Maar niemand weet dat Yasmin en Isabella in de kelder zitten....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:56 schreef DusDat het volgende:
ik vond het wel jammer dat ze in een groep bleven, had liever het hele zooitje in verschillende ruimtes gezien van scala
Borstvergrotingquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:57 schreef DusDat het volgende:
Yasmin gaat niet dood, les net een interview van d'r in een krantje: ik zal volgend jaar een grotere verhaallijn krijgen
Alleen Nina, maar die is kwijt en die gaat heus niet vertellen waar haar ontvoerster zit.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:58 schreef DaMart het volgende:
Maar niemand weet dat Yasmin en Isabella in de kelder zitten....
Ze roken de aangebrande koekjes van Robin..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:56 schreef Dada het volgende:
Ik denk dat yasmin zal sterven. Zou de aanwezigheid van isabella bij de begrafenis verklaren.
Verder vond ik een ding zo onoverkomelijk irritant. Namelijk: dat nina ontsnapt en dus uiteindelijk in de danszaal van scala terecht moet komen. Ze ontsnapt in het begin van de uitzending, als de brand net is ontstaan, en als bijna op het eind stefano nog even zijn spookimitatie doet is ze nergens te zien. Zo ongeloofwaardig dat nina niet gevonden is of om hulp roept in een vol scala. Deze uitzending zal gewoon vol met fouten. Zoals al eerder werd gezegd, waarom rook niemand die brand. En het personeel van scala had toch ook de rook moeten zien die onder de deur door kwam? Nee die fouten waren erg vervelend maar afgezien van die fouten vond ik het wel een leuke uitzending.
ja zou kunnen maar nick is er ook willen ze de verkrachter op de begravenis hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:59 schreef RedGuy het volgende:
Milan en Ray hebben een reden om Sjors te dragen, en Sjors is natuurlijk ook het kindermeisje van Lucas, de zoon van Stefano.
Morris loopt met krukken dus kan hij het niet dragen, vandaar dat sterke Dennis draagt. En de aanwezigheid van Robin is ook te verklaren: Hij heeft voor het laatst worstjes gebakken met Sjors.
Dat dacht ik ook ja,quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk dat Nina in paniek naar huis rent, en dat Ray dus als eerste Nina weer zal zien.
Ik dacht Benjamin te zien van achteren.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Ray en Robin staan voorin, dus het zal Benjamin wel zijn.
Maar hij zou er pas uitgaan in november, zei BVO in dit topic.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:03 schreef janimie het volgende:
tis benjamin, hij kon met iedereen goed opschieten, de belangrijkste mensen dragen z'n kist
Zo moet het ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En het is ineens weer goed tussen Charlie en Babs..
Dat zei Winston op de Radio.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar hij zou er pas uitgaan in november, zei BVO in dit topic.
daarachter zie ik iig milan staan..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:05 schreef DusDat het volgende:
Die kist is wel erg klein voor Benjamin he, want Ray & Stefano houden hem vast, en daar achter loopt al Harmsen, [deze situatie niet goed voor zijn stress...hihi]
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:06 schreef Kylee het volgende:
Het is vast Sjors,, Hoop ik
.
Tjah... over een week ben je GTST al weer vergeten..... als het mooi weer is tenminstequote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:07 schreef Riann het volgende:
We zien het 30 aug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |