deedtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:07 schreef Patries86 het volgende:
dat viel mij ook al op dat hij lachte... hij deedt maar snel zijn hand voor zijn mond
hij lachte en het zag er nog al puberaal uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:07 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja zoiets zag ik ook al....
Ik dacht: zou'ie nu aan het huilen zijn of ligt hij dubbel van het lachen..?
Welnee, dat zien we wel weer..gewoon wat anders leuks gaan doen!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:54 schreef _bigmac_ het volgende:
Nu de hele zomer piekeren over wie er dood gaat
3.:Nina die ontsnaptquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Twee momenten vond ik trouwens erg sterk die niks met de cliff te maken hadden
1 : Dennis die Benjamin even goed aantoont dat hij moet blijven leven
2:: Nick die besluit het geld te geven.
idd dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:18 schreef Dada het volgende:
Weten jullie wat ik mij nou afvraag he? Rond deze hele gtst zomerstop? Waar is Dizer?
Ik vond dat juist wel goed. je weet niet of ze er uberhaupt in is geslaagd om het pand te verlaten (al neem ik aan van wel) en het gaf de kijker het gevoel dat wat Ludo en janine deden erg onnodig was, en gaf aan die verhaallijn weer wat extra spanning mijns inziens.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik vond de gtst schrijvers met hun "nina verdwijntruc" irritant.
Ga jij je mond eens spoelen. Weet zeker dat als jij even het fotoboek bekijkt dat jij je bij de vele vrouwen/meisjes aansluit en Dizer zal verafgoden. Dizer, die gast krijgt meer kutjes aageboden dan Elvis in zijn hoogtijdagen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:18 schreef Patries86 het volgende:
wie is DIZER?
Inderdaad, al zat er wel een heel klein beeje waarheid in natuurlijk... brand in Scala en zoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Trouwens die internet verhalen geloof ik trouwens nooit meer
Ze waren dus allemaal gewoon niet waar
.. Dadaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Daarbij komt hij post gewoon leuke dingen. Net zoals Dunn0w, BVO enz. De vaste gtst posters.
Dizer is gewoon super lekkerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen. Weet zeker dat als jij even het fotoboek bekijkt dat jij je bij de vele vrouwen/meisjes aansluit en Dizer zal verafgoden. Dizer, die gast krijgt meer kutjes aageboden dan Elvis in zijn hoogtijdagen.
Daarbij komt hij post gewoon leuke dingen. Net zoals Dunn0w, BVO enz. De vaste gtst posters.
Aah hoor ik bij het groepje "vaste gtst posters"? Dat vind ik nou leuk.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:27 schreef dunn0w het volgende:
.. Dada![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen. Weet zeker dat als jij even het fotoboek bekijkt dat jij je bij de vele vrouwen/meisjes aansluit en Dizer zal verafgoden. Dizer, die gast krijgt meer kutjes aageboden dan Elvis in zijn hoogtijdagen.
Ja hij zei dat hij minder online zou zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:34 schreef dunn0w het volgende:
dus Riann... dat wist je toch al?? dattie op stage was... en zijn kamer aan het verbouwen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |