Jij zag hem eerst niet eens. Je liep gewoon langs hem op een halve meter afstand, en toen ik zei 'die ene jongen van Di-rect is er ook, geen idee hoe hij heet' sprong jij op 'Waar!? Waar!?'quote:Op zondag 27 juni 2004 10:10 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en we hebben Tim van Di-rect gezien!
Die zat schuin achter ons!![]()
Ik heb pas gisteren het eerste deel van Shrek gezienquote:Op zondag 27 juni 2004 13:06 schreef Zander het volgende:
Ben gisteren naar Shrek 2 geweest, leuk.
Je smiley is omgekeerd!quote:Op zondag 27 juni 2004 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
Welke rare fotoquote:Op zondag 27 juni 2004 20:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Owja, en PdeHoog, waag het niet om rare foto's van mij te plaatsen!![]()
En ze stond te swingen hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 20:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Parkpop was leuk trouwens. Zuco was erg vrolijk en goed dansbaar en de Gathering was top!
Alsof je daar vrolijk van wordtquote:En The Nits hadden Tim van Di-rect meegenomen. Nu heb ik 2 keer in 1 weekend Tim gezien!![]()
Heb je hem nog op zijn bakkes geslagen dwerg?quote:Op zondag 27 juni 2004 10:10 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en we hebben Tim van Di-rect gezien!
Dat vermoeden had ik al jaquote:Op maandag 28 juni 2004 14:27 schreef Anton het volgende:
PdeHoog, plaats die foto's maar hoorTrouwens, jullie zijn net op het verkeerde moment weg gegaan, Beth Hart gaf een erg stoer optreden.
Ik heb wat Beth Hart gedownload omdat Kirsten een paar keer in haar voorprogramma stond, maar ik vind de stem teveel een Amerikaanse knauw hebben, als je begrijpt wat ik bedoel. Niet mijn favoriete zangstem iigquote:Op maandag 28 juni 2004 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat Beth Hart goed was, las ik in nl.muziek ook al. Ik heb daar dus nooit iets aan gevonden, maar hoor er tegenwoordig steeds meer positieve dingen over. Een paar weken terug gaf ze een gratis concert in Zaandam, en ook dat vond men erg goed.
Beth Hart rookt als een ketter, vandaar dat haar stem niet al te mooi is. Maar het rockt wel.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb wat Beth Hart gedownload omdat Kirsten een paar keer in haar voorprogramma stond, maar ik vind de stem teveel een Amerikaanse knauw hebben, als je begrijpt wat ik bedoel. Niet mijn favoriete zangstem iig.
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:40 schreef Litpho het volgende:
Geheel ander onderwerp: Charles Mingus heerscht inderdaad.
Live vermoedelijk een stuk beter. Studio is het niet mijn smaakquote:Op maandag 28 juni 2004 14:50 schreef Anton het volgende:
Beth Hart rookt als een ketter, vandaar dat haar stem niet al te mooi is. Maar het rockt wel.
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:50 schreef Anton het volgende:
Wisten jullie dat, na 1796 dagen op dit forum, dit mijn 1000e post is? Applaus voor mij....
gefeliciteerdquote:Op maandag 28 juni 2004 14:50 schreef Anton het volgende:
Wisten jullie dat, na 1796 dagen op dit forum, dit mijn 1000e post is? Applaus voor mij....
Hmm, ze staan geloof ik ook in het voorprogramma van Meshuggah a.s. woensdag. Heb Textures ook al een keer eerder gezien, maar ik vond het ook een beetje langdradig allemaal. Wel een goede drummer, trouwens.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:19 schreef nipeng het volgende:
Textures in het voorprogramma was weer wreed.
Een wrede martelgang wel te verstaan. Wat zuigband.![]()
Langdradig, saai, eentonig en zeker niet strak uitgevoerd. Het hele zooitje is KuT.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:29 schreef Zander het volgende:
[..]
maar ik vond het ook een beetje langdradig allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |