Maar waarom ligt Benjamin dan op de grond, ter hoogte van de rest van de crew, en staat hij niet tussen de andere aanwezigen ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:16 schreef liane het volgende:
ik denk sjors omdat martine ook op de foto staat en martine zal alleen komen voor sjors isabella en yasmin
daar zit wat in, martine kent benjamin nieteens dus wat zou ze daar anders te doen hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:16 schreef liane het volgende:
ik denk sjors omdat martine ook op de foto staat en martine zal alleen komen voor sjors isabella en yasmin
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:16 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Waarom lieten de schrijvers Sjors dan niet alvast wennen aan die kelder, i.p.v. Yasmin en Isabella.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij sjors slijmenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:18 schreef janimie het volgende:
[..]
daar zit wat in, martine kent benjamin nieteens dus wat zou ze daar anders te doen hebben
ACTEERWERK in Costa??????quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:17 schreef Dada het volgende:
Tja dat zie ik eigenlijk ook niet echt. Ze zit er net bij. Weet iemand of ze al wat buiten gtst heeft gedaan? Qua acteerwerk zeg maar, costa ofzo?
?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:21 schreef bloodymary het volgende:
[..]
ACTEERWERK in Costa??????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:21 schreef bloodymary het volgende:
ACTEERWERK in Costa??????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook nie... altijd irritant zo'n zomerstopquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:21 schreef Riann het volgende:
We zien het allemaal 30 aug. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARch ik kan niet wachten
Helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:22 schreef DaMart het volgende:
De cliff was trouwens nog beter geweest wanneer je buiten Jef, Robert en Valerie zag staan, en ineens was er een grote explosie binnen scala of zo... zodat Jef, Robert en Val omver worden geblazen, en het pand grotendeels instort...
Ja, dat had ik ook gelezen. Haar rol wordt volgend jaar nog groter dan dat 'ie nu wasquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:57 schreef DusDat het volgende:
Yasmin gaat niet dood, les net een interview van d'r in een krantje: ik zal volgend jaar een grotere verhaallijn krijgen
Ze heeft de smaak van het vergroten goed te pakken danquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gelezen. Haar rol wordt volgend jaar nog groter dan dat 'ie nu wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan zou het wel raar zijn dat (bijna) die hele groep die instorting overleeftquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:22 schreef DaMart het volgende:
De cliff was trouwens nog beter geweest wanneer je buiten Jef, Robert en Valerie zag staan, en ineens was er een grote explosie binnen scala of zo... zodat Jef, Robert en Val omver worden geblazen, en het pand grotendeels instort...
Vallen er zeker weten wel 2 doden dan??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:23 schreef Mr.Trelawney het volgende:
En ik zie nergens een bewijs dat de beide doden bij de brand vallen...
En dat zal hij niet voor SJors doen... neem ik aan?..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:26 schreef Riann het volgende:
Ik denk toch dat het de begravenis van Benjamin is, Robin staat daar ook met papiertjes dus die leest vast iets voor of iets dergelijks.
Idd en ik zie geen janine en geen pleeg ouders van sjorsquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:28 schreef dunn0w het volgende:
[..]
En dat zal hij niet voor SJors doen... neem ik aan?..
Ik wil niet dat Benjamin eruit gaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yeahquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:29 schreef dunn0w het volgende:
Nog maar 32 posts en we hebben er echt een topic doorheen gejaagd in een paar uurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb al een nieuwe Openingspost klaarstaan... nu alleen nog een titelquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:29 schreef dunn0w het volgende:
Nog maar 32 posts en we hebben er echt een topic doorheen gejaagd in een paar uurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop