En Barb over de grond kruipen en bijna de kaars omver stoten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad..
Laura: "Jongens, laag op de grond blijven!"
Doe dan de kaarsjes uit, simpele ziel..
tegen die tijd heb je al lang weer een nieuwe top 3 denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.
Als z m'n hele top 3 favoriete persoanges uitroeien, hoeft het van mij niet meer.
Bowien en Dian staan er ook al een paar jaar inquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:43 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
tegen die tijd heb je al lang weer een nieuwe top 3 denk ik
ik bedoel maar..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Bowien en Dian staan er ook al een paar jaar in.
En het is ineens weer goed tussen Charlie en Babs.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:43 schreef Kylee het volgende:
En Barb over de grond kruipen en bijna de kaars omver stoten..
Nu is er geen enkel bewijs dat Martine het is, behalve dat ene wat Ray heeft gevonden, maar dat zegt in principe niks.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Martine is trouwens wel dom, ze kon toch wel minstens 1 miljoen van die 100 houden, ipv het allemaal vernietigen?
Ik had het wel geweten hoor
Er zit geen bobbel in de kist, dus Yasmin is het niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:45 schreef babette21 het volgende:
Stefano, Milan, Harmsen en Dennis overleven de brand in ieder geval:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:47 schreef -Jean- het volgende:
Nick en Issabella volgens mij ook
die roodhaar rechtsachter die kist is haar voilgens mij en aan de linkerkant nick
Zie ik daar ook dat roodharige sletje niet lopen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:45 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Goed geacteerdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:47 schreef babette21 het volgende:
Ik vond Benjamin iig vreselijk..... :x
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Er zit geen bobbel in de kist, dus Yasmin is het niet.
Ook: Milan, Isabella, Laura en Nick. Hun bovenkanten van hun hoofden herken ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:45 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |