op zijn leeftijd gaat alles iets trager !!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
SCH, had je iets over eerder zijn?
Bep Bakhuys!quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wie kopt 'm in?
Ik ben aangesteld om te prikkelen - geluktquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
SCH, had je iets over eerder zijn?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben aansteller en snel te prikkelen - gelukt
Zaterdag proloog in Luik, mijn pa vroeg of ik mee ging!quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:51 schreef Suijk het volgende:
Zaterdag begint de Tour.
Ik ga er ook heen, altijd erg leuk hoor!quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zaterdag proloog in Luik, mijn pa vroeg of ik mee ging!
wie is gerard ekdom ??? mistte hij ook een penaltie voor de zweden of ben ik nu ek domquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:24 schreef rubbereend het volgende:
hallo allemaal
bij deze titel moet ik meteen aan die vreselijk irritante jingle denken van Gerard Ekdom![]()
Ik heb niet zoveel met wielrennen, dus eigenlijk weinig zin om daar mijn vrije middag voor op te offeren!quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:23 schreef Suijk het volgende:
Ik ga er ook heen, altijd erg leuk hoor!
de meest irritante dj van 3fm, hij doet arbeidsvitaminenquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wie is gerard ekdom ??? mistte hij ook een penaltie voor de zweden of ben ik nu ek dom??
sorry op mijn werk staat altijd 538 aan of RTL FM ...... nooit 3 fm, die frequentie is hier niet zo sterk !quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de meest irritante dj van 3fm, hij doet arbeidsvitaminen
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Huilie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |