(want had et belooft :| )
dus mar mej de trein ensow en op t station stonden er alternatieve mensjes en dat was de rest van t meeting zootje.
en later kwamen er 2 figuren met n doos aanzetten en die waren bestwel fout, ik noem geen namen maar als ze et lezen weten ze wel wie er bedoel worden, maar die plakten dus toen gesplit en weer wedergekeerd in volle getale op een 2 figuren na dan.
mjah en dus toen uhm.. nee wacht we gingen eerst nog .. nee wel, nee we gingen naar n kroeg en bier drinken en ze hadden n eigen arnol daaro da was wel liev en toen al et bier op was zijn we naar AH gegaan en snoebjes en bier gekocht en hanggroep proberen uit te hangen en mensen lastig vallen da was wel gelukt en toen maar weer de kroeg in en biertje bestellen en de rest onder de tafel bij tappen uit blik da was wel gezellig en toen was nietz er ook weer met gathering-tweaker glas. mjah dus en uh toen gingen we dus naar burger king en toen werd ik gebeten en toen moest ik ketchup gaan halen ook nog en toen pasfoto gemaakt met teveel mensen in zon hokje maar mn oog stond er wel mooi op en toen wilde ik naar huis en toen plakten er 2 pobjes aan mn benen en lopen ging nie meer zogoed en toen viel ik zelfs om middenin utrecht centraal dat was wel liev maar me trein nog wel gehaald en wat er verder was gebeurt weet ik niet want ik moest naar verjaardag dus dit is wel enorm irritant lezen he.
dus
quote:Dé Arnol?
Op maandag 25 november 2002 19:14 schreef DeWaasheid het volgende:
en ze hadden n eigen arnol daaro
quote:ja nou ze hadden daar n eigen arnol
Op maandag 25 november 2002 19:18 schreef irestmycase het volgende:[..]
Dé Arnol?
quote:
Op maandag 25 november 2002 19:15 schreef calvobbes het volgende:
Nou jouw zondag was nuttig besteed. En de rest van de week 24 uur ga je zeker de spelfouten eruit halen?
quote:ja. ze hebben hem uit eindhoven gegooid..
Op maandag 25 november 2002 19:18 schreef irestmycase het volgende:[..]
Dé Arnol?
quote:Een kloon van dé Arnol dus.
Op maandag 25 november 2002 19:20 schreef DeWaasheid het volgende:[..]
ja nou ze hadden daar n eigen arnol
ook zon raar mannetje met raar haar/baard en die rare dingen zegt/meldt/verkondigd om de zoveel tijd.
Arnol moet terug
quote:Nah, neem um mee en zet hem op je kast, wie weet staat het hardstikke decoratief joh!
Op maandag 25 november 2002 19:23 schreef irestmycase het volgende:Arnol moet terug
quote:komen er aan.. HE HRUN!?
Op maandag 25 november 2002 20:04 schreef Marc_mga het volgende:
foto's????
lalala
t was keigaaf maar ik heb nu en wentelteefjes-bak-opeet-en-dvd-kijk-avond
dus.. maar mijn verslagjedingetje weetjewat typsels komen er ook aan binnenkort
quote:en jij hebt et zitten lezen
Op maandag 25 november 2002 20:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een dom verhaal zeg, wat dom...
wie is er nou dom?
quote:Wie is diegen daar met dat zwarte haar die zegt: poepen op de WC?
Op maandag 25 november 2002 21:31 schreef Hrun het volgende:
foto van de meet:
quote:das een vriendin van mij.. daphne
Op maandag 25 november 2002 23:12 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Wie is diegen daar met dat zwarte haar die zegt: poepen op de WC?
quote:
Op maandag 25 november 2002 21:31 schreef Hrun het volgende:
foto van de meet:
quote:Nix nuttigers te melden?
Op maandag 25 november 2002 23:58 schreef f.vanderlaan het volgende:
Tyfus, jij hebt echt een Fuk!-denkniveau.
tyfus is een heel ernstige ziekte hoor!
quote:Doe je hier nou echt zo lang over?
Op maandag 25 november 2002 19:14 schreef DeWaasheid het volgende:
Ja ik heb er de hele zondag en maandag over getiept, hier issie dan:(want had et belooft :| )
dus mar mej de trein ensow en op t station stonden er alternatieve mensjes en dat was de rest van t meeting zootje.
en later kwamen er 2 figuren met n doos aanzetten en die waren bestwel fout, ik noem geen namen maar als ze et lezen weten ze wel wie er bedoel worden, maar die plakten dus toen gesplit en weer wedergekeerd in volle getale op een 2 figuren na dan.
mjah en dus toen uhm.. nee wacht we gingen eerst nog .. nee wel, nee we gingen naar n kroeg en bier drinken en ze hadden n eigen arnol daaro da was wel liev en toen al et bier op was zijn we naar AH gegaan en snoebjes en bier gekocht en hanggroep proberen uit te hangen en mensen lastig vallen da was wel gelukt en toen maar weer de kroeg in en biertje bestellen en de rest onder de tafel bij tappen uit blik da was wel gezellig en toen was nietz er ook weer met gathering-tweaker glas. mjah dus en uh toen gingen we dus naar burger king en toen werd ik gebeten en toen moest ik ketchup gaan halen ook nog en toen pasfoto gemaakt met teveel mensen in zon hokje maar mn oog stond er wel mooi op en toen wilde ik naar huis en toen plakten er 2 pobjes aan mn benen en lopen ging nie meer zogoed en toen viel ik zelfs om middenin utrecht centraal dat was wel liev maar me trein nog wel gehaald en wat er verder was gebeurt weet ik niet want ik moest naar verjaardag dus dit is wel enorm irritant lezen he.
dus
quote:wel met pauzes natuurlijk he, anders krijg ik RSI en andere rare ziektes
Op dinsdag 26 november 2002 01:00 schreef sweek het volgende:[..]
Doe je hier nou echt zo lang over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |