Nee niet gehoord...zie je veel overeenkomsten dan? Ik heb wel iets van shock gehoord...quote:Clauwhee, hebben ze het over een emotionele blackout gehad toevallig?
psssstt... zie triviatopicquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:39 schreef Belana het volgende:
sjesus dat je dat weeeet!!!
ik doe daar niet voor niet niet meequote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
psssstt... zie triviatopic![]()
Haha. Ik had per ongeluk een vraag goed beantwoord en moest toen zelf een vraag stellen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:51 schreef Belana het volgende:
[..]
ik doe daar niet voor niet niet mee
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Goeiemorgen allemaalNog niemand wakker? Stelletje slaapkoppen!
Een woord: chocoladequote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:30 schreef rena het volgende:
Ik ben moe, en ik moet morgen ongesteld worden en ben dus een beetje![]()
![]()
in woorden kan ik het niet beschrijven
![]()
Ik heb ook jaren ploegendienst gedraaid... Maar tegenwoordig ben ik vanaf half 7 in de weer.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was om 5 uur al wakker en 6 uur al de slag, nu jij . . .![]()
Redelijk hoor, ben alleen erg moe en af en toe wat duizelig. Ga nu elke keer een half uurtje liggen en dan ff een half uurtje eraf. Anders ben ik bang dat ik snachts niet kan slapen. Och en als ik op ben zit ik op Fok!..lees de flair en margriet enzo..ben een beetje met mn kettingen aan de gang...vriendje zorgt heel goed voor me, ben bezig een beetje van de schrik te bekomen en probeer te genieten van het niets doen!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:30 schreef rena het volgende:
Clauwhee, ik schrik me rot, rustig aan doen hoor!!Hoe voel je je nu?
ow.. wat raar..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:44 schreef Jessicaa het volgende:
Heb net gebeld, hij nam niet op. ik probeer het over een uurtje nog een keer.
En leuk dat die meegaat!!!!!!!!!!!!!!!!
Leuk he.... Yian had hem eigenlijk besteld voor vaderdag, maar toen was ie nog niet binnenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:55 schreef clauwheee het volgende:
ow wouwie miss_d!!!! Ik wil ooookkk!
Ik draai (jammer genoeg) geen ploegen diensten. Tegenwoordig begin ik om 7 uur en ben rond half 4 klaar (voordat ik thuis ben, ben je al een uur verder. Heerlijk de grote steden (NOT!)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:23 schreef clauwheee het volgende:
Jeumig Thunderchild, das vroeg...pfff ik zou dat volgens mij niet kunnen hoor..draai je diensten ofzo? Kan me nog wel voorstellen dat het nu in de zomermaanden misschien wat makkelijker is dan in de winter, maar toch...
je hebt mail terug en inmiddels heb ik hem weer gesmstquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:09 schreef Jessicaa het volgende:
LadyS je hebt mail!
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:52 schreef Jonnetje het volgende:
Clauwhee... Lekker genieten van het niks doen.. (gaan we nu meer van die mooie kettingkjes zien? Ja, ja?) [afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Lectori Salutem, heil aan de lezer, als je niet weet aan wie je de brief moet richten (ontvanger dus onbekend)
Het is behoorlijk ouderwets en volgens mij niet meer zo bekend... ik heb het in elk geval niet meer gehad op de middelbare school (mijn vader begon nog weleens op die manier een brief, maar die was van 1940)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:47 schreef phileine het volgende:
Ja precies, maar is het nog een algemeen bekend begrip?
Chain Reaction misschien? Of gewoon Kettingreactie dusquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
JaaaaaaIk ben bang van wel
Gerwin gaat binnenkort (als ik eindelijk een naam heb verzonnen) een soort web(site)winkel voor me maken, dus dan blijven jullie helemaal op de hoogte
Ik zie het vaak in mailtjes die ik krijg op mijn werkquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:47 schreef phileine het volgende:
Ja ze denken in eerste instantie inderdaad van de stress. Denk ik zelf trouwens ook hoor, heb me de laatste tijd echt veel te druk gemaakt. Doe dus eerst niks anders dan slapen en moest leuke dingen gaan doen. Als ik me dan niet beter voel moet ik weer terug. Er is ook een last van mn schouders gevallen nu ik geen verplichte dingen meer om handen heb. Heb wel veel pijn in spieren en gewrichten enzo, maar ze denken dat dat allemaal verkramping enzo is. Ga dus lekker proberen te genieten en hoop tzt weer de oude te zijn, ben nu nog steeds bang dat het weer gebeurd. Maar dat alles zal na verloop van tijd wel over gaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:42 schreef phileine het volgende:
clauwhee, klinkt eng hoor. Heb even teruggelezen, wat een ingrijpende gebeurtenis moet dat voor je zijn. Gaat er nu nog gezocht worden naar een oorzaak? Of wordt er inderdaad uitgegaan van stress? Bepaalde vormen van hyperventilatie kunnen ook dit soort effecten hebben. Rustig aan doen hoor!
Oe die schrijf ik ff opquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Chain Reaction misschien? Of gewoon Kettingreactie dus
Jij bleef vaak van school weg dusquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:57 schreef LadyS het volgende:
enz enz
Ik vind het inmiddels best wel een klassieker... Maar ik vind het wel kunnen hoor. Ik gebruik zelf liever geachte heer/ mevrouw.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:47 schreef phileine het volgende:
Tnxquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:16 schreef babyfeet het volgende:
Chlauwhee ik ben geschrokken van wat ik van je las.
Doe het maar lekker rustig aan en beterschap
[afbeelding]
en iedereen gefeliciteerd!!
Gestemdquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:23 schreef Luckepuk het volgende:
[spammode] suusje staat 2e..... en heb nog 1 dag... ze stond heel lang 1e.... :'( hellup!!! [/spammode]
Dank uquote:Op woensdag 30 juni 2004 07:43 schreef Rewimo het volgende:
het bankje op, wie helpt er mee om vandaag zoveel mogelijk oranje lekkers en andere zaken te verzamelen? Inclusief de worteltjes voor Miss_D deze keer![]()
Enne, wat draag jij bij?quote:Op woensdag 30 juni 2004 08:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dank u
Ham-aspergerolletjes, mini-saucijzenbroodjes, filet americain/ roomkaas en toastjes, augurk met boterhamworst, wat nootjes en chips en van die mini-salamiworstjes. Verder vanzelfsprekend komkommer en wortelbolletjes. * miss_dynastie eet vandaag om een uur of twee warm en stelt zo haar ontbijt-lunch-calorien uit tot de avondquote:Op woensdag 30 juni 2004 08:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Enne, wat draag jij bij? [afbeelding]
Jamaar, dat is niet allemaal oranjequote:Op woensdag 30 juni 2004 09:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ham-aspergerolletjes, mini-saucijzenbroodjes, filet americain/ roomkaas en toastjes, augurk met boterhamworst, wat nootjes en chips en van die mini-salamiworstjes. Verder vanzelfsprekend komkommer en wortelbolletjes. * Rewimo eet vandaag om een uur of twee warm en stelt zo haar ontbijt-lunch-calorien uit tot de avond
Het staat ook in Luckpuks berichtje op de vorige pagina, je kunt daar het woord Suusje aanklikkenquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
waar moet je stemmen op suus?
Oranje kleurstof in de rondte strooitquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jamaar, dat is niet allemaal oranjeDe bedoeling is dat we vandaag alleen oranje dingen eten
[afbeelding]
Jij speelt valsquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oranje kleurstof in de rondte strooit
Wat goedquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:03 schreef Knorretje het volgende:
owwwwwwwwwwwwwwwwww ik ben zo happy we hebben een roepnaam!!!!!! suus ik heb op je gestemd en tussen al die namen stond ons droomnaampje (zelfs danny is er weg van, terwijl we elke keer verschilden in mening)
Nu ben ik echt er helemaal klaar voor
Mijn dag kan niet meer stuk.
yep die hebben we al een weekje of 30 klaar liggenquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:15 schreef Jessicaa het volgende:
Een meisjesnaam hadden jullie toch al knor?
Staat die er ook tussen?
Tja, maar dat is bij elke naam... ik zit wel honderd keer uit te leggen dat het Jansen met één S is en mister_d wordt regelmatig als Denis bestempeld...quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:40 schreef Rewimo het volgende:
Miss_D, ik denk wel dat je zo'n naam je hele leven moet spellen...
Dan noem jij je kind maar mooi Frodoquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:43 schreef Spindizzy het volgende:
Frodo hoef je nooit te spellen![]()
Ik vind Ludwig van Nosferatu wel mooiquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan noem jij je kind maar mooi Frodo
Freaudeau?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:43 schreef Spindizzy het volgende:
Frodo hoef je nooit te spellen![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Freaudeau?
Nog beterquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Freaudeau?
Tja... Tom of Thom inderdaad... of zijn er meer manieren die ik niet kenquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:45 schreef coolbabe het volgende:
Zelfs Tom Sta wordt nog wel eens verkeerd geschreven/gespeeld/whatever
Wat ben ik blij dat jullie niet zelf mogen kiezenquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:44 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik vind Ludwig van Nosferatu wel mooi![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:47 schreef Rewimo het volgende:
Op Christans crèche zit een meisje dat Twinkel heet
Heet haar zusje Pebbles?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:47 schreef Rewimo het volgende:
Die zag ik ook al bij Babybrabbel staan jaquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heet haar zusje Pebbles?
Thom Staa is toch wel de mooiste die voorbjkwam, oh nee; Ton Staa was nog ergerquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tja... Tom of Thom inderdaad... of zijn er meer manieren die ik niet ken
mister_d draait al bij
Onderkaak van de grond af raapt.... wat zielig !!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:47 schreef Rewimo het volgende:
ik heb ook gestemd op suusje. Ze stond nog 8 of 9 stemmen achter.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:23 schreef Luckepuk het volgende:
[spammode] suusje staat 2e..... en heb nog 1 dag... ze stond heel lang 1e....hellup!!! [/spammode]
Met de naam Twinkel zie ik het meiske niet minister president worden...quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Twinkel vind ik best leuk. Als troetelnaampje of zo. Maar als roepnaamNet zo erg als je zoon Boy noemen... misschien wel aardig als ie klein is, maar wat als ie 50 is, of met 80 in het bejaardenhuis zit?
uuhm bij ons hebben we een baby die (ook) Twinkel heet (als ze niet weg is inmiddels) maar wij hebben geen Christanquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:47 schreef Rewimo het volgende:
toet-materiaal!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ga Brechtje ophalen
Tot later
Ja, dat valt dan wel weer tegen natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:05 schreef Jelief het volgende:
[..]
maar wij hebben geen Christan
en je kan hier ook een "prijsvraag" van maken. je belooft gewoon een dingetje uit je winkeltje voor de winnende naamquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:55 schreef LadyS het volgende:
en anders maak je een poll, clauwheee..![]()
Vreselijk zeg... die hebben zeker de boeken van Virginia Andrews gelezen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:03 schreef moussy het volgende:
nee, deze namen, daar worden ze president mee.... angel en heavenly ,lovely er is nog een sacha in het gezin en een er is er 1 onderweg, ik wacht met smart op de naam
jeeej.. wat een goed ideequote:Op woensdag 30 juni 2004 13:04 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt alle namen in een poll zetten (wil ik je wel mee helpen als je niet weet hoe) en degene die de winnende naam heeft geopperd krijgt een eervolle vermelding op je site
Ik denk over zes uur pas, ik denk dat ze dat doen om fraude te voorkomenquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:09 schreef clauwheee het volgende:
Ow en weet iemand dus wanneer ik weer op Suusje kan stemmen??
Je hoeft de winnende naam toch niet te kiezenquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:09 schreef clauwheee het volgende:
Zo moussy, bont namengezelschap in je familie
Ow zo'n poll is wel leuk, heb inderdaad geen idee hoe ik dat maak. Heb ik zelf dan ook stemrecht?Ook wel belangrijk
haha nee, bij ons heten ze; Patrick, Stefan, Laura, Menna, Jurre, Silke, Femke en van de andere kant Robert. Daar zijn ze allemaal erg braafjesquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:09 schreef clauwheee het volgende:
Zo moussy, bont namengezelschap in je familie
Daar heb je gelijk in. Ik zal ze allemaal es achter elkaar zetten en dan stuur ik um vandaag naar je toe, ok???quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je hoeft de winnende naam toch niet te kiezenAls jij die eigenlijk niet wilt bedoel ik. Maar het is een poll waar iedereen een keer op kan stemmen. Als je me vanavond (of wanneer je zover bent) een lijstje met namen stuurt maak ik 'm wel voor je
Nou boe, dat moet voor Gwen dan toch ook gelden...quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk over zes uur pas, ik denk dat ze dat doen om fraude te voorkomen
Onze familie is ook behoudend qua kindernamen:quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:25 schreef moussy het volgende:
[..]
haha nee, bij ons heten ze; Patrick, Stefan, Laura, Menna, Jurre, Silke, Femke en van de andere kant Robert. Daar zijn ze allemaal erg braafjes
Ailani is anders niet een naam die ik elke dag hoor:Dquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:54 schreef LadyS het volgende:
Wj hebben eigenlijk geen vreemde namen in de familie... Allemaal gewoontjes
Wowquote:Wij gaan echt een mooie hortensia krijgen in de tuinHet heeft even geduurd 2 jaar ofzo
maar over een paar dagen staat hij in volle glorie
![]()
![]()
Nee dat is zoquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ailani is anders niet een naam die ik elke dag hoor:D
Dan ga je bevallenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:56 schreef pluisje het volgende:
pluisje heeft vandaag echt geen rust in dr kont, en komt steeds weer van die bank af
Ja, of het betekent gewoon dat er dringend gestofzuigd moest worden, er 2 keer aangebeld werd voor een pakje, Rick me net belde, ik steeds moet plassen en ondertussen een mierenkolonie probeer uit te roeien...quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:34 schreef jellepelle het volgende:
[..]
Dan ga je bevallen![]()
Ja die is leueueueuekkk, had 'm al es ergens gezien!quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:55 schreef Rewimo het volgende:
Het slaat nergens op hier, maar ik moest zo vreselijk lachen om deze smiley dat ik 'm even met jullie wil delen
[afbeelding]
Je hebt een ernstig sekstekort vrees ikquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja die is leueueueuekkk, had 'm al es ergens gezien!
Volg ik die link, zit ik weer bij de 18+ smilies..... Wil mijn onderbewustzijn me soms iets duidelijk maken??? Bij PicServer had ik het ook al dat mijn oog meteen vie op ehhh..expliciet materiaal
Ik vrees het ook. Ik vrees ook dat dat voorlopig zo blijft ook nog...quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:03 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Je hebt een ernstig sekstekort vrees ik![]()
Ik snap 'm niet!quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:03 schreef Syrena het volgende:
Deze is ook leuk: [afbeelding]
Je moest eens weten wat ze met Joost konden verzinnen . . .quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:02 schreef Syrena het volgende:
Ik was in de jaren zeventig de enige Jill in het dorp (en omliggende dorpen).
Je wil niet weten wat ze daarvan maken... (ook niet leuk dat het rijmt op bil, pil etc.)
Je kan maar 1x stemmen (IP based), dus fraude kan eigenlijk niet tenzij je je IP adres kan veranderen (en dat kan ik niet, anders had ik nog wel een keer op Suusje gestemd, hoewel 315 tegen 293quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk over zes uur pas, ik denk dat ze dat doen om fraude te voorkomen
Bij mij heeft 8 jaar een Joost in de klas gezeten. Mijn moeder vroeg me: Hoe heet dat jongetje?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ze met Joost konden verzinnen . . .![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat dacht jij danquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:03 schreef easy-going het volgende:
en zijn we al in de stemming?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik heb elke wedstrijd van het Nederlands Elftal een oranje shirt aan en tijdens de wedstrijd ga ik niet naar de wc, en ik drink uit een speciaal glas met daarop een oranje mannetje en de tekst " Hollands greatest fan"quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:20 schreef easy-going het volgende:
Vertel eens, wat is jullie bijgeloof?
[afbeelding]
301quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:23 schreef Luckepuk het volgende:
[spammode] suusje staat 2e..... en heb nog 1 dag... ze stond heel lang 1e....hellup!!! [/spammode]
Andersom heb je ook. Kindertjes vers uit China en Afrika die dan opeens Femke, Lotte of Sietske hetenquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:26 schreef CarOnline het volgende:
Wat staan er trouwens vreemde namen tussen, hoe exotischer hoe beter lijkt het wel.
En dan zie je een foto van zo'n echt hollandse bloemkool
Mijn opa het Boy en die is inmiddels 84 en heet gewoon Opa Boy, niks mis mee en mocht ik per ongeluk toch een zoon krijgen vernoem ik hem lekker naar m'n opaquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Twinkel vind ik best leuk. Als troetelnaampje of zo. Maar als roepnaamNet zo erg als je zoon Boy noemen... misschien wel aardig als ie klein is, maar wat als ie 50 is, of met 80 in het bejaardenhuis zit?
Bianca is geen friese naamquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:57 schreef melonovy het volgende:
Zo... dat was 'm wel zo'n beetje, de niet frieze namen uit mijn familie heb ik dan ook even achterwegen gelaten
Ja, ik heb al de hele dag mijn succesvolle oranjeshirt aan (van Zweden-Nederland). Ik heb nog even overwogen om het niet te wassenquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:49 schreef Sylvana het volgende:
zijn er geen andere mensen met bijgeloof, ben de enige die nog gepost heeft daarover
Mtja, voor jou is het dus gewoon, maar voor mij voelt het raarquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:50 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Mijn opa het Boy en die is inmiddels 84 en heet gewoon Opa Boy, niks mis mee en mocht ik per ongeluk toch een zoon krijgen vernoem ik hem lekker naar m'n opa
Excuser moi!quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Bianca is geen friese naam
Ik heb qltel ook laten stemmenquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:15 schreef LadyS het volgende:
Suus staat er nog maar 12 achter
en misschien mag er nu nie meer op Gwen gestemd wordenquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb qltel ook laten stemmen
vd Meyde speelt nietquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:27 schreef clauwheee het volgende:
Overmars speelt
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
vd Meyde speelt niet![]()
![]()
Dat was toch "short for ..." ??quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:17 schreef Jessicaa het volgende:
Mijn broertje (ok broer, voor mij blijft het een broerjte)heet Woody. Vroeger vaak mee gepest natuurlijk. Maar nu vind ik het wel een hele leuke naam.
Sorry, was vergeten de spatie mee te kopiërenquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:33 schreef LadyS het volgende:
rewimo
edit: al aangepast
*schop*quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:34 schreef ThunderChild het volgende:
Dames, ik gaat naar het gepeupel beneden om te zien hoe wij in dit toernooi worden uitgeschakeld. Tot later![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:36 schreef phluphy het volgende:
* LadyS is zenuwachtig voor de wedstrijd![]()
Zijn er meer mensen die daar last van hebben?![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:36 schreef phluphy het volgende:
* Rewimo is zenuwachtig voor de wedstrijd![]()
Ik dacht van niet..maar OMG..ja dus... tot later/straks/hopelijk met een gigagoed humeurquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:36 schreef phluphy het volgende:
* clauwheee is zenuwachtig voor de wedstrijd![]()
Ik ook niet, maar gelukkig kan ik in 1 oogopslag het laptopscherm EN de tv zien.quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:36 schreef LadyS het volgende:
ja
ik wil eigenlijk niet kijken omdat ik het zo spanennd vind
Nee dat lag aan de geluidsdingesse... band...technici....whatever...quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:50 schreef LadyS het volgende:
plingelde dat portugese volkslied nou een paar keer vals of ligt dat aan mij (en peter)
Gegeil? Hoe klinkt datquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:11 schreef LadyS het volgende:
hoor je al gegeil bij de buren, Luchtbel?
He bah, ik hou niet van sexgeluidjes van anderenquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:11 schreef LadyS het volgende:
hoor je al gegeil bij de buren, Luchtbel?
Wil ik niet wetenquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gegeil? Hoe klinkt dat??
Die heeft maar 1 goeie bal nodig.quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
van Nistelrooy heeft ook zijn dag niet
Moet die wel komenquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die heeft maar 1 goeie bal nodig.
Precies... het is allemaal jouw schuldquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik had mijn shirt niet moeten wassen
quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies... het is allemaal jouw schuld!!
Doe maar een heel pak jaquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga nog maar een paar extra kaarsjes aansteken...
Goed zo! Net alsof ik het had kunnen ruiken op deze afstandquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]![]()
Ik zal het nooit meer doen, Miss_D
quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ik hoor wel eng gesteun en gekreun maar volgens mij heeft het gewoon met het voetbal te maken LadyS
Zijn jouw buren ook aan het geilen danquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:19 schreef LadyS het volgende:
onze tv doet raar, volgens flipt straks ned2 eruit![]()
![]()
Die zitten hier nietquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed zo! Net alsof ik het had kunnen ruiken op deze afstand
Je collega's bied ik alvast mijn excuses aan![]()
Doe het zelf ffquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Kan iemand die Seedorf verwijderen van het veld?
Nee, maar die moeten vrijdag toch met je werken en zo... ALS we doorgaanquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die zitten hier niet
neee, dat komt door de buren van luchtbel, want haar tv doet ook raarquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn jouw buren ook aan het geilen dan??
Hier staat ie op Duitsland...quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:19 schreef LadyS het volgende:
onze tv doet raar, volgens flipt straks ned2 eruit![]()
![]()
Ahaquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:21 schreef LadyS het volgende:
[..]
neee, dat komt door de buren van luchtbel, want haar tv doet ook raar
Denk je dat ik dat shirt dan weer aandoe of zoquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar die moeten vrijdag toch met je werken en zo... ALS we doorgaan
Ben je nou aan het fitnessenquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik doe mijn best om mijn shirt weer vuil te krijgen, Miss_D
[afbeelding]
doet ie bij jou ook raar dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:21 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Hier staat ie op Duitsland...![]()
Dan kijk ik nog liever irritant ned 2 dan dat ik et op duitsland zie
.
Om alvast in de stemming te komen voor zondagquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat shirt dan weer aandoe of zo
ow wacht.. ik snap hem nuquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:22 schreef LadyS het volgende:
[..]
doet ie bij jou ook raar dan?
Ah, zoquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om alvast in de stemming te komen voor zondag
Dan is zondag de lucht helemaal niet meer te harden![]()
mister_d schreeuwde: JAAAAAAAAAAA GOAAAAAALquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:25 schreef Luchtbel het volgende:
Ik snap er niks van, wat gebeurde er?
Oranje goals dan welquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij willen goals zien
Goed zoquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ah, zoAls dat zo werkt doe ik hem vrijdag aan
'k Neem wel een pakje knijpers mee voor ze.
Fout, je moet de grensrechter hebben. Die vlagde, de sukkelquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
mister_d schreeuwde: JAAAAAAAAAAA GOAAAAAAL
Toen: Oh nee, buitenspel
En toen: KUT, geel voor OVERMARS
En toen schreeuwde ik: Krijg platjes, Frisk
Ik kijk ook niet he, dus ik weet niet welke idioot met platjes die fout maaktequote:Op woensdag 30 juni 2004 21:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fout, je moet de grensrechter hebben. Die vlagde, de sukkel
Precies, een beetje gaan zitten muggenziften, nergens voor nodigquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Nou eh, het was wèl buitenspel, maar ja, kniesoor die daarop let
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |