verder heb ik er geen verstand van....quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:29 schreef Syrena het volgende:
Hee dat wilde ik net komen vragenHeeft ie nog gewisseld?
hahahaha, ja ik bijvoorbeeld. O nu heeft eh... wie is dat ook weer de bal. Oja en Kluivert gaat scheiden he. Goh, van der Sar heeft wel grote voeten. Zag je dat, die ene Let heeft z'n oorbel afgeplakt. Hee zijn dat nou rotsen op de achtergrond of een poster ofzo?quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:33 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind dat een vrouw een keer het commentaar moet doen
Hihi zoiets wou ik ook schrijven, maar toen werd er afgeflotenquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
hahahaha, ja ik bijvoorbeeld. O nu heeft eh... wie is dat ook weer de bal. Oja en Kluivert gaat scheiden he. Goh, van der Sar heeft wel grote voeten. Zag je dat, die ene Let heeft z'n oorbel afgeplakt. Hee zijn dat nou rotsen op de achtergrond of een poster ofzo?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
hahahaha, ja ik bijvoorbeeld. O nu heeft eh... wie is dat ook weer de bal. Oja en Kluivert gaat scheiden he. Goh, van der Sar heeft wel grote voeten. Zag je dat, die ene Let heeft z'n oorbel afgeplakt. Hee zijn dat nou rotsen op de achtergrond of een poster ofzo?
Ik krijg de mails wel, maar log ik dan in met m'n nieuwe pw dan pakt ie 'm gewoon niet. Lukt al een paar weken niet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:43 schreef rena het volgende:
Komt hij niet bij je ongewenste post ofzo terecht? Wat voor email heb je?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nog wel een oranje overall voor je!
Dat is gemeenquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:46 schreef Sylvana het volgende:
whahaha, me stiefpa gelijk smsje gestuurd naar zijn Duitse collega's met " sorry" erin
Vreemd. Kun je niet even de webmaster mailen ofzo? Misschien ligt het aan de server. Heb er niet veel verstand van, maar ik probeer je te helpenquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik krijg de mails wel, maar log ik dan in met m'n nieuwe pw dan pakt ie 'm gewoon niet. Lukt al een paar weken niet.
Ik zoek binnenkort wel een ander plaatsje om snel wat neer te gooien.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:51 schreef rena het volgende:
[..]
Vreemd. Kun je niet even de webmaster mailen ofzo? Misschien ligt het aan de server. Heb er niet veel verstand van, maar ik probeer je te helpen![]()
Ik wist altijd een heleboel van die sites, maar als ik ze nodig heb ben ik ze vergetenquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zoek binnenkort wel een ander plaatsje om snel wat neer te gooien.
Dat bestaat toch wel? Ff Googlen dalijk.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:50 schreef rena het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb de hele wedstrijd niet gekeken en nu winnen ze, de vorige keer keek ik af en toe en toen speelden ze gelijk EN verloren ze
![]()
Wij hebben hier twee duitse zenders na elkaar. De ene had NED - LET en de ander DUI - TSJ...quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:54 schreef Anitra het volgende:
pfff met 2 tv's gekeken. Frummel was vrij rustig tot 10 minuten voor tijd
Bommetjes, natte oranje mensen en een heleboel vlaggen gaan hier de straten door
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:03 schreef nikky het volgende:
is het speeltuinbankje niet meer oranje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |