hallo
![]()
Daar ben ik eindelijk weer
![]()
De TT was echt leuk
![]()
Ik ging 's ochtends na me krantenwijk naar me pa toe, gingen we eerst samen boodschappen doen en om half 10 vertrokken we richting Assen. Dat was achteraf gezien aan de late kant, want vanwege de files waren we pas om half 1 op het circuit en om kwart over 12 was de eerste race ( 125 cc) al begonnen, dus het eerste kwartier daar van hadden we gemist
![]()
Na de 1e race was er een half uur pauze, en toen heb ik een heel leuk TT shirt gekocht
![]()
Daarna de 250 cc, was niet echt heel spannend, en als laatste de motogp en die was echt spannend
![]()
De hele race reed Gibernau op kop en Valentino Rossi flikte het toch om hem in de laatste ronde in te halen
![]()
Ik vind Valentino Rossi echt zo goed, dat is echt een wereldcoureur
Toen de motogp afgelopen was gingen we weer richting auto ( om 4 uur) en towen hebben we er 2 uur! over gedaan om van het weiland af te komen, en daarna nog weer hele tijd in de file gestaan, waren we om half 9 pas in de buurt van Zwolle, hebben we daar in een wegrestaurant gegeten en de eerste helft van Nederland-Zweden gekeken, en toen die afgelopen was zijn we verder gereden, en in de auto natuurlijk radio1 geluisterd om de wedstrijd te volgen, waren we pas om half 11! thuis, en toen natuurlijk daar de verlenging en de penalties gekeken
![]()
Maar we hebben er dus van 4 tot half 11 ( inclusief eten) over gedaan om thuis te komen, echt niet normaal
![]()
En toen de wedstrijd afgelopen was nog ff de nabeschouwing gekeken en toen nog een uur met me broer gekletst, daarna lekker geslapen en vandaag naar me pa geweest, waar we de videobanden van de races nog ff hebben terug gekeken, want als je op het circuit zelf zit dan mis je toch de helft...