abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20189811
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:08 schreef dunn0w het volgende:

[..]

Tjah... over een week ben je GTST al weer vergeten..... als het mooi weer is tenminste
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Dat denk jij GTST VERGETEN NOOIT
pi_20189813
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:07 schreef Riann het volgende:
We zien het 30 aug
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ja daar baaal ik van
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20189820
Wie gaat er dood in GTST?
» Yasmin.
» Nina.
» Benjamin.
» Morris.
» Isabella.
» Sjors.
» Robin.
» Iemand anders.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maak je eigen FOK! poll zelf!

Tijd voor een poll, lijkt me zo.
pi_20189822
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:09 schreef Kylee het volgende:

[..]

Of iemand is zo lief om spoilers te vertellen dan weten wij het eerder.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Ja... iemand kwam toen aanzetten met de Zomercliffhanger-spoilers... wie was dat?
pi_20189827
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:10 schreef janimie het volgende:

[..]

ja daar baaal ik van
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ik ooooooook
pi_20189838
Ik denk dat Sjors doodgaat.
pi_20189851
Ik denk dat Benjamin er alsnog een eind aan maakt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
KuSz MaddiieY
pi_20189860
Ik denk ook dat het Sjors is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20189867
Ik denk Benjamin
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_20189877
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zat eens te denken he
Als je sjors dood gaat.... Waar zijn haar echte ouders dan????? Dat zou ik wel erg slecht vinden van gtst als ze die dan niet bij de begravenis laten zijn.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 21:13:22 #236
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_20189885
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:11 schreef MaddiieY het volgende:
Ik denk dat Benjamin er alsnog een eind aan maakt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
hij máákt er geen einde aan, maar er kómt wel een einde aan....
lekker ironisch!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20189893
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:12 schreef Riann het volgende:
Ik zat eens te denken he
Als je sjors dood gaat.... Waar zijn haar echte ouders dan????? Dat zou ik wel erg slecht vinden van gtst als ze die dan niet bij de begravenis laten zijn.
Martine is haar echte moeder.
pi_20189895
Sjors!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik ben toch niet de enige die vind dat Sjors moet blijven?!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_20189898
Haar echte ouders zijn Martine en Frits
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20189899
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tja mijn eerste gedachten zijn toch benjamin en yasmin. En waarom zou wendela eruit gaan? Is dacht ik toch heel populair bij de kijkers. Velen vinden haar mooi en "lekker". Met haar acteren is ook niet echt iets mis. Dus ik zie niet in waarom de gtst schrijvers/bazen haar eruit zouden willen hebben.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_20189909
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Martine is haar echte moeder.
Pleegouders dan
pi_20189917
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:13 schreef UFOtje het volgende:
Sjors!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik ben toch niet de enige die vind dat Sjors moet blijven?!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ene Marc D. uit Belgie vind dat ook.
pi_20189926
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:13 schreef Dada het volgende:

[..]

Tja mijn eerste gedachten zijn toch benjamin en yasmin. En waarom zou wendela eruit gaan? Is dacht ik toch heel populair bij de kijkers. Velen vinden haar mooi en "lekker". Met haar acteren is ook niet echt iets mis. Dus ik zie niet in waarom de gtst schrijvers/bazen haar eruit zouden willen hebben.
Velen vinden ook Benjamin en Yasmin mooi en lekker
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20189928
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:13 schreef Dada het volgende:

[..]

Omdat ze dat misschien zelf wil
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20189935
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Benjamin is het echt getrouwd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20189953
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:15 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
GTST-acteurs zijn over het algemeen koopwaar die verhandeld worden tussen de verschillende zenders als slaven.
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 21:16:38 #247
42184 crew  DaMart
pi_20189958
Even een collage gemaakt van de laatste aflevering....

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20189961
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Ene Marc D. uit Belgie vind dat ook.
Waarom lieten de schrijvers Sjors dan niet alvast wennen aan die kelder, i.p.v. Yasmin en Isabella.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_20189967
ik denk sjors omdat martine ook op de foto staat en martine zal alleen komen voor sjors isabella en yasmin
pi_20189994
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Daar heb je een punt.
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:15 schreef Riann het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Tja dat zie ik eigenlijk ook niet echt. Ze zit er net bij. Weet iemand of ze al wat buiten gtst heeft gedaan? Qua acteerwerk zeg maar, costa ofzo?
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop