ik vraag een titel, geen plot.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:49 schreef ranja het volgende:
Een maffia film waarbij iemand infiltreert, met plottwist en veel actie. Zo iets.
leuke binnenkomer TMquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:10 schreef twentemeisje het volgende:
Die laatste aanwijzingen zeggen me niets... maar is het misschien Traffic? Daar zat zoveel "twist" & actie in dat ik er tureluurs van werd...trouwens!
jamaar sorry danquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:21 schreef ranja het volgende:
en zo'n vraag heb ik dan serieus over nagedacht
Was al bang dat ik'm niet gezien zou hebben, niet bepaald mijn genrequote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jamaar sorry dan
Elk plaatje geeft een aanwijzing voor dezelfde film...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:29 schreef blackie007 het volgende:
Is dit een soort Cryptische omschrijving? Of moet je per plaatje aangeven welke film het is?
deloreanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:14 schreef ranja het volgende:
wat vor auto heeft MJF ook weer in Back to the future?
Tomb raider?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:25 schreef twentemeisje het volgende:
Sorry sorry sorry lieve mensen... Compleet vergeten![]()
Maarrrr tot nu toe geen goed antwoord...
Hintje....: Bono is dé aanwijzing voor de filmtitel
ik heb die foto van jou helaas steeds gemist, maar, ehm, blondquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:25 schreef twentemeisje het volgende:
Sorry sorry sorry lieve mensen... Compleet vergeten![]()
ik ga bijna weer naar bedquote:Op zondag 27 juni 2004 13:10 schreef Phennim het volgende:
ligt iedereen nog op bed?
was er gisteren iets te vieren ofzo?
If soquote:Op zondag 27 juni 2004 18:19 schreef TFM het volgende:
Jack Black?? .
if so
- Mars Attacks
- High Fidelity
scanman01 +1quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:57 schreef scanman01 het volgende:
The Fly
en dat een uur na de KEY WEST opmerking van ranjaquote:Op maandag 28 juni 2004 12:03 schreef Phennim het volgende:
Key largo
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:46 schreef dolle_hond het volgende:
almost famous 1973
Ze moesten van de nieuwe manager de geliefde bus laten staan voor het vliegtuig dat daarna bijna neerstort.....quote:Op maandag 28 juni 2004 13:21 schreef dolle_hond het volgende:
voor de tweede weet ik nog wel dat het refereert naar het gebeuren in het vliegtuig en Doris (de bus)
peins peins
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:04 schreef twentemeisje het volgende:
No More Airplanes-Tour!!!
Tja... het is net als bij het voetballen... de een geeft de voorzet... de ander kopt 'm in ;-)quote:Op maandag 28 juni 2004 14:12 schreef Phennim het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ach gut, DH al het zware werk en dan twentemeisje +1
of: de een maakt een prachtige rush richting doel en de ander schopt m vlak voor het strafschopgebied neerquote:Op maandag 28 juni 2004 14:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Tja... het is net als bij het voetballen... de een geeft de voorzet... de ander kopt 'm in ;-)
(sorry dolle_hond)
Ik ga een nieuwe vraag bedenken
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
of: de een maakt een prachtige rush richting doel en de ander schopt m vlak voor het strafschopgebied neer
ik zat te druk te fok-statten en te werken om het nieuwe fotootje op te merken
quote:Op maandag 28 juni 2004 15:17 schreef dolle_hond het volgende:
willow
Ja GFP... dat heb jij heel goed gezien!!! Blijkbaar is er dan toch nog wel een 'lijntje' (of hoe noemde je dat ook alweer?)quote:Op maandag 28 juni 2004 17:01 schreef GFP het volgende:
Slaat dit toevallig op mij tm
Doe mij maar The Missing....
Ron Howard
Cate Blanchet
Val Kilmer
Aaron Eckhart
Tommy Lee Jones
en ik schat in dat GFP vandaag niet meer online komtquote:Op maandag 28 juni 2004 20:22 schreef Phennim het volgende:
![]()
klinkt ongeveer zo eng als Julia Robertsquote:Op maandag 28 juni 2004 21:03 schreef EricusMaximus het volgende:
IBS is beter bekend als Irritable Bowel Syndrome
Je gaat er iig wel van aan de schijtquote:Op maandag 28 juni 2004 21:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klinkt ongeveer zo eng als Julia Roberts
Ja, het 'prikkelbare ingewanden syndroom'quote:Op maandag 28 juni 2004 21:43 schreef dolle_hond het volgende:
poep-grappen![]()
Dat is er éénquote:Op maandag 28 juni 2004 21:54 schreef victorinox het volgende:
iig The Ladykillers
Dus BS heeft last van Irritable Bowel Syndrome?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:14 schreef twentemeisje het volgende:
Along came Polly... onze vriend BS heeft er ook behoorlijk last van geloof ik
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dus BS heeft last van Irritable Bowel Syndrome?
(Vraag me niet waarom, maar die zin klinkt gewoon goed. Het zou enorm veel verklaren)
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:14 schreef twentemeisje het volgende:
Along came Polly... onze vriend BS heeft er ook behoorlijk last van geloof ik
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Dat lijkt me over The abyss te gaan.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:14 schreef dolle_hond het volgende:
nou gorro, het is een hele makkelijke maand voor jou geworden. 8 topics, geen dubbele punten, heerlijk toch
over twee weken is patch er weerquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]waar zijn die tijden dat we er acht op een dag vol lulden?
Jammer hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:14 schreef dolle_hond het volgende:
nou gorro, het is een hele makkelijke maand voor jou geworden. 8 topics, geen dubbele punten, heerlijk toch
Idd. lang geleden dat er nog een Disneyvraag was.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
over twee weken is patch er weer
ik weet het, maar ik weet wel nog een stel JN-films met beginletters die ik al heb.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Dolle Hond, je mist er nog 2
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:55 schreef Oscar-Wilde het volgende:
I-Ironweed
Je mist er nog 1quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:57 schreef hornage het volgende:
Met dank aan dolle_hond, volgens mij heb ik er nu precies genoeg
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:57 schreef dolle_hond het volgende:
about schmidt
batman
chinatown
easy rider
a few good men
goin' south
heartburn
ironweed
king of marvin gardens
little shop of horrors
mars attacks!
one flew over the cuckoo's nest
postman always rings twice
something's gotta give
two jakes
witches of eastwick
met dank aan hornage en OW
ik twijfelde nog over die, maar was niet zeker genoeg...quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:00 schreef scanman01 het volgende:
de enige andere mogelijkheid was "Reds" !
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:59 schreef GFP het volgende:
Hmm, weer veel te langzaam, maar dat krijg je als je tussendoor nog werk moet verrichten
En ik maar denken dat je me een beetje kendequote:Op woensdag 30 juni 2004 14:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Strebertje
![]()
ja, ik las hetquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:24 schreef Patch het volgende:
Nog een weekje....
Ik heb jullie ook gemist....quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:29 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
ja, ik las het
ik heb je gemist!
( niet dat ik veel online ben)
ontopic: ik heb deze film zeker weten niet gezien... ( hoop ik... )
de eerste 3 foto's komen uit de eerste 5 minuten van de filmquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:33 schreef twentemeisje het volgende:
D_H wat heb je toch voor dubieuze plaatjes lately
Haai OW & Patch
ligt er aan tot hoever je ofzo reikt. ik vind het niet genoegquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Entre las piernas ofzo?
Ik meende een jurkje van Victoria Abril te herkennen, maar op die laatste foto zie ik dat dat niet het geval wasquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ligt er aan tot hoever je ofzo reikt. ik vind het niet genoeg
of gewoon fout
die dan weer welquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:02 schreef Oscar-Wilde het volgende:
respiro
Dat was ook de enige andere die ik van haar ken...quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:02 schreef Oscar-Wilde het volgende:
respiro
En hoe lang?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:07 schreef Oscar-Wilde het volgende:
WOW lekker
chotto matte kudazai
heel weinigquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:10 schreef GFP het volgende:
[..]
En hoe lang?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:20 schreef dolle_hond het volgende:
7e
Hoeft niet meerquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:26 schreef dolle_hond het volgende:
ben ik de enige hier die telt
komop GFP, meetellen
dolle_hond + 1quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:25 schreef dolle_hond het volgende:
6e
LOL, heeft 1 van jullie Dogma wel gezien?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:27 schreef scanman01 het volgende:
5e?
In de bioscoop zelfs... maar er is niet al te veel van blijven hangenquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:29 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
LOL, heeft 1 van jullie Dogma wel gezien?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:31 schreef dolle_hond het volgende:
ik wel. het komt volgens mij in dat stukje van alan rickman en dat hij zijn broek ff laat zakken
Mij bleef het na de eerste x al bij, maar ik moet zeggen dat meerderen de film pas na de 2de x meer gaan waarderen. ( niet dat ik er veel aan vondquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de bioscoop zelfs... maar er is niet al te veel van blijven hangen
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:49 schreef SODA het volgende:
in oranje
allstars
bend it like beckham
the acid house --------> deze niet
shaolin soccer
tsja..
deze wel allemaalquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:49 schreef hornage het volgende:
shaolin soccer
bend it like beckham
mean machine
in oranje
all stars
ajax daar hoorden zij engelen zingen
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fever Pitch
Victory
nog 2 dusquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:06 schreef Phennim het volgende:
in oranje
allstars
bend it like beckham
the acid house
shaolin soccer
mean machine
ajax daar hoorden zij engelen zingen
Fever Pitch
Victory
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:11 schreef Phennim het volgende:
Trainspotting?
en japan doet niet eens mee aan het EKquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:22 schreef Oscar-Wilde het volgende:
le ballon d'or
Ik vond het ook een kutvraagquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en japan doet niet eens mee aan het EK
Oscar-Wilde +1
verder ook nog oa::
tilsammans
phorpaABSOLUTE GIGANTEN
amelie
private benjamin
the replacements
oftewel negen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:34 schreef Phennim het volgende:
nine?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:59 schreef Oscar-Wilde het volgende:
het was een komische... | nee hoor, oppervlakkig bekeken is ie niet grappig
uh, joden|
quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maus
Uit het niets komt ineens het goede antwoordquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:17 schreef SODA het volgende:
Action, Cut, Print.
Hier speelt ook nog een grapjas in die je vast kent in een politie-uniformquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:47 schreef EricusMaximus het volgende:
Boys From Brazil
Gregory Peck
Laurence Oliver
En ook hier speelt een grapjas in die je vast kent met een grote hond.quote:Rosemary's baby:
Mia Farrow
John Cassavetes?quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:57 schreef SODA het volgende:
En ook hier speelt een grapjas in die je vast kent met een grote hond.
Maar hij was natuurlijk wel goed. Nog maar ééntje..quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:01 schreef SODA het volgende:
[..]![]()
En je had bv ook nog Nicole Kidman, Matthew Broderick, Bette Midler, Glenn Close, Christopher Walkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:07 schreef California het volgende:
William Baldwin
Tom Berenger
John Cassavetes
Matt Dillon
Mia Farrow
Charles Grodin
Laurence Oliver
Gregory Peck
Sharon Stone
Max von Sydow
...California+1quote:Dus.
Als ik had geweten dat je The Stepford Wives bedoeldequote:Op donderdag 1 juli 2004 00:10 schreef SODA het volgende:
En je had bv ook nog Nicole Kidman, Matthew Broderick, Bette Midler, Glenn Close, Christopher Walken of Steve Guttenberg kunnen noemen.
quote:...California+1
Alledrie de titels goedquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:21 schreef SODA het volgende:Sweet, simple murdering hero. > Sling blade? >
Widower has gas problem.
Liberty Statue can't swim. > Day after tomorrow? > Quaid
Movie cures its namesake. > Insomnia? > Pacino
Any Given Sunday?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:25 schreef California het volgende:
Alledrie de titels goed,
quote:maar de namen niet.
En dan zoeken we waarschijnlijk ook nog een JT Walsh film.. dat kan nog wel even duren..quote:Denk wat meer in de bijrollen, zowel voor sommige van de genoemde films als de gezochte.
Niet gezien..quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:39 schreef California het volgende:
Tomorrow is echt een kleine rol; hij deelt z'n scenes met Bilbo.
Niet onthouden..quote:Insomnia wil ik idd een vrouw, maar een andere.
Forget him. Er is geen andere film met hem die ik kan hintenquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:42 schreef SODA het volgende:
Niet gezien..
Ken je News Radio?quote:Niet onthouden..
Maura Tierney?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:47 schreef California het volgende:
Ken je News Radio?.
Ik vind 'm legitiem, maar helaas. Niet Jim. "Hier en daar" is relatiefquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:49 schreef SODA het volgende:Sweet, simple murdering hero. > Sling blade > Jim Jarmusch? > Blue in the face?
Legitieme gok, dacht ik zo.
Uhuh!quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:49 schreef SODA het volgende:
Maura Tierney?
Dan weet ik alleen nog Dwight Yoakamquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:50 schreef California het volgende:
Ik vind 'm legitiem, maar helaas. Niet Jim. "Hier en daar" is relatief.
Niet waar.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:54 schreef SODA het volgende:
Dan weet ik alleen nog Dwight Yoakam
Die, en Insomnia...quote:Maura Tierney-films.. eh?
Liar Liar
Ohja, Lucas Blackquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:58 schreef California het volgende:
Niet waar.
Of bedoel je gewoon Billy Bob?quote:Nou goed, tijd om van de bijrollen af te stappen.
Zie je?quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:01 schreef SODA het volgende:
Ohja, Lucas Black
edit: Ohja John Ritter zat er ook nog in!![]()
quote:Of bedoel je gewoon Billy Bob?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:11 schreef California het volgende:Fat bird sinks ship. > ?
One Wedding, No Funerals. > tsja..
Slow-motion identity crises. > grosse point blank?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:45 schreef California het volgende:Fat bird sinks ship. Films. Met zinkende schepen. Noem er eens een. Wat heeft die widower met Titanic te maken?
Deze dan? Arnie defies biological law. Wat heeft die wedding met Junior te maken?
Slow-motion identity crises. Wie gebruikt er in elke film slo-mo? Oliver Stone?
Andere film met de persoon die ik zoek.quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:50 schreef SODA het volgende:
Wat heeft die widower met Titanic te maken?
Andere film met de persoon die ik zoek.quote:Wat heeft die wedding met Junior te maken?
Nope. Slo-mo met in elke hand een pistool.quote:Oliver Stone?
En dan bedoel ik dat hij in de film speelt die ik ga kijken, niet dat ie naast me op de bank zit dus..quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:38 schreef SODA het volgende:
Zo gauw deze vraag juist is beantwoord, ga ik een film kijken met deze kerel:
Héél goed gezien!quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:48 schreef California het volgende:
Marcello Mastroianni, geloof ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |