Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
zie de OPquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:43 schreef DragonChaser het volgende:
Waar zie je trouwens of je een invite kan sturen?
plaats een je cursor in het venster waar je inlogt, in het tekstveld voor de gebruiekrsnaam. Druk eens op pijltje naar beneden.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:46 schreef Dinus het volgende:
Ik wil graag invites sturen, maar ik ben zo blond geweest mijn inlognaam niet te onthouden![]()
schaamt zich heel diep
OK, dan heb ik geen invites te versturen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:44 schreef Jump het volgende:
[..]
zie de OP
dat figuurtje staat er ook in:
[afbeelding]
heb je geen ander adres dan je hotmail? de vorige invite zou ook naar deze gesturud moeten zijnquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:50 schreef nlg het volgende:
huh? nog maar 7 wachtenden?
ik heb me een stuk op 30 delen geleden al ingeschreven, maar helaas nog niks mogen ontvangen!
nogmaals dan:
nlg
-knip-
bij voorbaat dank...
Je kunt het vragen aan degene die jou een invite heeft gestuurd, die krijgt daar namelijk een berichtje van...quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:46 schreef Dinus het volgende:
Ik wil graag invites sturen, maar ik ben zo blond geweest mijn inlognaam niet te onthouden![]()
schaamt zich heel diep
Niet iedereen heeft autoaanvulling aanstaanquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:49 schreef Jump het volgende:
[..]
plaats een je cursor in het venster waar je inlogt, in het tekstveld voor de gebruiekrsnaam. Druk eens op pijltje naar beneden.
dan krijg je de waarden te zien die je al eens in het veld ingevuld hebt. misschien weet je hem zo nog, anders eens proberen achterhalen wie je een invite gestuurd heeft
in het geval dat het zou aanstaan...quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:52 schreef SeraphimX het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft autoaanvulling aanstaan
quote:Belangrijk in verband met Hotmail, Yahoo en anderen:
Omdat er her en der geruchten opduiken dat Hotmail, Yahoo en en andere gratis aanbieders de mails van GMail (en zo ook de invitations) blokkeren (omwille van privacy) kan het handig zijn om een mailadres van je provider op te geven.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:04 schreef Kwarkie het volgende:
uit de OP:
[..]
bram.aarts (@) home (.) nl mag ook danquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:02 schreef Prekip het volgende:
Ik zou me ook graag willen inschrijven...
account: Prekip
email: prekip@hotmail.com
Alvast bedankt!
Neen, aan dvanzwol.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:12 schreef nein het volgende:
ik heb 1 invite weg te geven! aan wie moet ik t geven?
dvanzwol staat momenteel op 1quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:12 schreef nein het volgende:
ik heb 1 invite weg te geven! aan wie moet ik t geven? dr XL?
errr..was t probleem?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:21 schreef Viperdesign het volgende:
[..]. Dankje.
hehe heb je m nu van mij of viper?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:21 schreef dvanzwol het volgende:
![]()
thanks!!! khebbem
![]()
Ik heb geen invite aan dvanzwol gegeven dus moet jij het wel geweest zijn hé?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:22 schreef nein het volgende:
hehe heb je m nu van mij of viper?
is ie al verstuurd? anders naar DikkeSmikkelquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:15 schreef keijz het volgende:
ik geef 1 invite weg...
wat is t probleem dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:24 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik heb geen invite aan dvanzwol gegeven dus moet jij het wel geweest zijn hé?.
ja, maar het is de moeite niet meer om het aan te passenquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:29 schreef Thomper het volgende:
Ah, je hebt hem net geupdate.
Let ik eens even niet op.. Plaatje loopt door de war nu, dat wel.
donequote:Op woensdag 30 juni 2004 16:27 schreef Jump het volgende:
[..]
is ie al verstuurd? anders naar DikkeSmikkel
denk het wel en je bent ook snel aan de ebeurtquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:33 schreef jp84 het volgende:
ik had ook gevraagd of ik op de lijst mocht (paar topics geleden) maar ik heb er uiteindelijk nooit opgestaanmag ik alsnog aub
edit:
zerrocool[at]hotmail[dot]com
ik zal erover gekeken hebben de vorige keerquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:33 schreef jp84 het volgende:
ik had ook gevraagd of ik op de lijst mocht (paar topics geleden) maar ik heb er uiteindelijk nooit opgestaanmag ik alsnog aub
edit:
zerrocool[at]hotmail[dot]com
Ahaquote:Om het lijstje overzichtelijk te houden staan alleen de eerste 102 vermeld
die heeft inmiddels 1quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:44 schreef WebForce het volgende:
Ik heb een invite! Kan die naar de eerste gestuurd worden?
Hehe.. ik ben benieuwd hoe dat lijstje eruitziet als er niemand meer in staat..quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:42 schreef Paultjuh87 het volgende:
@Thomper: Als die er nog is
stuur maar naar deliberator prekip heeft net een invite gehadquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:44 schreef WebForce het volgende:
Ik heb een invite! Kan die naar de eerste gestuurd worden?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:49 schreef Thomper het volgende:
Toen stond er nog maar een enkel zielig persoontje in de lijst.. JP84.
Zul je net zien dat hij er maaanden lang staat omdat niemand meer invites heeft.
ja..quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:49 schreef Thomper het volgende:
Toen stond er nog maar een enkel zielig persoontje in de lijst.. JP84.
Zul je net zien dat hij er maaanden lang staat omdat niemand meer invites heeft.
Nee echt? Is dat die site die al tig delen in de openingspost staat?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:52 schreef nlboy het volgende:
Er bestaat al een site die tegen gmail is:
http://www.gmail-is-too-creepy.com/
Staat ook in de OP.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:52 schreef nlboy het volgende:
Er bestaat al een site die tegen gmail is:
http://www.gmail-is-too-creepy.com/
Zou er een probleem moeten zijn dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:28 schreef nein het volgende:
[..]
wat is t probleem dan?
Hmmm, het gaat dus best snel.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:52 schreef deliberator het volgende:
thnx, hij is binnen
Bandwith limit exceededquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:57 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zou er een probleem moeten zijn dan?
*zucht*
Zoals alle BrEzAaH GiRlS het zeggen als ze het fout hebben: *geintje*quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:53 schreef Thomper het volgende:
[..]
Staat ook in de OP.![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:59 schreef Master_R het volgende:
[..]
Bandwith limit exceeded
morge kan je weer '')
die heeft denk ik al?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:03 schreef coach4all het volgende:
Zal ik dan maar jp 84 uitnodigen......
als taoufik zen mailadres post dat werkt kan je die naar hem sturen;:)quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:05 schreef coach4all het volgende:
Dus dan blijft er niemand meer over voor een invite van mij![]()
Neej.. jij moest mij inviten... toch?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:07 schreef coach4all het volgende:
ok, wacht ik nog ff
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:04 schreef Jump het volgende:
Botterfly: jp84
coach4all: master_R
Er staan nog 2 wachtenden in de lijst... dus die eerst maar... Dat lijkt me eerlijjkerquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:09 schreef coach4all het volgende:
Moet ik wachten op taoufik of mag ik werewolf blij maken?
Ik heb geen spamfilter op het domein. Ook heb ik voor de test vanuit mn werk's mail en vanuit hotmail mailtjes verstuurd en die kwamen aan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:06 schreef Zpottr het volgende:
Zou niet meer dan een paar minuten moeten duren. Spamfilters e.d. gechecked?
Done!quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:17 schreef WebForce het volgende:
Ik ga em naar werewolf sturen!
Jij moet degene die jouw geinvite heeft een mailtje sturen zodat deze 'm opnieuw kan sturen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:22 schreef taoufik het volgende:
Jump, zou ik dan weer op de lijst mogen?
Ik heb twee e-mail adressen:
taoufik @ zammou.com (naar deze mail is al invite gestuurd, die niet aangekomen is)
postbus1980 @ hotmail.com (nog geen invite naar verstuurd)
Precies, en dat zou dan Viperdesign zijn, die geen e-mail maar wel een msn account vermeldt.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:24 schreef botterfly het volgende:
Jij moet degene die jouw geinvite heeft een mailtje sturen zodat deze 'm opnieuw kan sturen.
volgens de mede-fokkers is het binnen enkele minuten. Ik zit nu ook al een uur op F5 (refresh) te drukken in mijn mailbox en heb nog steeds niks binnenquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:35 schreef deliberator het volgende:
hoe lang duurt het voor die invite binnen is?
Ik heb het zelfde probleem hierquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:37 schreef taoufik het volgende:
[..]
volgens de mede-fokkers is het binnen enkele minuten. Ik zit nu ook al een uur op F5 (refresh) te drukken in mijn mailbox en heb nog steeds niks binnen![]()
Gmail invites komen niet aan bij Hotmail.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:29 schreef taoufik het volgende:
Oei... Viperdesign is net offline gegaan (18 minuten geleden). Kan iemand niet een nieuwe invite sturen naar mn hotmail? postbus1980 @ hotmail.com
Dan halen we de 1000 helemaal nooit meerquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:01 schreef DJKoster het volgende:
Dubbele in lijst:
[blaat]
24 van het totaal afhalen dus
Zou je het dan naar deze email adres willen proberen: taoufikz@zonnet.nl (heb ik net aangemaakt, speciaal voor gmailquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:43 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Gmail invites komen niet aan bij Hotmail.
Ik ga 'em nu versturen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:52 schreef taoufik het volgende:
[..]
Zou je het dan naar deze email adres willen proberen: taoufikz@zonnet.nl (heb ik net aangemaakt, speciaal voor gmail)
alvast bedankt voor diegene die mij een nieuwe invite stuurt
En ik heb hem binnen!!!! Je wordt ontzettend bedankt (Viperdesign en Jump ookkkkk!!!!). Zodra ik zelf ook invites heb, hoop ik dat er nog mensen zijn op dit topic die er een gmail willenquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:54 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Ik ga 'em nu versturen.
No problem.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:59 schreef taoufik het volgende:
[..]
En ik heb hem binnen!!!! Je wordt ontzettend bedankt (Viperdesign en Jump ookkkkk!!!!). Zodra ik zelf ook invites heb, hoop ik dat er nog mensen zijn op dit topic die er een gmail willen![]()
Geinvite.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:26 schreef NijnKonijn het volgende:
Mijn zusje wil ook
angel_floortje@hotmail.com
Je staat al 2x op de lijst der gelukkigen hoor...quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:40 schreef NijnKonijn het volgende:
mij... jasper@spam.la
M'n invites zijn op... en je bent nog niet aan de beurt.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:49 schreef NijnKonijn het volgende:
bedankt, kan deze ook nog? jasper@spam.la?
Ja, waarvoor mijn dank......quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:46 schreef Murray het volgende:
Werewolf heeft al eentje?
www.passport.comquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:00 schreef jp84 het volgende:
wel jammer dat je, je verse gmail account niet kan gebruiken als msn
Ligt eraan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:05 schreef Werewolf het volgende:
Wanneer mag je zelf inviten?
Kan wel hoor, je hoeft geen hotmail te hebben om te kunnen MSN'en.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:00 schreef jp84 het volgende:
wel jammer dat je, je verse gmail account niet kan gebruiken als msn
Onder "search mail"en naast "create a filter" komt in rode letters te staan * invite a friend *quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:25 schreef Jozzy_Josbourne het volgende:
Hail, hail!!![]()
Bedankt FOK!, bedankt Thomper!
Ik heb nog geen invites gehad (komen die gewoon als email binnen?), maar zodra ik er heb, kijk ik of hier nog belangstellenden zijn!![]()
Als de lijst leeg is, hoef je er niet meteen misbruik van te maken.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:56 schreef NijnKonijn het volgende:
ik heb d'r inderdaad al 1, iedereen moet het hebben, dus voor mijn vrienden ben ik ze ook aan het aanmaken, en als er toch niemand meer op de lijst staat
Hoe zit 't nou ? heb je hem toen niet binnen gekregen danquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:52 schreef deliberator het volgende:
thnx, hij is binnen
nee wsa mailtje van een collega met als onedrwerp Gmail activatiequote:Op woensdag 30 juni 2004 19:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoe zit 't nou ? heb je hem toen niet binnen gekregen dan![]()
ik hoop het, liefst vandaag, zit al meer dan 3 uur te wachtenquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:00 schreef deedeetee het volgende:
Die van mij zijn op maar als ik er morgen weer eentje heb ( hoop ik ) kun je die met plezier van me krijgen![]()
Misschien komt er zo meteen nog wel iemand die een invite over heeft
Wanneer mag je iemand inviten.....zie de link nog steeds niet...quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:00 schreef deedeetee het volgende:
Misschien komt er zo meteen nog wel iemand die een invite over heeft
je hebt er eentje van mij gekregenquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:02 schreef deliberator het volgende:
[..]
ik hoop het, liefst vandaag, zit al meer dan 3 uur te wachten
Als jump weer terug is moet je het hem ff melden misschien heeft hij nog wel een ongebruikte link voor jequote:Op woensdag 30 juni 2004 20:02 schreef deliberator het volgende:
ik hoop het, liefst vandaag, zit al meer dan 3 uur te wachten :'(
dank je, en ik heb hem zelfs al in de mailquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:12 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
je hebt er eentje van mij gekregen
is onderweg (ben nu echt door mn invites heen nu)quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:18 schreef NiHiels het volgende:
zou ik er ook eentje mogen?
plint@chello.nl
![]()
super!!!! fenks!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:22 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
is onderweg (ben nu echt door mn invites heen nu)
Je had er best veel vandaag , had je ze opgespaardquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:22 schreef TjetMaster het volgende:
is onderweg (ben nu echt door mn invites heen nu)
ik had er nog 3 die nog niet geactiveerd warenquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je had er best veel vandaag , had je ze opgespaard![]()
ben er zeker blij mee !!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:27 schreef deedeetee het volgende:
Nou die kwamen goed van pas je hebt er 2 mensen erg blij mee gemaakt![]()
( o, waren er het 3 ? )
4 - 5 dagen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:24 schreef CrashOne het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld voor je invites krijgt om weg te geven?
je bent toegevoegdquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:16 schreef robbiesan het volgende:
Kwee nie of dit de "koninklijke"weg is, maar zou me graag willen aanmelden als potentiele invite
Merci beaucoup !
rob sanders
Sorry, maarquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:18 schreef Peter_krijgsman het volgende:
Hallo allemaal.
tlijkt mij ook super om mee te doen om GMAIL eens te proberen.
mijn mailadres is peter_krijgsman@hotmail.com
quote:1 (gemiddeld 1 per dag)
helaas pindakeesquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:18 schreef Peter_krijgsman het volgende:
Hallo allemaal.
tlijkt mij ook super om mee te doen om GMAIL eens te proberen.
mijn mailadres is peter_krijgsman@hotmail.com
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Sorry, maar
[..]
Helaas, maar die regel is niet meer van pas, wat ik zelf jammer vind...quote:Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
Aangezien de lijst praktisch leeg is, speelt het nu niet echt veel rol meer
We zijn geen bijstand.quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:11 schreef WebForce het volgende:
[..]
[..]
Helaas, maar die regel is niet meer van pas, wat ik zelf jammer vind...
Het is iets van Fok! niet van mensen buiten Fok! vind ik zelf...
Bij mij een week..quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:24 schreef CrashOne het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld voor je invites krijgt om weg te geven?
Geinvite; op je planet!quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:06 schreef roy_huij het volgende:
Bij deze wil ik me graag aanmelden om in aanmerking te komen voor een invite voor een Gmail account.
Nick: roy_huij
email: roy_huij@hotmail.com of r.huijben@planet.nl
Alvast bedankt
iemand die jaar gelede geregistreerd heeft, en toch maar 1 post heeft voeg ik ook toe. en derbij, er zijn ook nog posts op de FPquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Sorry, maar
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:31 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Geinvite; op je planet!
De lijst is niet echt meer boeiend. Er staan nog 3 mensen op. Je kan het beter nu gewoon los hier in het topic doen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:33 schreef Jump het volgende:
[..]
er staan nog mensen op de lijst hoor
ja, maar niet eerlijk ten opzichte van de mensen die er op staaanquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:36 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
De lijst is niet echt meer boeiend. Er staan nog 3 mensen op. Je kan het beter nu gewoon los hier in het topic doen.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:31 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Geinvite; op je planet!
jij hebt nog maar op de lijst gestaan met een hotmail adres !quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:57 schreef crN het volgende:
-knip-
Jij krijgt er een van me.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:16 schreef _Administr8or_ het volgende:
Iemand nog een invite over?
a.dministr8or[AT]home.nl
Geweldig, bedankt Spiller!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:18 schreef Spiller het volgende:
Check je mail Admin
Als ik een invite krijg stuur ik jou er meteen een.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:42 schreef Boink het volgende:
EN ik dan
Natuurlijk zitten ze wel in een db van Google. Jij kunt ze daar tenslotte opvragen. Maar ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat ik jouw mail kan vinden via www.google.comquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:08 schreef -mainframe- het volgende:
is het trouwens niet zo dat je email data (text/ gegevens) in google terecht komen?
in de openingspost staat een lijstje zag ik net :quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:39 schreef gexxz het volgende:
ik heb een invite! aan wie moet ik die geven??
prima dan stuur ik t-x-m een invite! haaldie maar van de lijst danquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
in de openingspost staat een lijstje zag ik net :
[afbeelding]
Ja, dan moet een persoon 3 minuten langer wachten dan voorheen. Je verspilt je moeite om nu nog de lijst bij te houden.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:41 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, maar niet eerlijk ten opzichte van de mensen die er op staaan
voor zover ik weet staat boink er al op van gisteren en door die dat ze gewoon uitdelen zal dat nog tjidje duren ookquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:12 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ja, dan moet een persoon 3 minuten langer wachten dan voorheen. Je verspilt je moeite om nu nog de lijst bij te houden.
Nou......quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:39 schreef -PolluX- het volgende:
Ik heb nog geen invites gekregen, maar aan de lijst te zien is het niet echt dringend meer?zo`n beetje iedereen van Fok! die er een wilde heeft er al eentje
Je kunt 'm alsnog versturen: forward het bericht vanuit je "sent"-box naar het juiste adres.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:12 schreef Toet het volgende:
Peter_krijgsman krijgt nu een invite
edit:![]()
Drukte halverwege het typen van het e-mailadres per ongeluk op enter, nu is de invite verstuurd naar het e-mailadres 'peter'
Peter_krijgsman heeft dus nog geen invite.
je hebt toch al op de lijst gestaan ?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:02 schreef Cutie het volgende:
ik wil er ook wel 1!
Cutie
-knip-
ga ik nog evetjes met wachtenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:30 schreef sjaak16 het volgende:
Heej mag ik er mss bij op, ik weet dat ik er gister ook al 1 heb aangevraagd, maar ik zie dat er maar heel weinig mensen op de lijst staan, en deze is voor m'n pa, k beloof dat k alle 6(mss wel meer) de invites naar fok doe:
-knip
Wanneer zou je me kunnen toevoegen Jump?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:15 schreef Jump het volgende:
[..]
ga ik nog evetjes met wachten
de anderen zijn toegevoegd
Doe ik, MiepMuts krijgt nu een invitequote:Op donderdag 1 juli 2004 14:23 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je kunt 'm alsnog versturen: forward het bericht vanuit je "sent"-box naar het juiste adres.
Ik ook welquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:21 schreef Sann_e het volgende:
Is er misschien nog iemand geintereseerd in g-mail? Mijn vriend heeft nog 2 invitations, die hij niet nodig heeft!
Hiero! Kan er 1 naar jhroozen@planet.nlquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:21 schreef Sann_e het volgende:
Is er misschien nog iemand geintereseerd in g-mail? Mijn vriend heeft nog 2 invitations, die hij niet nodig heeft!
Kan je ook ff vermelden naar wie je ze hebt gestuurd?quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:34 schreef Sann_e het volgende:
OK, ze zijn verstuurd, gewoon voor de eerstre die erbij waren, dus sorry voor degene die er nu geen gekregen hebben![]()
Helaas! toch bedankt!quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:34 schreef Sann_e het volgende:
OK, ze zijn verstuurd, gewoon voor de eerstre die erbij waren, dus sorry voor degene die er nu geen gekregen hebben![]()
dan heeft ie er nu tweequote:Op donderdag 1 juli 2004 18:33 schreef Rahl het volgende:
Invite gestuurd naar NRK
Is gelukt, bedankt!!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:16 schreef Toet het volgende:
[..]
Doe ik, MiepMuts krijgt nu een invite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |