quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Huh? Leguit?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:55 schreef wimmel_1 het volgende:
Wel grappig, dat G-Mail.........vooral omdat al je mail ook nog eens geïndexeerd wordt zodat je nog beter van SPAM voorzien kunt worden
Heee, dat is handig...quote:Op maandag 28 juni 2004 00:08 schreef Poppetjuh het volgende:
Om GMail in je Outlook (express) te krijgen is er trouwens dir tootltje of deze (niet gratis, wel fancy)
Toen ik Gmail nog niet had dacht ik ook handig enzo. Maar GMail werkt toch zonder OE ook erg lekker. Lekker label(mappen) maken ipv mappen, werkt primaquote:Op maandag 28 juni 2004 00:08 schreef Poppetjuh het volgende:
Om GMail in je Outlook (express) te krijgen is er trouwens dir tootltje of deze (niet gratis, wel fancy)
Wat is dat nou precies met die labels eigenlijk? Is dat nou gewoon het zelfde als met mappen?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:17 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Toen ik Gmail nog niet had dacht ik ook handig enzo. Maar GMail werkt toch zonder OE ook erg lekker. Lekker label(mappen) maken ipv mappen, werkt primaAlleen jammer dat ik (nog?) geen adresboek kan importeren
Idd jaquote:Op maandag 28 juni 2004 00:28 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Wat is dat nou precies met die labels eigenlijk? Is dat nou gewoon het zelfde als met mappen?
Ja, en die spam is in dit geval een miniscuul IFRAME aan de rechterkant van je mailquote:Op zondag 27 juni 2004 23:55 schreef wimmel_1 het volgende:
Wel grappig, dat G-Mail.........vooral omdat al je mail ook nog eens geïndexeerd wordt zodat je nog beter van SPAM voorzien kunt worden
das nog is handigquote:Op maandag 28 juni 2004 01:41 schreef _joepie_ het volgende:
als je niet de mogelijkheid hebt om G-mail in je outlook te integreren (op het werk oid), dan is dit proggie ook wel handig G-tray
http://torrez.us/archives/2004/05/23/000272.html
Neen.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:07 schreef paultjuhhh het volgende:
is gmail down ?
Dit is niet het topic om dat te vragen.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:07 schreef paultjuhhh het volgende:
is gmail down ?
Hier doet ie het prima:quote:Op maandag 28 juni 2004 13:11 schreef Tiemie het volgende:
Gmail werkt hier prima alleen kan ik nooit bij "account settings" komen. die pagina geeft steeds een vage error https://www.google.com/accounts/ManageAccount
quote:Welcome to your Google account control center. You can view and edit the information associated with your Google account using the links to the left. Below is your account summary.
sorryquote:Op maandag 28 juni 2004 13:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dit is niet het topic om dat te vragen.
vreemd, vanaf dat ik gmail heb doet die pagina het al niet bij mij.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hier doet ie het prima:
[..]
Kan zijn dat er geen ads bij de content van je mailtjes past. Dat heb ik ook met de google ads op m'n weblog; die verschijnen ook niet bij elk bericht.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:16 schreef Baris het volgende:
Ligt het nou aan mij, of heb ik nog geen text ads? Want heb al een aantal mailtjes ontvangen en heb nog geen text ads gezien. Niet dat ik het erg vind ofzo.
De enige mailtje die zo een ad bevatte was die van gmail zelf. Maar ik heb een mailtje ontvangen van fok, gamer.nl, waarschuwings dienst enz en helemaal geen ad. Wel lekker relaxt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan zijn dat er geen ads bij de content van je mailtjes past. Dat heb ik ook met de google ads op m'n weblog; die verschijnen ook niet bij elk bericht.
quote:en meteen vertaald:
Ok stel dat je emailadres is
BeaverMan@gmail.com
Nu kun je een + achter beaverman zetten als volgt
BeaverMan+Forum@gmail.com
BeaverMan+Blog@gmail.com
BeaverMan+buddy@gmail.com
BeaverMan+Gmail@gmail.com
Elk mailtje zal uiteindelijk terechtkomen in beaverman@gmail.com
Maar als je dan een "new filter" creeert in gmail als volgt kun de je + optie pas echt gebruiken:
in de filter optie is een box genaamd "to"
zet daar nu als optie in "beaverman+forum@gmail.com" , en zet de filteroptie zo dat er een label aangehangen wordt, in dit geval label "forum".
Nu kun je voortaan mailtjes sturen naar beaverman+forum@gmail.com en alles zal automatisch een label "forum" krijgen en terechtkomen onder "forum"
(vergeet niet een label "forum eerst aan te maken voordat je dit alles doet)
Je kunt ook meteen het filter zo instellen dat de inbox gebypassed wordt en al het "forum" gelabeld materiaal meteen daar terecht komt.
Je inbox blijft op deze manier leeg en schoon
Ik heb alleen nog text ads gehad bij de invites die ik verstuurd heb en het welkomstmailtjequote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:16 schreef Baris het volgende:
Ligt het nou aan mij, of heb ik nog geen text ads? Want heb al een aantal mailtjes ontvangen en heb nog geen text ads gezien. Niet dat ik het erg vind ofzo.
tvp's hoeven eigenlijk niet meer, daar hebben ze dat handige mapje voor gemaakt achter de titel van dit topic, dan worden ze opgeslagen in een apart bookmarkmapje voor je, welke je bovenaan deze pagina kunt vinden, tussen opties en FAQ inquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:56 schreef The_Hives het volgende:
werkt het hier ook met de tvp ?
of blijft het hier gewoon staan![]()
weet ik, maar daar kijken ik en vele anderen zelden in (heb er wel een zootje instaan). Het staat niet voor niets bij dat andere topicquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:14 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
tvp's hoeven eigenlijk niet meer, daar hebben ze dat handige mapje voor gemaakt achter de titel van dit topic, dan worden ze opgeslagen in een apart bookmarkmapje voor je, welke je bovenaan deze pagina kunt vinden, tussen opties en FAQ in
Nee, want je kan meerdere labels aan 1 bericht hangen, ik kan bijvoorbeeld een bericht markeren als een bericht dat EN belangrijk is voor vrienden EN belangrijk voor mijn band... (bijvoorbeeld een optreden)quote:Op maandag 28 juni 2004 00:54 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Idd ja
Verder vind ik GMail ook gewoon als een mail programma werken, zoals bijv. het auto aanvullen van mail adressen.
En het voordeel van gmail boven outlook is dat je je mail overal ter wereld kunt bekijken![]()
zou dan de optie "naam"+label1+label2@gmail.com ook werken..?? dan zou het bericht dus onder beiden labels terecht moeten komen..??quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee, want je kan meerdere labels aan 1 bericht hangen, ik kan bijvoorbeeld een bericht markeren als een bericht dat EN belangrijk is voor vrienden EN belangrijk voor mijn band... (bijvoorbeeld een optreden)
Dus dan hang ik 2 labels aan een bericht, en kan ik later nog steeds het verschil zien tussen band, vrienden, en belangrijk voor beide
Dat vraag ik me ook af. Heb ook nog geen invites gekregen...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wel raar is dat ik t nu al een aantal dagen heb, maar ik zie nergens invites om weg te geven...
hoe lang duurt dat dan voordat die komen?
Maar daarom mag ik het me toch wel afvragen??quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:25 schreef Redux het volgende:
Kan het fout hebben hoor, maar ik geloof dat dat duidelijk in de OP staat..
ik heb wel gelezen dat t een paar dagen duurt hoor.. maar das een ruim begrip...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:33 schreef Redux het volgende:
Nee, want het staat nogal dom
invite blijft 3 weken geldig vanaf dat deze verstuurd isquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:45 schreef R-Mon het volgende:
Hoe lang blijft een invite geldig? Of kan je ze gewoon onbeperkt opsparen (lijkt me niet maar goed)?
Ik bedoel eigenlijk, hoe snel moet je ze sturen nadat je er een hebt gekregen om te versturen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:52 schreef Jump het volgende:
[..]
invite blijft 3 weken geldig vanaf dat deze verstuurd is
geen idee, denk dat de meesten ze wel direct verstuurd hebben. heb er zelf ook nog geen laten staan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:57 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk, hoe snel moet je ze sturen nadat je er een hebt gekregen om te versturen?
Optie is er wel. Rechtsboven bij contacts en dan import contacts. Maar het probleem is dat Gmail *.csv wil en msn de lijst opslaat in *.ctt. Dus mijn vraag is of het anders kan.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:41 schreef _joepie_ het volgende:
ik heb begrepen dat Google bezig is met een adresboek, dus die optie is er nog niet
ik bedoel ook de import optie..sowwy, de link waar ik naar verwijs, komt die vraag ook regelmatig voor.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:46 schreef DragonChaser het volgende:
[..]
Optie is er wel. Rechtsboven bij contacts en dan import contacts. Maar het probleem is dat Gmail *.csv wil en msn de lijst opslaat in *.ctt. Dus mijn vraag is of het anders kan.
kijk eens naar m'n eerste reactie in dit topicquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:17 schreef DragonChaser het volgende:
Bestaat zoiets ook voor IE?
er is een update gekomen van dat proggie en ik heb begrepen dat dat probleem is voorbij (teminste ik heb er geen last meer van [versie 0.9])quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:07 schreef mcDavid het volgende:
hey mensen, laatst (een week terug ofzo) zag ik (op me werk) een topic, waar een vermeende oplossing stond voor de foutmelding die PGTGM geeft bij windows XP. schijnbaar hebben veel mensen hier last van.
ben alleen vergeten te bookmarken/tvp'en, en kan het topic nu niet meer vinden.
weet iemand misschien het topic te vinden, of de link die daarin genoemd werd?
bvd.
jah t is erg vaag, was dat topic ook
vandaag is er weer een nieuwere versie gekomen 1.0, deze was vanmorgen nog niet op de website te vinden., maar via versie 0.9 checked hij of er een nieuwere versie is en DL deze eventueel.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:55 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
er is een update gekomen van dat proggie en ik heb begrepen dat dat probleem is voorbij (teminste ik heb er geen last meer van [versie 0.9])
heb tzelfde probleem, lijkt wel alsof Google geen invites meer uitdeelt, klopt dat..?quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:32 schreef Remzz het volgende:
Ik heb al weer 2 a 3 weekjes gmail en ben er erg blij mee.
Alleen kan het kloppen dat ik nog steeds geen invites heb gehad?
Google heeft geen vaste patroon met invites uitdelen. Somige members krijgen na een paar dagen een invite, sommige members krijgen weer een paar weken later een invite.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:39 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
heb tzelfde probleem, lijkt wel alsof Google geen invites meer uitdeelt, klopt dat..?
Lijkt mij erg voor al die kiddies die lopen te smeken om een GMail accountjequote:Op woensdag 7 juli 2004 13:46 schreef Baris het volgende:
Het lijkt erop dat Google voorlopig genoeg members heeft en dat verklaart dus waarom er de laatste tijd weinig invites weg gegeven worden.
ik heb al 5 dagen geen invite meer gehad.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:39 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
heb tzelfde probleem, lijkt wel alsof Google geen invites meer uitdeelt, klopt dat..?
dat klinkt alsof je regelmatig invites kreeg ervoor. Ik heb Gmail vanaf 23 juni, dus da's al 14 dagen geleden.. maar goed we wachten af...quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ik heb al 5 dagen geen invite meer gehad.
Beter blijft Gmail nog heel lang een closed Beta. Dan kunnen wij nog genieten van onze exclusieve Gmail account.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lijkt mij erg voor al die kiddies die lopen te smeken om een GMail accountje
De import funcie van google werkte niet echt lekker bij mij. Ik heb alsnog alles handmatig moeten invoergenquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:49 schreef devzero het volgende:
Dit topic is een beetje dood gebloed. Ik heb nog niets gelezen over ervaringen met de nieuwe import mogelijkheid van gmail.
Alles selecteren en dan more actions -> delete foreverquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:40 schreef breakdancer2 het volgende:
ik heb een vraagje hoe moet ik alles uit de trash verwijderen??
met de firefox 0.8 doet hij het wel nog met de nieuwe nietquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:28 schreef Ruudboy het volgende:
Gmail doet het niet meer met Firefox???
Krijg blanko pagina.
Met IE doet ie het wel....
Kreeg laatst al melding dat Gmail het mogelijk niet goed doet in mijn browser,.....
damn
probleem heb ik oookquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:00 schreef halleekes het volgende:
ik heb een probleem bij gmail:
Ik gebruik IE en als ik naar mijn inbox ga, dan krijg ik heel even mijn inbox te zien, echt een tiende van een sec ofzo en dan schakeld ie verder naar een witte pagina. echt heel raar, iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Ik ook nog steeds niet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:15 schreef Joene het volgende:
ik heb al 2 maanden een account en nog steeds geen invite
DL kun je hier vinden: http://www.dynadvance.com/quote:What's New:
Hotmail support !
Much better Yahoo Mail Support
Program installer/uninstaller
Bug fixes
Also recently added:
Support for the new Gmail login procedure changes !
Auto-login to Gmail accounts
You can play sounds when new e-mail arrives
heb ik nu alweer bij firefox,quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:14 schreef Da_Koen het volgende:
Gmail doet het niet meer bij me, ik krijg een witte pagina als ik inlog
Heb winXP met IE.....
Om dezelfde reden als waarom je niet met Hotmail bij Fok! kunt, het moet een offcieel emailadres zijn wat bij een provider hoort.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:28 schreef killko het volgende:
Waarom kan je met GMail niet bij Fok!?
Het kon iig wel, check mijn profilequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:28 schreef killko het volgende:
Waarom kan je met GMail niet bij Fok!?
Je kunt als contactadres voor anderen G-mail aangeven, maar niet als aanmeld emailadres, dat is bij mij ook het geval (Chello, vs Hotmail / Gmail )quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:49 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Het kon iig wel, check mijn profile
Het kan niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:49 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Het kon iig wel, check mijn profile
Is het mogelijk om Hotmail alles te laten doorsturen automatisch..?? en zo ja, hoe dan...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:19 schreef Karina het volgende:
<...>I
k laat nu de email van al mijn emailadressen naar Gmail doorsturen, met de MailNotifier kan ik nu zelfs op mijn werk heel makkelijk zien of er mail is!
Kan niet met Hotmail (slim van ze, moet je altijd inloggen op je Hotmail account). De MailNotifier kan wel ook je Hotmail account checken, maar goed, moet je alsnog op Hotmail inloggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:54 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Is het mogelijk om Hotmail alles te laten doorsturen automatisch..?? en zo ja, hoe dan...
Ik ken wel programma's die je moet opstarten en die zorgen dan voor het doormailen, maar ik wil juist alles laten doorsturen zonder extra programma's.
Ik weet niet of dat wel werkt, een vriend van me heeft ook Gmail net als ik, hij maakt er erg veel gebruik van terwijl ik dagelijks 2 mailtjes verstuur of zo. Hij heeft nog geen invites gehad ik 2x al (eerste keer 2, tweede keer 4)quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:30 schreef mien-moeke het volgende:
Google's Gmail Invites Generator
Misschien dat dit helpt met het opkrikken van het aantal invites.
Dan ben jij een mazzelaar of hij een pechvogel...:Dquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:39 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel werkt, een vriend van me heeft ook Gmail net als ik, hij maakt er erg veel gebruik van terwijl ik dagelijks 2 mailtjes verstuur of zo. Hij heeft nog geen invites gehad ik 2x al (eerste keer 2, tweede keer 4)
Ik heb ff geprobeerd een filmpje van 7.888 kB te sturen en te ontvangen (chello classic)quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:22 schreef markvleth het volgende:
[..]
Iemand stuurt jou een bijlage, hoe snel trek je die van de server?
hardere getallen..?? wat wil je dan, op de seconde nauwkeurig..?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:58 schreef markvleth het volgende:
bedankt! maar is er misschien iemand die sneller kan, en wat hardere getalletjes heeft?
klopt, met totaal maximale opslag van 1 Gbquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:22 schreef paultje- het volgende:
hoe groot zijn d ebestanden die je kan versturen?
ontvangen was 10 mb as ik t goed begreep...?
Ja hoor, dat kan niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:10 schreef Whiskers het volgende:
Heet iemand enig id hoe je kunt voorkomen dat ieder gemaild emailadres automatisch in je Contacts gezet wordt?
echt een aanrader...quote:Op de homepage van Nextgen Media kan GMail Notifier 0.3.3 worden opgehaald. Zoals de naam al aangeeft is dit te gebruiken om eenvoudig een account van Google's GMail te checken. GMail Notifier is echter geen los programma wat in de systemtray huist, maar een extention voor Mozilla 1.4+ en Firefox 0.8+ en daardoor ook platform onafhankelijk.
................ ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:28 schreef Sport_Life het volgende:
vraagje he, is het mogelijk om echt een contactpersonen lijst te maken met gmail zoals bij hotmail? Zodat je in de adresregel alleen de titel hoeft in te vullen om de mail naar meerdere mensen rond te sturen?
de titel waarvan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:28 schreef Sport_Life het volgende:
vraagje he, is het mogelijk om echt een contactpersonen lijst te maken met gmail zoals bij hotmail? Zodat je in de adresregel alleen de titel hoeft in te vullen om de mail naar meerdere mensen rond te sturen?
van de lijst met emailadresssen/mensen die je onder één naam/titel hebt ondergebracht?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:52 schreef paultje- het volgende:
[..]
de titel waarvan?![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:05 schreef Whiskers het volgende:
[..]
van de lijst met emailadresssen/mensen die je onder één naam/titel hebt ondergebracht?
Ik merk de laatste tijd ook dat ze af en toe problemen hebben en ik er niet in kan komen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:05 schreef sioux_ het volgende:
ik kan sinds ik XP Service Pack 2 heb geinstalleerd niet meer connecten met Gmail. iemand anders met dit probleem? het is erg irritant. ik kan zowel met IE als met Mozilla Firefox dus gewoon niet meer bij mijn e-mail en heb het dus al 3 dagen niet kunnen checken.
EDIT: het ligt dus niet aan SP1, want met mijn andere PC kan ik er ook niet bij (W2000)
Ik heb geen problemen met GMail in combinatie met SP2.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:05 schreef sioux_ het volgende:
ik kan sinds ik XP Service Pack 2 heb geinstalleerd niet meer connecten met Gmail. iemand anders met dit probleem? het is erg irritant. ik kan zowel met IE als met Mozilla Firefox dus gewoon niet meer bij mijn e-mail en heb het dus al 3 dagen niet kunnen checken.
EDIT: het ligt dus niet aan SP1, want met mijn andere PC kan ik er ook niet bij (W2000)
Ik heb ook wanadoo cable en kan zonder enige moeite mn gmail account gebruiken. Waarschijnlijk dat het dus aan wat anders ligt. En wat betreft die standaardzoekpagina, dat klinkt eerder als spyware dan als wanadooquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:05 schreef ray_nl het volgende:
ik heb een Gmail-account , als ik op mijn werk naar de Gmail-box surf dan kan ik hem gewoon openen. Ben ik echter thuis dan weigert de site te openen
Thuis gebruik ik Wanadoo-cable, met andere sites heb ik nergens last van.
Het lijkt haast wel of Wanadoo de toegang blokkeerd, lijkt me stug maar ze hebben de standaardzoekpagina ook al veranderd dus misschien dat ze dit ook durven toe doen
Heeft iemand anders hier ook last van??
Ik gebruik Windows 2000 met IE 6.0
heeft 't niet met javascript instellingen te maken? volgens mij is gmail helemaal in JS opgezet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:05 schreef ray_nl het volgende:
ik heb een Gmail-account , als ik op mijn werk naar de Gmail-box surf dan kan ik hem gewoon openen. Ben ik echter thuis dan weigert de site te openen
Thuis gebruik ik Wanadoo-cable, met andere sites heb ik nergens last van.
Het lijkt haast wel of Wanadoo de toegang blokkeerd, lijkt me stug maar ze hebben de standaardzoekpagina ook al veranderd dus misschien dat ze dit ook durven toe doen
Heeft iemand anders hier ook last van??
Ik gebruik Windows 2000 met IE 6.0
Ik heb overigens al m'n Firewall uitgezet. Daarnaast zit ik wel achter een router hier thuis.
hmm ik ben het hele weekend weg geweest en net weer terug, maar ik kan nog steeds niet connecten met gmail.google.com. Als ik die site ping krijg ik ook een connection time-out. Ik heb toevallig ook Wanadoo Cable...waar kan dit aan liggen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:38 schreef ray_nl het volgende:
Gevonden!
Ik moest me draadloze router resetten, toen deed ie het wel!
haha. ik kom ook al vrienden te kortquote:Op donderdag 2 september 2004 12:22 schreef Tweater het volgende:
waar kan ik mijn invites kwijt? ik kan het topic niet vinden
quote:Op donderdag 2 september 2004 14:14 schreef Syrena het volgende:
<...>
Weet iemand hoe je een groep Contacts kunt aanmaken binnen je contacts?
<...>
Bron: http://gmail.google.com/s(...)ontact&topic=&type=fquote:Because Gmail does not offer group or distribution list functionality at this time, this information won't be transferred from other address books into your Gmail Contacts list.
Ja, dat zijn 'labels'.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:01 schreef s0k het volgende:
Kan je ook folders aanmaken in je gmail? En zo instellen dat bepaalde mails van bepaalde adressen automagisch in die map komen?
Lees eens ff terug in dit topic, daar is voldoende info en aanwijzingen over gegevenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:25 schreef TeleluvR het volgende:
Hoe krijg ik nou Gmail in Outlook Express 6?
Ik krijg bij elk van het geopperde programma foutmeldingen... tips?
Mijn eis:
Gmail in outlook express 6.0 onder windows XP SP2.
spiut 11 geeft ook modderquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:59 schreef egilio het volgende:
Je kunt je Gmail opslagruimte nu ook als netwerkschijf gebruiken!![]()
Meer info vind je hier: http://www.tweakers.net/nieuws/34592?t=1097183388&
En het tooltje kun je hier downloaden: http://www.viksoe.dk/code/gmail.htm
zolang het in spam terecht komt vind ik het niet ergquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:36 schreef nims het volgende:
Google gmail nu al "gekraakt" door spammers?
Iedereen heeft gmail, en gmail is hot. Maar wat blijkt. Ik gebruik het adres niet eens maar toch is er spam op ontvangen. Dan vraag je je toch af hoe een spammer in hemelsnaam aan mijn gmail adres is gekomen zonder dat deze in gebruik is!
Toeval? Ik geloof daar niet in. Het is wel knap dat google direct het in de spam folder weet te stoppen. (Tenzij ze het zelf gewoon versturen.)
[afbeelding]
Hoe kan dat? Heb ik ook, precies hetzelfde!quote:Op zondag 9 januari 2005 11:35 schreef Remzz het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik al een week niet meer van die spam berichten heb gehad. De laatste is van 1 januari
Nog niet bij stilgestaan..quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:15 schreef Heliospan het volgende:
Ik snap geen hol van je verhaal, dus ik kan je niet helpen. Maar, kun je op die manier niet heel makkelijk een oneindige loop maken? E-Mail versturen van account 1 naar account 2, die het doorstuurt naar account 1 en vice verca. Dat zal de mailserver nog eens naar de kloten helpen
De moeite nemen om even wat mail-adressen in te vullen?quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:25 schreef jeoren het volgende:
[..]
Nog niet bij stilgestaan..
Maar om m'n verhaal nog wat te verduidelijken;
ik wil dus dat van een groep van 10 personen, iedereen afzonderlijk door het sturen van 1 mail naar 1 gmailadres deze groep van 10 personen kan bereiken. DIt is mogelijk middels het maken van 100 filters, maar is er een snellere manier vraag ik me af?![]()
volgens mij kon dat niet.. lees ff de help op de gmail site..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:20 schreef Whiskers het volgende:
Het lukt mij niet om mijn gmail binnen te krijgen in Outlook ExpressIk heb een Proxy draaien op de internetpc, maar daar krijg ik hem niet goed ingesteld
Iemand tips?
Deze?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:18 schreef Heliospan het volgende:
Wat was die site/e-mailadres ook al weer waar je al je invites heen kan sturen, waarna iedereen die een GMail-account wil die kan gebruiken? 50 is veel te veel
handig tochquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:49 schreef TeleluvR het volgende:
Vanochtend is mijn Gmail spontaan overgegaan van Engels op Nederlands. Heel erg irritant. Weet iemand hoe ik de taal weer terug kan krijgen in het Engels?
Bij je accountsettings kan je dat -als het goed is- veranderen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:49 schreef TeleluvR het volgende:
Vanochtend is mijn Gmail spontaan overgegaan van Engels op Nederlands. Heel erg irritant. Weet iemand hoe ik de taal weer terug kan krijgen in het Engels?
Nee, niet echt, Nederlands werkt veel minder intuitief. Ik heb nergens in de menu's kunnen vinden waar je het kunt wijzigen. Wie helpt mij?quote:
Volgens mij nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:23 schreef Iceflake het volgende:
Een vraagje over Gmail en Hotmail:
Is het mogelijk om je alle mails die in je hotmail inbox zitten in een keer te forwarden naar je gmail account?
quote:An easier way to send up to 10MB of photos
Gmail now works with Picasa, Google's free photo organizer. Use Picasa to easily find, edit and preview your photos. Log in to Gmail directly from Picasa and send the photos from your Gmail account. Picasa even automatically resizes your photos so they're easier to receive and open. Your friends without such large email accounts will thank you. Learn more
Not just any old computer. Actually, yes, any old computer!
Basic HTML view lets you access your Gmail messages from almost any computer running almost any web browser, even old ones (not just IE5.5+, Mozilla, and Safari). Especially great for traveling, since you never know what kind of browser that internet café in Siberia is going to have.
Het is wel een pokkenwerk...quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:59 schreef o-fiel het volgende:
Invite naar jezelf mailen...
kick... alsin.. wil ik ook weten..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:59 schreef AirRaid het volgende:
weet iemand hoe ik al mijn contactpersonen van gmail kan overhalen naar outlook????
Het is vandaag 1 April. Snap je hem al?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:09 schreef snellejelle het volgende:
En we hebben nu nog meer ruimtePer minuut komt er nu een MB ofzo bij
Ik heb alleen nog geen idee hoe ik die allemaal moet gaan vullen
hmmm nou ik geloof toch echt wel dat dit gewoon waar is...... maar dat zullen we morgen wel zien he.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is vandaag 1 April. Snap je hem al?
Rich text werkt al hoor, verschillende lettertypes/groottes en kleuren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
Het plaatje bij de inlogpagina is ook wel leuk.. Zeker weten dat het leuk wordt, waarschijnlijk wordt Gmail gewoon me hoofdaccount als RichFormatText ook geimplementeerd wordt...
helemaal waarquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Rich text werkt al hoor, verschillende lettertypes/groottes en kleuren.
Dat zag ik ook al.. dacht eerst dat ik scheel keek.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:44 schreef avotar het volgende:
hahahah het is wel cute..
You are currently using 260 MB (22%) of your 1174 MB.
refresh na een minuutje of 5 ....
You are currently using 260 MB (22%) of your 1186 MB.
we zittten al op.. :quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:13 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Dat zag ik ook al.. dacht eerst dat ik scheel keek.![]()
And counting...quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:56 schreef avotar het volgende:
[..]
we zittten al op.. :
You are currently using 263 MB (21%) of your 1261 MB.
ff testen of je dom bent..quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:41 schreef Nicje het volgende:
ff testen of ik gebanned ben
" Forum is met succes verwijderd"quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:19 schreef shredder het volgende:
[..]
" Forum is met succes verwijderd"
Maar alle gekheid op een stokje, ik zag dat Gmail wel hele rare taalpakketen heeft.
[afbeelding]
Lol ja. http://www.google.com/intl/xx-bork/ Meke-a Google Yuoor Humepege-a!quote:BorkBorkBork! is the languange of the Swedish Chef, a character from the classic Muppets. Although it is sometimes seen as a dialect of English, along with the related Elmer Fudd, both languages are found in Google's international languages section, along with Klingon.
Learning this language is very easy, just concentrate on converting every "th" sound to the "ze" sound. At the end of every sentence, remember to insert between 1 and 3 Borks for good measure.
If you have a hard time writing essays in BorkBorkBork, there are several popular computer programs that will convert your essay (saved in text format) to BorkBorkBork. The best is the Enchefferizer, or its variation the Borkerizer.
nou nou wat een grap.... NOTquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is vandaag 1 April. Snap je hem al?
Sorryquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou nou wat een grap.... NOT![]()
Het dus gewoon waar he.....! nu al ruim 2 GB
Ja google houdt wel van grapjes.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:30 schreef Metroid het volgende:
Mooi. Op 1 april je aantal data opvoeren naar 2GB. Echt iets voor Google om je elke minuut 1 à 2 MB meer te geven...
das dan je eigen schuld.. ze komen niet voor niks aan je e-mail adres..quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:46 schreef El.Wulfo het volgende:
nouw grappig..ik begin spam in mn inbox te krijgen en heb ook al ruim 90 spams in me spambox...
ja ik las het idd op webwereld. Maar ik denk dat veel mensen vreemd hebben gekeken dat ze ineens op 1 april (!!) dubbele opslag hadden...quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Gmail bestaat 1 jaar dus doen ze er meer ruimte bij voor iedereen. Je krijgt volgnes mij nu elke dag een 1mb er bij
nopequote:Op zaterdag 2 april 2005 18:04 schreef alsem het volgende:
[..]
das dan je eigen schuld.. ze komen niet voor niks aan je e-mail adres..
Ik krijg ook een hoop binnen terwijl ik mijn adres nog helemaal nergens voor heb gebruikt, zelfs vrienden hebben het adres niet. Het enige waar ik het voor gebruik is voor het archiveren van een aantal emails.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:04 schreef alsem het volgende:
[..]
das dan je eigen schuld.. ze komen niet voor niks aan je e-mail adres..
Tsja, maar vorig jaar begon het ook op 1 april...quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:02 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja ik las het idd op webwereld. Maar ik denk dat veel mensen vreemd hebben gekeken dat ze ineens op 1 april (!!) dubbele opslag hadden...
Ach google kun je ook in allerlei talen zetten, zelfs in het Klingon.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:19 schreef shredder het volgende:
[..]
" Forum is met succes verwijderd"
Maar alle gekheid op een stokje, ik zag dat Gmail wel hele rare taalpakketen heeft.
[afbeelding]
Het is veel simpeler zie ik nu, je kan gewoon in Gmail onder settings een afbeeling uploaden..quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:39 schreef -aad- het volgende:
Als het goed is is het dit in grote lijnen:
In Google Talk kan je net zo als bij MSN een plaatje instellen. (Als het goed is heeft diegene een GMail adres) Die plaatjes komen vervolgens weer terug bij de webmail.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:29 schreef wolfrolf het volgende:
Kick. Niemand die zo'n GMail accountje wil hebben
Moet jij niet op het gemeente huis zijn om een ID kaart aan te vragenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
niet meer sinds ze alles gratis uitprinten en naar je huis opsturen...
Ik kan de dozen nergens meer kwijt.
Maar Gmail is echt gaafquote:Je gebruikt momenteel 209 MB (7%) van je 2843 MB.
Toch wanneer je je eerste e-mailtje hebt ontvangen...quote:Op zondag 22 april 2007 14:27 schreef vdvorst het volgende:
De OP ligt wel zwaar achter (is waarschijnlijk al lang duidelijk)
Maar die 1GB?
[..]
Maar Gmail is echt gaaf
heb het nu al enkele jaren (kun je nergens zien hoe lang precies al?)
27-09-2004,quote:Op zondag 22 april 2007 15:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Toch wanneer je je eerste e-mailtje hebt ontvangen...
Ik heb het sinds vrijdag 27 augustus 2004
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |