Dat doe ik ook, maar ja, ik ben er even ingetrokken daarnet door iemand die beweerde dat ik nooit iemand gelijk gaf en gaf als voorbeeld de puntenargumentatie die ik gisteren gebruikte om duidelijk te maken dat er weldegelijk in een redeneermechanisme momenten kunnen bestaan waarin je iemand gelijk kunt geven (op punten). Echter toen werd gesteld, dat zij met dit compromis gewonnen hadden en ik verloren. Dat ik verloren klopt niet helemaal (zie boven), maar het sentiment dat er iig uit spreekt houdt in dat zij (OT en 30s./40s) dit als een blatante overwinning zien en dat ik gezichtsverlies heb geleden. Ondanks jouw goedertrouw. Dus ja, fenomenologisch gezien kan ik hem alleen maar gelijk geven.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga daar maar van uit ja!
Hmmmm zit wel wat in inderdaad... De discussie of de Iraki's wel blij zijn met de Amerikanen, daar is op zich niets mis mee. Al dat bier ook gisteravond...quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:32 schreef Merkava_IV het volgende:
Dr_Flash waarom is mijn topic gesloten? De nadruk ligt helemaal niet op 'allochtonen'. Heb je de topic wel gelezen? (hoessein is blij...)
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens ben ik met je eens dat hij beter in NWS zou kunnen, maar dat wordt nog even besproken in de crew
We laten het hier maar bijquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:21 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg toch echt de neiging om helemaal niet te reageren hierop.... Kan het niet wat vriendelijker?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:06 schreef Crabtree het volgende:
Hey dombo!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:21 schreef calvobbes het volgende:
[hey dombo!]
Ik krijg toch echt de neiging om helemaal niet te reageren hierop.... Kan het niet wat vriendelijker?
Ik verwacht echt geen ge-U of ge-Meneer e.d., maar als je gelijk begint met "hey Dombo" dan heb ik weinig zin om een reactie te geven eigenlijk.
En ik had niet in de gaten dat er al meer mensen in Singapore topic waren waaronder jij, ik lees niet ALLES wat er in GC geschreven word uitgebreid door.
Topic gaat open met het verzoek het slowchat wat te beperken....
Welke nieuwsdump? Het was geen nieuwsdump. Ik was nog van plan te reageren, maar dat kan natuurlijk niet in één keer. Verder waren het ook veel persoonlijke aanvallen op mij gericht.quote:Slotje maar.
Ook GC is geen nieuwsdump. TS mag het best nog eens proberen, maar zich dan ook aub meer in de discussie mengen.
Daarom zeg ik ook dat je het best nog een keer mag proberen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:15 schreef tvlxd het volgende:
Welke nieuwsdump? Het was geen nieuwsdump. Ik was nog van plan te reageren, maar dat kan natuurlijk niet in één keer. Verder waren het ook veel persoonlijke aanvallen op mij gericht.
ja maar we moeten jouw ook bezig houden, heb ik gister nog uitvoerig over gehad met yvonnequote:Op donderdag 1 juli 2004 22:45 schreef calvobbes het volgende:
Mijn edit knopje doet het prima.
Maar het verleden heeft aangewezen dat dat soort topics niet mogelijk zijn zonder de generalisaties en vooroordelen zoals in dat topic ook al werden gespuid. Met dat soort topics blijf je aan het editten e.d.
Fijn voor jequote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:50 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
heb ik gister nog uitvoerig over gehad met yvonne![]()
Okay, mijn excuus. Ik vind het alleen nogal irritant als moderators niet even de moeite nemen om een vorig topic door te kijken, maar bedankt voor het weer openen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:21 schreef calvobbes het volgende:
Ik krijg toch echt de neiging om helemaal niet te reageren hierop.... Kan het niet wat vriendelijker?
Ik verwacht echt geen ge-U of ge-Meneer e.d., maar als je gelijk begint met "hey Dombo" dan heb ik weinig zin om een reactie te geven eigenlijk.
Opgelostquote:Op zondag 4 juli 2004 19:59 schreef Bupatih het volgende:
Woordjes vertalen
is hier geen sprake van spam?
Daar ben ik voorquote:Op zondag 4 juli 2004 21:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Opgelost
Dankje voor het meedenken
Ah, dat zal het zijn. Het was net een modje van SHO die in het midden van de nacht om onbegrijpbare reden een ONZ topic op slot gooit.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:54 schreef robh het volgende:
Calvobbes zit nog merkbaar in zn proeftijd :\\\')
Welke?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was net een modje van SHO die in het midden van de nacht om onbegrijpbare reden een ONZ topic op slot gooit.![]()
Oja, lekker kansloosquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:56 schreef Snakey het volgende:
Ah, dat zal het zijn. Het was net een modje van SHO die in het midden van de nacht om onbegrijpbare reden een ONZ topic op slot gooit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |