Ja, dat is iets anders dan zo'n 25kw Bandit hequote:Op maandag 28 juni 2004 08:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt ie opeens voorbij met ik schat 170/180, dus ik erachteraan
noot: ik heb naam + mailadres van de antwoordgever 'gecensureerd' i.v.m. privacyquote:Van: C**** ***** [**** at greenib punt nl]
Verzonden: maandag 28 juni 2004 9:18
Aan: 'Patrick van der Meulen'
Onderwerp: RE: Hyosung Comet 650
Goededag,
Nee de Comet 650 is niet leverbaar met ABS.
Vriendelijke groet Corno
C**** *****
Spare parts
Greenib B.V.
parts at greenib punt nl
tel. 0031(0)71-3051518
fax 0031(0)71-3019380
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Patrick van der Meulen [mailto:pvdmeul at kabelfoon punt nl]
Verzonden: zondag 27 juni 2004 21:21
Aan: info at greenib punt nl
Onderwerp: Hyosung Comet 650
Is de Hyosung Comet 650 ook leverbaar met ABS?
Met vriendelijke groet,
Patrick van der Meulen
--
Deze email is gecontroleerd door Caiway Virusvrij.
Voor meer informatie, zie http://www.caiway.nl/
Hoe kan je .. moet dat collegaatje het zonder je doen!quote:Op maandag 28 juni 2004 10:58 schreef PatrickM het volgende:
Maar ja... ik blijf in iedergeval zeker tot morgen thuis, daarna kijk ik wel... als ik me bij het voortbewegen weer enigzins normaal voel, dan ga ik weer lekker arbeiden
Dan ga je eens een blokje hardlopen of naar de sportschool.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is hier heeeeeel saai thuis, ik had liever nog een weekje willen werken
Dat snap ik eigenlijk niet je heb dat ding toch gekocht op mee te rijden ??quote:Op maandag 28 juni 2004 08:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja ben een beetje zuinig op de motor.![]()
![]()
Ik wordt liever na op de fiets dan dat motortjes wegsmelt van de nattigheid.
[
Eens, die ik heb gekocht was ongeveer 2000km in 2 jaar mee gereden en daar is ie niet beter van geworden. Enige voordeel was dat ie altijd binnen heeft gestaan en dus niet noemenswaardig is verkleurd.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat snap ik eigenlijk niet je heb dat ding toch gekocht op mee te rijden ??
ik pak iedere kans dat ik kan rijden aan, en voor een beetje regen laat ik hem niet staan hoor,
naar mijn mening kan je hem beter verslijten door rijden dan door poetsen,
Is geen directe collegaquote:Op maandag 28 juni 2004 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe kan je .. moet dat collegaatje het zonder je doen!
Tja, maar ik start hem gewoon niet voor kleine stukjes.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik pak iedere kans dat ik kan rijden aan, en voor een beetje regen laat ik hem niet staan hoor,
Hoe zit het met werk enzo ..of heb je nu heel veel vrije tijd ..quote:Op maandag 28 juni 2004 12:16 schreef hollander172 het volgende:
Ga zo ook maar weer eens een rondje sturen, gisteren alleen de motor naar huis gereden en verder geen km's gemaakt.Moet zo eerst de auto ff wegbrengen zodat ie afgemeld kan worden voor de APK, weer 290,- lichter. :'(
Voordeel van thuiswonen... advies van oudersquote:Op maandag 28 juni 2004 11:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou gewoon deze week nog thuis blijvenDie 3 daagjes
![]()
* mee eensch is... mijn motor krijgt bijvoorbeeld hooguit een keer per maand (liefst minder) een wasbeurt. Vind het gewoon zonde van m'n tijd. Bovendien wordt ie toch wel weer gewoon vuil. Alleen als er echt hardnekkige vuil op zit was ik 'm eerder, maar dan nog steeds met de franse slagquote:Op maandag 28 juni 2004 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Heb jij een accesoire aansluiting op je motor? Als je die hebt - de meeste Beemers hebben er eentje bij de bobine's, en ik heb 'm zowel bij de bobines als eentje op m'n stuurquote:Op maandag 28 juni 2004 12:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En voor de accu zal het ook wel niet goed zijn al 2 weken stilstaan ..
Moet die gebruiksaanwijzing nog steeds ophalen bij de BMW dealer .. alweer vergeten van het weekend terwijl ik er op 50 meter voorbijreed.Dan weet ik waar ik hem kan aansluiten om bij te laden ..
Ik had pas vorige week het oliepijlglaasje gezien bij toeval .. dus een accesoireaansluiting .. zou kunnen.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heb jij een accesoire aansluiting op je motor? Als je die hebt - de meeste Beemers hebben er eentje bij de bobine's, en ik heb 'm zowel bij de bobines als eentje op m'n stuurhet nut daarvan is me nog steeds niet duidelijk, maar goed... het is wel handig om stroom vanaf te tappen voor bijvoorbeeld continuspanning voor autoradio
- kun je daar een plug voor kopen en die aan de kabels van je acculader monteren. Dan is het gewoon een kwestie van in je accesoire stekker stoppen en hij gaat bijladen
voor de details hoe het precies werkt moet je bij een BMW dealer zijn
Mwah weet ik nog niet, vanmorgen op sollicitatiegesprek geweest maar dat was echt helemaal niks. Functie was wel aardig maar die mensen.....quote:Op maandag 28 juni 2004 12:37 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe zit het met werk enzo ..of heb je nu heel veel vrije tijd ..
Tjee, was even langs mijn bureau gelopen toen je hier was.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah weet ik nog niet, vanmorgen op sollicitatiegesprek geweest maar dat was echt helemaal niks. Functie was wel aardig maar die mensen.....Zo stijf ben ik ze alleen in Engeland tegengekomen.
Begin me steeds meer te ergeren aan nederlanders, wat zijn we eigenlijk toch een saai kutvolk.
Wat zeg jij nou ???quote:Op maandag 28 juni 2004 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan ga je eens een blokje hardlopen of naar de sportschool.![]()
![]()
Dat was inderdaad niet aardig van me om niet even langs te lopen.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:11 schreef Patrick281 het volgende:
Tjee, was even langs mijn bureau gelopen toen je hier was.![]()
We zitten er sterk over te denken en je past nog wel in een koffer. Grootste struikelblok voor mijn vriendin was haar moeder maar die zei gisteren zelf van "als je de kans hebt, gewoon doen!".quote:Maar als je gaat emigreren dan ga ik wel met je mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |