Ik baal er trouwens echt van dat ik niet wat ouder ben en jamiroquai wat eerder kende.. ik heb wat mp3tjes van hun optreden in paradiso in '93 geloof ik.. in 1 woord W A U W ! wat moet dat vet geweest zijn. als ik het op mp3 al hoor ga ik al uit mijn dak; laat staan als je er bij was!
er zwerft ergens ook een mp3tje rond onder de naam "Rock me". echt een supervet livenummer met de bassline van Sugerhill Jam en DJ Dzire die uit zn dak gaat
echt gweldig!
quote:Idd Q is
Op maandag 12 mei 2003 11:17 schreef iroQuai het volgende:
Ik baal er trouwens echt van dat ik niet wat ouder ben en jamiroquai wat eerder kende.. ik heb wat mp3tjes van hun optreden in paradiso in '93 geloof ik.. in 1 woord W A U W ! wat moet dat vet geweest zijn. als ik het op mp3 al hoor ga ik al uit mijn dak; laat staan als je er bij was!
quote:HOE WEET JE DAT????
Op maandag 12 mei 2003 11:26 schreef Nevermind het volgende:
Daar komt je username dus vandaan.
Of niet?
![]()
wat is er eigenlijk met stuart zender gebeurd? (de ex-bassist van jamiroquai).. er was een tijdje sprake van een solo album onder de naam AZUR, maar opeens was dat afgelopen en sinds dien niks meer gehoord of gelezen...
quote:Hmmz nog nooit kunnen vinden ook niet op Kazaa of zo. Alles wat er daar te downloaden was heb ik er al weggehaald (ik heb alle 5 cd's origineel dus die heb gewoon ff geript) tevens heb ik op 2 na alle videoclips, maar die 2 zijn nergens te vinden helaas
Op maandag 12 mei 2003 11:17 schreef iroQuai het volgende:
jaaa do you know where you're comming from is goooeeeddIk baal er trouwens echt van dat ik niet wat ouder ben en jamiroquai wat eerder kende.. ik heb wat mp3tjes van hun optreden in paradiso in '93 geloof ik.. in 1 woord W A U W ! wat moet dat vet geweest zijn. als ik het op mp3 al hoor ga ik al uit mijn dak; laat staan als je er bij was!
er zwerft ergens ook een mp3tje rond onder de naam "Rock me". echt een supervet livenummer met de bassline van Sugerhill Jam en DJ Dzire die uit zn dak gaat
echt gweldig!
ik heb ook nog een radio3fm uitzending van het jamiroquai concert in 96 (geloof ik?) in ahoy en krijg binnenkort de bootleg van een optreden op Montreux jazz...
Jamiroquai - Getinfunky
Jamiroquai - Virtual Insanity (Peace Of Mind Mix)
Jamiroquai - Alright (D&C Human Mix)
Daft Punk vs. Jamiroquai - Dj Skylat Dope Mix
Jamiroquai - Alright (electro groove remix)
Jamiroquai - Canned Heat- Accapella Mix
Jamiroquai - Cosmic Girl (Hot Tracks Remix)
Jamiroquai - Cosmic Girl (Full Intention Remix)
Jamiroquai - Feel So Good (Knee Deep Classic Dub)
Jamiroquai - Feel So Good (Knee Deep Vocal Dub)
Jamiroquai - little l (blaze remix)
Jamiroquai - Little L (Dance Mix)
Jamiroquai - Little L (Remix)
Jamiroquai - Little L (Wounded Buffalo remix)
Jamiroquai - Space Cowboy (Club Mix)
Jamiroquai - Supersonic (Fuel mix)
Jamiroquai - Pete Heller - Supersonic RMX
Jamiroquai - Twenty Zero One (Remix)
Jamiroquai - Alright (Busta Rhymes Eminem Remix)
Jamiroquai - When You Gonna Learn (Remix)
Jamiroquai - Canned Heat (2001 Remix)
Jamiroquai - supersonic (peter heller mix)
Jamiroquai - Give Me Something - (Paul Nelson Remix)
Jamiroquai - Jingle Bells
Jamiroquai - Blow Your Mind (Live)
Jamiroquai - Bullet
Jamiroquai - God make me funky
Jamiroquai - I'm In The Mood For Love
Jamiroquai - Lost Souls
Jamiroquai - Sunny
Jamiroquai - Coffey (live At Roseland)
Jamiroquai - Toque Cuica (live)
Jamiroquai - Do That Danc
Jamiroquai & Anastacia - Bad Girl (Brits 2002 Duet)
Jamiroquai - Turn Off the Lights
Jamiroquai - Do You Know Where You're Comin
Jamiroquai & Diana Ross - Upside Down
Jamiroquai - Signed Sealed Delivered (Live)
Jamiroquai - Tighten Up (Live Cercle Minuit)
Jamiroquai - Funk odyssey
Jamiroquai - Whole lotta love (live)
Jamiroquai - Cannabliss
Jamiroquai - Wolf In Sheep`s Clothin
Jamiroquai - Picture Of My Life (Acoustic)
Jamiroquai - Slipin 'n' slidin
Jamiroquai - The Harder They Come (live)
Jamiroquai - Light Years (Live)
Jamiroquai - Everybody's Going To The Moon (Titan AE)
Jamiroquai - Scam Glaston '95
Jamiroquai - Revolution Live
Jamiroquai - Stu's Tune
Jamiroquai - Miss You (Rolling Stones cover
Jamiroquai's Megamix
Jamiroquai - Our Time is Coming
Jamiroquai - Hollywood Swinging
Jamiroquai - Who The Funk Do You Think You
Jamiroquai - Feel So Good
Jamiroquai - Little L
Jamiroquai - You Give Me Something
Jamiroquai - Corner Of The Earth
Jamiroquai - Love Foolosophy
Jamiroquai - Stop Don't Panic
Jamiroquai - Black Crow
Jamiroquai - Twenty Zero One
Jamiroquai - Picture Of My Life
Jamiroquai - Main Vein
Jamiroquai - Deep Underground
Jamiroquai - Little L (Bob Sinclair Remix)
Jamiroquai - You Give Me Something (Full In
Jamiroquai - Main Vein (Live)
Jamiroquai - Space Cowboy (Classic Club)
Jamiroquai - Supersonic (Dirty Rotten Scoun
Jamiroquai - Do It Like We Used To Do
Jamiroquai - Hooked Up
Jamiroquai - Too Young To Die
Jamiroquai - If I Like It, I Do It
Jamiroquai - Music Of The Wind
Jamiroquai - Emergency On Planet Earth
Jamiroquai - Whatever It Is, I Just Can't S
Jamiroquai - Blow Your Mind
Jamiroquai - Revolution 1993
Jamiroquai - Didgin' Out
Jamiroquai - When You Gonna Learn (Digerido
Jamiroquai - Canned Heat
Jamiroquai - Planet Home
Jamiroquai - Black Capricorn Day
Jamiroquai - Soul Education
Jamiroquai - Failling
Jamiroquai - Destitute Illusions
Jamiroquai - Supersonic
Jamiroquai - Butterfly
Jamiroquai - Were Do We Go From Here
Jamiroquai - King For A Day
Jamiroquai - Deeper Underground
Jamiroquai - Just Another Story
Jamiroquai - Stillness in Time
Jamiroquai - Half the Man
Jamiroquai - Light Years
Jamiroquai - Manifest Destiny
Jamiroquai - The Kids
Jamiroquai - Mr. Moon
Jamiroquai - Journey to Arnhemland
Jamiroquai - Morning Glory
Jamiroquai - Space Cowboy
Jamiroquai - Scam
Jamiroquai - Virtual Insanity
Jamiroquai - Cosmic Girl
Jamiroquai - Use The Force
Jamiroquai - Everyday
Jamiroquai - Alright
Jamiroquai - High Times
Jamiroquai - Drifting Along
Jamiroquai - Didjerama
Jamiroquai - Didjital Vibrations
Jamiroquai - Travelling Without Moving
Jamiroquai - You Are My Love
Jamiroquai - Spend A Lifetime
Jamiroquai - Funktion
bron: http://www.jamiroquai.co.ukquote:Nick Fyffe, bass player with Jamiroquai from 1998 - 2003 has left the band to concentrate on his own projects. Jamiroquai, who are currently working on their 6th studio album, due for release Autumn 2004, will announce the name of their new bassist shortly.
Zie het zo, dan scoor jij weer punten.quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:56 schreef Innuendo het volgende:
Aiai, dat worden weer lange jamiroquai luistersessies aangezien m'n vriendinnetje nogal into jamiroquai is... en ik dus bepaald niet![]()
![]()
Ik hield er ook niet van, vriend van me had het altijd opstaan als ik daar bleef slapen, en hij pleurde altijd na een half nummer in slaap, terwijl ik niet wist hoe ik het ding uit moest krijgen, dus na 6x ofzo ben ik voor de gein gewoon eens echt gaan luisteren, en vond het steeds beter/interessanter worden... Maar anders mag je ook gewoon je vriendinnetje inruilenquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:56 schreef Innuendo het volgende:
Aiai, dat worden weer lange jamiroquai luistersessies aangezien m'n vriendinnetje nogal into jamiroquai is... en ik dus bepaald niet![]()
![]()
Das George Michealquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:38 schreef Gitarist het volgende:
EEhmm... had die zanger (Jay-Kay toch?) niet een tijdje geleden gezegd dat 'ie ermee kapte omdat hij de muziek-business zat was??? Of gaat de band zonder hem verder?
Don't you mean the other way around...quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Luister maar eens Stevie Wonder : innervisions... erg jamiro-jatted
Jamiro heeft veel van Stevie geleerd jaquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Don't you mean the other way around...
Alles??? Ook alle live optredens enzo? Die ben ik namelijk nog aan et zoeken. Ik heb er wel al heel erg veel maar nog niet alles helaasquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:46 schreef Bluezz het volgende:
jamiroquai roelssssssssss![]()
Ik heb alles van Jay Kay en consorten
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:38 schreef Gitarist het volgende:
EEhmm... had die zanger (Jay-Kay toch?) niet een tijdje geleden gezegd dat 'ie ermee kapte omdat hij de muziek-business zat was??? Of gaat de band zonder hem verder?
Bron: www.tmf.nlquote:Jamiroquai gaat met pensioen
30 augustus 2002 De zanger van Jamiroquai Jay Kay heeft het definitief gehad met de muziekindustrie. Jay zegt dat zijn laatste live-optreden in december is en dat hij daarna met pensioen gaat. Hij is woedend op de manier waarop de muziekindustrie met artiesten omgaat. De Space Cowboy komt alleen terug als de platenbonzen van stijl veranderen, zo niet dan verdwijnt hij voorgoed uit de spotlights. De 32-jarige zanger zegt: “Ik houd enorm veel van mijn fans, maar de rest van de mensen met wie ik te maken heb, is waardeloos. Met dat uitschot kan ik niet leven. Je geeft en geeft, maar krijgt nooit wat terug. Deze baan is een f***ing nachtmerrie.” Ook platenmaatschappij Sony krijgt de volle laag. Volgens Jay Kay is het de schuld van Sony dat hij nooit is doorgebroken in Amerika. “Ik ga weg uit deze vern***te wereld. Heel misschien kom ik terug als de industrie verbetert en ik iets nuttigs kan doen.”
Nee, alle CD's bedoelde ik.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:59 schreef MrMoon het volgende:
Alles??? Ook alle live optredens enzo? Die ben ik namelijk nog aan et zoeken. Ik heb er wel al heel erg veel maar nog niet alles helaas![]()
ooow ik heb ook alle CD's, op 1 of 2 na alle videoclips en een aantal live optredensquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, alle CD's bedoelde ik.
En een aantal Clips.
Geen live-optredens helaas.
Hopelijk halen ze die Stuart Zender weer terug, dat was wel een goede bassist.quote:Jamiroquai, who are currently working on their 6th studio album, due for release Autumn 2004, will announce the name of their new bassist shortly.
Eerste 3 zijn gewoon heiligquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:55 schreef Zander het volgende:
[..]
Hopelijk halen ze die Stuart Zender weer terug, dat was wel een goede bassist.
Vond die laatste Jamiroquai-albums lang niet zo goed als de eerste drie, trouwens.
Dat, plus dat ik het wel een interessante hypocrisie vind om WEL 300 KM/u over de Engelse landwegen te stuiteren in een dure sportwagen met een absurd verbruik, en tegelijk voornamelijk te zingen over hoe snel we het allemaal wel niet verneuken hierquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:00 schreef Kwarkie het volgende:
eerste cd's waren vooral op de natuur gericht, laate paar cd's zijn wat meer funky en elektronisch, heeft allebei wel wat bij bepaalde stemmingen.
haha veel luisterplezierquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:33 schreef Liekje het volgende:
Yess ik ben echt wel blij met dit berichtZat er al een tijd op te wachten! Ik ben ontzettend benieuwd!! *BLIJ!*
En tsja Innuendo.. worden toch weer dagen lang luisteren(Jammer he!) :
Zekers ik hoop dat ze snel weer in Nederland een concertje komen geven, want dan wil ik er bij zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:11 schreef Retarded het volgende:
Vandaag de DVD binnengekregen (live in Verona)... wat een geweldig concert is dat toch!!
Ze zijn toch gestopt? Anders zou ik spontaan weer (valse) hoop krijgen...quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zekers ik hoop dat ze snel weer in Nederland een concertje komen geven, want dan wil ik er bij zijn
Inderdaad ...quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Gimme!
Moet je de dvd 'Live in Verona' ook eens kijken! Die is heel goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:46 schreef Bak_Beest het volgende:
het klinkt live echt supergoed, enorm goed muzikaal!(stuk gezien van het montreax jazz festival 2003)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |