeggen want ik heb zo mijn vriendje ontmoet en nog 8 weekjes en dan is er weer een internetkindje erbij hahahahaha.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]Inderdaad...ik kan er helemaal hyper van worden...het is heel raar, je spreekt elkaar (bijna) iedere dag, leeft mee...en toch ken je elkaar irl niet. Maar toch is er een soort van band waardoor het zoooo spannend is allemaal!!!!
Ik moet ook weg, werkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:14 schreef Luckepuk het volgende:
spannend!!! (en ik moet nu weg!!! AARRGGHH!! Straks gelijk checken of er nieuws is!)
Tex...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:16 schreef texelonia het volgende:
[..]
oe! Daar heb ik nog een toepasselijk gedichtje voor...
The true friends
who we meet online
are a very special kind
They pierce your shield
and see within
the corners of your mind
They're always there
when you're in need
with their power to discern
They feel your pain
they offer hope
and genuine concern
We bare our souls
expose our hearts
and show our inner fears
And then before you know it
the keyboard's strained with tears
And if we could see them
through the screen
then no one could deny
that to be a true online friend
they too must surely cry
Ik wist het niet helemaal zeker meer. Ach dat kan zoveel redenen hebben natuurlijk, wie weet valt het achteraf wel mee!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:12 schreef jellepelle het volgende:
forumzusquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:11 schreef clauwheee het volgende:
Dikkevoor jellepelle en LWas...ik weet hoe moeilijk het is om te wachten als je (schoon)zus oid
ligt te bevallen...
het zpou ook verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:11 schreef jellepelle het volgende:
gaat m'n telefoon, dus voor de zoveelste keer vandaag bespring ik dat ding zowat, en wat hoor ik: Oh, dan heb ik een verkeerd nummer gebeld.............
Kijk dat kan ik nu even wat minder goed hebben.........![]()
Is hier ook al gebeurd...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:18 schreef Anitra het volgende:
Oeh die is heel mooi texelonia
Dat word printen
Omdat je een lieve bezorgde zus bent wsquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:25 schreef jellepelle het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik hier als een gek op F5 zit te drukken?![]()
Ik mag er toch wel enigzins vanuit gaan dat ik wordt gebeld als de baby er is. (sterker nog dat weet ik wel zeker)
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:25 schreef jellepelle het volgende:
Ik mag er toch wel enigzins vanuit gaan dat ik wordt gebeld als de baby er is. (sterker nog dat weet ik wel zeker)
omdat je anders je nagels opeet?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:25 schreef jellepelle het volgende:
Kweetut, had ik van te voren al gevraagd aan haar, en dat zou een beetje afhangen van de situatie. dus dat weet ik ook nog niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:31 schreef piglet het volgende:
de vraag voor ons is dan natuurlijk of jij hier het goede nieuws mag verkondigen of dat ze dat liever zelf doen
Die zijn dus al op.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:31 schreef LWaS het volgende:
[..]
omdat je anders je nagels opeet?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:33 schreef jellepelle het volgende:
[..]
Die zijn dus al op.![]()
Zo 1 heb ik er ook nog!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:16 schreef texelonia het volgende:
[..]
oe! Daar heb ik nog een toepasselijk gedichtje voor...
**mooi gedichtje**
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat ontzettend spannend is het hier weer zeg! Wat goed dat we een speciale detective in huis hebbenKon je je trouwens niet achter de vuilnisbak verstoppen om nog wat actiefoto's te maken?
Gelukkig reed mijn vriendjequote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Xanthe!!!!!!! Wat een prachtige echo's zeg, jeutje wat zie je dat al duidelijk. Je bent zeker op je roze wolk van het ziekenhuis naar huis gevlogen
Bah mijn voor gevoel was dus goed?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:06 schreef jellepelle het volgende:
Oke, het laatste nieuws:
Rond 14:30 heeft Rick mijn moeder gebeld om te zeggen dat ze een ruggenprik heeft gekregen omdat ze het door de pijn niet meer kon volhouden. Ze had ook pas 6 cm ontsluiting en voor zover mijn moeder begreep lag ze ook aan de weeenopwekkers.
Een behoorlijke zware bevalling dus...........(die waarschijnlijk nog wel even zal duren)
Hopenlijk vordert de ontsluiting doordat ze door de ruggenprik kan ontspannen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:28 schreef jellepelle het volgende:
Loena, ken jij niet nog wat verpleegkundigen van de kraamafdeling om ons op de hoogte te houden?![]()
kan je ook niet een laptop naar binnenschuiven met netverbinding? Zodat we "live" op de hoogte gehouden worden door een van de aanwezigen aldaar?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:31 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Kan niet!!! Beroepsgeheim... Offe
Nee, kan niet
![]()
Jaaaaaaaa, met een webcamquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:35 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
kan je ook niet een laptop naar binnenschuiven met netverbinding? Zodat we "live" op de hoogte gehouden worden door een van de aanwezigen aldaar?
Heb al een zak chips en een flink handje pistache nootjes op en ben nu aan de nougat begonnen...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:35 schreef spookvrouw het volgende:
Lwas en Jellepelle, neem nog maar een antistress pil, anders houden jullie het ook niet vol.
ik eet spekkiesquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:37 schreef jellepelle het volgende:
[..]
Heb al een zak chips en een flink handje pistache nootjes op en ben nu aan de nougat begonnen...![]()
Nee man, 6cm, weeenopwekkers, ruggeprik en ......PLOP.(had ik meer in gedachten)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:37 schreef pepper_961 het volgende:
Rond half drie aan de wee opwekkers.........
6cm ontsluiting........
Dus theoretisch gesproken zou er zo rond half zeven wel al spraken kunnen zijn van enige actie?!
![]()
![]()
lees mijn bevallingsverhaal dan maar nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:41 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nee man, 6cm, weeenopwekkers, ruggeprik en ......PLOP.(had ik meer in gedachten)![]()
Klinkt iig lekker positief toch?
ik praat even voor mijn beurtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:44 schreef jellepelle het volgende:
Loena, even serieus, wat is jouw ervaring met hoe het gaat na een ruggenrpik? (en 6cm en weeenopwekkers) of valt daar echt geen zinnig wordt over te zeggen?
Heb niet zo heel vaak ruggeprikken meegemaakt eigenlijk, maar over het algemeen ontsluiten vrouwen ineens in een rap tempo na pijnstilling, omdat ze dan goed ontspannen zijn. En dan het verhaal weeenopwekkers erbij... Ik hoop maar dat het bij Pluis zo looptquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:44 schreef jellepelle het volgende:
Loena, even serieus, wat is jouw ervaring met hoe het gaat na een ruggenrpik? (en 6cm en weeenopwekkers) of valt daar echt geen zinnig wordt over te zeggen?
Geef nie hoor...Idd ieder mens is weer anders, laten we maar duimen dat het snel over is voor Pluis!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:47 schreef lily het volgende:
[..]
ik praat even voor mijn beurt
De weeenopwekker had ik al eerder omdat ik ingeleid ben maar bij mij duurde het (na de ruggeprik) nog 6 uur (gelukkig was de prik uitgewerkt ivm persen)
Ah nee joh!! Laat dat arme mensje eerst even op adem komen en wat op kracht komen voor ze persen mag!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:41 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nee man, 6cm, weeenopwekkers, ruggeprik en ......PLOP.(had ik meer in gedachten)![]()
Klinkt iig lekker positief toch?
Is ook wel weer zo, ok Pluis mag even bij komen, maar niet te lang want we willen miniPluis zienquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:57 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ah nee joh!! Laat dat arme mensje eerst even op adem komen en wat op kracht komen voor ze persen mag!!
ruggeprik in combi met weeen opwekkers is goed te doen hoor trouwens.
Ik was bij m`n eerste totaal uitgeput en kon fijn bijkomen met een ruggeprik en die wee opwekkers.
(Ik begon op zaterdagmorgen om half 6 en om kwart voor 5 maandagmiddag was ie er!!![]()
Met persen zelf + een knipje was hij er met 15 minuutjes al !! )![]()
Goed hequote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:27 schreef Luchtbel het volgende:
Net voor je vakantie ws Loena-tik
Vind ik ook hoor Githa!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:51 schreef Githa het volgende:
tis btw wel tijd voor wat verse zwangeren hoorkan ik van die laatste plaats af
![]()
Lijkt me idd een goed plan !!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:51 schreef Githa het volgende:
tis btw wel tijd voor wat verse zwangeren hoorkan ik van die laatste plaats af
![]()
Join the club . . .quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:10 schreef Luckepuk het volgende:
woei! Kheb nog geen vers babynieuws gemist!!! Net op tijd weer hiero! *bijt nagels*
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Kan Pluis nu alsjeblieft snel bevallen!
Ik krijg geen eten zolang er geen baby is, want Loena loopt de hele tijd naar boven om te F5'en
Dan maak jij een keer het eten klaar, zal Loena best waarderen denk ik zo. Kan zij namelijk lekker blijven F5-enquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik krijg geen eten zolang er geen baby is, want Loena loopt de hele tijd naar boven om te F5'en
on topic: hup pluisje!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan maak jij een keer het eten klaar, zal Loena best waarderen denk ik zo. Kan zij namelijk lekker blijven F5-en
Ik heb gewerkt!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]Je zal zelf maar wat in elkaar moeten flansen ben ik bang . . .
Twee vraagjes:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb gewerkt!
(en ik moet morgen de hele dag "werken")
![]()
Zelfs de kinderen krijgen voer uit de diepvries, zie ik nu....![]()
HUP PLUIS!!!! PERSEN!!! NU!!!! HONGER!!!!!
eten???quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:23 schreef Five_Horizons het volgende:
on topic: hup pluisje!
Nee hoor. Christan krijgt verse worteltjes. Als papa zometeen thuis is. Die mag koken. Ik moet F5-enquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Zelfs de kinderen krijgen voer uit de diepvries, zie ik nu....![]()
Tweede? Leg eens uit? *crewforum opzoekt*quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:39 schreef Angelic1 het volgende:
Oeh, een tweede crewbaby vandaag! Zet um op pluis!!
Dat kan natuurlijk niet hèquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:08 schreef RRRobert het volgende:
...want ik ben een trotse pappa geworden!!!![]()
![]()
![]()
Vanochtend op 7.05 uur schonk mij vrouw het leven aan onze prachtige en kerngezonde dochter. Zij draagt de naam Ronja (en liefhebbers van de verhalen van Astrid Lindgren weten dan naar wie ze is vernoemd). Zij werd thuis ter wereld gebracht
Ronja woog bij de geboorte een keurige 3620 gram, meet 49 cm en deed er samen met haar moeder slechts krap drie uur over om op de wereld te komen.
En natuurlijk de eerste pics:
edit: foto nog even voor de zekerheid weggehaald, misschien dat ie ze zelf niet openbaar wil
Denk je van niet? Dan haal ik ze weg hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:47 schreef Angelic1 het volgende:
psst, ik weet niet of ie de foto's hier wel wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |