Ja, kan ik me voorstellen Jessiequote:Op zondag 27 juni 2004 19:44 schreef Jessicaa het volgende:
Ja hebben we nog wel
Maar dan moet ik als ik naar boven ga alsnog Janneke in de box zetten. Dan heb ik een box en een hekje
En na 30 keer erover klimmen, hekje omschoppen, vallen met eten ,enz is dat hekje ook niet meer zo handig hoor
hee verrek, ik geloof dat je gelijk hebtquote:Op zondag 27 juni 2004 21:23 schreef Syrena het volgende:
Moet het trouwens niet nr. 70 zijn?
Komt door de penalty-roes van gister !!quote:Op zondag 27 juni 2004 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Beschaafd buikje hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 21:36 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]
Tadaaa, een BBQ-buik
Ik zal er vannacht veel plezier van hebben vrees ik, het zit nu al allemaal muurvast *port met vinger op darmen*...
Wij waren met de auto, dus niet op de motorquote:Op zondag 27 juni 2004 21:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie het nu, had je hele verhaal gemistIk ben je denk ik ergens tegengekomen onderweg
Ik reed 's morgens van de camping naar huis tegen een constante stroom motorrijders in
Je hebt een leuke dag gehad lees ik, maar wat een ellende om thuis te komen zeg
Beterschap met je verkoudheid, hier is het idem dito, ik vond vanmiddag de (verse) zoutjes zo oudbakken smaken, maar pas toen ik mijn pizza at drong het tot me door dat mijn smaak aan het verdwijnen is
Hahaha, ja valt wel mee toch! 10 weken en 3 dagenquote:Op zondag 27 juni 2004 21:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beschaafd buikje hoor
HUUUUUPPPP HOLLAAAANNNDDD HUUUPPPPP !!! *trekt snel oranje truitje uit de kast*quote:Op zondag 27 juni 2004 21:42 schreef Rewimo het volgende:
Syrena, jij vindt het leuk ja [afbeelding]
Ja maar daar zwiepte je zo vervaarlijk mee.....quote:Op zondag 27 juni 2004 21:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik had op de vorige pagina nog een deegroller voor je
Nou, die Tjechen.... het lijkt me beter als Denemarken dat even voor ons doet.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:48 schreef Rewimo het volgende:
We moeten eerst Portugal even pakkenen daarna Griekenland of Tsjechië of Denemarken. Makkie toch?
Dat zou sympathiek van ze zijn jaquote:Op zondag 27 juni 2004 21:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, die Tjechen.... het lijkt me beter als Denemarken dat even voor ons doet.
quote:
Ook een foto hebben van een eindresultaat straks?quote:Op zondag 27 juni 2004 21:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi buikje![]()
![]()
Dat lijkt me nou minder (tenzij het weer een buikfoto is) . . .quote:Op zondag 27 juni 2004 21:55 schreef Syrena het volgende:
Ook een foto hebben van een eindresultaat straks?![]()
![]()
Geef me een uurtje.... *grin*
*Har har har har* je kent me nog niet zo goed he.... *very very evil laugh*quote:Op zondag 27 juni 2004 22:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou minder (tenzij het weer een buikfoto is) . . .
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:01 schreef coolbabe het volgende:
Syrena! Viezerik
A dirty mind is a joy foreverquote:Op zondag 27 juni 2004 22:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tja, ik heb een dirty mind...*hahahahaha*
In Z&G kunnen ze er trouwens ook wat van hoor....Voel me er zooooo thuis....
Zo'n ding heb ik gelukkig niet eens . . .quote:Op zondag 27 juni 2004 22:10 schreef Syrena het volgende:
Oranje truitje weer opvouwt en in de kast legt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |