quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:48 schreef ShaoliN het volgende:
Cameron Diaz, John Cusak: Being John Malkovich?
Dolle_hond +1quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:16 schreef dolle_hond het volgende:
LOTR ROTK
lost in translation
mystic river
seabiscuit
master and commander: far side of the world
Wel veel over gehoord en gelezen...maar nog niet gezien...quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:56 schreef dolle_hond het volgende:
funny games:
wat wil Paul uitproberen als hij voor het eerst Anna ontmoet?
precies zelfsquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:03 schreef GFP het volgende:
[..]
Wel veel over gehoord en gelezen...maar nog niet gezien...
Heeft het met een golfclub te maken?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe maand... mooi moment om weer even te stoppen met FMT . Het was toch weer leuk de afgelopen maanden. Misschien tot over een half jaar ofzo...
Waarom?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe maand... mooi moment om weer even te stoppen met FMT . Het was toch weer leuk de afgelopen maanden. Misschien tot over een half jaar ofzo...
GFP is Gewoon Fu**ing Pleitequote:Op donderdag 1 juli 2004 14:57 schreef Phennim het volgende:
GFP!
Dapper Dan (I'm a Dapper Dan-man!)quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:09 schreef Phennim het volgende:
nieuwe vraag
Wat is Everett's favoriete merk haargel in "O brother, where art thou"?
een of andere referentie naar de odyssee... ? (die ik zo eventjes niet zie)quote:Waar komt de titel "O Brother, where art thou?' vandaan?
het is gebaseerd op de odyssee iddquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:43 schreef Phennim het volgende:
[..]
een of andere referentie naar de odyssee... ? (die ik zo eventjes niet zie)
Goh, niet gedacht dat ik die goed zou hebben, wel veel over gelezen maar nog niet gezien...quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
precies zelfs
hij wil een golfclub uitproberen
GFP +1
hij wilde een afslag proberen, maar heeft iets anders gedaan omdat hij de golfbal had "vergeten".quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:46 schreef GFP het volgende:
[..]
Goh, niet gedacht dat ik die goed zou hebben, wel veel over gelezen maar nog niet gezien...
Ik durf het bijna niet te vragen...wat wil hij uit proberen met die golfclub bij anna? Een hole in one?
beetje flauw,maar het is vrijdagochtend
Nope, helaas...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:03 schreef dolle_hond het volgende:
toy story
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:09 schreef Phennim het volgende:
Inspector gadget
geen tekenfilm lijkt me (plenty of famous faces)
Films zijn niet goed ( gedachte wel)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:09 schreef Phennim het volgende:
101 Dalmatians?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:00 schreef ranja het volgende:
of misschien die semi Monty python film met een familie rat en familie konijn enzo? die een paar weken geleden op tv was?
Zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
zou dan best wind in the willows kunnen zijn
ik heb de film niet gezien, maar wel ooit een poppenserie of film oid met de figurenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:41 schreef ranja het volgende:
Die bedoelde ik ja. Naam niet onthouden helaas
ook nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:49 schreef danos het volgende:
hm zit toch meer aan vertical limit te denken
niet bepaald goedquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:53 schreef danos het volgende:
k2 kan het ook nog zijn
Sinds wanneer ben jij zo'n lange tijd achter elkaar online...wauwquote:
quote:Waar komt de titel "O Brother, where art thou?' vandaan?
is niet goed.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:10 schreef dolle_hond het volgende:
het is gebaseerd op de odyssee idd
quote:The title is taken from the title of the film the director wants to make in Preston Sturges' _Sullivan's Travels (1942)_ .
En Vincent Cassel?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:49 schreef Woodpecker het volgende:
herken ik daat Jean Reno?
hier zien we ze duidelijker samen iddquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:15 schreef GFP het volgende:
Stom, Crimson River, de eerste dan denk ik...
En dat is de juiste!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:44 schreef hornage het volgende:
DJ Qualls heeft volgens kanker gehad....
DJ Qualls dan maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn?Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
yep, schijnt zelfs dat het camerawerk ook overeenkomstig is. Peper ipv pepperspray is btw ook hilarishquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:06 schreef dolle_hond het volgende:
oj simpson
Kill Beatrixquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijft dat gewoon Kill Bill 3 heten? Want die is ondertussen toch wel redelijk dood.
Marketingtechniesch gezien natuurlijk wel erg sterk...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijft dat gewoon Kill Bill 3 heten? Want die is ondertussen toch wel redelijk dood.
alweer een punt voor GFP, maar wellicht weer geen vraagquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:46 schreef GFP het volgende:
Volgens mij waren er toch 2 mogelijkheden?
Een anime deel over de Diva's
en dat kindje van Vivica a. Fox dat wraak gaat nemen...
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:32 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Goedemorgen
zal ik zo lief zijn en 1 vraag er tegenaan gooien?
in het weekend nog wel, wanneer FMT druk bezocht wordt![]()
:quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:02 schreef Phennim het volgende:
eh? is dat de vraag?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:50 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Wat is ook alweer mijn lievelingsfilm
Daar staat me niet zo heel veel van bij.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:50 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Wat is ook alweer mijn lievelingsfilm
klopt vast allebei, maar hij is in het verleden toch geregeld langsgekomen...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:12 schreef victorinox het volgende:
[..]
Daar staat me niet zo heel veel van bij.
Vast een film die ik of niet ken of niet in mijn lijstjes voorkomt.
vervelend omdat jij er toen niet wasquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:18 schreef Phennim het volgende:
Vervelende vraag hoor.
The Usual Suspects?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:19 schreef Phennim het volgende:
The Shawshank Redemption
OK.. dus je ziet zelf ook het probleem met die vraag..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:19 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
vervelend omdat jij er toen niet wasen
gokken is ook een kunst en kan nog leuk zijn ookquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:22 schreef Phennim het volgende:
[..]
OK.. dus je ziet zelf ook het probleem met die vraag..
de regisseur filmt geregeld in Nederland en Blaatschaap was gevraagd voor een rolletje in 1 van zijn grote film, maar als 2/3 jarige durfte ze op het laatste moment niet...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:39 schreef ranja het volgende:
Het is inderdaad regelmatig besproken. pvdt .
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:42 schreef Khalein het volgende:
Samson & Delilah
Eyhhh, OW![]()
![]()
JAAAAA, iemand met een goed geheugen!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Draughtman's Contract?
Hoi allen
Nou ja, ik antwoord gewoon altijd "The Draughtman's Contract" op al jouw vragen. 80% kans(*) dat het het juist is.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:52 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
JAAAAA, iemand met een goed geheugen!
Saint + 1![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:22 schreef victorinox het volgende:
Funny Games?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:29 schreef Phennim het volgende:
quiz show?
En wie had 'm toen juist?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:42 schreef dolle_hond het volgende:
die vraag over de lievelingsfilm van OW heb ik ook al eens gesteld
ik weet t niet meer. jij?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En wie had 'm toen juist?
Ik weet het ook niet meer, maar 't zou best kunnen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik weet t niet meer. jij?
ouch, sarcastisch...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:51 schreef Phennim het volgende:
Welke film heb ik nu in mijn gedachte?
(ja, gokken is ook een kunst)
OK, je moet mijn flauwe grapjes ook niet serieus nemen. Ik ben nooit boos en allen af en toe kortstondig geïrriteerdquote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:58 schreef Oscar-Wilde het volgende:
ouch, sarcastisch...
We krijgen allemaal regelmatig vragen waar we het antwoord niet op ( kunnen ) weten. In zo'n geval kan je gokken en kan de vraagsteller steeds hints geven...
Die eenogige man?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:07 schreef Phennim het volgende:
[..]
OK, je moet mijn flauwe grapjes ook niet serieus nemen. Ik ben nooit boos en allen af en toe kortstondig geïrriteerd![]()
p.s.
Die vraag om 5 referenties was wel serieus. Iemand?
2 goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:20 schreef California het volgende:
Cycloop, Sirenen. Misschien weet ik er meer als ik de film zie.
eentje veranderd in een kikker ofzo? Dat denkt hij ofzo?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:23 schreef Phennim het volgende:
[..]
2 goed.
Denk ook aan namen van personages.
Er gebeurt ook iets vlak na de sirenen.
nope, niet dat ik weet/zie.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:51 schreef dolle_hond het volgende:
dat gedoe op die kruising toch ook
Ulysses en Homer? (Pure gok hoor)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:08 schreef Phennim het volgende:
??????? Everett McGill of
????? Stokes (doh)
mr_anonimous +1quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ulysses en Homer? (Pure gok hoor)
16quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe oud was Ralph Macchio toen hij The Karate Kid speelde?
Veel ouder. Door zijn babyface leek hij pas 16.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
16
Hij speelde zijn eerste rol op zijn 19de.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:26 schreef Phennim het volgende:
17 dan
Close. Iets jonger.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:28 schreef kinky_queen het volgende:
25
Het antwoord was al gegeven. 23 was correct. Ik zal in het vervolg met betere vragen komen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:32 schreef Phennim het volgende:
24 dan
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is iemand met rood haar volgens mij. David Caruso?
De Niro? Raging bull?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:56 schreef Gorro het volgende:
"I coulda been a contender"
Een quote uit welke film en van wie
Brando? On the waterfront?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:03 schreef Gorro het volgende:
Beide in de buurt, maar niet goed.
Dat is correct.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Brando? On the waterfront?
Goedquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:03 schreef realist_ik het volgende:
danseres
dat is correctquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:44 schreef California het volgende:
Killing Zoe? (Ik zie geloof ik Julie Delpy?)
hoi MWquote:Op maandag 5 juli 2004 10:36 schreef MasterWouter het volgende:![]()
![]()
California!!!!!!!!!!
Ben ik net een beetje ingelezen in jouw Franse actrices, begin je ineens met Grieksequote:Op maandag 5 juli 2004 10:48 schreef dolle_hond het volgende:
griekse vraag lijkt me toepasselijk
welke griekse actrice is later minister in haar land geworden?
als frankrijk nou gisteren had gewonnenquote:Op maandag 5 juli 2004 10:59 schreef GFP het volgende:
[..]
Ben ik net een beetje ingelezen in jouw Franse actrices, begin je ineens met Griekse![]()
I give up![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:38 schreef MasterWouter het volgende:
Mercouri!!!
quote:“ This is an existential science fiction movie. A man alone against the universe is always a powerful topic, and writer, who adapted his own novel for the screen, does an admirable job.
character isn't fighting aliens or demons, but rather the extraordinary circumstance of his mysterious
, and the unforeseen consequences of his ever-dwindling
”
quote:“ This is the tale of the very cruel joke played upon a young man. Against horrifying odds he triumphs and retains his dignity. In so doing, this film is raised from being a merely superior monster movie to one of strangely spiritual significance.
The special effects are still pleasing and theremains one of Cinema's truly terrifying embodiments of mindless evil “
zeker niet recent neequote:Op maandag 5 juli 2004 12:07 schreef Eluc het volgende:
Recente film?
quote:“ I recently saw this for the first time on AMC and was hooked from the onset. Very good special effects for a 50's film with an excellent story line and first rate acting. The film definitely stays with you long after viewing. Why is this fantastic film not available on DVD? “
JA JA JA we have a winner!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:32 schreef Eluc het volgende:
The Incredible Shrinking Man
Europeserquote:Op maandag 5 juli 2004 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
The day after tomorrow?
The Pianist?quote:Op maandag 5 juli 2004 13:51 schreef Eluc het volgende:
[..]
Europeser
Niet Engelstaligquote:Op maandag 5 juli 2004 13:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Pianist?
Nee dat is hij nietquote:Op maandag 5 juli 2004 13:57 schreef California het volgende:
Is dat Nann(i)o Moretti?
En ik heb erover gelezen, die film duurt 6 uur of zo...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:36 schreef dolle_hond het volgende:
erg he, ik weet zeker dat ik op zijn minst een clipje er van gezien heb
MasterWouter +1quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:34 schreef MasterWouter het volgende:
das The best of youth
duurt idd heeeeel lang
Vond het wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:23 schreef Eluc het volgende:
[..]
MasterWouter +1
En wat vond je ervan? Ik ga er deze week heen namelijk
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:24 schreef Woodpecker het volgende:
Hannibal?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:38 schreef hornage het volgende:
Titus
yep MasterWouter + 1quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:03 schreef MasterWouter het volgende:
The Evil Dead?
&
Nancy
Pinkwater is James Gandolfini, in die slechte film waar ook Charlie Sheen in speelt, op een vliegveld ofzo. Tijdje geleden nog op tv geweest.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:33 schreef MasterWouter het volgende:
Uit welke film komen deze karakters?
Chris Morrow
Ben Pinkwater
Nou, kom maar op met die titel danquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Pinkwater is James Gandolfini, in die slechte film waar ook Charlie Sheen in speelt, op een vliegveld ofzo. Tijdje geleden nog op tv geweest.
YESS sir indeedquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:47 schreef California het volgende:
Dat was \\\\\\\'t ja. Die heet Terminal Velocity, toch?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:47 schreef California het volgende:
Dat was \\\\\\\'t ja. Die heet Terminal Velocity, toch?
Ze stopt zijn Christus kruisje in zijn overhemd en doet een knoop extra dicht. (Ging toch over Goodfellas?)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:56 schreef California het volgende:
Wow, was \\\'t toch nog ergens goed voor dat ik die onzinfilm heb zitten kijken.
[afbeelding]: Wat doet Karen nog snel even bij Henry voordat haar moeder de deur opendoet?
Ganz goed! Ging dan ook inderdaad over GoodFellas.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze stopt zijn Christus kruisje in zijn overhemd en doet een knoop extra dicht. (Ging toch over Goodfellas?)
Ja idd.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:10 schreef dolle_hond het volgende:
meyer lanski
deze doet daar niet aan mee, want hij is niet genomineerdquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:25 schreef GFP het volgende:
Jij bent nu natuurlijk constant je FFL aan het promoten
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:01 schreef Gorro het volgende:
Nirgendwo in Afrika
en wie is dit dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:11 schreef Gorro het volgende:
Ook een screenshotje. Welke film
Das natuurlijk Elín Hansdóttir!!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:42 schreef ranja het volgende:
[..]
en wie is dit dan?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:43 schreef SODA het volgende:
bill pullman
Omdat je 't zo'n verdomd leuk spelletje vindt?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:00 schreef California het volgende:
Kan trouwens toch geen vraag stellen, dus waarom doe ik moeite.
Bill Paxton uiteraard.quote:Op woensdag 7 juli 2004 02:19 schreef SODA het volgende:
[..]
Omdat je 't zo'n verdomd leuk spelletje vindt?
Denk Demme maar weg en zet er een flink aantal James Camerons voor in de plaats.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 08:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoe laatquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:27 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
![]()
ik doe een nieuwe vraag.....
ja sjit, moest even snel wat doenquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoe laat![]()
nou, moet maar goedkeuren dan,quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:52 schreef twentemeisje het volgende:
Catch me if you can!!!
Tom Hanks tegen zijn assistentje!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:21 schreef GFP het volgende:
Intollerable Cruelty
Ik was ook wel vrij zeker en omdat tm niet online is ga ik wel even door...quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:26 schreef Phennim het volgende:
[..]
![]()
Zondag nog gezien.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:21 schreef GFP het volgende:
Intollerable Cruelty
En ik maar denken dat jij eergisteren een vraag stelde om 12.00 uurquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij gaat er bij jou een alarmbel rinkelen als ik een vraag post
Maar het antwoord is helemaal correctemundo, dus GFP +1
Toen zat ik nog in het wonderschone België in een volkomen Rock Werchter Roesje....quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:45 schreef GFP het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij eergisteren een vraag stelde om 12.00 uur
Was de sfeer nog een beetje gezellig na het incident?quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Toen zat ik nog in het wonderschone België in een volkomen Rock Werchter Roesje....
This thing of ours?quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:57 schreef GFP het volgende:
[..]
Was de sfeer nog een beetje gezellig na het incident?is a must see! This modern New York mobster film explodes with originality, humor and energy. The performances of the cast which consisted primarily of pop icons from the last quarter century consistently hits the mark, reminding the viewer of why they were fans in the first place.
The dialogue is lyrical yet rolls out of the actors mouths with the punch of a DeLillo novel.
Mijn film heeft net iets meer votes...quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
This thing of ours?
Zou hem kunnen zijn, maar is het niet...quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Jerry & Tom?
Nope...quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:08 schreef Omega het volgende:
Sexy beast?
Mjah, hoe zal ik het zeggen, als je je vriendin je videotheekpasje geeft en onbegeleid naar de videotheek laat gaan dan komt ze met een film thuis waarvan de hoes er wel leuk uit zietquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:38 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb m opgezocht. zei me nix
fascinerend.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:43 schreef GFP het volgende:
[..]
Mjah, hoe zal ik het zeggen, als je je vriendin je videotheekpasje geeft en onbegeleid naar de videotheek laat gaan dan komt ze met een film thuis waarvan de hoes er wel leuk uit ziet
victorinox+1quote:Op woensdag 7 juli 2004 05:59 schreef victorinox het volgende:
Bill Paxton uiteraard.
Met Spy Kids, Apollo 13 en een flink aantal James Camerons.
Ik dacht deathquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:45 schreef ranja het volgende:
a good night to die
Ik ben al lang blij dat je de rebus op lostquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:45 schreef ranja het volgende:
a good night to die
(gebaseerd op de rebus, niet de comments)
quote:Compelling performances byand the talented, sadly missed
. This was
's last sortie into
writing before his death and the charm is totally evident. A sentimental journey through a troubled young woman's life, this is a wonderfully detailed story that lingers
quote:There are treasures to be found here, however. A few of them - strange ones that perhaps only a film obsessive could appreciate - are the subtle stylistic tributes to, such as the use of an iris shot (a shot beginning or ending in a circle that opens or closes). Another moment when I sensed
's presence was when
discovers that her lover had been shipped out with the army to Indochina. She glimpses him in a newsreel, and this glimpse combines
's love of arbitrary coincidence, and his faith that you could find out almost everything of importance just by going to the movies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |