abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 21:18:02 #251
42184 crew  DaMart
pi_20190002
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:16 schreef liane het volgende:
ik denk sjors omdat martine ook op de foto staat en martine zal alleen komen voor sjors isabella en yasmin
Maar waarom ligt Benjamin dan op de grond, ter hoogte van de rest van de crew, en staat hij niet tussen de andere aanwezigen ?
pi_20190016
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:16 schreef liane het volgende:
ik denk sjors omdat martine ook op de foto staat en martine zal alleen komen voor sjors isabella en yasmin
daar zit wat in, martine kent benjamin nieteens dus wat zou ze daar anders te doen hebben
pi_20190063
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:16 schreef UFOtje het volgende:

[..]

Waarom lieten de schrijvers Sjors dan niet alvast wennen aan die kelder, i.p.v. Yasmin en Isabella.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20190064
Waar zijn haar pleegouders dan ???????????????????????????????? En wat zou nick er dan doen een verkrachter willen ze er toch niet bij hebben....
pi_20190092
We zien het allemaal 30 aug. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARch ik kan niet wachten
pi_20190095
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:18 schreef janimie het volgende:

[..]

daar zit wat in, martine kent benjamin nieteens dus wat zou ze daar anders te doen hebben
Bij sjors slijmen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zij is er dan natuurlijk achter gekomen dat Martine wat met die zaak van Duarte enz. te maken heeft, wil niks meer met haar te maken hebben, en zoals gewoonlijk gaat Martine dan weer als een hondje achter haar aan lopen om haar vertrouwen te winnen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
KuSz MaddiieY
pi_20190097
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:17 schreef Dada het volgende:

Tja dat zie ik eigenlijk ook niet echt. Ze zit er net bij. Weet iemand of ze al wat buiten gtst heeft gedaan? Qua acteerwerk zeg maar, costa ofzo?
ACTEERWERK in Costa??????
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20190125
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:21 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
?
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 21:22:38 #259
42184 crew  DaMart
pi_20190130
De cliff was trouwens nog beter geweest wanneer je buiten Jef, Robert en Valerie zag staan, en ineens was er een grote explosie binnen scala of zo... zodat Jef, Robert en Val omver worden geblazen, en het pand grotendeels instort...
  vrijdag 25 juni 2004 @ 21:22:53 #260
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_20190138
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:21 schreef bloodymary het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20190140
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:21 schreef Riann het volgende:
We zien het allemaal 30 aug. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARch ik kan niet wachten
Ik ook nie... altijd irritant zo'n zomerstop
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Is het eindelijk 8 uur, kom je er achter dat ze met hun zomerstop bezig zyn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Kunnen ze voortaan niet gewoon doorgaan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
KuSz MaddiieY
  vrijdag 25 juni 2004 @ 21:23:32 #262
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_20190154
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:22 schreef DaMart het volgende:
De cliff was trouwens nog beter geweest wanneer je buiten Jef, Robert en Valerie zag staan, en ineens was er een grote explosie binnen scala of zo... zodat Jef, Robert en Val omver worden geblazen, en het pand grotendeels instort...
Helemaal mee eens!!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 25 juni 2004 @ 21:23:52 #263
61048 Mr.Trelawney
Lettersnoeper
pi_20190167
De begrafenis is vast die van Benjamin... Bij Sjors zou Janine er moeten zijn, denk ik.
Ik denk dat Sjors met brandwonden in het ziekenhuis terechtkomt en later misschien bezwijkt. Martine zou de andere dode kunnen worden. Ik denk niet dat Ludo vriendelijk blijft, namelijk. En ik zie nergens een bewijs dat de beide doden bij de brand vallen...
Yasmin kan ik me niet voorstellen, gezien haar populariteit bij de kijkers. En volgens mij geniet Fajah wel van haar bekendheid door haar rol, dus die zie ik zelf ook niet opstappen.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 21:24:20 #264
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20190180
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 20:57 schreef DusDat het volgende:
Yasmin gaat niet dood, les net een interview van d'r in een krantje: ik zal volgend jaar een grotere verhaallijn krijgen
Ja, dat had ik ook gelezen. Haar rol wordt volgend jaar nog groter dan dat 'ie nu was
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 21:25:06 #265
42184 crew  DaMart
pi_20190197
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:24 schreef BVO het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook gelezen. Haar rol wordt volgend jaar nog groter dan dat 'ie nu was
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Ze heeft de smaak van het vergroten goed te pakken dan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20190217
Geen mensen die bij RTL 4 werken op dit forum?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Die kunnen vast wel even wat informatie los peuteren.

Ik kan mij niet voorstellen dat Sjors eruit gaat!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_20190221
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:22 schreef DaMart het volgende:
Dan zou het wel raar zijn dat (bijna) die hele groep die instorting overleeft
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:23 schreef Mr.Trelawney het volgende:
En ik zie nergens een bewijs dat de beide doden bij de brand vallen...
Vallen er zeker weten wel 2 doden dan??
Wie zegt dat er niet maar 1 iemand overlijdt??
KuSz MaddiieY
pi_20190224
Ik denk toch dat het de begravenis van Benjamin is, Robin staat daar ook met papiertjes dus die leest vast iets voor of iets dergelijks.
pi_20190284
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:26 schreef Riann het volgende:
Ik denk toch dat het de begravenis van Benjamin is, Robin staat daar ook met papiertjes dus die leest vast iets voor of iets dergelijks.
En dat zal hij niet voor SJors doen... neem ik aan?..

Ik wil niet dat Benjamin eruit gaat
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20190304
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:28 schreef dunn0w het volgende:

[..]

En dat zal hij niet voor SJors doen... neem ik aan?..

Ik wil niet dat Benjamin eruit gaat
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Idd en ik zie geen janine en geen pleeg ouders van sjors
nick is er allemaal dingen die er op wijzen dat Sjors het niet is
pi_20190320
Nog maar 32 posts en we hebben er echt een topic doorheen gejaagd in een paar uur
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 21:30:52 #272
42184 crew  DaMart
pi_20190367
Hoe gaan we trouwens #73 noemen ?

GTST #73 - Twee maanden branden van nieuwsgierigheid hoe het verder gaat ?
pi_20190371
Nou om het posten te helpen!
pi_20190372
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:29 schreef dunn0w het volgende:
Nog maar 32 posts en we hebben er echt een topic doorheen gejaagd in een paar uur
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Yeah
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 21:31:31 #275
42184 crew  DaMart
pi_20190386
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:29 schreef dunn0w het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Ik heb al een nieuwe Openingspost klaarstaan... nu alleen nog een titel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop