Oké scheld mij maar uit. Ik ben zo stom geweest om te reageren op een Jamba! advertentie.
Staat heel groot: Ringtones voor slechts 50 cent!
Ik denk: ach als het niet lukt, ben ik 50 cent kwijt, dat boeit toch geen fuck. Ik stuur een smsje naar Jamba.
Ik ontvang niks geen ringtone, maar een ander smsje dat ik moet beantwoorden met OK. Ik verwacht dat ik de tone binnenkrijg na het sturen van het smsje met OK.
Enkele minuten later ontvang ik 5 smsjes tegelijk met allemaal uitleg over vanalles en nogwat, en abonnementen waar ik me op kan abonneren.
Gelukkig zat er eentje bij waarmee je de ontvangen SMSjes uit kan zetten; je moest dan POLY OFF smsen. Na dit te hbben gedaan ben ik 10 minuten verder, maar nog steeds geen ringtone binnen.
Even later krijg ik een smsje met allemaal gebrabbel (het stelde waarschijnlijk een gecodeerde link voor), die totaal niet werkte. Hierna bleef het lange tijd stil..
Ik vraag me af wat die grafonzin nou allemaal heeft gekost, want ik het per slot van rekening helemaal NIX ontvangen van een tone.. Ik vraag mn tegoed op, hebben ze verdomme
zeven euro afgeschreven!
Heb maar een klacht opgestuurd naar de helpdesk van Jamba!.. maar eens kijken wat ze er mee doen..
Tot zover over die naaiers daar:
![]()
sterf!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.