Mijn excusesquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Zeg zo krijg ik nooit alles bijgelezen, als je voortdurend nieuwe topics blijft openen
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Slotje![]()
![]()
![]()
Zo raak je nooit bijgelezenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:15 schreef Rewimo het volgende:
En nu ga ik die spinazie maar eens klaarmaken. En Thunderchild: spinazie is groente. En dat eet je dus niet als 3-jarige't Is nog groen ook, dus...
Simpele oplossing:quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Zeg zo krijg ik nooit alles bijgelezen, als je voortdurend nieuwe topics blijft openen
Hmmmmquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:15 schreef Rewimo het volgende:
En Thunderchild: spinazie is groente. En dat eet je dus niet als 3-jarige't Is nog groen ook, dus...
Ik at ook alles. Maar qltel helaas niet en die genen lijkt Christan te hebben geërfdquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:30 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn moeder had het maar makkelijk met vier kinders die alle vier dol zijn op witlof en spruitjesNooit gelazer aan de eettafel.
Dank u dank uquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:46 schreef LadyS het volgende:
Luchtbel, je kaartjes zijn vandaag op de bus gegaan hoor.. 1 dagje later dus
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:33 schreef Luchtbel het volgende:
Rewimo; issie er????
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]![]()
Zie het aanbiedingentopic
http://www.hamtaro.com/penelope.htmlquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
aha! ksnappum!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
http://www.hamtaro.com/penelope.html
Vergeet niet de cursor over haar heen te bewegen
Zei het toch . . . .quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:32 schreef Rewimo het volgende:
Okee, schiet mij maar lek![]()
Zeker geen vuurmuurtje ??quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:59 schreef daniman het volgende:
Het is me bij grote gratie gelukt om op Fok te komen! Ik heb namelijk last van Spyware die mijn internetconnectie dusdanig vertraagd dat de langzaamste analoge modem die je kan bedenken nog sneller is. Ik heb adAware en Spybot S&D al geprobeerd, maar die hebben nog geen resultaat geboekt(misschien zal ik de computer opnieuw moeten gaan installeren). Dus als je denkt, ik heb daniman al een tijd niet meer zien posten, dan weet je waardoor dat komt
De storm viel erg mee. De regen nietquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
aha! ksnappum!
hoe hebben jullie het gehad op de sprookjescamping?
zijn jullie niet weggewaaid cq -gespoeld?
Jaquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zei het toch . . . .![]()
He wat toevallig, had er de laatste tijd ook last van en heb net vanochtend beide ook geprobeerd. Spybot deed het aanmerkelijk beterquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:59 schreef daniman het volgende:
Het is me bij grote gratie gelukt om op Fok te komen! Ik heb namelijk last van Spyware die mijn internetconnectie dusdanig vertraagd dat de langzaamste analoge modem die je kan bedenken nog sneller is. Ik heb adAware en Spybot S&D al geprobeerd, maar die hebben nog geen resultaat geboekt(misschien zal ik de computer opnieuw moeten gaan installeren). Dus als je denkt, ik heb daniman al een tijd niet meer zien posten, dan weet je waardoor dat komt
Ik zal mijn best voor je doenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:42 schreef Jessicaa het volgende:
LadyS H.I. Ambacht is hier vreselijk in de buurt. Het zou fantastisch zijn!!!!!!! *duimt, hoopt enz*
Ja, ik kijk alleen, lekker rustigquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:48 schreef clauwheee het volgende:
Hihi Rewimo, heb je nog lekker tijd om rustig koffie of thee te zetten en je helemaal geestelijk voor te bereiden!!! Kijk je alleen? Nou ja, buiten ons van het Speeltuinbankje dan![]()
Je hoeft daarvoor niet bang te zijn, de kast is mooi gevuld.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:56 schreef Luchtbel het volgende:
Heb ik wel eens verteld dat ik bang ben dat m'n baby straks niks heeft om aan te trekken
Hallo zeg, genoeg voor het eerste jaar zeker ??quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:00 schreef Luchtbel het volgende:
Ik was zo bang dat ik niet rond zou komen dat m'n vriendinnen allerlei acties gingen ondernemen..... m'n tantes echter bleken hetzelfde idee te hebben, resultaat, 3 dozen vol met kleding tot aan maat 74![]()
Ligt eraan hoe hard ie groeit hequote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hallo zeg, genoeg voor het eerste jaar zeker ??
Omdat wij zulke te gek coole gezellige users zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:13 schreef clauwheee het volgende:
Is het in het algemeen gevraagd Lois of vragen ze het speciaal omdat ze ons gewoon zulke te gek coole gezellige mensen vinden zodat wij er gewoon bij moeten zijn??![]()
Thunderchildveel plezier dan maar
Ik heb 2 van die kasten....quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:17 schreef Luchtbel het volgende:
Hiehie ik begon me al af te vragen of het hier echt zo erg was met al die kleertjes
Ja ik ook, vooral die leuke aapjes op de achtergrond ...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:13 schreef Luchtbel het volgende:
Leuke foto's! Vind die met jullie twee erop erg leuk!
zal er eens wat aan knutselen...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:17 schreef Luchtbel het volgende:
Die kunnen wel weggewerkt worden tochjullie staan er zo leuk op samen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die mensen in eerste instantie helemaal niet gezien had, ze lacht zo leuk daar!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:19 schreef melonovy het volgende:
[..]
zal er eens wat aan knutselen...
Wow, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:31 schreef coolbabe het volgende:
Ik moet nog strijken
Morgen vieren we Toms verjaardag en ik heb nog veel te doen. Coolhunk is onze slaapkamer aan het opknappen; van saai groen behang met groene deuren en raamkozijnen maakt hij alles fris en fruitig donkergeel met donker fuchsia-achtig roze. Een beetje Indiase sfeer gaathet krijgen
Dat is minder jaquote:Betekend helaas wel dat ik de verjaardagsvoorbereidingen nagenoeg alleen moet doen :-/
eet smakelijkquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij gaan nu gourmetten
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
vis aan het roken? ik wist niet dat je dat ook zelf kon doen.
lekker zeg!
Dat ligt er aan hoe dik je vissies zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:20 schreef lady-wrb het volgende:
dat ziet er lekker uit zeg!hoe lang duurt zoiets?
gaat het nog steeds over die klamboe met bloemetjes?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:11 schreef moussy het volgende:
Luchtbel, niks hier op het durrup en ook niks in de stad....
Ow that brings back sweet memoriesquote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:29 schreef coolbabe het volgende:
Zow, klaar met strijken
Zelf vis rokenVroegah zetten we zelf fuiken uit en dan rookte onze vader de paling die we vingen. Oh dat was toch zo lekker
geen probleem luchtbel, heb je misschien een plaatje van wat je zoekt?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:28 schreef Luchtbel het volgende:
Lady-wrb, als je er toch bent en even wilt kijken bedankt!
Nee dat niet....maar hij is gebroken wit/ gelig, bovenin zit een houten ronde ring.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen probleem luchtbel, heb je misschien een plaatje van wat je zoekt?![]()
ik ga even voor je kijken, wat mag het kosten?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:35 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee dat niet....maar hij is gebroken wit/ gelig, bovenin zit een houten ronde ring.
De stof is niet helemaal rond vast gezet, hij kan dus zeg maar open. Er zitten hardroze en rode roosjes in. Alvast bedankt!
Nee, daar kan ik dus ook NIET tegenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:38 schreef Rewimo het volgende:
Spannend zeg... Als het maar niet op strafschoppen uitdraait. Hoewel... De Boer is er in elk geval uit
Wij doen dat op de bbqquote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:11 schreef moussy het volgende:
Wij zijn nu vis aan het roken
De staatsloterijshow? Met die levensgrote spiraal bedoel je?? Ik ren weer naar boven, zoefffff...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:58 schreef Jessicaa het volgende:
Spannend he
Doet me denken aan (ja sorry hoor voetbalfans dat ik dat hiermee ga vergelijken) Maar deze momenten doen me altijd denken aan die show met die enge spiraal. Dan ging ik altijd op de wc zitten omdat ik het gewoon niet kon zien. Hahahaha erg he
![]()
Hij kost 9,99 en die 5,50 verzendkosten die er dan uiteraard bijkomen heb ik er graag voor over!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:49 schreef melonovy het volgende:
[..]
ik ga even voor je kijken, wat mag het kosten?
dan mis ik toch het rooksmaakje er aan. Dit gaat helemaal met houtmot en zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij doen dat op de bbq
Kijk, jij snapt emquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind strafschoppen alleen leuk als het geen wedstrijd van Oranje is...
Ik ookquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik haat penalties![]()
![]()
Ik ook... een scheidsrechter op je hand en dan nog niet kunnen winnenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:31 schreef lady-wrb het volgende:
toch vind ik het wel een beetje zielig voor die zweden, (een heel klein beetje dan )
Lekkerquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben nu ook niet een klein beetje schor of zo... dropshotje iemand????
Hier een beetje gejoel, maar voor de rest stil.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:36 schreef Rewimo het volgende:
Hier is het ook niet echt rustig, en dat in onze nette buurt
mister_d zei vanavond tegen me dat als ik zwanger zou zijn en voetbal zou kijken, ik zeker (vroegtijdige) weeën zal krijgenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:37 schreef pluisje het volgende:
Volgens mij komt Nederland in de finale, en ga ik dan liggen bevallen ofzo
Wordt ik iig wel aangemoedigd
Dan hoef je niet te kijken en ben je lekker ontspannenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:37 schreef pluisje het volgende:
Volgens mij komt Nederland in de finale, en ga ik dan liggen bevallen ofzo
Wordt ik iig wel aangemoedigd
Van alle stress zekerquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
mister_d zei vanavond tegen me dat als ik zwanger zou zijn en voetbal zou kijken, ik zeker (vroegtijdige) weeën zal krijgen
Dan zul je voorlopig niet naar bed kunnenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:38 schreef clauwheee het volgende:
Hier is het niet stilMaar we wonen dan ook schuin boven een kroeg
Ja, zijn wat storingen bij de hosting, schijnt aan gewerkt te worden. Mn mail doet het daardoor ook steeds niet, heel irritantquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:44 schreef lady-wrb het volgende:
he pluis, klopt het dat je website eruit ligt?
dat is gezellig hier is het ook heel erg stil..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:50 schreef beefcake het volgende:
Hier wordt er vuurwerk afgestoken!!En toeters en schreeuwen. Geen herrie, maar leuk op de achtergrond. Normaal is het zo stil hier, dit is echt leuk!!
dus toch een nette buurt?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:57 schreef Rewimo het volgende:
Hier hoor ik ook niks meer
Woensdag en zondagquote:Op zondag 27 juni 2004 00:19 schreef Luchtbel het volgende:
Wanneer moet het Nederlands elftal weer dan?
Jij bent optimistischquote:Op zondag 27 juni 2004 00:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Woensdag en zondag?
Haha woensdag dusquote:Op zondag 27 juni 2004 00:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Woensdag en zondag
Realistischquote:Op zondag 27 juni 2004 00:21 schreef beefcake het volgende:
[..]
Jij bent optimistisch![]()
BabyLuiquote:Op zondag 27 juni 2004 00:48 schreef Jessicaa het volgende:
Lady en en en en?
o ja!quote:Op zondag 27 juni 2004 00:48 schreef Jessicaa het volgende:
Lady en en en en?
Slaap lekker!!!quote:Op zondag 27 juni 2004 00:53 schreef Jessicaa het volgende:
Ja? O dat zou fantastisch zijn!
Ok dan ga ik nu slapen.
Hoopte al dat je nog ff online zou komen
Vandaag komt je beebiequote:Op zondag 27 juni 2004 00:48 schreef LadyS het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
*hyper is*
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
dan kan ik morgen niet bellenquote:Op zondag 27 juni 2004 00:56 schreef Jessicaa het volgende:
Thx
En nu bevallen jij!!!!!
ze zeggen hetquote:Op zondag 27 juni 2004 00:56 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Vandaag komt je beebie
quote:Op zondag 27 juni 2004 09:26 schreef Belana het volgende:
Everybody happy?????
Leuk He die doodskopaapjesquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:10 schreef melonovy het volgende:
[afbeelding]
Foto's van de Apenheul staan online!!
WAT LIEFquote:Op zondag 27 juni 2004 10:08 schreef Jessicaa het volgende:
Leuk is deze he
[afbeelding]
Enne LadyS spaar je krachten maar heSlapen jij!
Yeaaah!!!quote:Op zondag 27 juni 2004 09:26 schreef Belana het volgende:
Everybody happy?????
Ow, wat liefquote:
Nee, dat niet... ik duik straks mijn bedje wel weer inquote:Op zondag 27 juni 2004 11:50 schreef lady-wrb het volgende:
goeiemorgen miss-dynastie, uitgeslapen?
hahahahaha ja, dat moet je ook bijhouden he?quote:Op zondag 27 juni 2004 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat niet... ik duik straks mijn bedje wel weer in, maar de kat wil eten (miauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww)
Nou... hij was vanochtend om zes uur al begonnen met mauwen, maar ik ben gekke Henkie nietquote:Op zondag 27 juni 2004 11:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahahahaha ja, dat moet je ook bijhouden he?![]()
als katten iets willen willen ze het inderdaad NU en niet wat later....
Ik hoor al lawaai van bovenquote:Op zondag 27 juni 2004 11:42 schreef Rewimo het volgende:
Danosa, het was ook maar een grapje hoor. Maar maak meneer Danosa dan wakker!
Yian was gewoon wat overstuur van de herrie hier in de straat vannacht (mister_d ook trouwens, uiteraard slaap ik overal doorheen)... en ik vind het ook zo gezellig, een kat in bedquote:Op zondag 27 juni 2004 11:59 schreef Rewimo het volgende:
Daarom slaapt Jamie dus ook beneden in zijn eigen kamer. Met een haakje op de deur. Maar die mauwt nooit om eten. Hij krijgt 's avonds een bak brokjes en wat gistsnoepjes (om hem in zijn kamertje te krijgen) en daar doet hij de hele dag mee
nee hoor valt wel meequote:Op zondag 27 juni 2004 14:15 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ben ook helemaal niet ongeduldig he![]()
![]()
![]()
Zo zit je in elkaar.... doe je weinig aan...quote:Op zondag 27 juni 2004 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo raar... werd net gebeld door de tante van een vriendin van me die wil dat ik als getuige en aantekeningennemer aanwezig ben bij een soort van ontslaggesprek morgenochtend in Amsterdam... ik voel me heel schuldig, maar heb nee gezegd... ik weet dat ze me vraagt vanuit mijn juridische achtergrond, maar heel eerlijk gezegd heb ik nu genoeg aan mezelf, mister_d en onze eigen beslommeringen. Waarom voel ik me dan zo schuldig
Dat zal, maar ik voel me nu echt klote, ik zit hier gewoon te jankenquote:Op zondag 27 juni 2004 14:37 schreef Belana het volgende:
[..]
Zo zit je in elkaar.... doe je weinig aan...
Niet schuldig voelen, nee zggen is niet erg!
Dankjewel, dat heb ik echt ff nodigquote:Op zondag 27 juni 2004 14:50 schreef Rewimo het volgende:
Miss_D, kom hier!
*armen om Miss_D heenslaat en haar lekker knuffelt* Huil maar even lekker uit, daar knap je van op
Ik hoop het wel, want ik was van plan te gaan vanavondquote:Op zondag 27 juni 2004 14:59 schreef rena het volgende:
weet iemand hier toevallig of die Etos bioscoopkaartjes-actie ook in het weekend geldig is? alvast bedankt.
ik ookquote:Op zondag 27 juni 2004 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, want ik was van plan te gaan vanavond
Geen, ik ga toch morgenquote:Op zondag 27 juni 2004 15:51 schreef rena het volgende:
[..]
ik ookdaarom vroeg ik het
naar welke film ga jij?
Dat ook ja, maar dat kan tijdens het gourmettenquote:Op zondag 27 juni 2004 16:50 schreef Rewimo het volgende:
Maar jullie moeten toch voetbal kijken vanavond? [afbeelding]
Hij wilde er nooit echt in en hij scharrelt gewoon véél liever op een dekbed op de grond. De box werd sind hij er stond eigenlijk alleen maar als opslagplaats voor jassen en pakken luiers gebruiktquote:Op zondag 27 juni 2004 17:39 schreef melonovy het volgende:
hey mous, wil cas niet meer in de box? of staat ie in de weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |