Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Geloof me maar ; dat is vandaag niet zo ergquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:32 schreef grunge-metal het volgende:
tvp, en ik heb nog steeds geen Ivite's ontvagen
En met jou vele anderenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:43 schreef R0ADKILL het volgende:
Wat deed ik nu fout, ik heb invites naar 1 t/m 10 verzonden ?
Dus ??quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En met jou vele anderenje had beter eerst ff het topic kunnen doorlezen dan had je dat geweten.
Jump heeft heel wat uit te zoeken vanavond![]()
lees dit eerst voor dat je iemand een invite stuurtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:28 schreef rjsomeone het volgende:
Hier maar weer verder,
Zolang jump er niet is, wordt de lijst niet geupdate, zie http://fok.internix.be/gmail_g1_oud.php voor de namen en emailadressen, nr 18 is aan de beurt om geinvite te worden (de rest heeft al dus)
Bewaar ze dan voor jump dat kan toch òòkquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:51 schreef R0ADKILL het volgende:
Voor de duidelijkheid
Ik heb 16 invites over maar geen zin in een zoekspelletje net namen en adressen.
http://fok.internix.be/gmail_g1_oud.php je mag beginnen bij nummer 19quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:51 schreef R0ADKILL het volgende:
Voor de duidelijkheid
Ik heb 16 invites over maar geen zin in een zoekspelletje net namen en adressen.
Ok, ik kijk wel even wat ik kan doenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:52 schreef rjsomeone het volgende:
Okee richardquest,
Roadkill: neem dan nr 19 tm 34 op de lijst. bevestig ff als je dit doet. (dan meot de volgende nr 35 hebben.)
uhm.. ik sta nummer 31, maar heb geen mail/invitation ontvangen hoor?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:15 schreef rjsomeone het volgende:
super! volgende kan dus vanaf 41.
Ik heb een week moeten wachten op 1 invitequote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:17 schreef Qwea het volgende:
ik heb verdomme nog steeds geen invites om uit te delen
Doe eens rustig en kijk nog eensquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:18 schreef gizmo9003 het volgende:
[..]
uhm.. ik sta nummer 31, maar heb geen mail/invitation ontvangen hoor?
(bloon@down4free.com)
Op 31 staan een andere user hoor...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:18 schreef gizmo9003 het volgende:
[..]
uhm.. ik sta nummer 31, maar heb geen mail/invitation ontvangen hoor?
(bloon@down4free.com)
of je kijkt eens naar het mailadresquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Op 31 staan een andere user hoor...
move to trashquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:26 schreef Dark_Killah het volgende:
Een email verwijderen uit je inbox bedoelde ik, hoe doe je dat ?
move to -> trashquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:26 schreef Dark_Killah het volgende:
uhm,quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:24 schreef RichardQuest het volgende:
Oh, een kloon
als je een email account bedoelt (BV hotmail)quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:26 schreef Dark_Killah het volgende:
DONEquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:26 schreef Man_Made_God het volgende:
mooi, nummertje 41 is voor mij als ik het topic even goed doorlees.
Ga ik nu doen.
Google is trouwens wel wat behoudender geworden met het uitdelen van invites heb ik het idee?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb een week moeten wachten op 1 invite
een kloon betekent volgens mij dat je 2 usernames hebt voor 1 en hetzelfde ding.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zeg ik tochEen kloon.
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:31 schreef gizmo9003 het volgende:
[..]
een kloon betekent volgens mij dat je 2 usernames hebt voor 1 en hetzelfde ding.
En dat is bij mij dus niet het geval. Ik gebruik hier op fok alleen deze username.
Maargoed, dit gaat wel erg offtopic :p
lezen is blijkbaar weer eens te moeilijkquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:33 schreef matthijst het volgende:
An invitation has been emailed to your friend Mono at parlorinventor@hotmail.com.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:32 schreef Man_Made_God het volgende:
Wanneer je een invite wil versturen, lees dan eerst het topic na om te kijken WIE er aan de beurt is. Op dit moment is our allmighty JUMP namelijk niet aanwezig
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:30 schreef AirRaid het volgende:
http://fok.internix.be/gmail_g1_oud.php
oke nummer 42 is aan de beurt wie oh wie kan deze fokker helpen
toch knap dat je die DIKGEDRUKTE REGEL van mij over het hoofd zag.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:33 schreef matthijst het volgende:
An invitation has been emailed to your friend Mono at parlorinventor@hotmail.com.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:36 schreef matthijst het volgende:
Pure luiheid, ga geen bende pagina's doorlezen, invites kun je gewoon forwarden.
Laat ze ze maar forwarden dan, wees blij dat iemand die zooi hier uitdeelt.
Die van mij was al geforwardquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:39 schreef philipnorth het volgende:
had er 1 extra gehad,
deze geforward naar mrspliffy (nr 43)
dus 44 is hierna
popup blocker ?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:57 schreef Groverd het volgende:
Mijn invite a friend link doet het niet...
Zoals wel meer links in het gmail. Ik heb Norton, maar die heb ik al uit gezet. Waar kan dit aan liggen?
Installeer firefox, way beter dan IEquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:01 schreef Groverd het volgende:
heb ik uitgezet, (alles popups toestaan) maar hij doet het nog steeds nie nee
idemquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb een week moeten wachten op 1 invite
Gebruik je gmail ook of wacht je alleen maar af ?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:26 schreef Mr_Q het volgende:
Hmm.. Xit nu al dag of 3/4 op gmail, maar krijg die invite link nog steeds niet, weet iemand toevallig waaraan dat ligt?
Dat maakt toch niet uit? PS: waar blijven de MOD's???quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:32 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Gebruik je gmail ook of wacht je alleen maar af ?
dat kan toch niet de enige oplossing zijn... Die gasten van gmail moeten het ook gewoon werkend laten maken voor IE!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:12 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Installeer firefox, way beter dan IE
Alles wat eerst niet werktte werkt bij mij nu wel in Firefox
http://fok.internix.be/gmail_g1_oud.phpquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:47 schreef Toet het volgende:
Ik ga er nu 1 sturen naar nr. 44, Ewaldus.
Edit: gedaan
Dus 45 is nu aan de beurt.
quote:The link you followed to create a Gmail account has already been used to create an account for lucasdelaat@gmail.com. Now, its account creating powers are all gone. To create another Gmail account, you'll need a shiny new account creation link. We apologize for the inconvenience.
If you've already created a Gmail account, go to http://gmail.google.com to log in.
Waarom zouden ze je invites geven voor iets wat je niet gebruiktquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:33 schreef mullah.achmed het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? PS: waar blijven de MOD's???![]()
![]()
![]()
Moet je ff de beginpost lezenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:58 schreef Mr_Q het volgende:
Owja, TheEagle, heel erg bedankt nogmaar waarom kan'k niet inviten?
Ben #25 maar heb geen invite gehad.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:13 schreef R0ADKILL het volgende:
Naja.. ik invite 35 t/m 40 ook wel
Nu is het echt op
Ik heb er wat dubbel verzonden doordat de lijst niet bijgewerkt was.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:45 schreef cryonic90 het volgende:
Ik heb een invite gekregen, maar zodra ik op de link klikte, kreeg ik deze "fijne" booschap
The link you followed to create a Gmail account has already been used to create an account for jhabets@gmail.com. Now, its account creating powers are all gone. To create another Gmail account, you'll need a shiny new account creation link. We apologize for the inconvenience.
Dus ik zal wel opnieuw op het lijstje moeten denk ik
Nick: Cryonic90
Email: cryonic90@planet.nl
Eerst loop je te jammeren dat je al een link bent mis gelopen en dan zeg je tot 2x toe dat je klaar staat om een account te activeren en als ik je dan een invite stuur laat je nix meer van je horen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:55 schreef mrfox het volgende:
Ik ben geinvite door Dee Deetee, maar de link die hij me heeft gegeven is al in gebruik. Dus kan ik weer op de lijst geplaatst worden? Of door iem. anders geïnvited worden? Mijn e-mailadres: raytimfox@lycos.nl --> raytimfox [AT] lycos [DOT] nl
[..]
Thx man! Nu is het wel gelukt, hartstikke bedankt!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:50 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Ik heb er wat dubbel verzonden doordat de lijst niet bijgewerkt was.
Zo te zien heeft een oneerlijke vinder daar misbruik van gemaakt
Je hebt zojuist m'n reserve invite ontvangen.
Nu is het echt op hier
zo te zien moet er dringend een update komen ?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:28 schreef AirRaid het volgende:
http://fok.internix.be/gmail_g1_oud.php
de volgende invite is dus voor nummer 50
ja, van pagina 3 in vorig topic, tot pagina 3 hierquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Jump is back!!!Dat wordt ff flink lezen jongen.
jubquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:42 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, van pagina 3 in vorig topic, tot pagina 3 hier
een goede 300 replies dus
zo dadelij kis de lijst terug up to date
btw, iederee vandeaag maar 1 invite gekregen ?
neej alleen 1 die al gebruikt wordquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:42 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, van pagina 3 in vorig topic, tot pagina 3 hier
een goede 300 replies dus
zo dadelij kis de lijst terug up to date
btw, iederee vandeaag maar 1 invite gekregen ?
heb je een kwartiertje? druk bezig met updatenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:51 schreef keijz het volgende:
ik geef 1 invite weg, maar naar wie?
Anders wacht je het nieuwe lijstje even af?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:51 schreef keijz het volgende:
ik geef 1 invite weg, maar naar wie?
voor jou altijdquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:52 schreef Jump het volgende:
[..]
heb je een kwartiertje? druk bezig met updaten
gans vorig topic aan het doorlezen
mocht je ene mailadres geven ...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:26 schreef mullah.achmed het volgende:
Nu die lijst toch zo kort is, mag ik er dan op? Ik ben net lid hiervoor lid geworden. Mijn invites komen in ieder geval hierheen. Mag het alstjeblieft? Ik blijf wel actief op Fok!
Alsjeblieft?![]()
Waar sta ik?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:03 schreef Jump het volgende:
kut. met nummertjes gewerkt, en nu ben ik niet meer mee omdat er al van de lijst zijn
opgelost, nu is de lijst bijna leeg
Dus wil iemand mij nog een mailtje versturen? of in iedergeval weer in het lijstje toevoegen?. En nu een ongebruikte link a.u.b.quote:The link you followed to create a Gmail account has already been used to create an account for rj.everhardt@gmail.com. Now, its account creating powers are all gone. To create another Gmail account, you'll need a shiny new account creation link. We apologize for the inconvenience.
If you've already created a Gmail account, go to http://gmail.google.com to log in.
iets te verquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij hebben de DIG-mods & Jump gisteravond iets teveel gezopen.
ik ga jee geen derde keer toevoegenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:29 schreef baskick het volgende:
bas
-knip-
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:17 schreef iggEh het volgende:
yay weer helemaal opnieuw beginnen![]()
Ze zijn allemaal opquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:09 schreef Jump het volgende:
kom maar af met je invites
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal op![]()
Ècht waar ? Hè gelukkig daar fleur ik weer van opquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:27 schreef Jump het volgende:
[..]
[afbeelding]
maar ik zie hierboven dat er nog een paar zijn met invites over
ik ga je zo namen geven, ben nog ff invites aan het doorsturenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:34 schreef whoops het volgende:
Ze zijn er, 3 verse invites...
(jump) wie o wie? gewoon de bovenste drie?
primaquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:36 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ga je zo namen geven, ben nog ff invites aan het doorsturen
namen staan in post boven je postquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:37 schreef whoops het volgende:
[..]
prima![]()
aangepastquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:44 schreef deedeetee het volgende:
@ jump :
Stickybandit kan op de andere lijst die kreeg vanmiddag van mij al een invite
# deffquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:44 schreef Jump het volgende:
[..]
namen staan in post boven je post
Dat kan wel denk ik ( de heren zullen naar voetbal zitten kijken. )quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:50 schreef Lievurd het volgende:
Ik heb eindelijk ook een inviteKan ik 'm naar deff sturen?
-edit Rainerwernef dan?
doe maarquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:50 schreef Lievurd het volgende:
Ik heb eindelijk ook een inviteKan ik 'm naar deff sturen?
-edit Rainerwernef dan?
aangezien belgen niet meedoen supporter ik voor de nederlanders. maar het is passief, want ik haat voetbal.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat kan wel denk ik ( de heren zullen naar voetbal zitten kijken. )![]()
Ik kijk veel liever niet, heb er nooit zin inquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:55 schreef Jump het volgende:
aangezien belgen niet meedoen supporter ik voor de nederlanders. maar het is passief, want ik haat voetbal.
kan er wel naar kijke op tv, maar enkel als ik me verveel en er goesting in heb om er naar te kijke
quote:The link you followed to create a Gmail account has already been used to create an account for marco.de.jong [op] gmail.com. Now, its account creating powers are all gone. To create another Gmail account, you'll need a shiny new account creation link. We apologize for the inconvenience
hmmm balen.... maar het is misschien wel effe nice om z'n emailadres even te spamfilteren zegmaarquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:00 schreef Skimmer het volgende:
Yo, ik heb een invite gehad van Woody, deze invite was eerst gestuurd naar ene Bas. Als ik op de link in het mailtje klik, krijg ik een pagina van google:
[..]
![]()
Fok [a] Skimmer.nl
kwill het wel proberenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:47 schreef Jump het volgende:
[..]
aangepast
euhm, morgen ga ik waarschijnlijk ook niet aanwezig zijn. is er iemand die aanwezig is?
en beetje tijd heeft om desnoods lijst te updaten ? en niet te prutsen met namen enzo
bij mij kwam het terecht in m'n hotmail Junk folder....quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:48 schreef Dos37 het volgende:
ewoutbladder @ planet.nl
mijn ewout18 ontvang ik niks![]()
Wordt denk ik geblocked
Pretty please?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:00 schreef Skimmer het volgende:
Yo, ik heb een invite gehad van Woody, deze invite was eerst gestuurd naar ene Bas. Als ik op de link in het mailtje klik, krijg ik een pagina van google:
[..]
![]()
Fok [a] Skimmer.nl
doe maar haarb0lquote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:22 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb een invite weg te geven
Please bevestiging naar wie ik hem moet sturen
zal morgen voormiddag eens mailtje sturen, dna hebbek nog ff de tijdquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:37 schreef AirRaid het volgende:
[..]
kwill het wel proberen
als je me beetje zegt wat ik moet doen
haarb0l ?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:37 schreef Jump het volgende:
[..]
doe maar haarb0l
hairb0l is niet vrij (is al geinvite); neem jij 2t/m 4quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:24 schreef Flying het volgende:
Ik ben hier met 3 invites.
Wie mag ik inviten? Zijn de bovenste 3 van het lijstje vrij?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:24 schreef Flying het volgende:
ik heb je terug vanboven op de lijst geplaatst met fok (apenstaart) skimmer.nlquote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:44 schreef Skimmer het volgende:
[..]
haarb0l ?
... nou ja, zet mij dan maar opnieuw op die lijst...
Mij mag je ook wel een mailtje sturen met een invitequote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:24 schreef Flying het volgende:
lijstje héquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:33 schreef Baris het volgende:
[..]
Mij mag je ook wel een mailtje sturen met een invite
Blader deze topic door voor mijn e-mail of kijk in mijn profiel.
thank youquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:32 schreef Jump het volgende:
[..]
# thatsme
# dryke
# AirRaid
[..]
ik heb je terug vanboven op de lijst geplaatst met fok (apenstaart) skimmer.nl
maar 1 post, maar omdat er nu toch weinig mensen op de lijst staat en het beetje snel gaat geeft het nietquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:35 schreef DutchMKL het volgende:
mag ik ook een gmail account?
Maikel@huliselan.demon.nl
username DutchMKL
geupdatequote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:36 schreef Flying het volgende:
[..]
DOne![]()
Ik wil je ook wel helpen als je wil.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:47 schreef Jump het volgende:
[..]
aangepast
euhm, morgen ga ik waarschijnlijk ook niet aanwezig zijn. is er iemand die aanwezig is?
en beetje tijd heeft om desnoods lijst te updaten ? en niet te prutsen met namen enzo
Daar sta ik nog niet bovenaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:34 schreef Jump het volgende:
[..]
lijstje hé
ontvangenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:47 schreef Jump het volgende:
AirRaid en sylvesterrr: controleer jullie mail eens (deze dat hier in men database stond).
is over de admin
Voor de anderen: aangezien ik morgen waarschijnlijk niet online kan komen kunnen AirRaid en sylvesterrr nu ook de lijstjes updaten
quote:Op zondag 27 juni 2004 00:16 schreef DuchessX het volgende:
Jeetje al meer dan 900 mensen van fok hebben dankzij medefokkers een G-mail-account!!![]()
Overigens:
Coming soon - Your 125 MB Email Upgrade!
Big news! Your Excite email account is getting bigger - MUCH BIGGER!
We'll soon be upgrading your current 3MB email account to allow up to 125MB of storage - FREE! That means enjoying your Excite Email experience more, and checking your storage quota less (or not at all!). Plus, we're increasing your email size limit to a whopping 10MB. This will give you the freedom to attach larger files, documents, whatever you want.
125MB of Storage Space!
10MB message size
100% FREE
Email Gold Subscriber? Click here for information regarding our enhanced premium offering!
Thank you for choosing Excite - there's never been a better time to be a Excite Email user!
- The Excite Email Team
Kon niet achterblijven natuurlijk.
mmmm.....dan moeten ze wel ff op de fok banner klikken, daarna krijgen ze een accountje.quote:Op zondag 27 juni 2004 00:11 schreef mschol het volgende:
nog maar 26 wachtende??
misschien kan je nu (nu de gmail koorts gezakt is) de regels aan poassen en ook de mensen met een minder post aantal toelaten ?? (enkel een suggestie ik heb er al nl. 1 ;Y)
Je hebt je nog geen halfuur geleden geregistreerd en je wil meteen op dat lijstje?quote:Op zondag 27 juni 2004 00:23 schreef edmond64 het volgende:
Ik wil ook wel een invite: edmond64(at)chello.nl
eerst eens intensief gaan postenquote:Op zondag 27 juni 2004 00:23 schreef edmond64 het volgende:
Ik wil ook wel een invite: edmond64(at)chello.nl
Done.quote:Op zondag 27 juni 2004 00:50 schreef Taran het volgende:
Mag ik op de lijst?
Taran
taran@iae.nl
aj hda ik ook!quote:Op zondag 27 juni 2004 01:54 schreef Elocyp het volgende:
Klopt het dat je soms maar 1 invitation krijg
Dit was op 22 juni om 00.45, ergens in deeltje 23, pagina 4. Nu is het niet zo dat ik haastig wil zijn ofzo, maar ik ben nog altijd niet gemaild, terwijl de lijst duidelijk aan het slinken is en ik mij ook niet heb gezien in de lijst. Hoe zit dat? Echt nieuw ben ik hier niet. Ik mag dan wel geen duizenden posts hebben, maar ik dacht niet gezien te hebben in de OP dat er een 'hard minimum' aan zat.quote:Als we dan toch bezig zijn, zet mij dan ook maar op de lijst....
Daffodil31LE
daffodil31le@pandora.be
Mijn dank zal groot zijn.
Mijn dank is verpletterend, juist niet dodelijkquote:Op zondag 27 juni 2004 02:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Daffodil31LE, je staat op #28
kijk eens bij hotmail ja zou kunne dat ie daar terecht is gekomenquote:Op zondag 27 juni 2004 03:13 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik zou al een mail moeten hebben gehad, maar er is helemaal niets bij mij aangekomen
Kan het zijn dat er iets fout is gegaan? Zou het anders naar mijn hotmail adres gestuurd kunnen worden? Dit adres staat in mijn profiel
Kan zijn dat die Wouter ROADKILL is en die heeft een hele massa invites verstuurd aanvankelijk in het wilde weg naar lui die al een invite hadden . Toen is hij die dubbel verstuurde invite gaan forwarden naar de volgende op het lijstje en daar is iets mis mee gegaan denk ik. Toen heeft hij ook invites geforward terwijl die dus niet dubbel verstuurd waren.quote:Op zondag 27 juni 2004 10:18 schreef Groentjie het volgende:
Ik had precies hetzelfde als Donald_dick. ook van die Wouter. de mijne was ook dus al vergeven.
Ik help het je hopen ,google is verdacht gierig geworden met het uitdelen van invites.quote:Op zondag 27 juni 2004 10:39 schreef BladLuis het volgende:
nog 28 dat moet vandaag toch te doen zijn
En ik dacht vandaag mijn eerste invite te krijgenquote:Op zondag 27 juni 2004 10:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik help het je hopen ,google is verdacht gierig geworden met het uitdelen van invites.
ze zullen verzadigd zijnquote:Op zondag 27 juni 2004 10:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik help het je hopen ,google is verdacht gierig geworden met het uitdelen van invites.
quote:Op zondag 27 juni 2004 10:16 schreef donald_dick het volgende:
ik kreeg een invintations van een Wouter Zeggelaar, maar omdat oranje speelde heb ik hem nog niet gebruikt, ik wilde er nu op ingaan was ie al weggegevenehoe kan dat gebeuren
anders moet ik er weer op,
username donald_dick
email: joystickj@raketnet.nl
weer op de lijst gezetquote:Op zondag 27 juni 2004 10:18 schreef Groentjie het volgende:
Ik had precies hetzelfde als Donald_dick. ook van die Wouter. de mijne was ook dus al vergeven. mag ik dus opnieuw op de lijst?
groentjie [at] hotmail.com
oke van de lijst gehaaldquote:Op zondag 27 juni 2004 10:48 schreef Noor het volgende:
Ik heb inmiddels van iemand anders (niet van hier) een invite gekregen, ik kan dus van de lijst af.Scheelt weer voor de mensen die er nog opstaan.
:) Mocht ik binnenkort invites krijgen, dan zien jullie me wel weer verschijnen in deze topic!
Wat doe je nou? Nu staan ze én op het lijstje van de gelukkigen én op het lijstje van de wachtenden.quote:Op zondag 27 juni 2004 10:48 schreef AirRaid het volgende:
[..]
[..]
weer op de lijst gezet
aangepastquote:Op zondag 27 juni 2004 11:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat doe je nou? Nu staan ze én op het lijstje van de gelukkigen én op het lijstje van de wachtenden.
mocht je hierboven lezen dan had je gezien dat die waarschijnlijk al een invite heeft.quote:Op zondag 27 juni 2004 11:26 schreef Rio het volgende:
Ik ga mensen uitnodigen, dus: moment!
edit: had er maar 1, maar die is naar fok [AT] skimmer.nl gegaan
doe maarquote:Op zondag 27 juni 2004 11:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kan ik mijn invite naar Skimmersoulkiller sturen ?
dat verschilt per user, soms moet je paar dagen / weken wachten en soms volgen de invite mogelijkheden elkaar dagelijks opquote:Op zondag 27 juni 2004 11:47 schreef err het volgende:
hoe lang duurt het voor je kunt inviten? Heb nou al een week een account en nog steeds geen invites.
soulkiller heeft een invitequote:Op zondag 27 juni 2004 11:31 schreef Jump het volgende:
[..]
mocht je hierboven lezen dan had je gezien dat die waarschijnlijk al een invite heeft.
-knip laat maar-
[..]
doe maar
hmmm, reactie misschien iets te fel gemaaktquote:Op zondag 27 juni 2004 11:33 schreef Rio het volgende:
Goed mensen, doei, laat me niet voor lul zetten hier.
quote:Op zondag 27 juni 2004 01:54 schreef AirRaid het volgende:
marre effe iets anders, ik kan dat progje om gmail in outlook te gebruiken niet openen, krijg steeds een foutmelding
Welke foutmelding? Die van die dll ? Daar staat e.e.a. over op de site waar je PGtGM vandaan hebt.quote:Op zondag 27 juni 2004 11:57 schreef AirRaid het volgende:
[..]
skimmer is nu heel gelukkigquote:Op zondag 27 juni 2004 11:15 schreef Jump het volgende:
[..]
aangepast
keijz: de invite verstuurd ?
* keijz weer weg
Nee joh, vast niet. Misschien had ie last van een " zondagochtend " humeur....quote:Op zondag 27 juni 2004 11:57 schreef Jump het volgende:
hmmm, reactie misschien iets te fel gemaakt![]()
* deedeetee is een![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 11:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Welke foutmelding? Die van die dll ? Daar staat e.e.a. over op de site waar je PGtGM vandaan hebt.
zo te zien iets met de .Net Framework te makenquote:Op zondag 27 juni 2004 12:20 schreef DarkShine het volgende:
Google eens op die foutcode, 0xc0000135
Of kijk eens in je Win XP logboeken.
thanksquote:Op zondag 27 juni 2004 11:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
soulkiller heeft een invite
quote:Op zondag 27 juni 2004 12:29 schreef slindenau het volgende:
Mag ik ook op de lijst
slindenau [at] home.nl
Lol dat kan dus wel dmv van dat proggie, heb het zelf ook draaien, werkt perfectquote:Op zondag 27 juni 2004 12:39 schreef AirRaid het volgende:
wel klote dat je gmail niet via outlook kan laten lopen maar dat het via een appart progje meot
laat maar zag de fout alquote:Op zondag 27 juni 2004 12:45 schreef jrbuurke het volgende:
[..]
Lol dat kan dus wel dmv van dat proggie, heb het zelf ook draaien, werkt perfect
jaquote:Op zondag 27 juni 2004 13:26 schreef botterfly het volgende:
Ik heb nog een invite staan. Kan deze naar hippoliet?
Is verstuurd!quote:Op zondag 27 juni 2004 13:26 schreef botterfly het volgende:
Ik heb nog een invite staan. Kan deze naar hippoliet?
thank you a lot, nu maar wachten op invites voor andere fokkers!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:36 schreef Flying het volgende:
[..]
DOne![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 13:43 schreef deedeetee het volgende:
Hippolietje heeft een twee invites![]()
Donequote:Op zondag 27 juni 2004 13:52 schreef White__Tiger het volgende:
Ik wel me graag ook aanmelden voor een accountje:
s.vankessel(@)chello.nl
had ik ook net toegevoegd dus staat ze er nu 2x tussenquote:Op zondag 27 juni 2004 13:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Done
Ik heb na 8 dagen maar één invite gekregen, dus je mag nog wel ff wachten.quote:Op zondag 27 juni 2004 14:05 schreef Bloemkool het volgende:
Hmm ik zit ook nog te wachten tot Goole me enkele invites geeft. Al dag of 2 nu.
Hmm, Jump mag dat ff regelen.quote:Op zondag 27 juni 2004 14:00 schreef AirRaid het volgende:
[..]
had ik ook net toegevoegd dus staat ze er nu 2x tussen
Daar heb ik gekeken. Maar daar staat ook helemaal niets. Ik zou al een invite gehad moeten hebben.quote:Op zondag 27 juni 2004 09:07 schreef AirRaid het volgende:
[..]
kijk eens bij hotmail ja zou kunne dat ie daar terecht is gekomen
kijk ook in ongewenste post
Ik heb hem ontvangen, bedankt !!quote:Op zondag 27 juni 2004 14:24 schreef speezend het volgende:
Oke ik heb een invite, ik zal em nu naar de nummer 1 sturen, Qecion
quote:Op zondag 27 juni 2004 14:32 schreef tartel het volgende:
Yo, kan iemand mij misschien ook een invite sturen?
tartel@stonerrock.net
Alvast bedankt!![]()
Done!quote:Op zondag 27 juni 2004 14:34 schreef Qecion het volgende:
[..]
Ik heb hem ontvangen, bedankt !!
je moet de framework .net runtimes downloaden, zoek op google, staat ergens op microsoft sitequote:
toppiequote:Op zondag 27 juni 2004 15:01 schreef koala2002 het volgende:
Invite verstuurd naar Nut
Hoop dat ie dr blij mee is
quote:Op zondag 27 juni 2004 13:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Donequote:Op zondag 27 juni 2004 16:07 schreef Yo-mama het volgende:
plz invite mij ook ff: pglion@graffiti.net
Alvast bedankt voor de moeite![]()
Ehh... Weet je het zeker? Ik las wel iets over dat het een half uur kon duren... Maar ik heb nog niets...quote:Op zondag 27 juni 2004 14:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Done!
Dat zit vast wel goed, die klacht heb ik vorige week vaker gehoord. Gewoon strakjes nog 'ns proberenquote:Op zondag 27 juni 2004 16:54 schreef Reano het volgende:
Ik heb een account.. alleen de mailservice is offline? hoop ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |