Ik woon er ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:38 schreef OMG het volgende:
Wonen jullie dan allemaal in of rond Dordrecht of komen jullie speciaal daarvoor hier naar toe?
Reeland, 5 min fietsen van het centrum. Ik woon op de transvaalstraat, de straat die nu is open gebroken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
Waar woon je? Centrum?
Nummer 7, 1 keer bellen voor koffie op een schappelijk tijdstipquote:Op zondag 15 mei 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Okee, bekende straat ja.
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:58 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nummer 7, 1 keer bellen voor koffie op een schappelijk tijdstip![]()
Ik niet, ik ontken alles.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:56 schreef OProg het volgende:
Ik zit nu aan de overkant in het schone dorp Zwijndrecht.
Ik heb inmiddels hier weer flink wat aanbiedingen weggehaald, de bekende 3 voor 10 euro. Zeer veel goede muziek stond er, misschien nu ook nog wel. Mijn stijl muziek heb ik er wel uitgehaald inmiddels. Heb cd's gekocht van onder meer Ken Ishii (Japanse R&S import!), Cocoon Recordings, The Youngsters, Takkyu Ishino, Justin Berkovi, Johannes Heil, Mark Williams, Charles Webster...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:14 schreef UncleFunk het volgende:
Het kan inderdaad niet vaak genoeg gezegd worden, maar Velvet Dordrecht is toch echt de beste uit m'n rijtje platenzaken.
Dat was niet mijn insteek. De aanbiedingen verschillen heel sterk per filiaal, de ene zaak heeft heel veel bijzondere dingen staan, een andere kun je weer helemaal niks vinden. Ik vond de aanbiedingen interessant bij de vestiging in Dordrecht, vandaar dat ik er een review aan gewijd heb.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:14 schreef Z het volgende:
Van Leest is ook eigendom van Hans Van Breukhoven. Ik vind het een dure winkel en niet echt speciaal. Er liggen tegenwoordig overal nice price CD's, en nog goedkoper dan Nice Price. Als je dat als norm gebruikt kan je ook wel de Media Markt gaan beschrijven. En het Kruidvat enz, enz ...
Hier kan ik aan toevoegen dat tweedehands platen rond de tien euro liggen tenzij ze zeldzaam zijn en nieuwe platen meestal 3 euro duurder zijn dan de adviesprijs (die andere winkels meestal wel hanteren).quote:Op zondag 25 juli 2004 12:04 schreef zoom het volgende:
Plexus alias 't Platenmanneke
Voldersgracht 11a
2611 ET Delft
Winkel vlakbij grote markt. Ben hier 1 keer geweest. Eerste indruk grote winkel, goede collectie op genre en alfabet gerangschikt. Heb hier Een zeldzame out of pressing in nieuwstaat voor 10 euro gescoord dus prijzen lijken mij hier ok.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:34 schreef apestaartje het volgende:
Kroeze, Nijmegen (Loop de grote winkelstraat uit, richting station, en ergens aan je rechterhand zit dan het onopvallende geveltje.) Molenstraat ja, tegen over de 3 en Boogie Wonderland ed
Personeel:
Niets speciaals over te zeggen. Ze doen wat ze moeten doen. Ik vind ze lief![]()
Jammer dat ze geen PayPal accepteren, ze hebben een interessant assortiment.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:05 schreef le_knightclub_soda het volgende:
iemand hier die ervaring heeft met bestellen op www.gemm.com ?
Ik heb hier inmiddels een stuk of 10 steengoede cd\'s weggehaald. Totaal iets van 40 euro kwijt ofzo. Geen geld! Toppertje dus!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:44 schreef UncleFunk het volgende:
Spui Records, \'s-Gravenhage (Spui, naast de Asta)
Bedankt voor 't schrijven van deze reviewquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:06 schreef Skanqua het volgende:
Tommy, Tilburg (Nieuwlandstraat 14)
Tja, nu ik niet meer woon in Papendrecht, kom ik ook niet zo veel meer bij Velvet Dordrecht... Maar zeker, qua assortiment blijft dit de beste zaakquote:Op zondag 5 februari 2006 15:26 schreef methodmich het volgende:
Leuk, maar je eerste platenzaak blijft toch de beste.
Bij dezen:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:29 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag twee cd's besteld bij Groove.nl. Als ik de cd's binnenheb, schrijf ik ook over hen een review.
preciesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:11 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Jazeker!
Mwah, je eerste post kan toch nooit meer verbeterd worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:18 schreef UncleFunk het volgende:
Aan degenen die dit topic lezen - er wordt niet zoveel gereageerd - hebben jullie hier iets aan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |