Ik wil 't wel organiseren.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:24 schreef sir_dalord het volgende:
ik stem ervoor om dit jaar een fok!hattrickcuptoto(wat een mondvol) te hebben.. Iemand die dit wilt organiseren?
ohja grump, het geeft niet... Je hebt me wel in de gezelligste poule gedaan, zoals qyn al zei
denk dat dit ook de bedoeling isquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:24 schreef TimmyAsd het volgende:
Is het niet beter om de mensen met de meeste supporters thuis te laten spelen? Voor de poen zeg maar? Of denkt men van whatever wil ook eens thuis spelen?
Je bedoelt net als de gewone toto van DG?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:24 schreef sir_dalord het volgende:
ik stem ervoor om dit jaar een fok!hattrickcuptoto(wat een mondvol) te hebben.. Iemand die dit wilt organiseren?
ohja grump, het geeft niet... Je hebt me wel in de gezelligste poule gedaan, zoals qyn al zei
dus Timmy, eerst lezenquote:Diegene met de meeste supportes zal thuis spelen, immers de opbrengst wordt toch eerlijk verdeeld door de spelende teams (helaas heb ik nog niet van iedereen zijn hoeveelheid supporters gekregen, post dat hier).
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:29 schreef Grumpey het volgende:
letterlijke quote uit de opnenigspost:
[..]
dus Timmy, eerst lezen
Wil ik best wel doen hoor..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:31 schreef sir_dalord het volgende:
nou, zoals een ek toto
uitslagen, standen, wie gaan er door naar de kwartfinales.. etc, etc
tyfus werk om al die standen bij te werken, maar geeft toch een extra dimensie aan zo'n fokcup
Kan denk ik niet.. zal handmatig moeten..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ben aan het kijken of dat online kan...
Soort www.voetbalpoules.nl
Scheelt super veel werk.
pekel wilde het ook doen..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kan denk ik niet.. zal handmatig moeten..
nogmaals, ik bied me ervoor aan
Wij samen misschien? Allebei de helft o.i.d...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kan denk ik niet.. zal handmatig moeten..
nogmaals, ik bied me ervoor aan
zekerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
pekel wilde het ook doen..
lijkt me een mooi werkje voor 2 man
Nee hoor, als je een beetje met excel om kan gaan, moet je alleen de standen invoeren en hij berekend alles zelf uit....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Bedenk wel dat je 10 weken lang van 16 man van alles door moet berekenen en moet bewerken.
Tegen donderdagavond 19.00 ben ik er vast wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
Pekel en Timmy, Ik stel voor dat we hier even over brainstormen op irc.
Is dat accoord?
Denk even na hoe jullie het in gedachten hebben, dan kunnen we snel knopen doorhakken.
Zullen we donderdagavond op irc eens kijken of we tot een oplossing kunnen komen, met een concrete invulling?
preciesquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Nee hoor, als je een beetje met excel om kan gaan, moet je alleen de standen invoeren en hij berekend alles zelf uit....
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:45 schreef sir_dalord het volgende:
het lijkt me leuk dat ook niet fok-cup deelnemers kunnen meedoen...
de winnaar van de toto krijgt van mij een biertje op de hattrick meet
dat lijkt me prima..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:45 schreef sir_dalord het volgende:
het lijkt me leuk dat ook niet fok-cup deelnemers kunnen meedoen...
Kan het niet wat centraler? En ik denk dat er in de herfst/nazomer meer animo voor isquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zullen we een FOK!-Hattrick meeting houden in Nijmegen tijdens de zomerfeesten van de vierdaagse? Dus in de week van zaterdag 17 juli tot vrijdag 23 juli?
Is daar interesse voor?
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:41 schreef engessa het volgende:
Leuk.. ik mag tegen de winnaar van de vorige cup.
oh shit.. heb vanmidag net zitten accepterenquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:35 schreef pekel het volgende:
07-07-2004 (Vriendschappelijk): Fc Gokwerk - Ks. Lechia
Ik kan FC Gokwerk van Ender_Wiggin dus niet uitdagen..
Jouw wedstrijd ook in week 4?quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh shit.. heb vanmidag net zitten accepteren
moet ik mijn wedstrijd ook gaan verplaatsen... oh ik ben een stommeling![]()
ben je een beetje grumpeyquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:53 schreef Grumpey het volgende:
wordt je wedstrijd niet gespeeld dan krijg je ook geen punten, lijkt me makkelijke oplossing.....
wat een domme actie, je hoeft maar 1 ding te onthouden bij deelname aan een cup![]()
ik nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:05 schreef Grumpey het volgende:
verrassing hequote:Op donderdag 1 juli 2004 19:44 schreef The_Hives het volgende:
Speelt iedereen trouwens met trainees, of zet je een goed elftal neer?
Mij best wat is je teamnaam ? voordat ik de foute accepteer.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:37 schreef pekel het volgende:
GotenSSJ, tegen jou maar een oefenwedstrijd, want onze "geweldige" tegenstanders hebben weer eens een leuke fout gemaakt..
vv Emmenquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mij best wat is je teamnaam ? voordat ik de foute accepteer.
Jij was wel de laatste van wie ik dat verwacht hadquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh shit.. heb vanmidag net zitten accepteren
moet ik mijn wedstrijd ook gaan verplaatsen... oh ik ben een stommeling![]()
geaccepteerd.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:00 schreef pekel het volgende:
[..]
vv Emmen
Thanks.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
geaccepteerd.
ach grumpey, dat kan gebeuren bij het begin. Het is pas de eerste wedstrijd van het seizoen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:53 schreef Grumpey het volgende:
wordt je wedstrijd niet gespeeld dan krijg je ook geen punten, lijkt me makkelijke oplossing.....
wat een domme actie, je hoeft maar 1 ding te onthouden bij deelname aan een cup![]()
[taalfoutenmogelijkgezienalcoholpromilagemodes]quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:02 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach grumpey, dat kan gebeuren bij het begin. Het is pas de eerste wedstrijd van het seizoen.
was vergeten dat ik iets gepost hadquote:Op vrijdag 2 juli 2004 03:16 schreef Grumpey het volgende:
grumpf...nou ok dan....
(en het uitgaan was idd gezellig)
Jij ookquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Thanks.
Alvast veel succes woensdag..
ik verwacht een mooie potquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:58 schreef Vision het volgende:
Laar 88 - lycky bullballs
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 07-07-2004 om 17:30
MatchID: 22952472
Stadion: Tempel van Laar
heb nog tot woensdagquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:53 schreef TimmyAsd het volgende:
vergeet men niet de toto?
Als je mee wilt doen dus..
[Hattrick] Het grote Hattrick-Fok!Cup Toto!
vraag ik me ook af, ga 13-27 augustus op vakantie btwquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:11 schreef forza22 het volgende:
He, over een week of twee/drie ga ik met vakantie. hoe moet ik dan wedstrijden regelen voor de fok cup?
ik weet niet zeker of er internetcafetjes zijn om even achter hattrick te zitten.
ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:10 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Jij was wel de laatste van wie ik dat verwacht had
eerlijk gezegd is het vertrouwen in mijn b-team niet echt groot. Maar als ik 1 wedstrijd wil gaan winnen dan moet het deze wordenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:57 schreef sir_dalord het volgende:
ik verwacht een mooie pot
wat jij, vision?
fuck, heb nog steeds niets ingeleverdquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:23 schreef Grumpey het volgende:
0 Thijs Elshot (22683953) hoolieganzen
7 Kai Coemans (17718772) madkow
4,5 Beau de Moll (22774571) AJ White Eagles
5 Johan Bengtsson (4764961) Laar 88
10 William Dwarkasing (11613743) Sporting Amsterdam
4,5 Piet Overtoom (25656305) Keano united
5 Tihamér Egri (31456004) FC KVK
5 Tomasz Krzysztofiak (16348705) FC Gouda
5 Kristian Ekstad (14716868) De Vogels
8,5 Kazimir van den Sigtenhorst Meyer (35302468) Al jassar al jadid
3 Robin Verveer (13588008) Paralympic Tricycle Team
5,5 Jim Aalderen (21166275) Middelburg United
2 Michiel van Reij (21165549) Lycky bullballs
6 Benito Guanes (27754513) Grumpelix
de tussenstand na deze week (de eerste keer dus)...voor opmerkingen ht-mail maar
ik had nog nooit van hattrick gehoord toen ik mijn vakantie boekte, anders uiteraard een andere datum gekozen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarom gaan jullie trouwens allemaal op vakantie midden in het seizoen? Daar hebben jullie 2 weken de tijd voor gehad hoor![]()
Jullie hebben ook geen hart voor je team![]()
weet ik, daarom sta je er niet tussenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
fuck, heb nog steeds niets ingeleverd![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
weet ik, daarom sta je er niet tussen
nou snel dan, omdat je van goede muziek houdtquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
en het mag zeker ook niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
nice grumpquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:23 schreef Grumpey het volgende:
-knip-
misschien dat je het nog niet weetquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nice grump
maarre, waarom plaatst je dit in het fok!cup topic
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nou snel dan, omdat je van goede muziek houdt....ht-mail me dan wel binnen 5 min
![]()
verpest dit topic eens niet zoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:35 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
misschien dat je het nog niet weet
maar we hebben een centraal topic hoor![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
verpest dit topic eens niet zo![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
verdomme, wat zijn die smileys leukquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]![]()
je vergeet een stukje tekst
aanval en verdediging waren nogal slechtquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:57 schreef Lortnoc het volgende:
Paralympic Tricycle Team - Middelburg United 5 - 2
Lortnoc - Fugie
Toch wel onverwacht moet ik zeggen, had Fugie sterker ingeschat.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dit verloopt niet volgens plan.. 2-2 met rust ...
Tegen een team dat 1 div lager speelt... met alle respect
(TimmyAsd)
Hopelijk trek ik het de 2e helft recht...
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:24 schreef REFUSED het volgende:
Fc Giraffie - Vitussa FC 1 - 2
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:19 schreef qyn het volgende:
Zandpol Trappers - FC KVK
(SuperWeber - Qyn)
Stadion: Sportpark de Knollentuin
Datum: 14-07-2004 at 17:30
Match-ID: 23039145
Prutser.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:39 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb trouwens met 1-0 verloren van FC SmoerfTerwijl ik de 2e helft toch echt beter was
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:45 schreef qyn het volgende:
De uitslagen:
Poule A:
Fc A Sheep (V) - Engessa's 11 (VII) 2-1
Dat gevoel heb ik dus ook, het lijkt wel of ik gedoemd ben om weer te degraderen, terwijl ik niet eens het slechtste team van de competiitie bezit... Er is er 1 nog slechter, maar die kerel staat op dit moment wel mooi 4equote:Op donderdag 8 juli 2004 12:09 schreef Grumpey het volgende:
ik ga zo hard verliezen van lortnoc volgens mij.....het lijkt wel of de spelers de laatste tijd helemaal niets meer kunnen namelijk
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:30 schreef Vision het volgende:
Laar 88 - Lycky Bullballs 2-3
Vision - sir_dalord
Zoals ik al aangekondigd had heb ik 0,0 vertrouwens in mijn b-team, en zij hebben mijn gegronde argwaan nog erger gemaakt.
sir_dalord gefeliciteerd, en ik denk dat ik met zekerheid kan stellen dat ik al uit de cup lig
Zal wel in gesprek zijn met de KNVB.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Keb Johan-Derksen al een tijdje niet gezien
Na een nederlaag tegen een 8e klasser nog welquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:20 schreef pekel het volgende:
[..]
Zal wel in gesprek zijn met de KNVB.![]()
Weet niet wanneer mensen weggaan..quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:34 schreef Grumpey het volgende:
hij kan ook gewoon vakantie vieren....
net als velen anderen vrees ik, misschien toch na volgende week CUP weekje uitstellen?
wat vind iedereen daarvan?
mijn reserves hebben nou eenmaal (terecht) het zelfvertrouwen van een baksteen. Ik heb ze iig flink lopen vervloeken na de wedstrijd, hopelijk heeft dat een positieve invloed.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:01 schreef sir_dalord het volgende:
het is al 3 wedstrijden op rij dat ik orde op zaken stel in de 2 helft
maar het zou nou niet bepaald onverdiend zijn als ik dik had verloren![]()
ik stel een centrale inzamelingsactie voor om een agenda cadeau te doen waar alle fokcup-data in staanquote:Number 7 of 7 by psychonikeo 9.7.2004 at 15.03
zo... weet je dat ik echt per ongeluk geaccepteerd heb :s
Ik aws het gewoon weer vergetn en gelukkig is het nu goed gedaanthnx!!
Nicomart, oprichter van de Fok!Federatie en mede-organisator van de Fok!Cupquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:55 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik stel een centrale inzamelingsactie voor om een agenda cadeau te doen waar alle fokcup-data in staan(2e keer dat het gebeurt, red.)
Nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:55 schreef forza22 het volgende:
ik ga de 23ste tot de achste weg. maar het lijkt mij juist wel handig dat je gewoon moet spelen wat je moet spelen, en als het niet kan dan heb je nog de week 4 en 7, als vrije dagen waarin je alsnog een wedstrijd kan regeleen.
probeer als je op vakantie bent gewoon een internet cafetje te vinden, kan je heus wel een kwartiertje voor vrij maken, want je hoeft alleen maar te accepteren of iemand uit te dagen.
ik wordt ook zo gek van mezelf..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:39 schreef qyn het volgende:
ik stel een centrale inzamelingsactie voor om een agenda cadeau te doen waar alle fokcup-data in staan (2e keer dat het gebeurt, red.)
[..]
Nicomart, oprichter van de Fok!Federatie en mede-organisator van de Fok!Cup :')
![]()
wat een manager zeg.. ik ga voor deze fokcup niet eens op vakantiequote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee dat kan niet.
Ik ga niet op vakantie om Hattrick te accpteren he.
bij mij het zelfde alleen met fc a sheepquote:Op zondag 11 juli 2004 23:14 schreef TimmyAsd het volgende:
FC Gokwerk wil maar niet accepteren..
heeft sinds de 7e ook al niet meer ingelogt..wacht het nog maar ff af..
Ja hallo ik ben echt niet zo dat ik iedere dag 5 uur op Hattrick zit ik kijk mijn wedstrijden en trainingen en YP's en af en toe transferlijst en daarmee is het gedaan hoor...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
wat een manager zeg.. ik ga voor deze fokcup niet eens op vakantie![]()
(of was het omdat ik geen geld had?)
moet lukkenquote:Op maandag 12 juli 2004 12:17 schreef nicomart het volgende:
insane ones - Vitussa FC
kijken of ik ook eens een keer een wedstrijdje kan winnen in de Fok!cup...
geldt voor mij ook, oh waardige tegenstander *wie dat ook noge zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:06 schreef pekel het volgende:
Hamsterhoofd (KTM Racing), zullen wij ook volgende week spelen, als Ender_wiggin (FC Gokwerk) bij mij niet reageerd?.
is prima, daag me maar uit vanavond, accepteer ik 'm of vanavond of morgen.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:51 schreef Grumpey het volgende:
Vision, volgende week is het rustweek. Maar zullen wij volgende week woensdag alvast spelen?(wij moeten de week erop namelijk, maar dan ben ik op vakantie).
Dan mis ik niets in vakantie
Zullen wij volgende week ook alvast tegen elkaar spelen? Ik ga aanstaande maandag op vakantie en kan pas in de week daarop het internet op.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:17 schreef nicomart het volgende:
insane ones - Vitussa FC
Datum: 14-07-2004 om 17:30
MatchID: 23065876
Stadion: MadHouse
kijken of ik ook eens een keer een wedstrijdje kan winnen in de Fok!cup...
Ik vind het best, we zullen de wedstrijd voor het weekend wel even regelen aangezien ik zondag op vakantie ga.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:06 schreef pekel het volgende:
Hamsterhoofd (KTM Racing), zullen wij ook volgende week spelen, als Ender_wiggin (FC Gokwerk) bij mij niet reageerd?.
terecht, moet je me maar niet zo vernederenquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:56 schreef Keano het volgende:
GVD! heel mijn team wordt uitgeroeid sir_dalord!
dat meen ik niet hoor keanoquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
terecht, moet je me maar niet zo vernederen
Uhm.. denk dat je ff iemand anders moet regelen uit onze poule want ik moet namelijk nog een wedstrijd inhalen tegen bubbafatquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:45 schreef engessa het volgende:
[..]
Zullen wij volgende week ook alvast tegen elkaar spelen? Ik ga aanstaande maandag op vakantie en kan pas in de week daarop het internet op.
Wie had dat verwachtquote:Op woensdag 14 juli 2004 19:17 schreef sir_dalord het volgende:
Zandpol Trappers (VI) - Fc KVK 0-3
toch verassende uitslagen in poule Dquote:Op woensdag 14 juli 2004 19:25 schreef qyn het volgende:
[..]
Wie had dat verwacht![]()
die keeper: en terecht, beetje geen enkele keer een bal door laten gaan bij een oefenwedstrijdje, je moet het publiek doelpunten gunnen, niet alles tegen houdenquote:Op woensdag 14 juli 2004 19:23 schreef nicomart het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! heb gewoon gewonnen!!! Mijn eerste overwinning ooit in de Fok!cup
* nicomart heel blij rondspringen doet
zes nuhull zes nul zehes nul zes nul!!
alleen is me keeper 4 weeken geblesseerd geschopt
[..]
Uhm.. denk dat je ff iemand anders moet regelen uit onze poule want ik moet namelijk nog een wedstrijd inhalen tegen bubbafat
niks verrassend aan toch dat ik gewonnen heb.quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
toch verassende uitslagen in poule D
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2004 19:12 schreef Lortnoc het volgende:
Keano...volgende week al spelen ipv een week later ivm vakantie?
Blijkbaar had ik mijn TS niet zo moeten vernaggelenquote:Op woensdag 14 juli 2004 19:25 schreef qyn het volgende:
[..]
Wie had dat verwacht![]()
kan je de toto ook bijwerken?quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:54 schreef Fugie het volgende:
nieuwe poulestanden op www.fokfed.tk
quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:49 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
hmz,. leuke site, speel zelf ook Hattrick, sinds kort weer.. werd gesnapt met 2 teams
Nu toch maar weer met 1 team
je bent uitgedaagd!quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Hey Raffie ik kan niet tegen jou sorry
Ik moet nog inhalen tegen NicoMart.
Maakt niet uit doen we het volgende keerquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:36 schreef GotenSSJ het volgende:
accepteer me dan!!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Gedaan zenuwlijerquote:Op zondag 18 juli 2004 17:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
accepteer me dan!!!![]()
Tevens zien ik en Pekel ook problemen voor de toto, allerlei wedstrijden wordne verplaatst, mensen gaan of zijn op vakantie. Nou is dat met de cup zelf nog wel te regelen, maar de toto wordt erg verwarrend. Iemand suggesties wat we met de toto gaan doen? Zelf denk ik nu stoppen, met de knock-out rondes verdergaan. Aangezien dan iedereen wel weer terug is, en alles wat overzichtelijker is, lijkt me dat het beste? Iemand een ideetje?quote:Op maandag 19 juli 2004 14:03 schreef pekel het volgende:
Nog even over FC Gokwerk (Ender_wiggin), die heeft sinds 7 juli niet meer ingelogd. Kunnen we hem niet beter uit de toto halen? Hij moet nog 2 westrijden inhalen, en dat lukt volgens mij niet meer echt....
ik stem voor...quote:Op maandag 19 juli 2004 14:03 schreef pekel het volgende:
Nog even over FC Gokwerk (Ender_wiggin), die heeft sinds 7 juli niet meer ingelogd. Kunnen we hem niet beter uit de toto halen? Hij moet nog 2 westrijden inhalen, en dat lukt volgens mij niet meer echt....
en anders maak ik de rest wel af. Heb wel een waardeloos b-elftal, maar beter dan al zijn wedstrijden niet doorgaan.quote:Op maandag 19 juli 2004 14:08 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik stem voor...
Al wil ik hem niet uitsluiten voor de volgende Fok!cup. Je weet niet precies wat er aan de hand is. Maar deze fokcup lijkt mij het beste dat al zijn tegenstanders met 5-0 hebben gewonnen
quote:Ender_wiggin
Werk/Opleiding: Expeditie medewerker, en nog bezig met avondopleiding (nu mba hierna spd)
dat is lastiger. Want ik denk dat het op zich geen probleem zal gaan opleveren om elke woensdag een toto te maken. Het gaat wat extra tijd kosten, maar dat is het dan zo'n beetje..quote:Op maandag 19 juli 2004 14:14 schreef TimmyAsd het volgende:
en de toto?
mee eensquote:Op maandag 19 juli 2004 14:16 schreef sir_dalord het volgende:
dus ik zeg, uitstellen die hap totdat iedereen weer zo'n beetje terug is
quote:Op zondag 18 juli 2004 17:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gedaan zenuwlijer
quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
sorry maar de uurtjes dat ik even geen trui aan hoef die ik achterstevoren aan moet doen met van die hele lange mouwen en die voor me neus worden vastgebonden kan ik soms wat onrustig overkomen
![]()
tegen mij had hij er vorige week 496.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:55 schreef SuperWeber het volgende:
Ik moet tegen Gabberhead... ff weten hoeveel supp hij heeft, en dan wedstrijdje regelen
In tegenstelling tot wat de heer hierboven mij meldt, heb ik 1300 supportersquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:55 schreef SuperWeber het volgende:
Ik moet tegen Gabberhead... ff weten hoeveel supp hij heeft, en dan wedstrijdje regelen
ik heb er al 3 gespeeld en verloren. En vorige cup ook alles verloren.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
ho ho!
Ik heb ook 2 gespeeld en 0 gewonnen.... dus dan zijn we samen slecht
Geaccepteerd mêb...quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:20 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat de heer hierboven mij meldt, heb ik 1300 supporters
het kan wel...quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:51 schreef TimmyAsd het volgende:
MadKow moet wel ff accepteren he?
Owja, hoe gaan we het doen met de kwetsie Ender_wiggin met FC Gokwerk? Hoorde dat er iemand wel kon invallen (was het niet the_hives??), vind ik geen slecht idee... mits het wel lukt, aangezien we nog maar een week of 3/4 hebben voor de poulewedstrijden.. en hij er dan nog wel 5 moet spelen..
Ik had er vorig seizoen ook geeneen gewonnen.. Gelukkig heb ik dit seizoen al 2 overwinningen in de cupquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:35 schreef Vision het volgende:
[..]
ik heb er al 3 gespeeld en verloren. En vorige cup ook alles verloren.
wat mij dus terecht de all-time loser maaktquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:52 schreef nicomart het volgende:
Ik had er vorig seizoen ook geeneen gewonnen.. Gelukkig heb ik dit seizoen al 2 overwinningen in de cup
HMS Arossel is toch jouw team?quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:20 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat de heer hierboven mij meldt, heb ik 1300 supporters
hij bedoelt dat zn supportersclub 1200+ man heeft, en maar een 35% (oid) komt naar je oefenwedstrijd kijken afhankelijk van het weer en de supporters spirit.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:11 schreef forza22 het volgende:
waren toch echt 496 man aanwezig![]()
tja zo bedoelde ik het niet.. nix persoonlijks hoorquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:05 schreef Vision het volgende:
[..]
wat mij dus terecht de all-time loser maakt
Wat Refused zegtquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:11 schreef forza22 het volgende:
[..]
HMS Arossel is toch jouw team?
HMS Arossel - CDW wbd 3 - 4
Datum: 14-07-2004 om 17:30
MatchID: 23048584
Stadion: HMS Arossel Arena
Publiek: 496
waren toch echt 496 man aanwezig![]()
moet MadKow geen roet in het eten gooienquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
het kan wel...
want als the hives vanaf deze week mee doet, speelt hij iig 4 wedstrijden. Dan schuiven we de eventuele kwartfinale wedstrijden van deze poule door naar week 10, en wordt in week 9 de laatste poulewedstrijd gespeeld...
het is wat ingewikkelder, maar het lijkt mij nog altijd leuker dan WO-tjes
zie deze nu pas, anders had ik geen wedstrijd geregeld. Helaas....quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
het kan wel...
want als the hives vanaf deze week mee doet, speelt hij iig 4 wedstrijden. Dan schuiven we de eventuele kwartfinale wedstrijden van deze poule door naar week 10, en wordt in week 9 de laatste poulewedstrijd gespeeld...
het is wat ingewikkelder, maar het lijkt mij nog altijd leuker dan WO-tjes
Dat vroeg ik me ook af bij engessaquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hijs nie op vakantie he?
Jawel! Groetjes uit Chersonissos!quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
moet MadKow geen roet in het eten gooien![]()
Hijs nie op vakantie he?
Is er toevallig ook 1tje in Rethymnon?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ey Kreta-ganger...
Zit je in dat internetcafe helemaal in het oosten van Chersonissos? Niet dat het zo groot is, maar toch
Ongetwijfeld, zitten op elke hoek van de straat johquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Is er toevallig ook 1tje in Rethymnon?
Doe MadKow de groetenquote:Op zondag 25 juli 2004 22:40 schreef forza22 het volgende:
ik zit hier ook nog in chersonissos en fc smoerf heeft mijn wedstrijd niet geaccepteerd, als hij dit niet doet zit ik dus zo zonder oefenwedstrijd. en dat zou echt minder zijn.
ik dacht tegen raffiequote:Op maandag 26 juli 2004 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Tegen wie moet ik nou ?
dat is natuurlijk een lekkere wedstrijd.. en 6 keer is niet verkeerdquote:Op maandag 26 juli 2004 12:11 schreef HAL9000S het volgende:
Gisteren met 10-0 gewonnen, en m'n superspits scoorde 6 (!) keer!! M'n hele team zit nu op 2,5 ster
Welkom terug nog! Ik ben trots op jullie.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:17 schreef HAL9000S het volgende:
zeg hal, nu je toch weer in nederland zit, kom je natuurlijk wel naar de fokhattrick meetquote:Op maandag 26 juli 2004 12:17 schreef HAL9000S het volgende:
* SuperWeber uit ervaring weet dat FC Smoerf rrrredelijk traag is met oefenwedstrijdenquote:Op zondag 25 juli 2004 22:40 schreef forza22 het volgende:
ik zit hier ook nog in chersonissos en fc smoerf heeft mijn wedstrijd niet geaccepteerd, als hij dit niet doet zit ik dus zo zonder oefenwedstrijd. en dat zou echt minder zijn.
ik ga nu dus nog proberen om een oefenwestrijd te regelenquote:Op maandag 26 juli 2004 21:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
* forza22 uit ervaring weet dat FC Smoerf rrrredelijk traag is met oefenwedstrijden
Hij ken natuurlijk op vak. wezen, maar dan is het wel handig als je dat ff meldt...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:17 schreef forza22 het volgende:
[..]
ik ga nu dus nog proberen om een oefenwestrijd te regelen![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:26 schreef Grumpey het volgende:
volgende week sir_dalord!!!
spannend
sorry fugie van je keeperquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:55 schreef Fugie het volgende:
vergeten een opstelling te makengeen training en dalord vond het leuk mijn enige keeper te blesseren.
En geaccepteerdquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:05 schreef forza22 het volgende:
toch nog tegen fc smoerf gespeeld blijkbaar. 3-2 gewonnen. dus ik ga goed in de fok cup. 6 punten van de negen.
en superweber uitgedaagd hoor![]()
Dat viel ook wel mee! Teletekst supporter!quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En geaccepteerd
btw Gabberhead opgerold met 0-3 Ghehehehe
quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:06 schreef Grumpey het volgende:
wie behaald er nou geen 3 punten op laar'88![]()
Tja... 1e helft of 2e helft tellen doen ze tochquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:33 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee! Teletekst supporter!
3 doelpunten in de tweede helft
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:24 schreef TimmyAsd het volgende:
Pekel, wij spelen toch niet tegen elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |