Nee, dat is een man.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:53 schreef MaddiieY het volgende:
Er loopt ook iemand op krukken, wie is dat dan?? Laura ofzo??
nee iddquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:54 schreef babette21 het volgende:
Dat 't Benjamin was wist ik al.....
Maar ik heb Sjors ook nog niet tussen de zwartgeklede treurende gtst- ers kunnen vinden
Benjamin heeft wel engelen-kleren aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef babette21 het volgende:
Barbara heeft ook geen outfit aan om in 'n kist te gaan liggen... Benjamin daarentegen....???
[afbeelding]
Maakt me niet veel uit of zij erin blijft ofnie..... voor veel spanning zorgt ze niet.. wel sneu voor Milan als ze dood gaat....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:54 schreef babette21 het volgende:
Dat 't Benjamin was wist ik al.....
Maar ik heb Sjors ook nog niet tussen de zwartgeklede treurende gtst- ers kunnen vinden
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:54 schreef babette21 het volgende:
Nah die is blond togquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Is dat niet Martine![]()
als dat ff zou kunnenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:55 schreef pberends het volgende:
Ik weet het al; Sjors heeft Nick het vuur ingeduwd, nadat ze weer een van haar verkrachtings-aanvallen had.
Morris???quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:53 schreef MaddiieY het volgende:
Er loopt ook iemand op krukken, wie is dat dan?? Laura ofzo??
(die mag trouwens ook wel weg van my..)
dus het is benjamin, ach werd ook wel tijdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Benjamin heeft wel engelen-kleren aan.
Lijkt me toch wel duidelijk dat het om benjamin gaat daar... waarom ga je er anders bij liggen op een begrafenis ?quote:
Nog zoiets: beneden wordt de brand ontdekt, en nog geen 1 seconde later zijn er al uitslaande vlammen op de eerste verdieping.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:56 schreef Dada het volgende:
Ik denk dat yasmin zal sterven. Zou de aanwezigheid van isabella bij de begrafenis verklaren.
Verder vond ik een ding zo onoverkomelijk irritant. Namelijk: dat nina ontsnapt en dus uiteindelijk in de danszaal van scala terecht moet komen. Ze ontsnapt in het begin van de uitzending, als de brand net is ontstaan, en als bijna op het eind stefano nog even zijn spookimitatie doet is ze nergens te zien. Zo ongeloofwaardig dat nina niet gevonden is of om hulp roept in een vol scala. Deze uitzending zal gewoon vol met fouten. Zoals al eerder werd gezegd, waarom rook niemand die brand. En het personeel van scala had toch ook de rook moeten zien die onder de deur door kwam? Nee die fouten waren erg vervelend maar afgezien van die fouten vond ik het wel een leuke uitzending.
Ik lig er ook niet wakker van als ze 't niet red, zelfde geldt trouwens voor Benjamin...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:55 schreef dunn0w het volgende:
Maakt me niet veel uit of zij erin blijft ofnie..... voor veel spanning zorgt ze niet.. wel sneu voor Milan als ze dood gaat....![]()
.
Benjamin heeft wel dezelfde kleren aan als in Scala en de anderen hebben allemaal andere kleren aan, dus het zou kunnen dat hy op z'n laatste draaidag nog daar was maar dat hy wel begraven word..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:56 schreef janimie het volgende:
[..]
dus het is benjamin, ach werd ook wel tijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |