Ik zoek een auto, maar ik kan 'm nergens vinden?quote:
Waar vind ik de Apache (Hunter)?quote:Download 1: Download VCMM Installer
Download 2: Download IMG Tool
Wat je moet doen.
Het makkelijkste is de VCMM dat gaat helemaal automatisch.
1. Download het en installeer VCMM
2. Ga naar een site (met de mods van VC) en download je favourite auto die een VCM extentie bevat. (bv. VCM Cars downloads
3. Zoek een auto uit die je leuk vindt en download hem vervolgens naar je bureaublad.
4. Pak het .rar bestandje uit.
5. Als je dan vervolgens in je uitgepakte map bekijkt dan zie je één of meerdere .vcm bestanden.
6. Ga naar C:Programm FilesVCMMModsVCM. En plak in deze map al je .vcm bestanden.
7. Start vervolgens VCM op, en je ziet dat er 1 of meerdere files in een kader staan.
8. Klik een file aan. (bv. DMagic1 Wheel Mod) en klik op install.
9. Je ziet een balkje lopen en als ie weg is dan is hij succesvol geinstalleerd en wordt het lampje groen.
10. Als je een auto installeert dan doe je het precies hetzelfde. Maar als je op install drukt (in VCM) krijg je een lijst te zien met allemaal auto's. Selecteer er1 om één overheen te schrijven
veel geluk
Volgens mij zijn dat de telefoonmissies.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:29 schreef BMWM3 het volgende:
Wat ik nou nooit begrijp (dus in de stats). Wat zijn Assassinations : (4 of 5)?
Dat is echt een goede vraag. Maar volgens mij toch De Hotring Racer. En als 2e de PCJ600quote:Op maandag 28 juni 2004 12:22 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat de telefoonmissies.
Wat is nou eigenlijk het snelste voertuig uit VC? De PCJ of de Hotring Racer?
en voor de race missies van sunshine auto's is 't zowieso de Hotring racer, want de kans dat je met een PCJ600 op je bek gaat is veel groter als met een racer.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:28 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dat is echt een goede vraag. Maar volgens mij toch De Hotring Racer. En als 2e de PCJ600
Klopt, Loose Ends en ik kreeg die na The Shootist.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vraagje.
Ik heb tijdje terug die telefoonmissie op the airport gehaald. (Wie heb je daar eigenlijk omgelegd?), en nu moet er volgens mij nog een telefoonmissie zijn. Maar wanneer word je daarvoor gebeld?
Ik heb alle stappen met succes doorlopen. Alleen als ik naar de auto die ik heb geinstalleerd probeer toe te rijden blijft de computer hangenquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:31 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Download 1: http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=86
Download 2: http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=62
Wat je moet doen.
Het makkelijkste is de VCMM dat gaat helemaal automatisch.
1. Download het en installeer VCMM
2. Ga naar een site (met de mods van VC) en download je favourite auto die een VCM extentie bevat. (bv. VCM Cars downloads
3. Zoek een auto uit die je leuk vindt en download hem vervolgens naar je bureaublad.
4. Pak het .rar bestandje uit.
5. Als je dan vervolgens in je uitgepakte map bekijkt dan zie je één of meerdere .vcm bestanden.
6. Ga naar C:\Programm Files\VCMM\Mods\VCM. En plak in deze map al je .vcm bestanden.
7. Start vervolgens VCM op, en je ziet dat er 1 of meerdere files in een kader staan.
8. Klik een file aan. (bv. DMagic1 Wheel Mod) en klik op install.
9. Je ziet een balkje lopen en als ie weg is dan is hij succesvol geinstalleerd en wordt het lampje groen.
10. Als je een auto installeert dan doe je het precies hetzelfde. Maar als je op install drukt (in VCM) krijg je een lijst te zien met allemaal auto's. Selecteer er1 om één overheen te schrijven
veel geluk![]()
BMW 3 moet je hier voor bedanken want hij had het in het vorige topic vertelt.
http://forum.fok.nl/topic/544423/5/50
36? volgens mij zijn er 100 hoor...:)quote:Op maandag 28 juni 2004 14:41 schreef Repeat het volgende:
ik heb 34 van de 36 hidden packages. Maar nu weet ik dus niet welke 2 ik nog moet doen. En als een jump niet lukt, weet je dus niet of het komt doordat je hem al gehad hebt, of omdat je hem fout doet. Dus kan je dat ergens zien ofzo ?
Jij zal vast de Unique Jumps bedoelen :')quote:Op maandag 28 juni 2004 14:41 schreef Repeat het volgende:
ik heb 34 van de 36 hidden packages. Maar nu weet ik dus niet welke 2 ik nog moet doen :'(. En als een jump niet lukt, weet je dus niet of het komt doordat je hem al gehad hebt, of omdat je hem fout doet. Dus kan je dat ergens zien ofzo ?
Als je hem goed hebt gedaan komt er in het beeld the staan Unique Stunt oid en als je hem niet goed doet dan komt er enkel insane stunt te staan onder in beeld of helemaal nietsquote:Op maandag 28 juni 2004 14:41 schreef Repeat het volgende:
ik heb 34 van de 36 hidden packages. Maar nu weet ik dus niet welke 2 ik nog moet doen. En als een jump niet lukt, weet je dus niet of het komt doordat je hem al gehad hebt, of omdat je hem fout doet. Dus kan je dat ergens zien ofzo ?
chek OPquote:Op maandag 28 juni 2004 16:18 schreef DaafAzuil het volgende:
heeft iemand een url met een kaarjte van unique stunt jumps?
Oftewel. Zoek in de OPquote:Op maandag 28 juni 2004 16:18 schreef DaafAzuil het volgende:
heeft iemand een url met een kaarjte van unique stunt jumps?
Hey, bedankt voor de site! Daar heb ik veel aan!quote:Op maandag 28 juni 2004 17:16 schreef Hollandia2 het volgende:
of www.gta-junkies.com en dan links in het beeld maps/walktroughs klikken
daarmee heb ik gta vc 100% gehaald
en gta heb ik met www.gamefaqs.com 100% gehaald
Toch nog iemand die mij kan helpen?? Ik wil graag auto's importerenquote:Op maandag 28 juni 2004 13:27 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik heb alle stappen met succes doorlopen. Alleen als ik naar de auto die ik heb geinstalleerd probeer toe te rijden blijft de computer hangen![]()
Hoe kan dit?? Ik heb dus nog nooit een auto gezien die ik heb ingevoerd. Simpel om de reden zo gauw ik dichtbij kom loopt het spel vast......
Aangezien ik eerst een wheelmod had geinstalleerd. Heb ik alles gewist. En het complete spel opnieuw geinstalleerd. Maar wederom als ik bv een austin martin vervang voor de admiral dan loopt het spel meteen vast als ik in de buurt van die auto kom........![]()
anders download je gewoon deze:http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=221quote:Op maandag 28 juni 2004 17:44 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Toch nog iemand die mij kan helpen?? Ik wil graag auto's importeren![]()
thnxquote:Op maandag 28 juni 2004 17:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als DaafAzuil nou slim is, gebruikt ie gewoon de link in de openingspost, of de link die in het plaatje staat:
www.vicecityunleashed.com
Dan krijg je ditzelfde plaatje, alleen zijn alle nummertjes dan gelinkt naar een pic waar de jump op te zien is. Dan kun je alles nalopen met het beeld erbij, wel zo handig.
Er zit ook een Caddy verstopt onder de struiken bij de vuurtoren. Dat is net zo makkelijk, hoef je ook niet onnodig te wachten op dat klote dingquote:Op maandag 28 juni 2004 17:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, ik crosste dus elke keer één maal over die brug, en ging daarna de golf course binnen. En wel elke keer overdag ja... leek me wel zo handig
Maar elke keer niks tegen gekomen. Zal straks wel eens ff de tactiek van de brug een paar keer heen en weer rijden proberen. Dan heb ik alle Car Lists af namelijk
Het is inmiddels gelukt. Ik had wheelmod niet geinstalleerd. Weet iemand nog site met vette VCM file cars?quote:Op maandag 28 juni 2004 17:51 schreef alsem het volgende:
[..]
anders download je gewoon deze:http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=221
is een auto installer en er zitten dan al flink wat autotjes in
dat is die lange gewoon he?quote:Op maandag 28 juni 2004 19:03 schreef Georges het volgende:
Mijn snelste tijd bij de VC endurance is 4:23, maar het zal ongetwijfeld een stuk sneller kunnen.
Misschien zo maar ff proberen.
staat ook niet op dat lijstje op vicecityradio.com bij de playlists naar mijn mening.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:30 schreef BMWM3 het volgende:
Verdorie inderdaad! Even denken. Ik zet ff de MP3 in Winamp op. Misschien kan ik je wel helpen!
Hij heeft inderdaad een hele slechte armor. Volgens mij is de hunter stuk als je 3 dozijnen van een Luger op hem leegschietquote:Op maandag 28 juni 2004 20:36 schreef Georges het volgende:
Hoeveel kan die Hunter eigenlijk hebben? Deed net weer de vigilante missie met dat ding. Op een gegeven moment werd er op me geschoten door die stakkers uit een auto.
Vlammen en hop, weg Hunter.
Niet eens eerst rook, maar meteen vlammen.
Oe, die errors zijn zeker niet leukquote:Op maandag 28 juni 2004 19:55 schreef BMWM3 het volgende:
The_BoezelaaR > Helikopter?
---
Na mijn corrupt save game error verdorie overnieuw moeten beginnen
BMWM3 GTAVC Stats
is het normaal dat dit eerst 6x fout gaat? iemand ervaring hiermee? want ik kom continu in het water terecht en ik volg deze aanwijzingen precies op, heel frustrerendquote:Op maandag 28 juni 2004 01:36 schreef BMWM3 het volgende:
Is er een mogelijkheid in het begin van het spel toch op het andere eiland te komen?
Haal een ambulance bij het ziekenhuis in de buurt bij Washington. Rijdt ermee naar de jachthaven waar je later de missies van Cortez krijgt. Nu begint het lastige gedeelte.
De ambulance moet dwars op een van de beide pieren onder het afdak komen te staan met de achterwielen over de rand. Hiervoor rijdt je hem achteruit schuin onder het afdak, waarbij je minstens 1 wiel over de rand moet krijgen. Kijk uit dat je niet te hard gaat, want dan lig je met ambulance en al in het water.
Vervolgens stap je uit en door op verschillende plaatsen tegen de ambulance aan te rennen aan de zijkant kan je het andere wiel ook over de rand krijgen. Als je echt stoer bent, rijdt je de ambulance in 1 keer met beide wielen over de rand, maar de kans dat dit fout gaat is vrij groot.
Als de ambulance eenmaal dwars en met beide achterwielen over de rand tegen het hek aan staat, klim je erop en springt vanaf het uiteinde langs het hek op de kade. Bootje pakken -> varen maar.
ja daar heb ik ook last van! maar gewoon oefenen!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:45 schreef miereneuker het volgende:
[..]
is het normaal dat dit eerst 6x fout gaat? iemand ervaring hiermee? want ik kom continu in het water terecht en ik volg deze aanwijzingen precies op, heel frustrerend
edit: plaatjes werkend gekregen, hoofdletters verkeerd
[afbeelding]
[afbeelding]
Nummer heet Magic's Box - Mr. Magicquote:Op maandag 28 juni 2004 19:25 schreef DaafAzuil het volgende:
ik zoek trouwens dat nummer van Wildstyle, Super Rockin' Mr. Magic roept dan om: "this is Rap Attack by ...." van wie is dat nr?
zegt ook zo'n gast: "hey man she's having an attack"
die ander: "no man, a RAP attack"
van wie is dat nr nou
je kan natuurlijk altijd dezelfde boot terug nemen, maar ik zie niet in waarom ze de helicopters op het 2e eiland ook weggehaald zouden hebben als je er toch niet kan komen, dat kost alleen maar extra codequote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:21 schreef Mikkie het volgende:
Of je volgt gewoon de storyline en wacht tot je tot het eiland toegelaten wordt.
Want dan ben je er dadelijk... en dan kun je er niet meer vanaf. Of wel
Ga op het andere eiland een politiehelikopter halen bij het politiebureau in Downtown (ligt aan de grote weg die bij Ammunation uitkomt). Dat ding staat op het dak (even rond gebouw lopen en je vind de trap wel). Vlieg daarmee naar de North Point Mall, je kunt namelijk omdat het een politievoertuig is ongestoord landen. Daarna plant je dus de bom, rent naar buiten en sloopt alle wouten die dicht in de buurt zijn (ivm de trage opstarttijd van de kopter) en voila. Klaar.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Shit, ik moet nu die bom planten in het winkelcentrum. Dat gaat allemaal prima ..... bommetje geplant, ben er al bijna uit als ie ontploft, maar ontvluchten ho maar! Ik word elke keer weggebeukt en kapotgemaakt .....
Iemand tips?
tnks! ga ik strax even proberenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:34 schreef BMWM3 het volgende:
mierenneuker > Je moet rennend over je auto rennen. En dan op het allerlaatste moment springen!
Ja, dat is normaal. Nog een paar aanwijzingen: probeer de ambulance iets verder over het randje te krijgen dan dit. Verder moet je niet te dicht langs de pilaar springen, want dan ketst Tommy af en valt in het water. Als je een aanloopje neemt springt ie overigens zo ver, dat je best een stukkie rechts van de pilaar kan mikken.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:45 schreef miereneuker het volgende:
[..]
is het normaal dat dit eerst 6x fout gaat? iemand ervaring hiermee? want ik kom continu in het water terecht en ik volg deze aanwijzingen precies op, heel frustrerend
edit: plaatjes werkend gekregen, hoofdletters verkeerd
[afbeelding]
[afbeelding]
zo erg is het toch niet? 1 ster kan je toch wel kwijtraken? hoewel het natuurlijk jammer is dat de tip niet duidelijk is.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:31 schreef Repeat het volgende:
de tip is om ijsjes te gaan verkopen op de onderste brug zonder leuningen? Wordt daar gewoon de meest zuidelijke brug daarzo bij de haven bedoelt? Of een andere? Want bij de meest zuidelijke brug komt er gewoon politie op me af
100% completion mapquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:12 schreef BMWM3 het volgende:
Bestaat er misschien een kaart/map waar alle TopFun/Heli en andere submissies opstaan? Zodat ik kan afgaan waar waar staat?
Dank!
kewl 100% dan krijg je toch ook die bodyguards enzo? heb je daar een screenshot van?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:10 schreef Hollandia2 het volgende:
heb ik al een paar keer gemeld dit is echt de beste map denk ik ik heb 100% mede door die map gehaald![]()
Je moet volgens mij toch 1e wordenquote:Op woensdag 30 juni 2004 01:21 schreef VoodooChild het volgende:
Jezus, wat is die Hotring een ongelofelijke bout missie zeg. Waarom moet je altijd als laatste startenEr werd gewoon van alle kanten op m'n Hotring ingebeukt, niet normaal meer. Ik kon niet eens normaal wegrijden
![]()
Toch nog 3e geworden na 4:05![]()
1e, 2e of 3equote:Op woensdag 30 juni 2004 11:38 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Je moet volgens mij toch 1e worden![]()
Of zit ik verkeerd![]()
heb je nu ook 150 armor en 150 health?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:40 schreef BMWM3 het volgende:
Ik ben nu helemaal overnieuw begonnen en heb voordat ik mijn hotel binnen liep om met Sonny Forelli te telefoneren alle HP's/Rampages/UJ's en Stores Knocked Off gedaan
Dus nu speel ik de 1e missie
Heb je dan ook 150 armor en 150 health? ik had dat in 't begin van 't spel gelijk al en vond't wel ideaal moet ik zeggenquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:40 schreef BMWM3 het volgende:
Ik ben nu helemaal overnieuw begonnen en heb voordat ik mijn hotel binnen liep om met Sonny Forelli te telefoneren alle HP's/Rampages/UJ's en Stores Knocked Off gedaan
Dat doe je met printscreen (prt scr) en dan moet je ff alt-tabben naar photoshop ofzo en daar paste-en.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:16 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Sommige van die screenshots zijn echt tig keer vetter gerenderd dan ik op scherm zie.
Is dat standaard voor screenshots in GTA-VC? (en welke key moet ik daarvoor gebruiken)
Huh?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:39 schreef VoodooChild het volgende:
Misschiel wel handig voor de OP om te vermelden dat je niet in de Ice Cream Factory moet saven omdat er een bug is waardoor je de savegame achteraf niet meer kunt laden.
Omdat het ook lang niet altijd voorkomtquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:50 schreef Miwe het volgende:
[..]
Huh?Daar heb ik nooit wat van gemerkt.
Ik heb wel gemerkt dat als je daar saved en je em later load, dat de icecream-van vaak weg is. Ook als ie er wel stond toen je save-de.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:11 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Omdat het ook lang niet altijd voorkomtMaar als het gebeurd en je op 99% completion zit, dan is het best wel lullig
![]()
hoe kan je alle unique jumps doen als je de 1e missie nog niet gedaan hebt? je moet dan toch ook met een motor over de docks springen en daar kan je absoluut niet komen met een motor als het hek dicht zitquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:40 schreef BMWM3 het volgende:
Je moet er 50 achter elkaar verkopen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:55 schreef Repeat het volgende:
Ik heb nu 54 ijsjes verkocht, maar niet allemaal achter elkaar. tussendoor nog even wat andere dingen gehaald enz. Nu staat bij me stats ice cream sold 54, maar ik heb niet in beeld gekregen dat me cherry poppers complete was ofzoof komt dat ook niet?
daarom doe ik die brandweer missies ook nietquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:19 schreef Repeat het volgende:
Ok, dan ga ik dat maar eens doen. Vind het ook wel ubernep dat als je die brandweer missies gaat doen, die echt niet moeilijk zijn, dat als je dan rondrijd in de gangster buurt dat ze je dan ffs uit je auto gaan sleuren en neerschieten enzIk kom toch ffs jullie branden blussen.
![]()
Nee. De politie/ambulance/pizza en fire doe ik straks! En daarna ga ik beginnen aan de missiesquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:05 schreef DaafAzuil het volgende:
[..]
heb je nu ook 150 armor en 150 health?
ik had dit wel in 't begin van 't spel (laatst overnieuw begonnen) en dat vond ik wel ideaal
Ik was vergeten bij te zetten dat ik ze allemaal op het eerste eiland heb gehaaldquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:32 schreef miereneuker het volgende:
[..]
hoe kan je alle unique jumps doen als je de 1e missie nog niet gedaan hebt? je moet dan toch ook met een motor over de docks springen en daar kan je absoluut niet komen met een motor als het hek dicht zit
ja, helpt niet. volgens mij komt het juist door die patch, ik probeer wel ff het spel opnieuw te installeren. misschien helpt datquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:18 schreef BMWM3 het volgende:
Heb je met de patch al geprobeerd ThA_DeViL?
Dit is echt kei! goed!quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:10 schreef VoodooChild het volgende:
Altijd lekker die Vigilante missiesBij 99 ben ik maar gestopt want ik moest nog boodschappen doen
![]()
[afbeelding]
Met de tank is veel makkelijker imo omdat de apache ten eerste moeilijker te besturen is en ten tweede omdat de apache veel sneller kapot gaat.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:49 schreef Repeat het volgende:
zijn die vigilante missies makkelijker met de tank dan met die apache? Naja ben maar gestopt toen ik bij 12 kwam en het gehaald heb![]()
Vooral die missie met Cortez. Als hij de baai verlaat!quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:46 schreef Georges het volgende:
Het is denk ik wel een groot voordeel als je eerst alle packages haalt, in ieder geval zo veel tot je de minigun krijgt.
Geil ding is dat, sommige missies worden met dat ding echt makkelijk.
Niet als je de Handling aanpastquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:02 schreef rockstah het volgende:
hunter is makkelijker. die tank gat echt verschrikkelik traag.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:04 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Niet als je de Handling aanpastMijn Tank trok net zo snel op als een Hotring Racer en had een maximale snelheid van een politieauto
![]()
En hoe doe je dat danquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:04 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Niet als je de Handling aanpastMijn Tank trok net zo snel op als een Hotring Racer en had een maximale snelheid van een politieauto
![]()
Boeiequote:Op woensdag 30 juni 2004 19:12 schreef Repeat het volgende:
ja jezus, als je dat hele spel gaat aanpassen is het natuurlijk niet moeilijk meer. Beetje cheaten imo.
Vervang de regel in \Data\Handling.cfg met deze en je Rhino krijgt een turbo motorquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:27 schreef Seal_force het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan![]()
Ok. Maar hoe zit dat dan met de missie "Sir Yes Sir"?quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:34 schreef VoodooChild het volgende:
Vervang de regel in \Data\Handling.cfg met deze en je Rhino krijgt een turbo motor.
RHINO 18000.0 3.5 8.0 3.8 0.0 0.0 0.0 90 0.75 0.8 0.5 4 100.0 36.0 4 D 8.17 0.50 0 20.0 1.8 0.05 1.12 0.09 110000 0.35 -0.10 0.5 0.0 4003 0 1
Geen idee, ik heb die turbo alleen voor de Vigilante missie gebruikt. Ik denk dat je wel een probleem zou hebben als de tank er vandoor zou gaan tijdens "Sir Yes Sir"quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:53 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ok. Maar hoe zit dat dan met de missie "Sir Yes Sir"?
100% of alleen de story?quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:00 schreef Michael_Moore het volgende:
Gisteren voor het eerst uitgespeeld zonder cheats![]()
Geeft imo toch een net iets grotere voldoening![]()
alleen story, ben blijven steken bij 82 hidden packagesquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:16 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
100% of alleen de story?
Het is maar net wat je lekker vind spelen imo. Alleen de eerste 2 a 3 levels zal het lastig zijn omdat je dan krap met de tijd zit. Maar na level 6 heb je zelfs met de tank genoeg tijd om bij de "Criminals" te komen en dan komt het voordeel van de bijna overwoestbaarheid van de tank naar voren.quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:37 schreef Georges het volgende:
Ik vind de Hunter makkelijker omdat je vanzelfsprekend minder obstakels hebt. Voordeel van de tank is dat ie bijna niet kapot gaat.
Dacht eerst dat de tank niet kapot te krijgen was, maar dat is niet zo. Duurt alleen ontzettend lang.
Norton Unerase ofzoietsquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:15 schreef speedfreakssj het volgende:
kutzooi, heb me savegame weggegooid.
Kan dus mooi opnieuw beginnen. is er nog een manier om die terug te krijgen?
Ga je de rest ook nog doen , denk je?quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:30 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
alleen story, ben blijven steken bij 82 hidden packages![]()
verder moet ik nog pizza's bezorgen en branden blussen
't blijft wel een geweldige game, ik wacht in spanning op S.A.
Je beweegt de kanon door op de Num 4 (links), of de Num 5 (rechts) te drukken!quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:08 schreef Miwe het volgende:
Wat ook helpt met de tank is achteruit schieten terwijl je rijdt. Daarmee kan je snel op snelheid komen en het is geen cheaten.
Zolang je in de tank zit is dat geen probleem. Die politieauto's zijn net vliegen die op je raam uiteen spatten. En als je aan de 6 sterren zit dan ga je toch gewoon de Police Bribes in Ocean Beach en Vice Point halenquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:01 schreef Repeat het volgende:
best penis om met die tank die vigilante missies te rijden. Ik heb op level 7 al 5 sterren politie achter me aan!Met die apache had ik op level 15 pas 2 sterren ofzo.
Ja, ik denk het wel.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:40 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ga je de rest ook nog doen , denk je?
Positief blijven!quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:19 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel.
100% is toch het uiteindelijke doel
Maar of het zal lukken, dat is de vraag
Net voor je de lucht ingaat scherp naar links of rechts draaien helpt, het beste is natuurlijk met je voor of achterkant in de lucht ene boom ofzo te raken, dan heb je onmiddelijk meer dan 270°quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:44 schreef Georges het volgende:
Weet iemand hoe je rotation krijgt in je jumps? Bij mij is het altijd 0 of hoogstens een paar graden.
Aha, ok, tnx. Ik dacht dat je ook een knop op het numpad kon gebruiken of zo.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Net voor je de lucht ingaat scherp naar links of rechts draaien helpt, het beste is natuurlijk met je voor of achterkant in de lucht ene boom ofzo te raken, dan heb je onmiddelijk meer dan 270°
Ja, dat kan. Heb ik ook gehad en nu heb ik het spel opnieuw geïnstalleerd en speel opnieuw. (En hoop verder te komen dan de vorige keer)quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:12 schreef Georges het volgende:
Ik heb nu alle missies gedaan. Ben met de rest bezig, maar merk wel dat de motivatie nogal weg is.
Ik vind de verhaallijn erg leuk om uit te spelen, maar die games en jumps boeien me niet zo.
Hebben meer mensen dat?
Dat heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:38 schreef Georges het volgende:
Lol, kan natuurlijk.
Misschien helpt het wel als je eerst alle sidemissies en games doet en daarna pas de storyline missies.
Dan kan toch helemaal niet? In de storyline worden in GTA 3 toch pas de andere 2 eilanden geunlocked waar ook unique jumps etc. op te vinden zijn? En dat is bij Vice City toch hetzelfde...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:24 schreef VoodooChild het volgende:
Dat is inderdaad een optie want als je na het uitspelen van de storyline ook nog eens 100 Fares moet completen, 78 Pedestrians moet redden en ik weet niet hoeveel vuurtjes uit moet maken, dan zakt de moed wel in je schoenenDat is eigenlijk ook de enige reden dat ik GTA3 ooit 100% uit heb kunnen spelen...eerst alle rampages, unique jumps, hidden packages en sidemissions..dan pas de storyline.
Tuurlijk wel. Je kunt toch eerst alle sidemissions doen op het eerste eiland, de storyline op het eerste eiland doen voor het tweede eiland, en dan verder gaan met de sidemissions op het tweede eiland. En doh, alles voor de storyline dat kan natuurlijk niet, maar ik ga ervanuit dat elke zichzelf serieus nemende GTA speler dat wel weetquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:28 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Dan kan toch helemaal niet? In de storyline worden in GTA 3 toch pas de andere 2 eilanden geunlocked waar ook unique jumps etc. op te vinden zijn? En dat is bij Vice City toch hetzelfde...
Daarom begreep ik dat geblaat van eerst ALLE sidemissions doen ook niet, snap je?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:34 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
En doh, alles voor de storyline dat kan natuurlijk niet, maar ik ga ervanuit dat elke zichzelf serieus nemende GTA speler dat wel weet
tja en dan zit je op 't andere eiland en dan kan je niet eens in je condo saven, das pas sufquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:06 schreef Georges het volgende:
Je kan wel heel veel doen voordat je begint met de verhaallijn: alle packages, jumps, winkels beroven, stadionmissies, checkpointraces met rc's, rampages, ambulance, taxi, pizza en brandweermissies. Misschien nog wel meer.
Moet je natuurlijk wel op het andere eiland zien te komen, maar dat kan.
www.vicecityunleashed.com en klik op Unique Jumps!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:46 schreef Dulk het volgende:
hmmm ik zit nu op 96% maar ik moet die alleen die ambulance nog en 4 unique jumps maar ik weet niet meer welke dat zijn, en dat is nog al kut uitzoeken!!!![]()
Ik snap dat niet helemaal. Als je daar aan begint staat er 'the score to beat is 30'?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:28 schreef Repeat het volgende:
grrr ze zeggen dat je in de ammunation in downtown 40 punten moet halen op die schietbaan. nou daar kom ik echt niet in de buurt![]()
Heb je de 1.1 patch al geprobeerd?? hij staat in de OPquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:21 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ok dit is vreemd. Ik installeer net Vice City weer eens, maar het draait inneens crap.
Als ik een beetje rond ga toeren zijn de textures van de omgeving ongedetailleerd en wazig, ze wordenn pas na 1.5 seconden scherp weergegeven. Het maakt niet uit hoe dicht ik er bij sta. Ik heb al verschillende resoluties en kleurdieptes geprobeerd, maar het helpt niet.
Dit is vreemd, want ik heb het spel al een paar keer op m'n Pc gehad en toen draaide het perfect.
het wordt steeds hogerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:44 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik snap dat niet helemaal. Als je daar aan begint staat er 'the score to beat is 30'?
je kan gewoon saven in de scumhole shack, kost ook zo goed als niets trouwensquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:35 schreef DaafAzuil het volgende:
[..]
tja en dan zit je op 't andere eiland en dan kan je niet eens in je condo saven, das pas suf
de scumhole shack iddquote:Op maandag 5 juli 2004 01:05 schreef miereneuker het volgende:
[..]
je kan gewoon saven in de scumhole shack, kost ook zo goed als niets trouwens
quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:13 schreef Shake het volgende:
[..]
de scumhole shack iddtegenover de bikertent.
Vanmiddag: ik wilde ff wat taximissies doen, dus ik hou een taxi aan en sleur de chauffeur uit zn auto. Vervolgens zet ik de missie aan, de eerste passagier is: de taxichauffeur![]()
Waar ie heen moest? het politiebureau![]()
Om aangifte te doen ws![]()
'k heb er idd ook ff genoeg van, ben maar weer met GTA3 en RCT2 begonnenquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:41 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik heb Vice ff afgesloten, zit nu op 81%. Het is ff genoeg zo, wacht nu op San Andreas.
Al is de kans dat ik Vice weer eens opstart erg groot. Blijft een briljant spel.![]()
ja,maar wat is er zo speciaal aan dan want dat kan ik ook met die andere auto's doen. had trouwens al 100 ffares toen dus...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:51 schreef DeRCT14 het volgende:
taxi ritten doen
Ik heb wel eens een keer de 2000 gehaald. Was 'Legendary Media Event'. Ik weet alleen de precieze benaming niet meer.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:00 schreef Mobster273 het volgende:
wat is de hoogste media attention die jullie ooit hebben gehaald?
ik dacht dat met mijn 1652 World Event best ver was, maar ik zie dat er al een idioot rondloopt die naar level 100 vigilante is gegaan, dus een gek met nog veel meer media attention zal er vast ook wel zijn
Volgens mij 600quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:00 schreef Mobster273 het volgende:
wat is de hoogste media attention die jullie ooit hebben gehaald?
ik dacht dat met mijn 1652 World Event best ver was, maar ik zie dat er al een idioot rondloopt die naar level 100 vigilante is gegaan, dus een gek met nog veel meer media attention zal er vast ook wel zijn
Hoiquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:14 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hoi ElmarO![]()
![]()
Jawel, maar het duurt wel ff.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:26 schreef BMWM3 het volgende:
Tanks gaan toch niet stuk?
dat is dan nieuw voor mijquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:54 schreef Miwe het volgende:
[..]
Jawel, maar het duurt wel ff.
blahquote:Op maandag 19 juli 2004 02:34 schreef BMWM3 het volgende:
Met 4 uur muziek van Sensation 2004. (zowel Black/White)
Ga nu ook versies maken voor alleen white en dus ook 1 voor alleen black!quote:Op maandag 19 juli 2004 02:36 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
blah
Blijf bij die danseres zitten tot je het nr. dat je eerst hoorde (waar ze op danste toen je binnenkwam) weer hoort. Na dit genereert de club ook geld. Je hebt je geld snel terugverdiend als je er dagelijks eens langs gaat.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:52 schreef Visitor.Q het volgende:
...........
Oja, ik heb de pole position club gekocht maar daar zitten dus geen missies bij (alleen die met die danseres... wat de neuk heb ik dan die 30.000 voor uitgegeven)
............
Die missie is wat makkelijker als je weet dat er bij een van de gebouwen vlakbij die dirttrack een trap omhoog leidt naar een van de gebouwen waar je die ramps hebt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:52 schreef Visitor.Q het volgende:
Die missie dat je van flat naar flat moet jumpen is echt heel gaafHad die nog niet eerder gedaan, effe oefenen en je komt er wel... Alleen was mn motor brak geworden na zoveel sprongen, op het laatste flat vloog ie in brand.
Ja dat had ik ook gelezen, dat je het op een makkelijke manier kon uitspelen maar goed, het was best cool. Ook de missie met die motor op het eerste eiland is best vet, maar je krijgt erg kort de tijd vind ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:09 schreef Georges het volgende:
[..]
Die missie is wat makkelijker als je weet dat er bij een van de gebouwen vlakbij die dirttrack een trap omhoog leidt naar een van de gebouwen waar je die ramps hebt.
Mocht je motor kapot gaan, ff snel een nieuwe motor pakken en daar verder.
Moet je natuurlijk al wel zover zijn gekomen.
Alternatief is met de helicopter, dan is het een eitje.
Je moet ook niet save-en als je een cheat hebt gebruikt.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:06 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb de cheat "fightfightfight" gebruikt en nu lopen al die stadsmensen elkaar af te raggen. Niet echt leuk. Volgens mij kan je die cheat ook niet uitzetten als je hem hebt gesaved..
Johquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:26 schreef Miwe het volgende:
[..]
Je moet ook niet save-en als je een cheat hebt gebruikt.
Bij de ps2 krijg je dan de melding dat je het beste niet kan saven met een cheat en vervolgen kan het dan ook nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:26 schreef Miwe het volgende:
[..]
Je moet ook niet save-en als je een cheat hebt gebruikt.
Op de pc ook niet. je krijgt eerst een waarschuwing en dan een zin of je echt wilt saven.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:19 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
Bij de ps2 krijg je dan de melding dat je het beste niet kan saven met een cheat en vervolgen kan het dan ook nietdus op de ps2 kun je niet saven met een cheat
Wat ik wel had is dat ik met het behalen van 100% bleeft steken op 99%, dit kwam denk ik doordat ik een x de weapon cheat had gebruiktquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:25 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Op de pc ook niet. je krijgt eerst een waarschuwing en dan een zin of je echt wilt saven.
tr00 tr00quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zuur is dat hè. Dan hou je altijd dat gevoel dat je het nét niet helemaal goed hebt gedaan, je was net niet goed genoeg om het zonder cheats af te kunnen
Waarom niet de PC versiequote:Op donderdag 22 juli 2004 23:44 schreef Hollandia2 het volgende:
Terwijl ik die kutcheats helemaal niet nodig had![]()
maar binnenkort ga ik m weer nieuw in de winkel halen voor me ps2 en dan gaan we weer voor de volle 100%
duuuuh omdat de ps2besturing veel fijner is natuurlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:35 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Waarom niet de PC versie![]()
on eensch...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:24 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
duuuuh omdat de ps2besturing veel fijner is natuurlijk![]()
Zo is het. Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:02 schreef Georges het volgende:
Het is waarschijnlijk wat je gewend bent, maar ik vind de pc besturing 10 keer beter dan de console versies.
OK: heeft de pc gevoelige knoppen dan, nee!, dus kun je met de ps2 veel beter overweg met bv. half/kwart gas rijden, inzoomen lopen, rennen enz enzquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:02 schreef Georges het volgende:
Het is waarschijnlijk wat je gewend bent, maar ik vind de pc besturing 10 keer beter dan de console versies.
Dat half/kwart gas rijden, waarom zou dat handig zijn? Ik heb het in ieder geval totaal niet gemist tijdens het gamen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:24 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
OK: heeft de pc gevoelige knoppen dan, nee!, dus kun je met de ps2 veel beter overweg met bv. half/kwart gas rijden, inzoomen lopen, rennen enz enz
Met de Heli vliegen schijnt veel makkelijker te zijn op console.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:34 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat half/kwart gas rijden, waarom zou dat handig zijn? Ik heb het in ieder geval totaal niet gemist tijdens het gamen.
Schieten, inzoomen en richten gaan veel makkelijker als je een muis hebt in mijn ervaring.
Maar wat ik al zei, het is maar wat je gewend bent.
Die vliegtuigjes kunnen niet ongelimiteerd blijven stijgen. Je moet het gas altijd vasthouden en optrekken. Als ie niet meer wilt stijgen, moet je em voorover duwen en dan gaat ie weer snelheid maken en kan je weer een stukkie optrekken, enz.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:52 schreef Artman het volgende:
Blij dat dit topic der is, ik kan een bepaalde missie niet halen. Dan moet ik met RC vliegtuigjes een paar drugs boten slopen van een dikke negervrouw. Maar het sturen van die RC dingen lukt gewoon nietals ik opstijg dan verliest het vliegtuigje opeens zijn kracht ofzo en dan wil ie niet stijgen. en gaat valt ie bijna uit de lucht. Is er een maximum hoogte voor die dingen ofzo dat ie daarom niet stijgen wil ?
![]()
Ik heb m'n knoppen anders ingesteld en ik kan er nu ook goed mee vliegen hoor. Alleen werken die RC-Helicopters slecht.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:31 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Met de Heli vliegen schijnt veel makkelijker te zijn op console.
Yup.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:11 schreef ries het volgende:
Ik heb sindskort een probleem met vicecity. Heb een aantal auto's gedownload en sinds dien krijg ik een fatal exception als ik een spel wil starten. Mischien een bestand corrupt geraakt ofzo??
ps2 is voor n00bsquote:Op maandag 26 juli 2004 02:45 schreef MrSkyline het volgende:
op de console gaat gta gewoon veel beter, en ook de RC helis
en iedereen die moeite heeft met richten op de console is een n00b want je kan gewoon de richtknop indrukken, en das stukken sneller dan met de muis.
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:31 schreef DeRCT14 het volgende:
rechts staat het aantal fires, dat is niet gelijk aan je level
Je hebt op PS2 wel de vrijheid om te richten.quote:Op maandag 26 juli 2004 02:54 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ps2 is voor n00bs
geeneens de vrijheid om te richtenmaar op een knoppie rossen net zolang tot je je juiste doel heb
PC niet danquote:Op maandag 26 juli 2004 11:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je hebt op PS2 wel de vrijheid om te richten.
Je kunt wel uit je post opmaken dat jij hier de ps2n00b bentquote:Op maandag 26 juli 2004 02:54 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ps2 is voor n00bs
geeneens de vrijheid om te richtenmaar op een knoppie rossen net zolang tot je je juiste doel heb
kan je met je ps2 op lichaamsdelen schieten ?quote:Op maandag 26 juli 2004 14:46 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
Je kunt wel uit je post opmaken dat jij hier de ps2n00b bent![]()
ja, dr is nix anders aan de console versie hoor, behalve het richtsysteem, en met de ruger, m4, snipers en nog een aantal anderen kan je (moet je) vrij richten, en verder kan je met andere wapens met de pookjes of met het lock systeem richten.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:09 schreef Steve-O het volgende:
[..]
kan je met je ps2 op lichaamsdelen schieten ?
Dus jij zegt als je niet met een console overweg kunt ben je noob?quote:Op maandag 26 juli 2004 20:43 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
de pc versie is idd voor n00bs die niet met consoles overweg kunnen, anders was hij in de 1e
n00b = noob = noobee = newbee = nieuweling = onervarenquote:Op maandag 26 juli 2004 22:12 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
Dus jij zegt als je niet met een console overweg kunt ben je noob?
BULLSHIT
Zoek eerst de definitie van n00b maar eens op.
sorry moest ik even kwijt.
Je bent dan inderdaad noob in het spelen met een console, maa5r je hoeft in het spel geen noob te zijn.
Met een toetsenbord zijn voertuigen, helicopters en vliegtuigen idd moeilijker te besturen. Als je dat dan wel goed kan (zoals ikquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:11 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
n00b = noob = noobee = newbee = nieuweling = onervaren![]()
![]()
en wat ik hier dus mee bedoel is dat de console voor diehards is, mede omdat als je een echte fan van de game bent je dr een ps2 voor zou kopen als hij uitkwam
maargoed, pc versie heeft (vind ik) bagger besturing voor autos en helis, want je moet een analoge stick hebben (joystick of whatever) om een beetje vloeiend te vliegen, en dat kan niet met een toetsenbord, of je moet 30 x per seconde kunnen corrigieren.
![]()
Ik heb nog nooit de behoefte gehad die auto-aim te gebruiken. Ik wist niet eens dat het erop zatquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:15 schreef MrSkyline het volgende:
ok, maar de pc heeft ook autoaim, staat alleen niet standaard aan, en met de ruger, snipers en m4 enzo kan je niet autoaimen, alleen met korte afstands wapens, dus zijn de shietmissies op de pc veel makkelijker...
"Frame Limiter" zorgt dat je frames op 60 fp/s blijven, deze hou je best aan. Als je'm uitzet kan je spel haperingen hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:11 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Waar zijn de opties Frame Sync en Frame Limiter eigenlijk goed voor?
En kan ik die het beste aan of uit zetten?
zo ziet het er wel uit iddquote:Op maandag 28 juni 2004 19:55 schreef BMWM3 het volgende:
The_BoezelaaR > Helikopter?
---
Na mijn corrupt save game error verdorie overnieuw moeten beginnen
BMWM3 GTAVC Stats
quote:People Wasted : 0 gang members killed (0%)
1 criminals killed (9.09%)
10 unlucky innocents killed (90.91%)
0 headshots (0%)
11 kills in total
0.15 kills per minute
2.75 kills per day
Vehicles Destroyed : 1 Road Vehicles
0 Boats
0 Planes/Helicopters
Tires popped : 0
Property Destroyed : $0
Misschien is je muisje dood of drinkt ie niet genoeg en doet ie daardoor geen piewpiew meer.quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:11 schreef coz het volgende:
ik heb een bug .. en ik heb hem al een paar keer reinstalled
als ik klik met het muisje doet ie niet het piew piew doen
ik heb hem wel ooit een beetje geedit ..maar niet in het register
iemand ideetjes
muisje doet het ..alleen schieten niet .. en uuh ..dat lijkt me wel handigquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Misschien is je muisje dood of drinkt ie niet genoeg en doet ie daardoor geen piewpiew meer.![]()
maw. Ik weet niet waar je't over hebt ....
Misschien moet je je toetsen configuratie aanpassen, ik heb geen idee want ik speel het op PS2quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:29 schreef coz het volgende:
[..]
muisje doet het ..alleen schieten niet .. en uuh ..dat lijkt me wel handig![]()
edit , muisje doet het ... wel in andere spellen enzo
kan je hem hosten? wil hem ook wel hebben..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:46 schreef Hollandia2 het volgende:
laat maar heb m al!
Hey je kunt hem hier downloaden:quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:08 schreef wc-eend het volgende:
[..]
kan je hem hosten? wil hem ook wel hebben..
je moet eerst de missie sir, yes sir hebben gedaan, dus check dat ff (ik heb het spel allang niet meer gespeeld, maar heb hem 98% uitgespeeld[ambulance lukte me niet] en de missie is van die gast op dat cruise schip)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:20 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
ik zat ff te kloten met die cheats, want ik wou alle wapens en die tank eens uitproberen, maar ik krijg maar geen wanted level van 6. Ook met de cheat 'morepoliceplease' blijft hij maar bij 4 sterretjes en krijg ik maar geen 6 sterretjes.
Ligt dit aan mijn spel? want nu krijg ik de FBI en het leger niet achter me aan
default ... inclusief een paar keer opnieuw installerenquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:34 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Misschien moet je je toetsen configuratie aanpassen, ik heb geen idee want ik speel het op PS2
heb je die RC heli bij het vliegveld wel geprobeert?quote:Op maandag 26 juli 2004 20:43 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
ja, dr is nix anders aan de console versie hoor, behalve het richtsysteem, en met de ruger, m4, snipers en nog een aantal anderen kan je (moet je) vrij richten, en verder kan je met andere wapens met de pookjes of met het lock systeem richten.
de pc versie is idd voor n00bs die niet met consoles overweg kunnen, anders was hij in de 1e instantie wel voor de pc ontwikkeld net als zn voorgangers 1 & 2
daarnaast is het voordeel van een console dat je dr cker van bent dat het draait....
pc is prima maar niet met vice en gta 3.
en als je het tegendeel wilt bewijzen, vertel mij dan eerst maar waarom niemand met rc helis overweg kan op de pc![]()
ik heb voor 3 mensen die missie op de pc gedaan omdat ze m niet konden halen, ik had nog 2 minuten over omdat ik op de console had geleerd om jovol met die dingen te vliegen.
op de ps2 had ik zelfs meer dan 3 minuten over, hier een screenshot van me pc versie:
[afbeelding]
nu doe ik het zelfs nog sneller omdat ik een ps2 controller adapter voor de pc heb
voordat het tweede eiland open is kom je niet boven de 2 sterrenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ik wel. Wat ik me kan herinneren is dat het me bij GTA3 wel gelukt is geloof ik...?
Naja ben maar opnieuw begonnen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:56 schreef Hollandia2 het volgende:
probleem!
Ik heb GTA VC eerst origineel gehad en daarop had ik het uitgespeeld. Save Game staat op mn Memory Card. Nu was de ps2 schijf kapot gegaan en nu heb ik een nieuwe VC gekocht (double pack), maar nu laadt ie die oude files niet meer!
Weet iemand miss hoe dit kan?
Lijkt me niet logisch al wat ik het niet zeker. Ik denk eerder dat hij de mensen bedoelt die bij de mislukte drugdeal uit het begin van Vice betrokken waren.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:31 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
Naja ben maar opnieuw begonnen.
Wie is die dude die telken opdrachten/missies geeft via de telefooncel.
Bij de eerste missie zegt ie: Eradicating those out-of-towners proved to be most invaluable to our business.
Bedoelt ie met ou-of-towners die chef ofzo![]()
verkeerde topicquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:35 schreef kippiej het volgende:
hee, geen idee of het al gepost is hierzo, maar ik kreeg vandaag een mail binnen van rockstar dat de eerste trailers online staan van San Andereas
http://www.rockstargames.(...)trailer1_640x480.wmv
maar tommy heeft toch geen mensen vermoord bij die deal? Verder ging alleen de broer van Lance dood.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:36 schreef Georges het volgende:
[..]
Lijkt me niet logisch al wat ik het niet zeker. Ik denk eerder dat hij de mensen bedoelt die bij de mislukte drugdeal uit het begin van Vice betrokken waren.
Dat is zo. Ik vind het ook wel vaag. Volgens mij weet die opdrachtgever ook niet wie Tommy is.quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:13 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
maar tommy heeft toch geen mensen vermoord bij die deal? Verder ging alleen de broer van Lance dood.
oow ja die 2 dudes ook nog die met tommy en ken rosenburg warenquote:Op zondag 22 augustus 2004 01:19 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik vind het ook wel vaag. Volgens mij weet die opdrachtgever ook niet wie Tommy is.
Er zijn wel wat mensen gedood bij die drugsdeal.
je weet het nooit, hij leeft misschien nog wel in de 'early 90's'quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:40 schreef Georges het volgende:
Best wel ja. Maar Vice was duister en geweldig, nog steeds trouwens.![]()
Jammer dat Tommy niet meer terugkomt in San Andreas.
mischien issie wel godfather die je om zeep moet helpen daar?quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:46 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
je weet het nooit, hij leeft misschien nog wel in de 'early 90's'
misschien komt ie wel een bezoekje brengen in SA
of je moet m afknallenquote:Op zondag 22 augustus 2004 01:46 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
je weet het nooit, hij leeft misschien nog wel in de 'early 90's'
misschien komt ie wel een bezoekje brengen in SA
nooit geprobeerd....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:27 schreef Georges het volgende:
Ik ben net weer opnieuw begonnen met Vice. Ik heb de Avery missies niet afgemaakt, ben tot en met 'Demolition Man'.
Volgens mij is het niet nodig om de Avery missies af te maken. Ik heb alle Diaz missies gedaan, taxi company missies, ice cream missies, ben nu bezig met Sun Shine Auto.
Klopt het dat je niet per se de Haitans en Cubans missies hoeft te doen? (en Love fist, Motorgang enz).
edit: Ik bedoel, dat het niet nodig is om al die side missions te doen om 'Keep your friends close' te krijgen.
dat klopt, het zijn allemaal side missies.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:27 schreef Georges het volgende:
Ik ben net weer opnieuw begonnen met Vice. Ik heb de Avery missies niet afgemaakt, ben tot en met 'Demolition Man'.
Volgens mij is het niet nodig om de Avery missies af te maken. Ik heb alle Diaz missies gedaan, taxi company missies, ice cream missies, ben nu bezig met Sun Shine Auto.
Klopt het dat je niet per se de Haitans en Cubans missies hoeft te doen? (en Love fist, Motorgang enz).
edit: Ik bedoel, dat het niet nodig is om al die side missions te doen om 'Keep your friends close' te krijgen.
Bij die missie krijg je de PCG 600 in een kleur die verder niet meer in het spel voorkomt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:07 schreef RayMania het volgende:
Ben ook weer begonnen met Vice City, heb hem nooit uitgespeeld dus moet ff gebeuren...
Alles ging vrij simpel tot nu toe, kutste missie vind ik Autocide (telefoon) en die heb ik nog steeds niet gehaald.
Ok dan, wel apart. Al die missies geschreven door de makers terwijl je zonder ze ook het spel kan uitspelen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat klopt, het zijn allemaal side missies.
Het is iets kleiner, maar je speelt er wel langer mee. Er zijn meer missies en omdat je geen heli hebt duurt het daarom ook langer om van de ene naar de andere locatie te rijden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:29 schreef Georges het volgende:
Ik ga misschien weer eens GTA 3 spelen. Is Liberty City nou eigenlijk groter of kleiner dan Vice City?
Als ik naar de kaart kijk van Libertry dan lijkt die veel kleiner dan die van Vice.
Als je op de shiftknop drukt moet ie als het goed is werken.quote:Op zondag 19 september 2004 16:27 schreef CybPraetorian het volgende:
ik zit een beetje vast met de Vice Street Racer, bij SunShine cars: hoe doe je daar aan mee? ik kan wel de races bekijken op de kaart maar waar moet ik dan op drukken? enter, of ctrl of een andere knop, ik kan het niet voorelkaar krijgen...
shift knop is in mijn geval springen (rechter shift) maar krijg je ook nog iets te zien? word je automatisch er heen geplaatst?quote:Op zondag 19 september 2004 17:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als je op de shiftknop drukt moet ie als het goed is werken.
nee je moet een snelle wagen pakken en erheen karrenquote:Op zondag 19 september 2004 17:17 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
shift knop is in mijn geval springen (rechter shift) maar krijg je ook nog iets te zien? word je automatisch er heen geplaatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |