Welk nummer?quote:As a song, "" is little more than the same three-chord progression as "Twist and Shout" or "La Bamba" or "Louie Louie" with a deadpan vocal that belies its sexual message. The
' hit version features the unlikely use of an ocarina in the middle for the instrumental solo. That the tune can be interpreted a variety of ways is obvious in its most famous cover by
at the [....] where he uses the song as a guitar-smashing set closer. The song also sprouted legs as a continuing theme in the movie Major League. A true garage-punk classic, the simplicity of "
" has given it life into the 21st century of popular song.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:36 schreef bukgeit het volgende:
Roadrunner?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:39 schreef ranja het volgende:
wat is een Ocarina?
Dit verhaal ging over de versie van the troggs, maar ik vroeg welk nummer dus:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:01 schreef bukgeit het volgende:
Wild Thing? Hendrix?
Primaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:16 schreef bukgeit het volgende:
Alles ok met Zoë?
Die heb ik gezien in het voorprogramma van The Veils (oude bezettingquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:53 schreef bukgeit het volgende:
Het zijn... The Fiery Furnaces.
[afbeelding]
Nieuwe vraag komt eraan.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:37 schreef bukgeit het volgende:Boegies - Meh
Waar werk je?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:24 schreef againstthegrain het volgende:
Hehe... laat dat soort vragen maar aan mij over. Ik verdien mijn geld met roddelen![]()
was dat niet zij van I love myself?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:12 schreef Berkery het volgende:
Divinyls
Yep.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:47 schreef bartrid het volgende:
[..]
was dat niet zij van I love myself?
die derde weet ik zo gauw niet, de anderen kon ik direct meezingenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:00 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Yep.
Van wie zijn de volgende nummers:Ring My Bell - Anita Ward Ring Ring - Abba Ring Ring Ring (Ha, Ha, Hey) Ring Of Fire - Johnny cash
Hey how ya doin..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:26 schreef Mark het volgende: (al kan ik ook niet bedenken (wat ik dan al die tijd gedacht heb dat de titel was......)
waarschijnlijk wel zoiets, jaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hey how ya doin..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |