quote:Berkery & Rottdog, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Martineke, wat een mooie echo!! Fijn dat alles goed is!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En echt doen he!! Voor je het weet is het voorbijgevlogen zonder dat je écht van die bijzondere tijd hebt kunnen genieten de zwangerschap bedoel ik dan he, natuurlijk heb je dan wel een geweldige beebie in je armenquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:24 schreef Martineke het volgende:
[..]
thanksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heel erg opgelucht, voor mijn gevoel kan ik nu echt gaan genieten!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach ik zeg dus zelf maar zo, we zitten nu in de verlengingen en hopen op de golden goal, zodat er geen penalties aan te pas hoeven komen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:53 schreef bixister het volgende:
gelukkig is er nog wat voetbal zo af en toe ter afleiding.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jawel hoor, maar dat neem ik niet elke avond. Je wordt daar namelijk extra moe van, maar als je ondertussen ook veel krampjes en jeuk hebt, is er alsnog kans dat je niet kan slapen daardoor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:58 schreef snoopy het volgende:
Pluisje, had jij niet iets van de dokter gekregen om beter te slapen? Dat werkt dus blijkbaar niet. Balen zeg! Ga idd maar lekker op de bank liggen en probeer een beetje bij te komen. Wat een ellende johom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop