Veel te link om het geld op te halen. Je had de police force zeker nog niet gezienquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Martine is trouwens wel dom, ze kon toch wel minstens 1 miljoen van die 100 houden, ipv het allemaal vernietigen?
Ik had het wel geweten hoor
Hier staat Yasmin bij Ray.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:48 schreef --Globe-- het volgende:
ik denk dat het er toch misschien wel in zit dat yasmin dood gaat, want ik zie haar niet op 1 van die foto's..
Ja, hij zat te gniiffelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Volgens mij lachtte hij ook stiekem...![]()
Naakte vrouwen die afgelikt worden door een koe.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:47 schreef RedGuy het volgende:
Ik denk Morris. Ar-me Morris, nu hij net zo goed op gang is bij A&A.
is dat benjamin naast Barbara ??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef babette21 het volgende:
Barbara heeft ook geen outfit aan om in 'n kist te gaan liggen... Benjamin daarentegen....???
[afbeelding]
Benjamin is wel het typ dat voor z'n vrienden door het vuur gaat ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef janimie het volgende:
ook geen yasmin ? dan is het Benjamin
hij had al zelfmoordplannen en voert ze nu uit nu hij de kans heeft
Benjamin zie ik inderdaad niet op de foto en de kist is te groot voor Nina!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef janimie het volgende:
ook geen yasmin ? dan is het Benjamin
hij had al zelfmoordplannen en voert ze nu uit nu hij de kans heeft
1. Bowien Doodquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef dunn0w het volgende:
Wat is je top 3dan Bvo??
die ze gaan uitroeien?
Ja, en Isabella ook.quote:
Jimmy Geduld is er zo te zien ook weerquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:50 schreef pberends het volgende:
Benjamin is wel het typ dat voor z'n vrienden door het vuur gaat ja.
Ray en Robin staan voorin, dus het zal Benjamin wel zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |