1. The White stripes...Amerikanen die Engelse sixtees even rauw overdoen, op het net zijn liedjes als Astro, Hello Operator en Stop breaking down makkelijk te vinden. Geinig, maar misschien loop ik te makkelijk mee. In ieder geval heb ik gisteren de hele avond naar 25 liedjes van ze geluisterd, en me niet echt verveeld. Een stem om jaloers op te worden.
2. The Strokes...Velvet Underground revisited. Ikzelf moet het nog een paar keer beluisteren, maar pakkend is het wel. Te beluisteren hier: http://www.c2m.nl/artists/artist.phtml?aid=136
Nou? Fijn opgeblazen of niet?
Plaats anders hier uw eigen hype.
quote:He een reactie!
Op vrijdag 17 augustus 2001 17:31 schreef Zanderrr het volgende:
Zal nog wat meer van ze downen...
Krijg je geen spijt van
Canon, Astro, Jimmy the exploder, Jumble jumble, Stop breaking down, the Union forever, When I hear my name, allemaal leuk.
Dat hello operator heeft trouwens ook nog die ouderwetse kanaalscheiding
Strokes heb ik de cd van gehoord, minder interessant dan White stripes vind ik maar zeker niks mis mee. Gewoon 5 mannen in pak die ongecompliceerd op hun instrumenten raggen in de stijl van vooral Stooges vind ik.
Voor de mensen die de platen kennen: het klinkt live echt precies zo. Onvoorstelbaar maar waar.
Ik kende alleen 'De Stijl' maar heb gister meteen de andere 2 lp's erbij gekocht.
Enig klein nadeel was dat het concert relatief kort duurde. De toegift bestond uit precies 1 nummer. Maar oh wat was het goed... voorlopig het concert van het jaar (ja dat zei ik na Stereo total ook maar die staat nu op 2).
De White Stripes ken ik niet zo goed, maar ik denk dat dat voor mij te minimalistisch is.
Hoorde ze gisteren bij denkaanhenk vond het echt lekker klinken tis weer wat anders als die overgeproduceerde leege flutmuziek.
quote:Ze zijn nu actueler dan ooit dus het topic ook
Op vrijdag 01 maart 2002 20:28 schreef Jonez het volgende:
Dit is btw wel een oud topic
Black Rebel Motorcycle Club kan ondertussen ook wel aan het rijtje toegevoegd worden btw, als is het muzikaal wel anders.
quote:Hm, in tegenstelling tot White Stripes en Strokes vind ik BRMC zwaar overschat. Jesus and Mary chain? Kom op...
Op vrijdag 01 maart 2002 21:51 schreef menjo het volgende:
Black Rebel Motorcycle Club kan ondertussen ook wel aan het rijtje toegevoegd worden btw, als is het muzikaal wel anders.
quote:Gevonden het nummer Hotel yorba is in een reclame gebruikt al weet ik niet wat voor product of zo.
Op vrijdag 01 maart 2002 21:32 schreef ranja het volgende:[..]
Reclame? Dat zou ik niet weten... lijkt me eerlijk gezegd sterk.
edit:gevonden t zit in de reclame van Glorix toilet action tabs(gozer moet eigenlijk de planten water geven maar streept dat door en gaat de wc doen)
[Dit bericht is gewijzigd door Jonez op 02-03-2002 13:03]
Quote D'OOR: Het valt nog te begrijpen dat ze een aanbod van 75.000 dollar voor hun domeinnaam op het web afsloegen. Een tandproductenfabrikant was namelijk bang dat de consument hun 'white strips' verkeerd zou spellen. Maar dat ze een miljoen dollar afsloegen voor een optreden in een commercial van kledingconcern Gap is opmerkelijk, zeker omdat Daft Punk daar onlangs totaal geen bezwaar tegen had.
Misschien niet zo innoverend maar dat maakt geen zak uit
Ik had laatst een paar dagen niet naar hun album geluisterd en ik miste het gewoon, terwijl ik het toen een week lang constant heb gedraaid...
Jammer dat ik hun optreden heb gemist en dat ze geen festivals doen deze zomer
The White Stripes vind ik ook lekker klinken, maar ze doen me minder dan The Strokes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |