Oja? Ik zag hem namelijk te koop staan op nlstore.nl, maar ik denk dat ik hem toch blindelings maar ga kopenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:08 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Moet je de dvd 'Live in Verona' ook eens kijken! Die is heel goed.
Moet je doen! Krijg je geen spijt van.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:35 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Oja? Ik zag hem namelijk te koop staan op nlstore.nl, maar ik denk dat ik hem toch blindelings maar ga kopen
Net als A Funky Space Reincarnation van Marvin Gaye (Here My Dear).quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Luister maar eens Stevie Wonder : innervisions... erg jamiro-jatted
Jaaa, ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2005 02:39 schreef Cici het volgende:
[knip info]
Stay tuned for more updates.
Mooi, ik heb al hun albums, er kan er nog wel 1 bij
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:34 schreef Litso het volgende:
Vandaag op MTV news was er een klein stukje.
Het album kom in de lente uit als het goed is, en gaat gepaard met een wereldtour.
Waneer ze richting Nederland komen is nog niet bekend.
Ik hoop op lowlands
Heel erg goed!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:08 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Oei, ik durf het je niet te zeggen, het is beide mogelijk (al hoop ik gewoon op de band). De website lijkt een band weer te geven.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:54 schreef Zanderrr het volgende:
Wie zit er tegenwoordig in de band, eigenlijk? Of is 't nu gewoon Jay Kay + studiomuzikanten...
De ene keer dat ik hem heb gezien was ik ook nog niet echt overtuigd, ik hoop op beter materiaal op het albumquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:56 schreef InsaneM666 het volgende:ben ik nou de enige die m wel vet vindt?
Ik ben bang dat dat alleen maar bij hopen zal blijvenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:25 schreef Cici het volgende:
Ik vind dat nr echt heel er minder
Wou dat ze weer zoals de 1e 3 cd's gingen.
'k vind 'm niet bar slecht, ofzo... Maar ik hoop dat de rest van het album zich wèl kan meten met het eerdere werk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:56 schreef InsaneM666 het volgende:ben ik nou de enige die m wel vet vindt?
Ik vind hem ook wel goed hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:56 schreef InsaneM666 het volgende:ben ik nou de enige die m wel vet vindt?
Jah klopt. De smooth funk is een beetje weg. Maar als je goed luistert naar die brakke kwaliteit op de site, hoor je wel wat ouds terug.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:35 schreef Cool_Runner het volgende:
De nieuwe single vind ik ook niet super. Tis niet meer die smoothe funk stijl zoals in de eerdere albums. Hopelijk is de rest van de cd beter.
Clip is wel weer tof, jamiroquai style
Ik dacht dat 'ie pas de twintigste zou uitkomen?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:21 schreef Vince22 het volgende:
Nou ik heb em... de nieuwe cd van Jamiroquai..
En het album is eigenlijk als de albumtitel.. dynamite! Ik vind hem heerlijk swingen... zeker 1 van de beter albums vind ik zo.. titelsong is erg lekker, het nummer over z'n Ferrari Enzo Black Devil Car is ook een erg lekker nummer.... Ik zou zeggen.... Hier ga ik zeker lang van genieten... het heeft even geduurd.... maar het was voor mij het wachten zeker waard!!
Hetzelfde doe ik ook.... ik koop de cd zeker... heb alle cd's, de dvd en nog een paar andere dingenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:49 schreef Cici het volgende:
De cd wil ik ook ooit kopen, alleen omdat ik alle albums van ze heb en het nu voor mij meer een spaar item word
Maar ik ben heel erg benieuwd.
Dat dacht ik ook ....quote:Op maandag 6 juni 2005 00:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie pas de twintigste zou uitkomen?
Zoals je al kon lezen.... helemaal met je eens! Deze komt de eerste tijd niet uit mn CD/MP3 spelerquote:Op maandag 6 juni 2005 10:45 schreef miss_bleu het volgende:
Black Devil CareElectric Mistress
Damn lekkere CD
Klopt... ik ga em ook zeker wel kopen als ie uit is.... maar tot die tijd maar gedownloadquote:Op maandag 6 juni 2005 12:08 schreef Speedski het volgende:
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=CD&title=632298
Dit's een van de weinige plekken waar je hem kan kopen. En de release is nog altijd de 20e.
Boefquote:Op maandag 6 juni 2005 13:15 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Klopt... ik ga em ook zeker wel kopen als ie uit is.... maar tot die tijd maar gedownload![]()
![]()
![]()
Nou, ik ga hem gewoon kopen via play.comquote:Op maandag 6 juni 2005 13:15 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Klopt... ik ga em ook zeker wel kopen als ie uit is.... maar tot die tijd maar gedownload![]()
![]()
![]()
Veel beter dan Funk Odyssey ja! En ook wel beter dan Synkronized eigenlijk, maar dat komt misschien omdat ik het album nu nog niet zo gewend benquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:56 schreef PJORourke het volgende:
Erg lekker... veel beter dan de Funk Odyssey. Niet zo lekker als Travelling Without Moving. Perfect voor in de auto.
Daar verschillen de meningen natuurlijk over ... maar dr zijn erg veel mensen (waaronder ikzelf) die vinden dat zijn eerste album het beste is. Komt waarschijnlijk door de sound die centraal stond op dat album en ergens rond z'n 4e album bijna niet meer te horen is (wel een beetje, maar niet meer zo aanwezig). Niet dat z'n laatste album slechter zijn .. dat zeker niet. Dr is een andere sound voor teruggekomen. En die bevalt mij ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:04 schreef nipeng het volgende:
Wellicht is het handiger om dit topic te hernoemen naar centraal Jamiroquai topic oid.
Ik lees op diverse plekken dat zijn 1e album zijn beste zou moeten zijn. Klopt dit?
Nog maar 6 nachtjesquote:Op maandag 13 juni 2005 02:10 schreef Bluezz het volgende:
Jullie maken me gek.
Ik wil hem ik wil hem ik wil hem
Ik vind de Space Cowboy beter dan nummer 1. Al dat milieugezanik wordt naar loop van tijd irritant, vooral als je weet waar hij nu allemaal in rondrijdt. Ook muzikaal heeft de Space Cowboy meer te bieden, denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:04 schreef nipeng het volgende:
Wellicht is het handiger om dit topic te hernoemen naar centraal Jamiroquai topic oid.
Ik lees op diverse plekken dat zijn 1e album zijn beste zou moeten zijn. Klopt dit?
Ik vind het moeilijk om tussen die twee een keuze te moeten maken. Aan de ene kant heeft Emergency on Planet Earth nummers als When you gonna learn, Too young to die, Emergency on planet earth en Revolution 1993. Die kan ik elke dag wel horen. Space Cowboy heeft weer een hele andere sound, Just another story, Mr Moon, Scam en Space cowboy vind ik daarvan echt top. Ik kan geen keuze maken eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind de Space Cowboy beter dan nummer 1. Al dat milieugezanik wordt naar loop van tijd irritant, vooral als je weet waar hij nu allemaal in rondrijdt. Ook muzikaal heeft de Space Cowboy meer te bieden, denk ik.
Kortom: elke CD met z'n eigen stijl, heeft super nummersquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:35 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om tussen die twee een keuze te moeten maken. Aan de ene kant heeft Emergency on Planet Earth nummers als When you gonna learn, Too young to die, Emergency on planet earth en Revolution 1993. Die kan ik elke dag wel horen. Space Cowboy heeft weer een hele andere sound, Just another story, Mr Moon, Scam en Space cowboy vind ik daarvan echt top. Ik kan geen keuze maken eigenlijk.
Kortgezegd, jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:40 schreef Speedski het volgende:
[..]
Kortom: elke CD met z'n eigen stijl, heeft super nummers![]()
Ja, maar Funk Odyssey heeft wel een eigen stijl maar, op Love Foolosophy na, met klote nummers.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:40 schreef Speedski het volgende:
Kortom: elke CD met z'n eigen stijl, heeft super nummers![]()
Enige nummer wat ik minder vind is black crow .. dr rest is genietenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar Funk Odyssey heeft wel een eigen stijl maar, op Love Foolosophy na, met klote nummers.
Imho meer discoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:02 schreef Zanderrr het volgende:
Meer disco.. hmm, dan laat ik hem maar liggen.
quote:Autumn European Tour | 24.06.2005
The following European tour dates for Autumn 2005 have been announced. Please keep returning to this page for the latest links to buy tickets for the concerts, some of which will be pre-sale links, exclusive to visitors of jamiroquai.com.
SEPTEMBER
Wed 7 NEC, Birmingham (tickets: SeeTickets.com)
Thu 8 SECC, Glasgow (tickets: SeeTickets.com)
Sat 10 MEN Arena, Manchester (tickets: SeeTickets.com)
Sun 11 Nottingham Arena (tickets: SeeTickets.com)
Tue 13 CIA Arena, Cardiff (tickets: SeeTickets.com)
Thu 15 Point, Dublin
Sun 18 Colourline Arena, Hamburg
Tue 20 Phillipshalle, Dusseldorf
Wed 21 Arena, Berlin
Fri 23 Bercy, Paris (tickets: Fnac.com, Ticketnet.com:English,French)
Sat 24 Galaxie, Amneville (tickets: Fnac.com)
Mon 26 Halle Toni Garnier, Lyon (tickets: Fnac.com)
Thu 29 Filaforum, Milan
OCTOBER
Sat 1 Palamagatu, Bologna
Sun 2 Arena, Salzburg (tickets: oeticket.com, clubticket.at)
Tue 4 Zenith, Munich
Wed 5 Jahrhunderthalle, Frankfurt
Fri 7 Ahoy, Rotterdam
Sat 8 Forest National, Brussels (tickets: Sherpa.be:Flemish/Dutch,French)
Goed nieuws!!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:43 schreef Speedski het volgende:
Vond ik eerder op de avond op jamiroquai.com (Jamiroquai in de Ahoy op 7 Oktober)
[..]
ik vond het hele nummer eerst totaal niet een Jamiroquai nummer, maar naarmate ik er langer naar luister vind ik em erg veel weg hebben van Deeper Underground. De stijl van muziek dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:14 schreef Speedski het volgende:
[..]
Jah klopt. De smooth funk is een beetje weg. Maar als je goed luistert naar die brakke kwaliteit op de site, hoor je wel wat ouds terug.
Clip doet me een beetje denken aan Deeper Underground
nou ja de jaarwisseling komt weer dichterbij (en ja dit is een onvervalste tvp)quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:35 schreef Uknowweloveu het volgende:
Jamiroquai heeft dé ideale muziek voor tijdens de jaarwisseling vind ik
Die is echt meesterlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:08 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Sterker nog, Dynamite is totaal anders als de voorgaande albums. De stijl komt wel een beetje terug maar het instrumentale deel van de 1e cd's (Emergency on planet earth oa.) wordt veel minder toegepast. Bijna geen instrumentale nummers meer zoals Didjital Vibrations en Didjerama van Travelling Without Moving.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:22 schreef Stpan het volgende:
Heej, hier is het Jamiroquai topic, kon het ff niet vinden de afgelopen 2 weken, want ook ik heb z'n nieuwe album maar weer eens gehaald (nadat ik Jamiroquai na miskoop Synchronized een beetje had afgezworen).
3 topalbums, Synchronized op de single na extreem k.u.t. en wat discohitjes waarvan ik eerlijk gezegd niet eens weet of ze op een album stonden.
En toen toch maar even geluisterd of het nog wat met onze vriend geworden was, en wat een verschrikkelijk heerlijk album is Dynamite!
Ik vind hem zelfs beter dan alles daarvoor. Boeit me geen fcuk of het zogenaamd meer van hetzelfde is (ik vind het wel meevallen, het Dynamite vind ik niet echt een kloon van eerdere albums ofzo) het klinkt gewoon van nummer 1 t/m nummer 12 geweldig! Lekker up-tempo, melodieus, tikkie cliche-teksten zonder dat het tenenkrommend is, gelukkig niet teveel wereldverbeterteksten, gewoon lekker swingend zonder pretenties! Wat wil je nog meer op een album?
Niet echt het oude werk, meer van het nieuwe. Maar dan wel erg goed vergeleken met Synkronized. Wel beetje disco maar geen instrumentale nummers zoals waar vroeger de halve cd's vol stonden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:57 schreef Grobbel het volgende:
Ik ben met het tegenvallende Synkronized de band een beetje uit het oog verloren, maar de singles die ik tot dusver heb gehoord van het nieuwe album zijn wel aardig. Maar borduurt het verder vooral voort op hun oudere werk, of meer op hun latere discoflirtaties?
Wat was er gisteren?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jamiroquai was in elk geval best ok gister
He, ik had hetzelfde probleemquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:11 schreef Bak_Beest het volgende:
Oo vandaar, ik zag het wel op de site staan ja, maar er rinkelde even geen belletje
. Deed ie nog veel van oudere albums eigenlijk? Ik had er eigenlijk ook bij willen zijn in Nederland, maar ik kon niemand meekrijgen en om nou in m'n eentje te gaan...
VET!.. Ben er niet bij, maar wel heel vet.. Hoop nog steeds dat ze ook naar Rock Werchter komen, maar als dat zo was had dat er wel tussen gestaan denk ikquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:26 schreef earthquake het volgende:
Jamiroquai announce European Summer tour
Jamiroquai are pleased to announce the following tour dates for the coming months:
* 26 May, Portugal, Lisbon, Rock in Rio
* 02 June, Germany, Rock am Ring
* 04 June, Germany, Rock im Park
* 15 June, Russia, Saint Petersburg, Ice Palace
* 18 June, Russia, Moscow, Olympiski
* 20 June, Ukraine, Kiev, Palace Of Sports
* 22 June, Georgia, Tbilisi, Philharmonic Concert Hall, Tbilisi Jazz Festival
* 14 July, Netherlands, Rotterdam, Ahoy, North Sea Jazz Festival
* 23 July, England, London, Victoria Park, Lovebox Weekender festival
We hope to announce additional dates soon.
![]()
Gewoon alleen gaan. Dat wil je toch niet missen. Ik ben vorig jaar naar 3 shows geweest, alleen. En 3 super avonden gehad en veel andere fans leren kennen. 14 juli ga ik weer!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:11 schreef Bak_Beest het volgende:
Oo vandaar, ik zag het wel op de site staan ja, maar er rinkelde even geen belletje
. Deed ie nog veel van oudere albums eigenlijk? Ik had er eigenlijk ook bij willen zijn in Nederland, maar ik kon niemand meekrijgen en om nou in m'n eentje te gaan...
waar?quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:38 schreef ezzi het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan. Dat wil je toch niet missen. Ik ben vorig jaar naar 3 shows geweest, alleen. En 3 super avonden gehad en veel andere fans leren kennen. 14 juli ga ik weer!
Echt waar ? Ben dan benieuwd met welke set hij komtquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:30 schreef ondeugend het volgende:
Hij gaat ook op het North Sea Jazz Festival zijn in juli in Rotterdam.
Yep, ik vooral op welke dag hij staat.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:18 schreef Speedski het volgende:
[..]
Echt waar ? Ben dan benieuwd met welke set hij komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |