Nee, ze rappen, zoals een schilder schildert. Wat snap je daar niet aan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:29 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Dat heet een discussie. Iets wat deze losers kennelijk niet aankonden.
Nee, het is iet zozeer dit topic alleen, maar ik zal er niet meer over doorgaan. Het opnemen voor andere groepen dan autochtonen met goede argumenten is natuurlijk prima.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
het opnemen voor andere groepen dan autochtonen maakt je een landverrader?
Slechte kunst niet nee. Oproepen tot haat en iemand met de dood bedreigen wel.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ze rappen, zoals een schilder schildert. Wat snap je daar niet aan?
Het is hun vorm, ze doen dat vrij slecht, maar slechte kunst is niet verboden.
Inderdaad mag iedereen vinden wat hij wil, maar discriminatie of bedriging of smaad/laster vallen daar buiten.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat kan, dat mag je vinden. Gelukkig leven we in een vrij land waar iedereen mag vinden wat hij wil? Niet waar? Zo mag jij ook vinden van de Islam wat je vindt, om maar wat te noemen.
Dit valt buiten de noemer kunst SCH. Dit is laster tegen een persoon verpakt in een songtekst. Een siginficant verschil.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ze rappen, zoals een schilder schildert. Wat snap je daar niet aan?
Het is hun vorm, ze doen dat vrij slecht, maar slechte kunst is niet verboden.
Ik weet dat m'n commentaar niet heel duidelijk leesbaar was, maar je had op z'n minst een poging kunnen wagen. Zoals ik zeg zitten er namelijk duidelijke doodsbedreigingen in zoals 'we plannen een liquidatie op hirshi ali' en dat is toch echt strafbaar volgens de Nederlandse wet.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat kan, dat mag je vinden. Gelukkig leven we in een vrij land waar iedereen mag vinden wat hij wil? Niet waar? Zo mag jij ook vinden van de Islam wat je vindt, om maar wat te noemen.
Ooit gehoordt van THC?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:11 schreef dJ-Zcore het volgende:
Allochtoonse rapgroep...
Dat verklaart waarom het zo'n trieste tekst is dat nergens op slaat.
Jullie zeggen dat ze in debat moeten, dat doen ze op deze manier. Dat het niet zo uit de verf komt, is een ander punt. Het was ook niemand opgevallen als HA deze hit niet geplugged zou hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dit valt buiten de noemer kunst SCH. Dit is laster tegen een persoon verpakt in een songtekst. Een siginficant verschil.
Ja en die laatste dingen zijn erg subjectief. Ik ben van mening dat HA zelf ook aanzet tot haat.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Slechte kunst niet nee. Oproepen tot haat en iemand met de dood bedreigen wel.
Wie heeft het dan ook over bedreigingen? En nee, ik heb liever dat Ahali niets zegt over wat ze vindt van de Islam. Er komt niets anders uit dan beledigingen. Niet bepaald een modelkamerlid.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bedreigen dus niet en blijkbaar mag Hirsi Ali niet zeggen wat ze vind van de Islam. Merk je wel weer aan de vele reacties die er altijd op volgen.
Mooi, dan kunnen we Ahali weer terugschoppen naar waar ze vandaan komt. Somalië.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Inderdaad mag iedereen vinden wat hij wil, maar discriminatie of bedriging of smaad/laster vallen daar buiten.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we Ahali weer terugschoppen naar waar ze vandaan komt. Somalië.
Zolang er niets is gebeurd, beschouw ik het als onschuldige rapteksten. Die kunnen soms zwaar op de maag liggen. Dat zou je moeten weten. Het gaat nu eenmaal niet over rozegeur en maneschijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet dat m'n commentaar niet heel duidelijk leesbaar was, maar je had op z'n minst een poging kunnen wagen. Zoals ik zeg zitten er namelijk duidelijke doodsbedreigingen in zoals 'we plannen een liquidatie op hirshi ali' en dat is toch echt strafbaar volgens de Nederlandse wet.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:23 schreef DaCybrSrfr het volgende:
En die uitkeringstrekker met z'n spraakgebrek moet eerst maar eens kanker krijgen voor hij weer es met dat soort woorden gaat gooien.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
![]()
Daar doelde ik dus op.... voor het geval je het miste.quote:''Want ik weet waar je woont. Kanker hoer altijd op de loer. Met je dicht genaaide snee bij de VVD. Fuck CDA fuck VVD dit is DHC. Motherfucker met volkert van der G.''
Fuck hirsi ali Somaliquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja en die laatste dingen zijn erg subjectief.
Dat mag je best van mening zijn. Maar datgene dat ze zegt is van een totaal andere orde dan die lyrics van hierboven. Een vergelijking daartussen is ook compleet onzinnig.quote:Ik ben van mening dat HA zelf ook aanzet tot haat.
Dan nog..quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:28 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
[..]
Daar doelde ik dus op.... voor het geval je het miste.
Ja, dat rookte ik dagelijksquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ooit gehoordt van THC?
SCH, je laat je te makkelijk verleiden om je ware aard te tonen. In debat doe je met elkaar en jij bent er inderdaad een voorstander van. hypocrisie is jou nooit vreemd geweest maar dit slaat echt alles. Iemand met de dood bedreigen is geen vorm van debat voeren, maar stemmingmakerij opzetten. Jij predikt altijd de coheniaanse methode: bakkie thee met de probleemgroep en onder vier ogen de problemen bespreken. Kritiek uitten via een wijze als deze wijs je alijd strikt af, totdat het in je straatje past blijkbaar....quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Jullie zeggen dat ze in debat moeten, dat doen ze op deze manier. Dat het niet zo uit de verf komt, is een ander punt. Het was ook niemand opgevallen als HA deze hit niet geplugged zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |