quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:29 schreef UncleFunk het volgende:Ik heb trouwens vanmiddag twee cd's besteld bij Groove.nl. Als ik de cd's binnenheb, schrijf ik ook over hen een review.
Bij dezen:
Groove Unlimited internetshop, www.groove.nl Grootte assortiment, indeling winkel, mogelijkheid tot luisteren:Groove Unlimited is een speciaalzaak op internet. Onder bezielende leiding van Ron Boots en Kees Aerts wordt hier een collectie EM (elektronische muziek in de zin van Berliner Schule e.d.) aangeboden...
![]()
Groove brengt zelf cd's uit, maar verkoopt tevens cd's van andere labels. Naast EM verkoopt Groove niets.
De internetshop is overzichtelijk. Alle cd's staan geordend op alfabet. Er wordt keurig aangegeven of een cd op voorraad is, nog uit moet komen of te bestellen is. Cd's die niet leverbaar zijn, staan dus ook niet in de database.
Van de meeste cd's kun je tracks luisteren. Dit varieert van 1 tot 3 tracks. De fragmenten zijn vaak drie minuten, waardoor je een goede indruk krijgt.
Personeel:De communicatie tussen mij als klant en Ron en Kees gaat snel. Binnen 24 uur een net antwoord.
Groove staat op door hunzelf georganiseerde festivals. Daar merk je dat de medewerkers wéten waar ze het over hebben. Een plezierige constatering.
Prijzen, bestellen:De cd's kosten zo rond de 16 euro. Dit is benedengemiddeld te noemen op dit gebied. Er moeten verzendkosten worden betaald tot negen artikelen, daarboven is het gratis. Bij een cd betaal je ¤ 2,70, aangetekend ¤ 7,25. Je kunt 20% hierop bezuinigen als de cd zonder jewelcase verzonden kan worden. De verpakking van de cd's is in orde.
Er worden verschillende betalingswijzen geaccepteerd: creditcards, via de bank, geld in een enveloppe en Paypal. Vaste klanten kunnen ook achteraf betalen via een acceptgiro.
Ik heb pas een keer iets besteld. De cd's waren op voorraad. De levertijd was net buiten de vermelde 2 - 5 werkdagen, namelijk zes dagen. Maar akkoord.