quote:De makers van Goede tijden, slechte tijden wensen je fijne zomermaanden toe. Voor meer informatie kun je terecht op onze website: www.gtst.nl. 30 Augustus zijn we er weer met nieuwe afleveringen. Tot dan!
Da's willekeur... Eerst stond ze als Nina Sanders op de aftiteling, maar de laatste tijd is het weer kortweg Nina.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:44 schreef DaMart het volgende:
Waarom heeft Nina trouwens geen achternaam in die aftiteling ?
Die foto was van de zus van Duarte, Maria Verduren, die samen met Martine vastzat (wegens aanzetten tot moord). Ik denk dat ze Martine niks kunnen maken en dat Ludo (weer) alles kwijt is. Maar Ludo zou Ludo niet zijn als hij niet genadeloos terug zou slaan met een sluw plan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
En die foto van die Duarte, die is wel erg raar he.... Zou daar nog iets mee gaan komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar hier kan ik ook wel mee leven..
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:03 schreef Kylee het volgende:
Ik wilde is Daantje van lotje getikt..
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Als iets tussen spoilertags staat, moet je het niet na de quote zonder spoilertags herhalen.
[ Bericht 9% gewijzigd door Tom_Tom- op 26-06-2004 11:09:09 ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:03 schreef Kylee het volgende:
Ik wilde is Daantje van lotje getikt..
.
Je maakt toch een grapje he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat zag ik ook al helemaal voor me: dat iemand vast zou zitten in die lijm en dus niet kon vluchten.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:34 schreef DaMart het volgende:
Ik had trouwens wel verwacht dat ze iets met die lijm op de grond zouden doen. Beetje nutteloos nu at Dennis dat riep en iedereen er gewoon doorheen liep. Was natuurlijk spannender geweest als iemand daarin was gaan staan en bleef plakken, terwijl de vlammen naderden....
idd iwan, wat een prachtige kruisjes....quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:28 schreef babette21 het volgende:
foto's van Iwan doen 't niet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |