abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20299423
Zwangerschap en Geboorte # 71

a.s. papa's en mama's:

***27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger***
30 juni 2004: RRRobert
02 juli 2004: Xeliana
***03 juli 2004: pluisje en rickmans***
07 juli 2004: bop
09 juli 2004: dolfg
10 juli 2004: BubbleBabe
10 juli 2004: Luchtbel
14 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
27 juli 2004: snoopy
5 augustus 2004: Little-Angel
06 augustus 2004: Sjeen en to_Davy
15 augustus 2004: Tinkepink
18 augustus 2004: Sugar
23 augustus2004: Anitra
23 augustus 2004: phluphy
28 augustus 2004: Bar_en_ Mar
02 september 2004: Loena-tik-
16 september: Reanimatie.com (papa)
16 september 2004: piglet
8 oktober 2004: m@x
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
***21 december 2004: Texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
18 februari 2005: Githa

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

[ Bericht 2% gewijzigd door Karin op 30-06-2004 11:59:04 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_20299459
Gooi ik hem weer dicht
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mijn laatste bericht:
quote:
Berkery & Rottdog, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
!!!

Martineke, wat een mooie echo!! Fijn dat alles goed is!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 09:37:18 #3
43556 miss_dynastie
pi_20299463
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 09:24 schreef Martineke het volgende:

[..]

thanks
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
heel erg opgelucht, voor mijn gevoel kan ik nu echt gaan genieten!
En echt doen he!! Voor je het weet is het voorbijgevlogen zonder dat je écht van die bijzondere tijd hebt kunnen genieten de zwangerschap bedoel ik dan he, natuurlijk heb je dan wel een geweldige beebie in je armen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 30 juni 2004 @ 09:38:38 #4
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_20299491
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zoe
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

wat een prachtig meisje. gefeliciteerd berkery en rottdog.

Martineke wat een mooie en duidelijke fotos van je echo toppie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
pi_20299598
Bovenaan de lijst
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 30 juni 2004 @ 09:46:27 #6
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_20299633
Zoë is geboren!!!

Gefeliciteerd Berkery en Rottdog! Wat een prachtig meisje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 09:46:51 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20299637
met
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
krijg je dat kind er niet uit hoor, EW moet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20299754
Rottdog & Berkery, veel geluk gewenst met jullie dochter Zoë! geweldig!

EW & Digger, gek is dat dan he als De Datum verstreken is. je kunt eigenlijk niet veel meer doen dan wachten. gelukkig is er nog wat voetbal zo af en toe ter afleiding.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20299865
Rottdog & Berkery! Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter!
pi_20299901
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 09:53 schreef bixister het volgende:
gelukkig is er nog wat voetbal zo af en toe ter afleiding.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ach ik zeg dus zelf maar zo, we zitten nu in de verlengingen en hopen op de golden goal, zodat er geen penalties aan te pas hoeven komen.

Heb zelf overigens altijd al gezegd dat de baby na 27 Juni geboren zou worden (ik zelf gok 2 Juli).
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_20300050
Gefeliciteerd Rottdog en Berkery! Wat een mooi meisje en een leuke naam!!
  woensdag 30 juni 2004 @ 10:19:41 #12
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_20300273
Rottdog en Berkery gefeliciteerd! Wat een mooi meissie!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 30 juni 2004 @ 10:25:02 #13
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_20300374
En nog een meissie!!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Rottdog en Berkery van harte gefeliciteerd.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wat een droppie zeg.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

* dutchie denkt: Léon gaat het nog druk krijgen later met al die meiden om hem heen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 30 juni 2004 @ 10:28:07 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_20300436
Goed gedaan en gefeliciteerd Rottdog en Berkery. Mooi meisje met een mooie naam!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 30 juni 2004 @ 10:29:44 #15
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20300462
Fluf, is jouw baby nog steeds zo beweeglijk?

En Pluis, hoe gaat het vandaag met je?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
???
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_20300767
Mooie foto's Martineke!

Gefeliciteerd Rottdog en Berkery met Zoë!
pi_20300864
Is er eigenlijk ook een lijstje bekend met de verhouding van het aantal jongetjes en meisjes die dit jaar hier geboren zijn?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 30 juni 2004 @ 10:51:36 #18
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_20300916
Ik hoopte al dat ik een vers babietje aan zou treffen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zoë, je bent prachtig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ik heb binnenkort een leuk jochie in de aanbieding...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik voel me zelf alsof ik onder een vrachtwagen heb gelegen, heel de nacht krampjes en vooral veel jeuk, dus ik ga lekker op de bank liggen vandaag.
  woensdag 30 juni 2004 @ 10:57:37 #19
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_20301032
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zoë
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Rottdog en Berkery van harte gefeliciteerd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En we hebben wel wat meer foto's nodig om te beoordelen of ze wel echt zooo mooi is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_20301049
Pluisje, had jij niet iets van de dokter gekregen om beter te slapen? Dat werkt dus blijkbaar niet. Balen zeg! Ga idd maar lekker op de bank liggen en probeer een beetje bij te komen. Wat een ellende joh
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 30 juni 2004 @ 10:59:17 #21
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20301075
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Martineke heerlijk dat je nu echt kan feesten en genieten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(mooie echootjes, prachtig dat duimende beebje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

Rottdog en Berkery van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Zoë!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  woensdag 30 juni 2004 @ 11:00:58 #22
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20301120
Oh ja en Pluis goed bezig hoor, nu nog ff goed doorzetten en dan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  woensdag 30 juni 2004 @ 11:01:20 #23
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_20301130
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 10:58 schreef snoopy het volgende:
Pluisje, had jij niet iets van de dokter gekregen om beter te slapen? Dat werkt dus blijkbaar niet. Balen zeg! Ga idd maar lekker op de bank liggen en probeer een beetje bij te komen. Wat een ellende joh
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Jawel hoor, maar dat neem ik niet elke avond. Je wordt daar namelijk extra moe van, maar als je ondertussen ook veel krampjes en jeuk hebt, is er alsnog kans dat je niet kan slapen daardoor.
Dan ben je dus wel extra moe, maar lig je nog wakker van de pijn en jeuk...en kan je die moeheid niet kwijt zeg maar.

En aangezien die bevalling toch er aan zit te komen, wil ik dat risico niet nemen. En ik heb best wel geslapen vannacht hoor, maar erg onrustig en steeds korte periodes. Dus ik tank vanmiddag wel even bij
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20301324
Rottdog en Berkery, Gefeliciteerd met jullie dochter Zoë

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 30 juni 2004 @ 11:15:58 #25
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_20301509
Jaaaaaaaaaaaa!!! Hoi, hoi, hoi !!!. Weer een verse baby erbij (wel weer een beetje stiekum
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

Rottdog & Berkery, gefeliciteerd met Zoë. Weer een prachtige meid erbij op Fok. Ben benieuwd naar jullie verhaal, maar slaap eerst maar eens lekker bij.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop