same herequote:Op donderdag 1 juli 2004 13:42 schreef LostFormat het volgende:
Ik snap er geen hol van.
Zijn vriendin zit vaak bij haar ouders. Dat vind hij niet leuk. Zijn vriendin wil vaker alleen zijn en durfde dit niet te zeggenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:42 schreef LostFormat het volgende:
Ik snap er geen hol van.
Aangenaamquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:42 schreef LostFormat het volgende:
Ik snap er geen hol van.
Haar zijwieltjes gaan er deze week af.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:42 schreef LostFormat het volgende:
Ik snap er geen hol van.
Gewoon ff wat afstand van elkaar nemenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:40 schreef speedfreakssj het volgende:
Bel ik haar dus op hoe laat we afspreken vanwege fietsen.
Ze werkt en ze zou misschien een weekje vrij kunnen krijgen dus ik denk dan bespreken we dat vanavond en zo wanneer zodat ze die data door kan geven aan haar werkgever en die man zijn denkwijze er over kan geven en kijken of hij haar dan vrij kan geven, echter, dit was NIET in haar botte hoofd te krijgen op de een of andere manier.
Ook zat ze opeens beneden met haar moeder terwijl ze normaal altijd effe naar boven gaat.
Ik meende te horen dat haar moeder de hele tijd zeg maar met laura zat te discussIéren maar kan dit fout hebben omdat ze te sloeber zijn om een ECHTE telefoon te kijken, vaatwasmachine kan wel maar een ECHTE telefoon............
Anyway, dit vond ik dus niet erg makkelijk praten en ze wilde persé het via de foon afhandelen en steeds bleef ze zeggen ja, dat moeten we later maar eens doen terwijl ze eerst wel aangaf een weekje weg te willen.
Ik dus ruzie met haar en noemde haar iets wat niet voor herhaling vatbaar is en opeens wilde ze niet meer komen, ja ik kom morgen dan wel.
Ik dus boos want normaal zeg ik dan sorry en is het weer goed zeg maar.
Nu dus niet, Wat ik een kwalijke zaak vind want het gaat de laatste tijd al niet zo goed tussen mij en haar. Ze wil zo graag bij haar ouders zijn maar als die ouders thuis zijn is ze zelf weg, en dan is ze dus niet de hele tijd bij mij.
ja ze wilde tijd voor zichzelf bleek later, had ze gewoon kunnen zeggen maar ja, meiden...
Ze komt nu dus morgen pas ofzo hetgeen ik niet echt praktisch vind want wilde vandaag wat met haar gaan kopen voor mijn vaders verjaardag om dan gezamelijk te geven. Maar dat gaat nu dus niet door want als ze al te lam is om gewoon te komen voor dat.......
Ik ben nu dus erg boos op haar.
Tot zover mijn vriendin...
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:42 schreef LostFormat het volgende:
Ik snap er geen hol van.
Een bezienswaardige telefoon? Heb je er foto's van?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:40 schreef speedfreakssj het volgende:
maar kan dit fout hebben omdat ze te sloeber zijn om een ECHTE telefoon te kijken,
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:42 schreef LostFormat het volgende:
Ik snap er geen hol van.
ja, wat gebruikt ze nu?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:49 schreef Lod het volgende:
[..]
Een bezienswaardige telefoon? Heb je er foto's van?
zo'n hele oude draadloze van het eerste tijdperk. waar je precies goed moet zitten met de antenne anders doetie het niet. net f je met BEN belt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:49 schreef Lod het volgende:
[..]
Een bezienswaardige telefoon? Heb je er foto's van?
Ik hoop het zeer zeker voor haar.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik denk dat ze een ander heeft.
dat maakt heel wat duidelijkerquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:03 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik heb dit topic meer geschreven om mezelf af te reageren.
het zit zol
Zei heeft nu werk,
ze zei dat ze mogelijk een weekje vrij kan krijgen
ik zeg nu dan bespreken we wanneer en daarmee ga je naar je werkgever
dan kijkt die werkgever of het kan en zo ja dan neem je vrij.
haar moeder zat naast haar mee te luisteren zeg maar en dat vond ik niet prettug dus vroeg of we het ook prive konden doen.
ze zei dat haar moeder niet mee zat te luisteren en zo.
dus ik boos zei boos ik schelden.
Ik snap er nog steeds geen hol vanquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:44 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Zijn vriendin zit vaak bij haar ouders. Dat vind hij niet leuk. Zijn vriendin wil vaker alleen zijn en durfde dit niet te zeggen
goed man!quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:03 schreef speedfreakssj het volgende:
OOPS :|quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:12 schreef ICTservice het volgende:
Bosje bloemen kopen..
Mooi toch, vinden ze prachtig die wijven..
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:11 schreef woeeiiii het volgende:
Wat is er nou met een telefoon/vaatwasmachine dan
...En dan weet je het weer heel zeker hè!! Alle vrouwen zijn KU****REN!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:12 schreef ICTservice het volgende:
Bosje bloemen kopen..
En Freddie Mercury leeft ook nogquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:52 schreef joogdepoog het volgende:
volgens mij is elvis niet dood
En jij maakt GroenLinks zinnen, minstens 6 komma's, minstens twee regels lang, en het wordt er ook niet duidelijker op, en ook jouw interpunctie is ook compleet willekeurig (zo dis ook een aardige GL zin, dacht ik zoquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:07 schreef wacko1976 het volgende:
edit: maakt niet uit, je hebt ruzie, je hebt haar uitgescholden, en nu moet je haar bellen en sorry zeggen, acepteert ze het , prima.
Accepteert ze het niet, jammer maar helaas voor je.
Het was toch 'koelkast', of is dat passe en moet je nu vaatwasmachine zeggen voor een grote/oude mobiele telefoon????quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Dus je belt met een vaatwasmachine die de moeite waard is om te bekijken? En je vriendin vind dat niet leuk omdat haar moeder op haar werk meeluisterd....
Toch?
Ze hebben wel geld "over" voor een vaatwasser maar niet voor een nieuwe telefoon.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:17 schreef holdtheline het volgende:
[..]
Het was toch 'koelkast', of is dat passe en moet je nu vaatwasmachine zeggen voor een grote/oude mobiele telefoon????![]()
Je bent WRONGquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:24 schreef Slasher het volgende:
Coorect me if i'm wrong maar je vriendin zit toch ook op fok?
Yupquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:37 schreef JooB het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil je dat zij ontslag riskeert omdat jij zonodig een weekje weg wilt, en je wilt niet dat haar moeder dit weet, dus riskeert ze ook nog eens ruzie met d'r moeder, omdat jij bang bent dat die liever een koelkast-tv-fiets-magnetron koopt?
1. Tuurlijk niet, dat moet per telefoon, het nummer moet worden aangevraagd EN de moeder zit mee te luisteren, dan maak je het toch niet.....quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:47 schreef Oldbie het volgende:
is het al uit?
Joh, Nederlands is ook een vak...... Je schrijfstijl is ontzettend slecht, en het kost me moeite om te begrijpen waar het nu precies over gaat!quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:03 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik heb dit topic meer geschreven om mezelf af te reageren.
het zit zol
Zei heeft nu werk,
ze zei dat ze mogelijk een weekje vrij kan krijgen
ik zeg nu dan bespreken we wanneer en daarmee ga je naar je werkgever
dan kijkt die werkgever of het kan en zo ja dan neem je vrij.
haar moeder zat naast haar mee te luisteren zeg maar en dat vond ik niet prettug dus vroeg of we het ook prive konden doen.
ze zei dat haar moeder niet mee zat te luisteren en zo.
Ze heeft een ander...quote:Nu dus niet, Wat ik een kwalijke zaak vind want het gaat de laatste tijd al niet zo goed tussen mij en haar. Ze wil zo graag bij haar ouders zijn maar als die ouders thuis zijn is ze zelf weg, en dan is ze dus niet de hele tijd bij mij.
KUDDEDIEREN ??quote:...En dan weet je het weer heel zeker hè!! Alle vrouwen zijn KU****REN!!
Hij willen vriendin vaker bij hem zijn. Hij dan veel nuecken kunnen. Hij dat fijn vinden. Nu hij moeten rucken moeten hij moet. Hij dat minder leuk vinden.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:09 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen hol van![]()
Ahhhhhhhhh.....nou snap ik het .... het is nu helemaal clearquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:39 schreef vbmot het volgende:
[..]
Hij willen vriendin vaker bij hem zijn. Hij dan veel nuecken kunnen. Hij dat fijn vinden. Nu hij moeten rucken moeten hij moet. Hij dat minder leuk vinden.
Duidelijk?
Dankuquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:39 schreef vbmot het volgende:
[..]
Hij willen vriendin vaker bij hem zijn. Hij dan veel nuecken kunnen. Hij dat fijn vinden. Nu hij moeten rucken moeten hij moet. Hij dat minder leuk vinden.
Duidelijk?
Oh fijn, nu snap ik het ookquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:39 schreef vbmot het volgende:
[..]
Duidelijk?
Hans Teeuwen ?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:27 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Ze heeft een ander...
[..]
KUDDEDIEREN ??KUFFELBEREN ??
KUUUUUUREN??
Dat varken is lekkerder.quote:
Aaaaah, schattigquote:
Ik heb al geen medelijden meer :')quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:19 schreef Piro het volgende:
[afbeelding]
Links is onze TS.
Rechts zijn bevallige vriendin.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:22 schreef ICTservice het volgende:
[..]
Ik heb al geen medelijden meer![]()
do oww palavra sim que então esta maneira difícil ele não é elequote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:19 schreef Piro het volgende:
[afbeelding]
Links is onze TS.
Rechts zijn bevallige vriendin.
Wtfquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:24 schreef Tallz het volgende:
[..]
do oww palavra sim que então esta maneira difícil ele não é ele
então não obstante também! Seu agradàvel esse brawl deixa para resolver!
Nu begrijpt ie het tenminstequote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:26 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Wtf![]()
Hoeveel?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:28 schreef Tallz het volgende:
[..]
Nu begrijpt ie het tenminste
BabelFish praat poep.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:24 schreef Tallz het volgende:
oww мнение да что после этого этой дорогой трудной оно не будет
оно после этого однако также! Своя славно та потасовка препятствует для того чтобы разрешить!
quote:oww opinion yes that after this this road of difficult it not will be it after this however also! Its renownedly that brawl prevents in order to solve!
Nouquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:32 schreef woeeiiii het volgende:
wat een baggertopic![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:32 schreef woeeiiii het volgende:
wat een baggertopic![]()
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heerlijk
ahaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:05 schreef le_knightclub_soda het volgende:
TS, ik hou het kort: je bent een mongool
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:05 schreef le_knightclub_soda het volgende:
TS, ik hou het kort: je bent een mongool
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:32 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:40 schreef Piro het volgende:
[..].
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:42 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hansje teeuwen...quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:12 schreef ICTservice het volgende:
Bosje bloemen kopen..
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:43 schreef ICTservice het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:19 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
![]()
![]()
En wat als ze jou uitschelden? Dan mag je toch wel terugscheldenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:49 schreef LaPluche het volgende:
Iets minder speed misschien? Beetje onduidelijk.
Voor zover mogelijk, 1 tip: Scheld je vriendin zo min mogelijk uit. Dat vinden meisjes niet leuk.
Onzichtbaar?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:22 schreef Rio het volgende:
- TS belt vaak via de koelkast met zijn onzichtbare vriendin
Om de TS te helpen met zn problemenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:52 schreef maartena het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk nog open?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:29 schreef nietzman het volgende:.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:05 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
![]()
.
Waarom?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:52 schreef maartena het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk nog open?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Onzichtbaar?
If only.
Ach, het is zo'n knap ventjequote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:18 schreef Piro het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat iedereen mag meegenieten van onze casanova de TS natuurlijk.
Daarbij is het prachtige entertainment. Dagje mongolen kijken.
Bij slecht taalgebruik komt ie ons allemaal afmaken met zijn 9mm Uzi.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, het is zo'n knap ventje![]()
Met wapenvergunning
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij slecht taalgebruik komt ie ons allemaal afmaken met zijn 9mm Uzi.
Wat je maar een vriendin noemtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:29 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
, pas maar op, hij heeft echt een wapenvergunning
O,
en een vriendin
HIJ heeft tenminste een vriendinquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat je maar een vriendin noemt
In zo'n geval zou ik passen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
HIJ heeft tenminste een vriendin![]()
jaja, dat zeg je nuquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In zo'n geval zou ik passen.
Wie nietquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In zo'n geval zou ik passen.
eeeehmmm, goed punt eigenlijk...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie niet
Wacht maar tot het ECHT mooi weer is, en iedereen met zn vriendinnetje gaat stappenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, dat zeg je nu.
Ik heb ook mijn grenzen. Ik zou nog eerder yvonne proberen te versierenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, dat zeg je nu.
Why dhuuhquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn grenzen. Ik zou nog eerder yvonne proberen te versieren
Oeh bitch fightquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn grenzen. Ik zou nog eerder yvonne proberen te versieren
Verrader.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:39 schreef HeatWave het volgende:
50 cent en een Uzi op Yvonne.
(kleur) verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verrader.
Je aast gewoon op mijn positie binnen de crew.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
(kleur) verschil moet er zijn.
Ik ga toch niet degraderen man!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je aast gewoon op mijn positie binnen de crew.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga toch niet degraderen man!.
open er een topic overquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Help hem ff lekker
Ik ben tegen topicdiarree over onzinnige onderwerpenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
open er een topic over.
ja, kutmodjes op KLB altijd, waar zijn ze???quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben tegen topicdiarree over onzinnige onderwerpen
Het is een godswonder dat deze open blijft.
Ja, vooral die ex-langharige. Dat is pas een klootzak :') Hij is er echt nooi!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, kutmodjes op KLB altijd, waar zijn ze???.
Ik weet het niet, ik ken hem verder nietquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, vooral die ex-langharige. Dat is pas een klootzakHij is er echt nooi!
Je ziet hem nooit. Alles valt op Gelly. Dat hij nog niet zwart is zeg
Wie wilt hem nou kennen? Het schijnt dat ie tijdens een meet jankend door Amsterdam liepquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ken hem verder niet.
Zo erg zal het toch niet zijn? Was er iemand gemeen tegen hem ofzo?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie wilt hem nou kennen? Het schijnt dat ie tijdens een meet jankend door Amsterdam liep
Je kan beter vragen wie er niet gemeen tegen hem deedquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch niet zijn? Was er iemand gemeen tegen hem ofzo?
ow. nou dan vind ik het allemaal wel weer een beetje zielug.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wie er niet gemeen tegen hem deed
Maar ik weet er ook niets van hoor. Ik heb het ook alleen maar via-via gehoord
Ja leuk, een sloeber vriendin!quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:40 schreef speedfreakssj het volgende:
sloeber
Tot zover mijn vriendin...
Hier hebben we het over gehad.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, het is zo'n knap ventje![]()
Met wapenvergunning
Ja, bij gebrek aan een leuk crewreltopic, ga ik hier mn 100.000ste plaatsenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:08 schreef gelly het volgende:
Hey leuk, een speedfreakssjjj topic.
Nog 35quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, bij gebrek aan een leuk crewreltopic, ga ik hier mn 100.000ste plaatsen![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
HIJ heeft tenminste een vriendin![]()
Ja, dan post ik verder als gellyquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Nog 35
100.000 is een mooi getal om bij te stoppen Yvonne.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:13 schreef Piro het volgende:
[..]
[afbeelding]
Want dit gedrocht is ook echt iets om trots op te zijn.
Nog liever met het lieve varkentje uit Nietz' post.
And you know it.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op die gezichtsuitdrukking staat gewoon af te lezen: Doe zoiets nog een keer en ik stop die halve kip in je hol
I know.... Ik zat er naastquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:26 schreef nikky het volgende:
mijn god
Jahquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:26 schreef nikky het volgende:
mijn god
Johquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.... Ik zat er naast.
waarom had jij je ogen dicht?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jah
Ik zat op die foto naast Opa, dus wat je in die lens ziet was grofweg mijn uitzicht.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh
kijk nog eens goed WIE ernaast zit?
Het voorgerecht stribbelde tegen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:13 schreef Piro het volgende:
[afbeelding]
Want dit gedrocht is ook echt iets om trots op te zijn.
Nog liever met het lieve varkentje uit Nietz' post.
Ik had een frontaal aanzicht ja!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh
kijk nog eens goed WIE ernaast zit?
Yo!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:28 schreef nikky het volgende:
[..]
waarom had jij je ogen dicht?
was het teveel
opa genoot ervan
Stoepsletquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:30 schreef Elitefucker het volgende:
Yvonne, je MSN!
Gezien de omtrek van Trueno zou ik het liever hoofdgerecht willen noemen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:29 schreef robh het volgende:
[..]
Het voorgerecht stribbelde tegen?
opa nietquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:30 schreef Piro het volgende:
[..]
Yo!
Dat is een lage opmerking.
Niemand geniet van zo'n uitzicht. Hier zou Dutroux van over zijn nek gaan.
*kras*
Opa lacht omdat ie niet weet wat ie anders moet.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:33 schreef nikky het volgende:
[..]
opa nietdie zie ik lachen
yvon heeft haar ogen dicht tegen oogbeschadiging neem ik aan
Het kan erger.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
Dit blijft in Klaagbaak
Ik moet ergens mijn frustratie kwijt over die ranzige foto's.
Way too much informationquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:34 schreef Piro het volgende:
[..]
Het kan erger.
Wat als die twee freaks ooit een kind kregen.
Ik hield me inquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:34 schreef Piro het volgende:
[..]
Opa lacht omdat ie niet weet wat ie anders moet..
En Yvonne heeft haar ogen dicht omdat wanneer ze ze open had gehad ze waarschijnlijk dat mes in trueno's oogkassen had gepropt. Wat een aura heeft ze als ze boos is..
.
Waarom? Ze waren niet weg te rammenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hield me in
And we have here, the unique, one of a kind specimen!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Way too much information.
"Ladies and Gentleman! Welcome to the freakshow!"
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:39 schreef Piro het volgende:
[..]
And we have here, the unique, one of a kind specimen!
It has barely enough braincells to keep its vital functions running. It cannot be left alone with anything more lethal than a stack of double A paper, recognizes its parents a whopping two out of three times and has said 'look at the choo choo' until its fortieth birthday, which was last week!
Hear ye hear ye!
Makkelijk, snel, easy as dell hell.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:37 schreef static het volgende:
Lekker makkelijk dit.
Ik was erbij.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:41 schreef Piro het volgende:
[..]
Als je die twee ook maar een beetje kent...
Was there any doubt?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:38 schreef robh het volgende:
Wat zijn jullie fout zeg![]()
![]()
Dan weet je dus ook hoe die twee zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:42 schreef static het volgende:
[..]
Ik was erbij.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:43 schreef HeatWave het volgende:
We zijn anders volledig ONtopic bezig., TS klaagt over zijn vriendin, wij ook.
Dan is Speedfreakssj niet alleen lelijk, de beste knul is ook totaal achterlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:44 schreef sop het volgende:
Dat meiske heeft ook helemaal niets mee hè.
Zo'n hoofd/lichaam en dan speedfreakssj als vriend.
Best zielig.
We zaten op dezelfde schietvereniging.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:49 schreef Piro het volgende:
[..]
Dat men hém een wapenvergunning heeft gegeven vind ik dan ook een griffe belediging.
'Ja mien jong, kies maar wat uut de veestapel'quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:49 schreef robh het volgende:
Heeft ie haar gewonnen met zwientje-tikken misschien?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:50 schreef static het volgende:
[..]
We zaten op dezelfde schietvereniging.![]()
Ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:51 schreef Piro het volgende:
[..].
Oh jesus...
Wie is er vertrokken?![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:50 schreef Piro het volgende:
'Ja mien jong, kies maar wat uut de veestapel'
How surprising.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:53 schreef static het volgende:
[..]
Ik.
Of je hebt gewoon dermate veel wilskracht dat je hem uit je herinneringen hebt geband.quote:Ging naar het buitenland; hij heeft altijd beweert dat hij me kende, was dus niet zo; ben hem daar nog nooit tegengekomen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:01 schreef sop het volgende:
Wellicht leuk leesvoer, speedfreakssj heeft het wel vaker over zijn vriendin:
Vriendin (en ring) (ring zit vast)
vriendin (ring zit nog steeds vast)
vriend (hij kan niet rukken)
vriendin (vriendin komt klaar op Anime)
eten + ouders van vriendin. (ouders van vriendin zijn dom)
piercing in clitoris. (speedfreakssj zoekt de clitoris)
En dan zijn wij fout?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:05 schreef robh het volgende:
eten + ouders van vriendin.
Ik pleurde bijna van mijn stoel af van het lachen![]()
![]()
Zijn opmerking in piercing in clitoris. was ook wel opzienbarend:quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:05 schreef robh het volgende:
eten + ouders van vriendin.
Ik pleurde bijna van mijn stoel af van het lachen![]()
![]()
Hij en een wapenvergunningquote:en hoe moet je dan krikken? dan zitten je lippen toch aan elkaar vast?
enne, ik bedoel dus dan zetten ze hem en dan zit hij en "kom" je dan niet de hele tijd de eerste paar dagen?
lijkt me wel erg irritant, de hele dag kreunen.
vooral als je examen of een proefwerk hebt en er zit er zo een met zo'n piercing bij je in de buurt.
Speedfreakssjj vs De Tokkies.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:06 schreef Piro het volgende:
En dan zijn wij fout?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:08 schreef sop het volgende:
[..]
Zijn opmerking in piercing in clitoris. was ook wel opzienbarend:
[..]
Hij en een wapenvergunning
Op de retardometer gaat de schaal van 1 tot speedfreakssj.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:33 schreef robh het volgende:
[..]
Speedfreakssjj vs De Tokkies.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:06 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik hoop het zeer zeker voor haar.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:56 schreef nietzman het volgende:
Vooral schattig was die meeting waarbij onderandere Hrun, DeWaasheid en Lady_Foalan zeiden van Tweakers te zijn, om er maar voor te zorgen dat die freaks, die er notabene stonden met een bord "FOKMEETING" maar op zouden rotten.
Jammer alleen dat ik, Flipneusje, Marieke en Dustbunny toen een half uur lang met die retardo's opgescheept zaten. Wat wel cool is aan SpeedFreak is dat je die mongolide wederhelft van hem recht in zijn gezicht uit kunt maken voor dorpsmongool, hij lacht gewoon vrolijk mee.
Kom op zeg.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:56 schreef nietzman het volgende:
Vooral schattig was die meeting waarbij onderandere Hrun, DeWaasheid en Lady_Foalan zeiden van Tweakers te zijn, om er maar voor te zorgen dat die freaks, die er notabene stonden met een bord "FOKMEETING" maar op zouden rotten.
Jammer alleen dat ik, Flipneusje, Marieke en Dustbunny toen een half uur lang met die retardo's opgescheept zaten. Wat wel cool is aan SpeedFreak is dat je die mongolide wederhelft van hem recht in zijn gezicht uit kunt maken voor dorpsmongool, hij lacht gewoon vrolijk mee.
Nee, maar zij waren er dan ook eerder, en zij gingen de stad weer in. Helaasch gingen Trueno en Speedfreak liever nog een keer naar de HCCbeurs, waar wij ook heen zouden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:07 schreef sop het volgende:
Maar op zich kun je het Hrun, DeWaasheid en Lady_Foalan toch niet kwalijk nemen. Je kunt alleen maar kwaad op jezelf zijn dat je niet op dat idee bent gekomen.
Meeting verslagquote:Op dinsdag 26 november 2002 16:03 schreef FLIPNEUS het volgende:
Nietzman is heel lieV. Jij echter, mijn god, zelfs je vriend lachtte je uit als we je belachelijk maakten en je toch wel redelijk duidelijk maakten dat we je niet mochten.
quote:Op maandag 25 november 2002 19:14 schreef DeWaasheid het volgende:
Ja ik heb er de hele zondag en maandag over getiept, hier issie dan:
(want had et belooft :| )
dus mar mej de trein ensow en op t station stonden er alternatieve mensjes en dat was de rest van t meeting zootje.
en later kwamen er 2 figuren met n doos aanzetten en die waren bestwel fout, ik noem geen namen maar als ze et lezen weten ze wel wie er bedoel worden, maar die plakten dus toen gesplit en weer wedergekeerd in volle getale op een 2 figuren na dan.
mjah en dus toen uhm.. nee wacht we gingen eerst nog .. nee wel, nee we gingen naar n kroeg en bier drinken en ze hadden n eigen arnol daaro da was wel liev en toen al et bier op was zijn we naar AH gegaan en snoebjes en bier gekocht en hanggroep proberen uit te hangen en mensen lastig vallen da was wel gelukt en toen maar weer de kroeg in en biertje bestellen en de rest onder de tafel bij tappen uit blik da was wel gezellig en toen was nietz er ook weer met gathering-tweaker glas. mjah dus en uh toen gingen we dus naar burger king en toen werd ik gebeten en toen moest ik ketchup gaan halen ook nog en toen pasfoto gemaakt met teveel mensen in zon hokje maar mn oog stond er wel mooi op en toen wilde ik naar huis en toen plakten er 2 pobjes aan mn benen en lopen ging nie meer zogoed en toen viel ik zelfs om middenin utrecht centraal dat was wel liev maar me trein nog wel gehaald en wat er verder was gebeurt weet ik niet want ik moest naar verjaardag dus dit is wel enorm irritant lezen he.
dus
Je bedoelt: de hele meeting niet op het idee was gekomen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:07 schreef sop het volgende:
[..]
Maar op zich kun je het Hrun, DeWaasheid en Lady_Foalan toch niet kwalijk nemen. Je kunt alleen maar kwaad op jezelf zijn dat je niet op dat idee bent gekomen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:01 schreef Xebrozius het volgende:
En ik dacht dat ik grof kon zijn
heej een ontopic reactiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:32 schreef classpc het volgende:
Hieruit kan ik concluderen dat het niks wordt.
Als ze vaker bij d\'r ouders zit dan bij jou.
Aan de kant zetten zeg ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |