Heb jij al zo'n super vet te gek cool lauw jamba pakket?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:47 schreef funmaster het volgende:
Jamba
Neequote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:50 schreef Murray het volgende:
[..]
Heb jij al zo'n super vet te gek cool lauw jamba pakket?
Jaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:38 schreef knuppelhout het volgende:
is jamba ook van "de nieuwste logo's op JOUW MOOOOBIIIIEEEEEEEEUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWLLLLLL!!!" ?
dan haat ik ze echt!
das toch, dat je zo'n mobiel [lees koelkastformaat] op zo'n lopende band ziet en dat er dan zo'n logo op wordt gedrukt? vre-se-lijk die stem !!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:38 schreef knuppelhout het volgende:
is jamba ook van "de nieuwste logo's op JOUW MOOOOBIIIIEEEEEEEEUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWLLLLLL!!!" ?
dan haat ik ze echt!
waarom kkijk je ook naar:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:37 schreef super-muffin het volgende:
ik word echt gek van die Jamba reclames
'Jouw mobiel is zo cool met dit super te gekke Jamba pakket'
en dan ong 2 keer per reclame blok op Nickelodeon
Wat is er mis met Nickelodeon?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:58 schreef Camplo het volgende:
Sterker nog, waarom kijk je Nickelodeon???![]()
verkeerd forum, dit moet je posten op cu2.nlquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:56 schreef Markonator het volgende:
Als we nou voornemen dat niemand meer iets van jamba bestelt, zijn die reclame blokken snel genoeg weg.
Whehehequote:Op woensdag 30 juni 2004 00:57 schreef kadoter het volgende:
[..]
verkeerd forum, dit moet je posten op cu2.nl![]()
god straft metéénquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:50 schreef Aurelium het volgende:
Ik vond jamba altijd al kut... kheb daar ooit eens gratis een wallpaper gehaald (maak account aan en krijg een gratis wallpaper naar keuze) hele telefoon was naar de klote geholpen toen ik dat ding ontving.
box is ook bagger hoor, alleen maar van die nigga-biatch schieten-tieten-helikopter clipsquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:26 schreef cerror het volgende:
TMF = Sneu
BOX = ok
MTV = Ook ok
En SpongeBobquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:58 schreef super-muffin het volgende:
[..]
en Saved by the bell
ik hou vanSaved by the Bell
Naah.. dat was nog lang voor die bagger reclamesquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
god straft metéén
Voor slecht ¤0.65 per ringtone...quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:24 schreef woeeiiii het volgende:
Bestel nu het super voordelige JAMBA PAKKET![]()
geen popupquote:Op maandag 5 juli 2004 01:43 schreef Beach het volgende:
Op Duitse zenders heb je ook al die kut Jamba reclames![]()
http://www.ystart.net/index.php?id=upload dit is een site waar ik ff mn foto's snel upload, raad eens wat voor pop-up daar tevoorschijn komt![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:50 schreef UncleSam het volgende:
WEL EVEN OP JE TAAL LETTEN, JONGEN!
Nickelodeon roelt, ze hebben Rocket Powerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:58 schreef Camplo het volgende:
Sterker nog, waarom kijk je Nickelodeon???![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:08 schreef Afrodite het volgende:
[..]
Jamba heeft zelfs de reclame van de waterbeddenconcurrent (met die lelijke gasten op dat waterbed en dat meisje met de mond waar 3 liter lipgloss is opgesmeerd) verslagen![]()
gejat van mc donalds.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:40 schreef Aurelium het volgende:
Is idd al een klaagtopic over dat smerige nijlpaard
-edit-
Dat vieze vette JAMBA nijlpaard
-edit-
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:26 schreef UncleSam het volgende:
en wat is de nieuwste vet coole ringtone van deze week??
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:37 schreef super-muffin het volgende:
[..]
flikker even snel op als je wilt
alles altijd jij.. dat ze ff lekker met u beginnen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:50 schreef UncleSam het volgende:
Je Jamba! Team
En je heet nog GSMboy ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:48 schreef GSMboy het volgende:
Wat een bagger reklames en helemaal als ze die ringtone van die Black Eyed Pea's draien. Nu heb ik al 3 keer een nieuwe TV moeten dokken omdat ik me asbak door het beeldscherm gooide:(:(:(
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:50 schreef UncleSam het volgende:
WEL EVEN OP JE TAAL LETTEN, JONGEN!
ik ben ook maar 13 hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:12 schreef Djaser het volgende:
[..]
Waarom noemen ze jou jongen?
AAAHHH me broertje kijkt nu TMF (geluid natuurlijk weer super hard) en 3x raden wat er voorbij kwamquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:31 schreef UncleSam het volgende:
[..]
ik ben ook maar 13 hoor![]()
ik denkt t ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:50 schreef _bigmac_ het volgende:
Schijnt dat het nog nep is oke dat als je een liedje besteld je dan aan een abo vast zit.
Nou! Daar zul je ze vast tuk mee hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat zal ze leren om de meeste irritante reclame te maken
Yep. Kijk maar onderin je beeldscherm, daar staat dat je 7 ringtones per maand krijgt opgestuurd.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:50 schreef _bigmac_ het volgende:
Schijnt dat het nog nep is oke dat als je een liedje besteld je dan aan een abo vast zit.
smijt hem uit het raamquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:46 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
AAAHHH me broertje kijkt nu TMF (geluid natuurlijk weer super hard) en 3x raden wat er voorbij kwam
"f kies ring3 voor de real music......."![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:57 schreef xost het volgende:
Jouw mobiel is echt té cool met deze ringtone uit het supervoordelige jamba pakket
SMS ring 1
ring 2 of ring 3 naar "AARGH"
God ik hoop het niet!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:57 schreef cyberterrorist het volgende:
als ze maar geen irritante jamba banners hier op fok! gaan plaatsen![]()
![]()
![]()
En http://jamba.bleh.nl danquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:29 schreef xost het volgende:
http://jamba.sucks.nlhij's nog vrij (voor hoelang)
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:37 schreef super-muffin het volgende:
Zal ik hem gaan registreren?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:29 schreef xost het volgende:
http://jamba.sucks.nlhij's nog vrij (voor hoelang)
Jep, ik zie die Engelse Jamster reclames ook af en toe voorbij komen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:26 schreef UncleSam het volgende:
ik ben gister uit Disneyland naar Engeland gegaan , waar ik nu zit, in de hotelkamer bij disneyland was er een Franse Jamba en hier in Engeland heet het Jamster gadverdamme!!!!!:r:r:r
Ad-blocker staat al in de aanslagquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:57 schreef cyberterrorist het volgende:
als ze maar geen irritante jamba banners hier op fok! gaan plaatsen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:53 schreef knuppelhout het volgende:
deze tophit van o-zone op jouw mobiel!
Dat lijkt maar zo. Af en toe zijn er op MTV en TMF zo ongeveer te gelijk van die Jambareclames.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:43 schreef UncleSam het volgende:
ik zie ze nu niet zo gek vaak meer langskomenGodzijdank!
die was er toch al?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:49 schreef Afrodite het volgende:
Er is nu een jambamaatje bijgekomen: een blauwe neushoorn![]()
En hij verwijst naar fokquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:48 schreef GSMboy het volgende:
en http://www.jamba.sucks.nl is al geregged zie ik....
hahahaha, leukquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:48 schreef GSMboy het volgende:
en http://www.jamba.sucks.nl is al geregged zie ik....
quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:20 schreef UncleSam het volgende:
[afbeelding] Ga je gang!!!
respect!quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:50 schreef UncleSam het volgende:
kijk iemand is je voor geweest!!!\
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38550
In Engeland hebben ze die reclames ook alquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
WHHAAAAAA, Duitsland heeft het ook. Zat een keer mtv te kijken via de schotel en ook in duitsland hebben ze die reclames, echt
Ja die neushoorn is echt goor. Je ziet zo zn geslachtsdeel hange en dat nijlpaard is veel mooier gemaakt.quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:31 schreef Elvi het volgende:
Ik vind dat nijlpaard leuker dan die neushoorn...
Ik kijk 's avonds altijd naar Nickelodeon als ik dan niets te doen heb!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:37 schreef super-muffin het volgende:
ik word echt gek van die Jamba reclames
'Jouw mobiel is zo cool met dit super te gekke Jamba pakket'
Ik vind dat liedje van die neushoorn leuker dan die van dat nijlpaardquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:31 schreef Elvi het volgende:
Ik vind dat nijlpaard leuker dan die neushoorn...
De hebben allebei vieze vetrollen en een reetveter die die ze allebei graag tonenquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:47 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Ja die neushoorn is echt goor. Je ziet zo zn geslachtsdeel hange en dat nijlpaard is veel mooier gemaakt.
Vandaar dat Jamba zo goed verdient (en 100 reclames per blok uitzendt)! De breezers voelen zich verwant aan het nijlpaard en de neushoorn! Daardoor bestellen ze die ringtones..quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:28 schreef Kapmes het volgende:
[..]
De hebben allebei vieze vetrollen en een reetveter die die ze allebei graag tonen![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:10 schreef Parthenope het volgende:
[..]
Vandaar dat Jamba zo goed verdient (en 100 reclames per blok uitzendt)! De breezers voelen zich verwant aan het nijlpaard en de neushoorn! Daardoor bestellen ze die ringtones..
Laten we het hopen!quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:35 schreef GSMboy het volgende:
Dit gaat zeer snel stoppen.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:50 schreef GSMboy het volgende:
Beste Jamba,
Rest vd brief
Stuur ook een emailquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:03 schreef NiNi het volgende:
Oh.Mijn.God.
Ik word gillend gek van die reclame!
Om de seconde op elke muziekzender.
Dood aan Jamba!
Ga ik ook doen misschienquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:24 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Stuur ook een email
Doen!quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:27 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ga ik ook doen misschien
en posten hequote:Op maandag 16 augustus 2004 19:47 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ben er mee bezig
Zo goed?quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:50 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
en posten he
kan ik ook ff wat inspiratie krijgen voor me eigen brief :')
quote:Geachte mensen van het Jamba! Team,
Ik (en anderen) irriteren zich al een tijdje mateloos aan jullie reclames op de zenders TMF/MTV/Nickelodeon en The BOX. De reden dat wij aan jullie reclames ergeren is omdat ze zo'n 4x per reclameblok worden uitgezonden. Bloedirritant.
Ook valt het mij op dat in de Jamba Ringtone Charts telkens de nummer 1 positie bezet wordt door jullie eigen ringtone. Ook de vorige versie van de Ringtone Charts was dit zo. Ik denk trouwens niet dat mensen allemaal die ringtone bestellen, maar eerder voor wat anders gaan.
Als ik jullie was, zou ik eens kijken op deze link waar mensen zich groen en geel ergeren om jullie. En het valt mij op dat ook op andere sites de naam van Jamba! moet vallen als het om irritante reclames gaat.
Hopelijk kan ik een reactie verwachten van jullie en verzoek ik jullie zo vriendelijk om deze soort reclames in de toekomst (of nog beter: nu meteen) te gaan verminderen in frequentie.
Met vriendelijke groeten,
Funmaster
Ze zullen na jouw mail vast aan het overwegen zijn de geldkraan dicht te draaienquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:08 schreef GSMboy het volgende:
heb geen mail teruggehad. Gaan ze meteen richting devv/null/ bij jamba?
En hij is verzondenquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:00 schreef funmaster het volgende:
[..]
Zo goed?
[..]
quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:02 schreef UncleSam het volgende:
ik heb ze nog een mail gestuurd:
[brief]
info-nl@jamba.netquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:17 schreef Afrodite het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben van plan om ze ook een mailtje te sturen. Naar welk emailadres moet het?
OWJEAH!!! MIJN TELEFOON IS NU HELEMAAL DE BOMB!!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:47 schreef woeeiiii het volgende:
http://www.geocities.com/enigma303_mirror/sounds/RatBuster.mid
voor alle jamba tones zip file: http://www.geocities.com/enigma303_mirror/sounds/Jamba-Toene.zip
Beter dan bestellen bij die eikelsquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
OWJEAH!!! MIJN TELEFOON IS NU HELEMAAL DE BOMB!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Antwoord terug:quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:50 schreef GSMboy het volgende:
Beste Jamba,
...
Groetjes, GSMboy (verbant Jamba van me foon)
Stelletje pisnichten. Hun verdienen er mee, TMF niet. En aan hun odnerwerp te zien (Re: Antwordt) kunnen ze geeneens Nederlands ofzo.quote:Hallo !
Hartelijk dank voor je e-mail aan Jamba!
Wat betreft de reclame, je moet niet vergeten dat de zenders waarnaar je
kijkt (TMF, MTV, The box) leven en overleven door de reclameinkomsten.
Zonder reclame (en dit geldt voor alle niet gesubsidieerde (dus
commerciele) zenders) zou TV kijken een erg dure bezigheid worden. Allicht
dat je hier eens over na denkt terwijl je het volgende reclameblok voor
ringtones, achtergrondjes, spelletjes, funsounds etc etc etc voorbij ziet
komen.
Of de reclame vervelend is laten we in het midden. Feit is dat niemand
gedwongen wordt onze reclame's te bekijken. Praktisch elke TV heeft
tegenwoordig een afstandbediening dus alternatieven genoeg lijkt ons.
Wat betreft de Top 10, we kunnen er weinig aan doen dat men de Hippo Rave
en de Rat Buster zo masaal bestelt. De top 10 is opgemaakt uit de bestelde
hoeveelheid ringtones. Hier wordt niet mee "geknoeid".
Met vriendelijke groet en veel plezier met Jamba!
Jouw Jamba! Team
239
Inderdaad zeg, Raving Hippo/Rat Buster staat weer altijd op 1quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:55 schreef Chen het volgende:
Die top 3 verandert ook nooit
quote:Hallo !
Hartelijk dank voor je e-mail aan Jamba!
Wat betreft de reclame, je moet niet vergeten dat de zenders waarnaar je
kijkt (TMF, MTV, The box) leven en overleven door de reclameinkomsten.
Zonder reclame (en dit geldt voor alle niet gesubsidieerde (dus
commerciele) zenders) zou TV kijken een erg dure bezigheid worden. Allicht
dat je hier eens over na denkt terwijl je het volgende reclameblok voor
ringtones, achtergrondjes, spelletjes, funsounds etc etc etc voorbij ziet
komen.
Met vriendelijke groet,
Jouw Jamba! Team
239
Precies t zelfde als van GSMboyquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:58 schreef funmaster het volgende:
En jawel, dit is het antwoord van dat stelletje mierenneukers op mijn mailtje:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:49 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Precies t zelfde als van GSMboy
En als nou de kijkcijfers gaan dalen door die reclames...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:58 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ze blijken er nogal lol in te hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:58 schreef funmaster het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je zo bekend wil worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:44 schreef ViPeRII het volgende:
Dit is echt geniaal dus deze reclame!
Iedereen heeft het er over, en dus zijn ze bekend!
Dit is de mooiste reclame die ze zich konden wensen!
waarom post je het nouquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:45 schreef sweex het volgende:
AARGH DOOD AAN JAMBA!!!
http://www.wobbel.nl/jamba.wmv (Windows Media Video 9)
De originele is minder slechtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[afbeelding]
ik heb net mijn toetsenbord ondergekotstquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[afbeelding]
is iemands user iconquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:18 schreef splendor het volgende:
[..]
ik heb net mijn toetsenbord ondergekotst![]()
Geslacht: Vrouwquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
is iemands user icon
Flusspferd
leeftijd 16 (een echte tmf kijker dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:29 schreef sweex het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw
![]()
kunnen ze TMF wel in Zutphen ontvangen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
leeftijd 16 (een echte tmf kijker dus)
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:33 schreef sweex het volgende:
[..]
kunnen ze TMF wel in Zutphen ontvangen?![]()
quote:Zenderoverzicht ZUTPHEN
28 MTV 21 471,25
30 TMF 30+ 545,75
31 The Box 57- 757,75
* funmaster ook getekend heeftquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:14 schreef PRMNS het volgende:
Ik heb getekend op jambareclame.sucks.nl!!!!!
op MTV heb ik het record op 6 zittenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:24 schreef funmaster het volgende:
Ik heb net ff geteld hoeveel Jamba reclames er waren op TMF net, ik telde er 4
Wil het best doen, waar moet ik het naar toe sturen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:46 schreef Podder het volgende:
ALLEMAAL HAAT MAIL VERSTUREN NAAR JAMBA A.U.B!!!
info-nl@jamba.netquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:02 schreef Doagere het volgende:
[..]
Wil het best doen, waar moet ik het naar toe sturen?![]()
Oke, ik heb ze zoiets gestuurd:quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:05 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
info-nl@jamba.net
.editquote:Allereerst moet ik u mee delen dat de reclames van het bedrijf Jamba uiterst iritant zijn. Ik heb grote delen van mijn leven verknoeid aan reclames, maar deze reclames behoren tot de meest walgelijke.
Sterker nog, ik vindt dat deze reclames een seksueel tintje hebben. Het lijkt erop dat 'Jamba' klaar komt na het beluisteren van het tevens ook genoemde 'Jamba' geluidje.
Er zitten, zoals u weet veel breezer meisjes op o.a. TMF, deze simpele zielen laten zich naar mijn weten gemakkelijk beïnvloeden door deze walgelijke reclame. Wie geen 'Jamba voordeel paket' in huis heeft hoort er op de dag van vandaag niet meer bij.
Dergelijke vormen van afpersing en seksueel misbruik kan ik vinden in de 'Jamba' reclames.
Ik zou graag zien dat deze reclames verdwijnen van o.a. TMF. We kunnen u een ultimatem geven, daarover zou ik u later meer informatie sturen. Juridische stappen zullen volgen waneer u niet in gaat op deze e-mail!
ja die is van mijquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:06 schreef woeeiiii het volgende:
Sweex is die jambareclame.sucks van jou dan? Zet hun email ff op je site zodat anderen ook haat mail kunnen sturen![]()
![]()
Hoe laat?quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:41 schreef sweex het volgende:
Ik heb vanavond waarschijnlijk een interview met Freak FM over de Jamba actie
http://www.freakfm.nl
ergens tussen 10 en 12 uur... hoor je straks zo'n boer(tje van 15quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:44 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Hoe laat?
10 en 12 uur snachts tering dan luister ik geen radioquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:50 schreef sweex het volgende:
[..]
ergens tussen 10 en 12 uur... hoor je straks zo'n boer(tje van 15) aan de lijn
![]()
nee dan zit jij een niet nader te noemen MPEG te kijkenquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:51 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
10 en 12 uur snachts tering dan luister ik geen radio
quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:00 schreef sweex het volgende:
[..]
nee dan zit jij een niet nader te noemen MPEG te kijken![]()
doe het zelfquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:19 schreef woeeiiii het volgende:
Zet de link van de site ff als webpage en in je ondertitel
mijnes is al bezet en sig staat volquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:35 schreef sweex het volgende:
[..]
doe het zelf
Nee echtquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:40 schreef UncleSam het volgende:
als je gaat naar Jamba!.bleh.nl krijg je dit
Jamba! Zuigt!!!!!!
Weet je wat nou werkelijk het meeste zuigt van de hele wereld? Dat is Jamba!!
En dat je niet de enige bent die vindt dat Jamba! zuigt, blijkt wel uit het feit dat deze website goed bezocht wordt!
Soms dan denk je wel eens: 'Hoe zou het leven zijn zonder Jamba!?'. Waarschijnlijk zou het leven dan meer kwaliteit hebben...
Het Jamba! virus moet gewoon gestopt worden en wel zo snel mogelijk!
Begin een spamactie tegen Jamba!
Als Jamba! van de wereld verdwijnt, dan zijn heel veel mensen een stuk gelukkiger!
<< Terug naar de onderwerpen Pagina’s (4): [1] [2] [3] [4]quote:Op maandag 23 augustus 2004 02:22 schreef Brennie het volgende:
http://www.consumentenbon(...)acties&threadid=4969
Heb m genomineerd op http://www.trosradar.nl/?url=PHP/lodenleeuw2004quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:06 schreef don.Corleone het volgende:
getekend... deze reclame verdient de prijs voor irritantste reclame van 2004
"die nijlpaard"quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:57 schreef sweex het volgende:
[[url=http://www.wobbel.nl/jamba/jamba.gif]afbeelding][/url]
[[url=http://www.ilank.nl/antijamba.jpg]afbeelding][/url]
http://jambareclame.sucks.nl
En in de Spits heb je ze ook alquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:38 schreef -PolluX- het volgende:
Nu ook al die klote zooi op de schermen in de amsterdamse trams
een VJ in een discoquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:47 schreef sweex het volgende:
In Spanje in de discotheek worden ze ook gedraaid.... ik zou die VJ finaal in mekaar rossen
club, Disco....nouja daar hingen schermen aan de muur....er was een DJ en een VJ, heb het al van meedere mensen gehoord die in spanje zijn geweestquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:48 schreef nXn het volgende:
[..]
een VJ in een discowat mis ik hier?
quote:Auteur: Dhr Achso
Datum: 27-06-04 21:09
Geachte mensen, De producten die jamba aanbiedt zijn gewoon op internet vaak GRATIS en LEGAAL te downloaden. Koop gewoon een datakabel in plaats van je zakgeld te verspillen aan iets onzinnigs als een ringtone. Koop er liever sigaretten of Breezers voor ofzo.
Waar staat dat? :'(quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:33 schreef Daviddude het volgende:
[..]
:'(
ik hoop dat dit niet seieus bedoeld is
![]()
http://www.consumentenbon(...)=25293&threadid=4969quote:Op zaterdag 4 september 2004 08:39 schreef funmaster het volgende:
[..]
Waar staat dat?![]()
![]()
![]()
kijk dit bedoelde ik nu...quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:19 schreef UncleSam het volgende:
je hebt nu ook die nieuwe ´´Fun sound´´ en daar zit het geluid van een orgasme bij![]()
ik heb daar nog wel een .wmv van liggen volgensmijquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
kijk dit bedoelde ik nu...![]()
[afbeelding]![]()
"Vraag toestemming aan je ouders"quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
"Vraag toestemming aan je ouders"
"Paaap, mag ik alsjeblieeeeeeeeeeeft een orgasme ringtone downloaden"![]()
[..]
[..]
quote:Mijn dochter heeft in april een ringtone aangevraagd bij Jamba. Ten eerste heeft ze nooit de ringtone ontvangen en ten tweede sturen ze haar al 3 maanden lang sms'jes. Ze is al meer dan 30 euro kwijt aan deze criminele aktiviteit. Want crimineel is het. Ze heeft al tig keer een sms'je teruggestuurd om het te beeindigen, maar ze blijven maar sturen, soms wel 4 op een dag en gister heeft ze er 8 gehad, en ze kosten haar 0,924 euro per sms. Tel uit je winst. Ik ben pissig!!! Ik heb ze een mailtje gestuurd waarin ik gedreigd heb met juridische stappen. Ook heb ik een mailtje gestuurd naar de consumentenbond en naar Radar. Dit moeten jullie allemaal doen. We moeten hierin samenspannen! Ik vind dat het aangepakt moet worden. KOM OP, DOE MEE!!!
In de winkel laten adviseren een Jamba abbonement te nemenquote:Sinds April dit jaar maak ik gebruik van een Debitel 180 minuten abonnement. In de winkel heb ik mij laten adviseren er een Jamba abonnement voor het gebruik van WAB erbij te nemen. Deze service heeft nooit gewerkt op mijn telefoon (LG G5300). Na vele malen contact te hebben opgenomen met debitel en Jamba is het abonnement nooit stopgezet terwijl men mij dit wel beloofde. Zijn er meer personen die dit probleem kennen en wat hebben zij eraan gedaan?
http://www.sugababes.nl/showtopic/5558quote:Voor oplettende televisiekijkers zal het volgende reclametekstje waarschijnlijk bekend in de oren klinken: "haal meer uit je mobiel met het supervoordelige JAMBAPAKKET. En dat voor maar 65 cent per ringtone! Sms nu tone1, tone2 of tone3 naar 4636 en JAMBA stturt jouw bestelling DIRECT door naar je mobiel. Sms dus nu naar 4636!"
Keer op keer komt dit flitsende reclamespotje van het Duitse bedrijf Jamba op Nederlandse jongerenzenders als TMF voorbij. Nu lijkt 65 eurocent per ringtone bijzonder goedkoop, maar let op: er schuilt een addertje onder het gras!
Mensen die hun eerste beltoon bij Jamba bestellen, abonneren zich namelijk op een doorlopende service die elke maand 4,40 euro kost! Daarvoor krijgen jullie het recht om maandelijks 7 beltonen te bestellen. Dit blijken echter geen vette polyfone beltonen te zijn, maar ouderwetse monofone beltonen die zelfs op de mobiel van je ouders niet meer kunnen.
Laat je dus niet te snel misleiden door de aantrekkelijke aanbiedingen van Jamba en besef goed dat het hier om een abonnementsdienst gaat! Op www.smsafzeggen.nl kun je enkele klachten van Jamba-bestellers lezen.
mag je dit soort reclames wel uitzenden voor 22u ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Lees dit topic eens ff door, dan weet je hoe dat komt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:41 schreef Maraca het volgende:
Wat raar... als ik http://www.jamba.sucks.nl/ intyp kom ik hier terecht
quote:Hier stond jamba's dreigmail maar als ik die hier laat staan krijg ik nog meer gezeik
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:43 schreef woeeiiii het volgende:![]()
![]()
![]()
stuur een email terug met: Hello i cant understand english can you please send one in dutch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Budget user
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:46 schreef sweex het volgende:
"Sorry i don not understand english good. Only Dutch. I am from Netherlands
Greetz
Roy"
stomme n00bsHet lijkt net of je een turk bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
W00t...ik heb werknemers!!!quote:we will have no choice but to take all necessary legal action against your company and its employees and agents in order to compel cessation of the illegal activities.
Vind je het gek, zijn zulke kut reclame'squote:Op woensdag 15 september 2004 21:01 schreef Vogelbekdier het volgende:
30782 mensen hebben al getekenddat gaat hard...
Hoe heet je bedrijf? Jambareclame sucks bv?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:52 schreef sweex het volgende:
[..]
W00t...ik heb werknemers!!!
Wie stemt hiervoor?quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:18 schreef RaymanNL het volgende:
ARGH! Ik begin hoelanger hoe erger een hekel te krijgen aan Jamba! Die mensen moeten ze gewoon opsluiten en nooit meer aankomen!
En die fun-sounds zijn echt niet funquote:Op woensdag 15 september 2004 21:15 schreef sweex het volgende:
[..]
Vind je het gek, zijn zulke kut reclame's
Ze sturen gelijk tig ringtones per maand geloof ik. Je zit gelijk aan zo'n achterlijk pakket vast.quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:53 schreef ooge het volgende:
ik snap niet hoe ze die reclame's kunnen betalen, wat verdien je nou met af en toe een ringtone van een euro aan een zielige onwettende puber zonder datakabel.
jaaa, egt belachelijk. Zag het gister ook voor het eerst, zelfs in de tram ben je niet veilig, kutjambaquote:Op zondag 19 september 2004 01:59 schreef Andoire het volgende:
Ik zat gisteren in de tram met van die tv achtige dingen.
Na wat spotjes over zakkenrollers en wat nieuws komt er opeens... JAMBA RECLAME!!!!![]()
![]()
Ze vallen je niet alleen thuis lastig, maar ook in het openbaar vervoer .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |