quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:05 schreef rena het volgende:
Ik vind je niet slecht hoor Miss_d, ik begrijp best dat je er zo over denkt![]()
daarom zei ik al ze word dan wakker geschud want ik denk toch zeker dan ze een week of 4 5 erin moet blijven en dan fysio om al die luie spieren weer op gang te brengen en in de hoop dat het niet nog een keer uit de kom gaatquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Babyfeet, het lijkt me stug dat die mitella al af mag ja... dat kan ze ook beter niet te snel doen!!
mijn broer zei het tegen me en toen ging ik er ook eens op letten en toen dacht ik: jah, hij heeft wel een beetje gelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:42 schreef ThunderChild het volgende:
Let ik niet op, dus ik zou het niet weten . . .
4 juli geloof ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:18 schreef Spindizzy het volgende:
Tot wanneer duurt dat EK eigenlijk...?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:28 schreef rena het volgende:
[..]
4 juli geloof ik.
Ben het zo ontzettend spuug en spuugzat.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:30 schreef rena het volgende:
Hoezo?
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:30 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ben het zo ontzettend spuug en spuugzat.
Gefeliciteerd Melonovyquote:melonovy - donderdag 24 juni 2004 @ 22:31
ik ben nu terug op mijn gewicht van voor de bavalling
maar die onderbuik flubbert nog zo het is echt een slappe hap
Wie kent hier goede buikspieroefeningen voor, zonder toestellen?
Ik was gisteren bij die penalty-sessie al helemaal hyperquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:16 schreef beefcake het volgende:
Ik vind het EK en WK altijd leuk om naar te kijken! Als Nederland speelt word ik helemaal zenuwachtig en dan kan ik niet rustig op de bank blijven zitten, dan ga ik rondlopen of fokkenWe hebben geen vlaggetjes oid opgehangen, ook geen oranjevla enzo, dat vind ik ook onzin.
Kijk, dat is nou een voorbeld van een slechte moeder . . .quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:00 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn kotertjes gaan het zo zwaar krijgen laterWorden vast de enige kinderen op hun school die niet mee mogen doen met die oranje-onzin, geen sinterklaaskadootjes krijgen en geen kerstmis vieren.
Waarom? Liegen tegen je kinderen over het bestaan van een man van een paar honderd jaar oud vind ik nog veel kwalijker...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een voorbeld van een slechte moeder . . .![]()
![]()
![]()
Wat een domper E.T. Weet je al wanneer je je loonstrookje krijgt?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:00 schreef E.T. het volgende:
zow, ik zie net dat mijn nieuwe salaris gestort is (voor 't eerst sinds ik 2 dagen ben gaan werken).. Alleen is er volgens mij een rekenfoutje ergens gemaakt .. ik hou nog maar 40% van m'n salaris overEn nee, zo'n goed salaris heb ik nou ook weer niet.
Ben zeeeeer benieuwd naar m'n loonstrookje want als dit goed zou zijn ga ik maar zwaar overwegen om te stoppen met werken
zal vanmiddag wel in de brievenbus thuis liggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:01 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Wat een domper E.T. Weet je al wanneer je je loonstrookje krijgt?
dankje vriedelijk, ga meteen even kijken en doen!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:29 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Melonovy![]()
Ik heb laatst voor vriendjelief gezocht voor, oefeningen voor thuis. Hij wil niet naar een fitnessclub
En ik had deze site gevonden http://bbbb.fitnessnet.nl(...)n.php3?application=1
Ik vond het een duidelijke informatieve site. Doe soms ook wel van die oefeningen. Ik zou ook naar de info eromheen kijken. Die is best nuttig. Er staat namelijk dat als je je buik wil trainen dat je dan niet alleen op de buik moet trainen (kleine spiergroepen) maar juist de grotere spiergroepen. Dus ik vond het een hele leerzame site, soms misschien wel heel erg op dat bedrijf die erachter zit gericht (supplementen enzo) Maar die oefeningen zijn echt bruikbaar.
kijk daar loop ik nou ook al jaren over te denken... Mijn idee nu is dat ik van begin af aan wil vertellen dat ie man in dat pakkie niet echt is, wel het verhaal er achter vertellen. Of er dan wel of niet cadeautjes komen weet ik niet, en kerst vieren we in de kerk wel, geen cadeautjes! Maar het scheelt ik heb nog wel een paar jaar om er nog eens over na te denkenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:28 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Waarom? Liegen tegen je kinderen over het bestaan van een man van een paar honderd jaar oud vind ik nog veel kwalijker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |