quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:46 schreef Silmarwen het volgende:
Tss ik slaap trouwens al bij Dirkh
Weer? Ik moet nou toch echt eens beter op gaan letten.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:29 schreef Silmarwen het volgende:
Hij neukt weer met Inso..
Bij het aanmeldingsforumlier staat heel kleinquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:47 schreef Roönaän het volgende:
Hebben jullie een YMCA-groepsknuffeltent ofzo?
alleen als testquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:50 schreef Roönaän het volgende:
Wie hebben zich al ingeschreven?
Waaaaaaaaaat! De lul! Dago zou met mij gaan keaucken! Grote konkelbende hier!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:40 schreef Silmarwen het volgende:
Nee ik slaap bij Dagonet
Ain't she just a peach?quote:Ze is eng en boos en negatief. *ril*
Heb ik niet kunnen bemachtigen, helaas. Maar indien zo wel, open ik er een topic overquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:16 schreef Dark_Killah het volgende:
Foto's ?
Wat een slet! Na een ruim weekje op fok wil ze al met Knut neukenquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ze kenden mekaar al langer, ze heeft zichzelf klaarblijkelijk binnengeneukt als MOD.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een slet! Na een ruim weekje op fok wil ze al met Knut neuken
Dat is pas echt incrowd. Ga dóór!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ze kenden mekaar al langer, ze heeft zichzelf klaarblijkelijk binnengeneukt als MOD.
quote:Op woensdag 4 januari 2004 00:45 schreef Danny het volgende:
Je zal vast een heel aardige meid zijn, dat is het niet. Je nymfomanie stoort me niet, en wat je met Knut uitspookt moet je al helemaal zelf weten. Maar van mijn vrouw blijf je af. Er zijn grenzen.
Er gaan geruchten dat Inso aan het onderduiken is voor Sil.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:06 schreef Nolius het volgende:
Inso al gesignaleerd?
Ja, niets natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:15 schreef Roönaän het volgende:
keaucken? wat zegt dat over hokken dan?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 02:08 schreef HTT-Thalan het volgende:
Jogy en PR, help me toch! Jullie mogen zelfs op mijn feestje komen als jullie ervoor zorgen dat Inso me ziet als de warme man die ik ben! Laat haar weten hoeveel ik van haar houd en dat ik dé man voor haar ben! Voor Inso wil ik zelfs aan de ritalin als zij dat vraagt! En ja, misschien ben ik wel een trieste stakker dat ik haar zo erg stalk, maar ik kan niet anders! Ze is mijn alles!
Wat lief!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:59 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb aan een A even gevraagd om een gedelete topic tevoorschijn te toveren en daar kwam ik deze quote tegen..
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |