Nee niet gehoord...zie je veel overeenkomsten dan? Ik heb wel iets van shock gehoord...quote:Clauwhee, hebben ze het over een emotionele blackout gehad toevallig?
psssstt... zie triviatopicquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:39 schreef Belana het volgende:
sjesus dat je dat weeeet!!!
ik doe daar niet voor niet niet meequote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
psssstt... zie triviatopic![]()
Haha. Ik had per ongeluk een vraag goed beantwoord en moest toen zelf een vraag stellen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:51 schreef Belana het volgende:
[..]
ik doe daar niet voor niet niet mee
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Goeiemorgen allemaalNog niemand wakker? Stelletje slaapkoppen!
Een woord: chocoladequote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:30 schreef rena het volgende:
Ik ben moe, en ik moet morgen ongesteld worden en ben dus een beetje![]()
![]()
in woorden kan ik het niet beschrijven
![]()
Ik heb ook jaren ploegendienst gedraaid... Maar tegenwoordig ben ik vanaf half 7 in de weer.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was om 5 uur al wakker en 6 uur al de slag, nu jij . . .![]()
Redelijk hoor, ben alleen erg moe en af en toe wat duizelig. Ga nu elke keer een half uurtje liggen en dan ff een half uurtje eraf. Anders ben ik bang dat ik snachts niet kan slapen. Och en als ik op ben zit ik op Fok!..lees de flair en margriet enzo..ben een beetje met mn kettingen aan de gang...vriendje zorgt heel goed voor me, ben bezig een beetje van de schrik te bekomen en probeer te genieten van het niets doen!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:30 schreef rena het volgende:
Clauwhee, ik schrik me rot, rustig aan doen hoor!!Hoe voel je je nu?
ow.. wat raar..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:44 schreef Jessicaa het volgende:
Heb net gebeld, hij nam niet op. ik probeer het over een uurtje nog een keer.
En leuk dat die meegaat!!!!!!!!!!!!!!!!
Leuk he.... Yian had hem eigenlijk besteld voor vaderdag, maar toen was ie nog niet binnenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:55 schreef clauwheee het volgende:
ow wouwie miss_d!!!! Ik wil ooookkk!
Ik draai (jammer genoeg) geen ploegen diensten. Tegenwoordig begin ik om 7 uur en ben rond half 4 klaar (voordat ik thuis ben, ben je al een uur verder. Heerlijk de grote steden (NOT!)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:23 schreef clauwheee het volgende:
Jeumig Thunderchild, das vroeg...pfff ik zou dat volgens mij niet kunnen hoor..draai je diensten ofzo? Kan me nog wel voorstellen dat het nu in de zomermaanden misschien wat makkelijker is dan in de winter, maar toch...
je hebt mail terug en inmiddels heb ik hem weer gesmstquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:09 schreef Jessicaa het volgende:
LadyS je hebt mail!
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:52 schreef Jonnetje het volgende:
Clauwhee... Lekker genieten van het niks doen.. (gaan we nu meer van die mooie kettingkjes zien? Ja, ja?) [afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Lectori Salutem, heil aan de lezer, als je niet weet aan wie je de brief moet richten (ontvanger dus onbekend)
Het is behoorlijk ouderwets en volgens mij niet meer zo bekend... ik heb het in elk geval niet meer gehad op de middelbare school (mijn vader begon nog weleens op die manier een brief, maar die was van 1940)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:47 schreef phileine het volgende:
Ja precies, maar is het nog een algemeen bekend begrip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |