abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20297707
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes en voetbal niet. Iedereen is welkom, zelfs Ariel Sharon.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.

Op MSN is er tevens gelegenheid tot samenzweren tegen God en vaderland.

Voor al uw zaken met moslims; ik los ze op.

Bomb on.
pi_20297742
is dit een bier topic??
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_20297752
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 02:35 schreef laffer het volgende:
is dit een bier topic??
't is iets met waterijs, laffer...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_20297758
pi_20297763
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 02:35 schreef laffer het volgende:
is dit een bier topic??
Het is je gelukt, je hebt je Fipo
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_20297766
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 02:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

't is iets met waterijs, laffer...
tja, een raket ik had het kunnen weten
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_20297774
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 02:40 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Het is je gelukt, je hebt je Fipo
tja, in een verkapt homotopic
ze hebben het over raketten
pi_20299318
Wat doen jullie hier? Kssht, wegwezen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  Admin woensdag 30 juni 2004 @ 09:30:25 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20299342
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 09:29 schreef RichardQuest het volgende:
Iedereen is hier welkom
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_20299366
quote:
Geachte heer Mulder,

U vraagt van mij openbare excuses omdat ik u vals beschuldigd zou hebben van het onverantwoord zwartmaken van bondscoach Advocaat. Die excuses krijgt u niet.

Voor iemand die zo subtiel de eigen woorden weet uit te leggen, luistert u opvallend onzorgvuldig en een tikje gemakzuchtig naar de woorden van anderen. Ik heb in verband met de verwijten aan het adres van de heer Advocaat nooit uw naam genoemd en ik heb nimmer gerept van uw 'stenigt hem' opmerking. Dat daar wat u noemt 'ironie' in zat was mij niet ontgaan. Net zo min als het mij ontgaan is dat die ironie door vrijwel niemand is begrepen. U zou de conclusie kunnen trekken dat u zich dus kennelijk erg onzorgvuldig hebt uitgelaten, en dat zou een ervaren publiek persoon als u zich moeten aantrekken. Ik wil niet meteen net als u openbare excuses eisen, maar in plaats van op hoge toon vermeende fouten bij anderen aan de kaak te stellen, zou een beetje zelfkritiek zeker geen kwaad kunnen.
Ik heb in volle overtuiging het bedenkelijke klimaat van vorige week rond de bondscoach aan de orde gesteld. Ik heb erop gewezen dat we in gezinnen, op scholen en sportverenigingen onze kinderen proberen te leren respect te hebben voor elkaar en in het bijzonder voor de leraar, de trainer en de scheidsrechter. Ik vond het klimaat dat ook door de media werd aangewakkerd rond de heer Advocaat in dat opzicht zwaar ondergravend. Neem bijvoorbeeld het ochtendblad dat anonieme doodverwensingen afdrukte ('naar welk hotel moet ik mijn geweer sturen'). Op die redactie is men onvoldoende doordrongen van haar maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Ik sta nog steeds voluit achter mijn oproep en gezien uw eigen peiling onder 9000 mensen denkt inmiddels bijna 80 procent van Nederland er net zo over. Ik wens u veel sterkte.

J.P. Balkenende
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20299396
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 09:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Iedereen is hier welkom
Behalve jij.
pi_20299769
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 09:29 schreef RichardQuest het volgende:
pi_20299997
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 30 juni 2004 @ 10:15:13 #14
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_20300180
.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_20300230
.
pi_20300239
Goedemorgen
quote:
Inwoner Oldekerk afgeperst voor cocaïne

Rob Zijlstra

groningen/oldekerk - Hand in hand zaten ze dinsdag in het beklaagdenbankje van de Groninger rechtbank. Alsof ze er gingen trouwen. Een paar keer legde hij zijn hoofd op haar schouder. Hun liefde zal zwaar op de proef worden gesteld. Hij, Patrick O.(29) uit Groningen, hoorde vijf jaar gevangenisstraf tegen zich eisen, zij, Sabrina B. (23) uit Emmen, drie jaar wegens, zoals de officier van justitie het omschreef, "misselijke feiten". Slachtoffer van het stel is een 63-jarige inwoner van Oldekerk. Een man waarover verhalen gingen dat hij veel geld had. Patrick en Sabrina hadden daarentegen schulden en een onbedwingbare behoefte aan cocaïne.

Medewerkster

Op 10 februari reed Patrick naar Oldekerk met de bedoeling de man in zijn woning te beroven. Dit nadat hij eerst geprobeerd had het tankstation aan de Friesestraatweg in Groningen te overvallen. Een poging die mislukte omdat de medewerkster weigerde geld af te geven.

De Oldekerker ging die avond onder bedreiging van een wapen in zijn eigen auto met zijn (gemaskerde) belager mee naar diverse pinautomaten en raakte zo duizend euro lichter. Een kleine maand later, op 4 maart, volgde een herhaling, met dit verschil dat Patrick nu in het gezelschap was van zijn geliefde. Ditmaal bedroeg de buit 1250 euro. Een week later ging Sabrina alleen naar Oldekerk, wederom met het doel om de man te beroven. "Omdat het zo gemakkelijk ging." Het slachtoffer bleek echter niet thuis. Het was dubbele pech: geen buit en haar bezoek werd geregistreerd door camera's die er uit voorzorg waren geplaatst. Kort daarop werd het stel aangehouden.

Beide verdachten gaven gisteren alles ruiterlijk toe en zeiden spijt te hebben en hun leven te willen beteren. Dat ze elkaar mogelijk een tijd lang zullen moeten missen, accepteren ze ook. "We zien dat als een investering in de toekomst", zei Sabrina.

Volgens de raadsman van het stel, Cees Eenhoorn, schiet niemand iets op met de straffen die werden geëist. "Veel te zwaar. Na een tot anderhalf jaar cel ben je echt wel tot inkeer gekomen. De tijd die je dan nog moet zitten, heeft geen meerwaarde. Het zal er alleen maar toe leiden dat we over een paar jaar hier weer zitten."

De officier van justitie eiste relatief hoge straffen omdat de twee verdachten in het verleden eerder zijn veroordeeld, onder meer voor berovingen. En het getoonde berouw maakte nauwelijks indruk: "Spijt betuigen is gemakkelijk."

De uitspraak is op 13 juli.
Mijn god zeg hoe dom kun je zijn "We zien dat als een investering in de toekomst"
pi_20300241
Kijk vrolijk blijven groeten helpt dus wel .

.
pi_20300293
quote:
Vrijwel iedereen fit voor topduel Oranje

LISSABON (ANP) - Voor de wedstrijd Portugal - Nederland, woensdagavond in de halve finale van de Europese titelstrijd voetbal, kunnen beide coaches beschikken over een grotendeels fitte selectie.

De Nederlanders hebben nog de meeste problemen, vooral achterin. Eerder al viel centrale verdediger Frank de Boer geblesseerd af. Ook Bouma is niet geheel fit, maar de verwachting is wel dat hij kan spelen. Voor het eerst, zo wordt althans aangenomen, verschijnt bij Nederland Overmars (in plaats van Van der Meyde) in het basiselftal.

Bij Portugal twijfelt niemand er aan of Figo is weer van de partij. De vedette van het team werd eerder in de kwartfinale tegen Engeland gewisseld. Dat deed hem pijn. Een dag voor de wedstijd ontkende de aanvaller van Madrid echter een conflict met bondscoach Scolari te hebben.

De Braziliaanse trainer van Portugal denkt dat Andrade en Gomes kunnen meedoen. Beiden liepen tegen Engeland een enkelblessure op, maar zijn inmiddels nagenoeg fit.
Wordt een leuke wedstrijd
pi_20300323
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 10:20 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wordt een leuke wedstrijd
kom er weer dronken vandaan vrees ik .
pi_20300424
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 10:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

kom er weer dronken vandaan vrees ik .
Ik ook, niets mis mee toch? En als ze verliezen, verliest mijn straat ook een bushokje vrees ik .
pi_20300439
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 10:27 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik ook, niets mis mee toch?
Ja maar dat vond die vrouw gister bij Nova vast niet goed .
pi_20300448
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 10:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja maar dat vond die vrouw gister bij Nova vast niet goed .
Ach, komkommtertijd.
pi_20300478
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 10:28 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ach, komkommtertijd.
Idd ik kreeg van m'n oma al een vinger berenburg in m'n mond. Word je rustig van .
  woensdag 30 juni 2004 @ 10:39:05 #24
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_20300662
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 10:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Idd ik kreeg van m'n oma al een vinger berenburg in m'n mond. Word je rustig van .
Beerenburg
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 30 juni 2004 @ 10:41:44 #25
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_20300721
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 10:28 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ach, komkommtertijd.
Kwamkwammer in da kut ole ole
quote:
Drankgebruik onder jonge scholieren schrikbarend hoog

Uitgegeven: 30 juni 2004 00:04

UTRECHT - Het alcoholgebruik onder jonge scholieren van soms pas elf of twaalf jaar oud neemt schrikbarend toe. Dat blijkt uit een onderzoek van het Trimbos-instituut. Meisjes doen net zo hard mee als jongens. Daarentegen raakt roken onder jongeren uit.

Sinds 1984 doet het instituut in Utrecht elke vier jaar onderzoek onder ruim 10.000 scholieren tussen tien en achttien jaar naar drinken, roken, blowen en gokken. Het rapport Jeugd en riskant gedrag komt woensdag uit.

Meisjes

Het drankgebruik nam in 2003 toe, vooral onder meisjes. Had in 1999 nog 38 procent van jonge meiden ooit alcohol op, in 2003 was dat 68 procent.

Veel scholieren mogen thuis alcohol drinken. Van de twaalfjarigen zegt bijna de helft (46 procent) dat hun ouders er geen bezwaar tegen hebben als ze thuis wel eens zouden willen drinken.

Dronken

Dronkenschap onder jongens kwam minder voor, maar onder meisjes nam het juist toe. Voor het eerst sinds 1988 zeiden evenveel jongens als meisjes (21 procent) dat ze in de maand voor de peiling zat waren geweest.

Jongens drinken wel veel vaker en meer per avond. Ruim 40 procent van de jongens die in het weekeinde drinken, slaat vijf glazen achterover, en de helft daarvan drinkt elf glazen of meer. Dat zijn vooral lager opgeleiden (op vmbo-niveau).

Roken

Volgens het Trimbos-instituut drinken allochtone scholieren het meest en scholieren met een Marokkaanse achtergrond het minst. Daarentegen is het roken voor het eerst sinds 1988 onder scholieren, en dan vooral onder jongens, afgenomen.

In 1999 rookte 13 procent nog dagelijks, in 2003 was dat nog maar 9 procent. Hierbij geldt evenzeer hoe lager het schooltype, des te meer leerlingen roken.

Blowen

Het blowen stabiliseert zich verder. Het cannabisgebruik lag in 2003 duidelijk lager dan midden jaren negentig. Het verschil tussen jongens en meisjes wordt steeds kleiner. Jongens roken per keer wel meer joints en schaffen die zelf aan, terwijl meisjes ze meestal aangeboden krijgen.

De in 1999 begonnen daling in het gebruik van XTC, cocaïne, amfetamine en paddo's lijkt zich in lichte mate door te zetten, aldus het rapport. XTC (1,2 procent) is de meest gebruikte harddrug.

Ruim een op de tien scholieren (11 procent) besteedde zijn geld aan gokkasten of fruitautomaat. Krasloten zakten in populariteit van 8 naar 6 procent. In beide gevallen ging het weer vooral om vmbo'ers.
Het VMBO moet afgeschaft worden. Er komt alleen maar tuig vanaf Deporteren die lui!

[ Bericht 0% gewijzigd door George-Butters op 30-06-2004 10:43:39 (accenten!) ]
Donner 1
Donner 2
Streng!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')