quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:05 schreef rena het volgende:
Ik vind je niet slecht hoor Miss_d, ik begrijp best dat je er zo over denkt![]()
daarom zei ik al ze word dan wakker geschud want ik denk toch zeker dan ze een week of 4 5 erin moet blijven en dan fysio om al die luie spieren weer op gang te brengen en in de hoop dat het niet nog een keer uit de kom gaatquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Babyfeet, het lijkt me stug dat die mitella al af mag ja... dat kan ze ook beter niet te snel doen!!
mijn broer zei het tegen me en toen ging ik er ook eens op letten en toen dacht ik: jah, hij heeft wel een beetje gelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:42 schreef ThunderChild het volgende:
Let ik niet op, dus ik zou het niet weten . . .
4 juli geloof ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:18 schreef Spindizzy het volgende:
Tot wanneer duurt dat EK eigenlijk...?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:28 schreef rena het volgende:
[..]
4 juli geloof ik.
Ben het zo ontzettend spuug en spuugzat.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:30 schreef rena het volgende:
Hoezo?
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:30 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ben het zo ontzettend spuug en spuugzat.
Gefeliciteerd Melonovyquote:melonovy - donderdag 24 juni 2004 @ 22:31
ik ben nu terug op mijn gewicht van voor de bavalling
maar die onderbuik flubbert nog zo het is echt een slappe hap
Wie kent hier goede buikspieroefeningen voor, zonder toestellen?
Ik was gisteren bij die penalty-sessie al helemaal hyperquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:16 schreef beefcake het volgende:
Ik vind het EK en WK altijd leuk om naar te kijken! Als Nederland speelt word ik helemaal zenuwachtig en dan kan ik niet rustig op de bank blijven zitten, dan ga ik rondlopen of fokkenWe hebben geen vlaggetjes oid opgehangen, ook geen oranjevla enzo, dat vind ik ook onzin.
Kijk, dat is nou een voorbeld van een slechte moeder . . .quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:00 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn kotertjes gaan het zo zwaar krijgen laterWorden vast de enige kinderen op hun school die niet mee mogen doen met die oranje-onzin, geen sinterklaaskadootjes krijgen en geen kerstmis vieren.
Waarom? Liegen tegen je kinderen over het bestaan van een man van een paar honderd jaar oud vind ik nog veel kwalijker...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een voorbeld van een slechte moeder . . .![]()
![]()
![]()
Wat een domper E.T. Weet je al wanneer je je loonstrookje krijgt?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:00 schreef E.T. het volgende:
zow, ik zie net dat mijn nieuwe salaris gestort is (voor 't eerst sinds ik 2 dagen ben gaan werken).. Alleen is er volgens mij een rekenfoutje ergens gemaakt .. ik hou nog maar 40% van m'n salaris overEn nee, zo'n goed salaris heb ik nou ook weer niet.
Ben zeeeeer benieuwd naar m'n loonstrookje want als dit goed zou zijn ga ik maar zwaar overwegen om te stoppen met werken
zal vanmiddag wel in de brievenbus thuis liggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:01 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Wat een domper E.T. Weet je al wanneer je je loonstrookje krijgt?
dankje vriedelijk, ga meteen even kijken en doen!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:29 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Melonovy![]()
Ik heb laatst voor vriendjelief gezocht voor, oefeningen voor thuis. Hij wil niet naar een fitnessclub
En ik had deze site gevonden http://bbbb.fitnessnet.nl(...)n.php3?application=1
Ik vond het een duidelijke informatieve site. Doe soms ook wel van die oefeningen. Ik zou ook naar de info eromheen kijken. Die is best nuttig. Er staat namelijk dat als je je buik wil trainen dat je dan niet alleen op de buik moet trainen (kleine spiergroepen) maar juist de grotere spiergroepen. Dus ik vond het een hele leerzame site, soms misschien wel heel erg op dat bedrijf die erachter zit gericht (supplementen enzo) Maar die oefeningen zijn echt bruikbaar.
kijk daar loop ik nou ook al jaren over te denken... Mijn idee nu is dat ik van begin af aan wil vertellen dat ie man in dat pakkie niet echt is, wel het verhaal er achter vertellen. Of er dan wel of niet cadeautjes komen weet ik niet, en kerst vieren we in de kerk wel, geen cadeautjes! Maar het scheelt ik heb nog wel een paar jaar om er nog eens over na te denkenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:28 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Waarom? Liegen tegen je kinderen over het bestaan van een man van een paar honderd jaar oud vind ik nog veel kwalijker...
absoluut!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:37 schreef lady-wrb het volgende:
de bovenste
Das klote, maar hoeveel werkte je hiervoor dan? Als je 5 dagen werkte, en nu twee dan klopt het toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:00 schreef E.T. het volgende:
zow, ik zie net dat mijn nieuwe salaris gestort is (voor 't eerst sinds ik 2 dagen ben gaan werken).. Alleen is er volgens mij een rekenfoutje ergens gemaakt .. ik hou nog maar 40% van m'n salaris overEn nee, zo'n goed salaris heb ik nou ook weer niet.
Ben zeeeeer benieuwd naar m'n loonstrookje want als dit goed zou zijn ga ik maar zwaar overwegen om te stoppen met werken
Nee, dat schijnt toch anders berekend te worden, ik werkte 5 dagen, daarna 2 en kreeg 50% van mijn salarisquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Das klote, maar hoeveel werkte je hiervoor dan? Als je 5 dagen werkte, en nu twee dan klopt het toch?
Wij gaan trouwen jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:51 schreef phluphy het volgende:
Miss-D ga jij nou trouwen of ging het alleen om de wens?
Netto of bruto Caronline? Had je misschien nog een salarisverhoging erbij?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, dat schijnt toch anders berekend te worden, ik werkte 5 dagen, daarna 2 en kreeg 50% van mijn salaris
Wel balen ET maar misschien is er idd een foutje gemaakt.
Kijk dat wist ik nietquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, dat schijnt toch anders berekend te worden, ik werkte 5 dagen, daarna 2 en kreeg 50% van mijn salaris
Wel balen ET maar misschien is er idd een foutje gemaakt.
Waarom dan? Als je 1 werkgever hebt doet die de voorheffing op basis van je brutoloon. Dat moet dus bijna het exacte bedrag zijn die je verschuldigd bent aan de belastingdiens. Door aftrekposten kan je wel geld terugkrijgen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Is het niet zo dat je aan het eind van het jaar behoorlijk wat belasting terug kan krijgen ET??
Netto en geen salaris verhoging erbij gehadquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:52 schreef danosa het volgende:
[..]
Netto of bruto Caronline? Had je misschien nog een salarisverhoging erbij?
Houd er wel rekening mee dat per 1 april de looninhoudingstabellen aangepast zijn. Er wordt nu relatief meer belasting ingehouden. Je kan even op dit linkje kijkenen dan op loonbelasting klikken en verder op tabellen klikkenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:02 schreef E.T. het volgende:
zal vanmiddag wel in de brievenbus thuis liggen.
Dat wordt een weekendje rekenen ofzo (en oude strookjes zoeken om de verschillen te bekijken)
Ik vind dat er verschil zit tussen "niet alles hoeven weten" en ze eerst bewust iets wijsmaken om vervolgens doodleuk te moeten vertellen dat het een leugen was. Ik weet nog dat ik me behoorlijk in de zeik genomen voelde toen mijn moeder vertelde dat sinterklaas niet bestaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:40 schreef moussy het volgende:
En over dat liegen, ik lieg wel vaker tegen mijn dochter, ze hoeft met haar 5 jaar niet alles te weten
Tnxquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:41 schreef danosa het volgende:
He ET ik zit me ineens te bedenken dat er wel een site is die je ff kan gebruiken om je loongegevens in te vullen en dan uit te laten rekenen.
http://www.occ.nl/content/index.asp?id=1
fotolijstje, gezichtsmaskertje, wierook, lastig hoorals je iemand niet goed kent...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:22 schreef Sugar het volgende:
Mensen, weet iemand nog een leuk cadeautje-dat-altijd-wel-kan voor een meisje dat ik niet zo goed ken? Vanavond uit eten voor haar verjaardag (vriendenclubje van vriendje) en we willen wel een cadeautje meenemen! Bloemen zijn niet zo handig (uit eten), ze woont bovendien nog bij haar ouders, dus ik denk meer aan een geinig, leuk, mooi, handig, weetikveelwat hebbedingetje?![]()
Wat een klantenservicequote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ben net bij Blokker geweest en heb heel lief gevraagd of ik echt niet het showmodel mocht kopen....maar neeik ben teleurgesteld nu
Er zouden toch nog mensen kijken ervoor ?? Anders kijk ik morgen wel ff in het dorp.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ben net bij Blokker geweest en heb heel lief gevraagd of ik echt niet het showmodel mocht kopen....maar neeik ben teleurgesteld nu
*uit lurkstand kuipt*quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga morgen naar de TT in Assen, hoop dat het een beetje mooi weer is en dat we niet zo lang in de file staan, want wil 's avonds wel Nederland-Zweden kijken natuurlijkVorig jaar waren we pas om half 11 thuis, dus hoop dat we dit jaar toch echt wat eerder op de avond thuis zijn
Wij zitten eigenlijk altijd op Stekkenwal en als dat niet kan zitten we in de Haarbocht en 1 keer hebben we op Strubben gezeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:16 schreef Zowy het volgende:
[..]
*uit lurkstand kuipt*
Leuk Sylvana, wij gaan ook, vorige 2 jaren op de Strubben gezeten, dit jaar sta-tribune.
En de weersvooruitzichten zijn goed![]()
Wij zijn wel op tijd weer thuis, woon zo'n beetje naast het circuit...
Veel plezier morgen !!
*terug in lurkstand kruipt*
Wat leukquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:29 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
Ik heb er een nichtje bij
![]()
![]()
Het is het kind van de broer van me stiefpa en ze heet Laura Marjolein en ze weegt 8 pond![]()
![]()
ze wonen vlakbij Meppel, dus denk niet dat het dit weekend al zal zijn, zal wel volgend weekend worden, maar weet het nog niet precies, en heb dus ook nog geen fotoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:03 schreef melonovy het volgende:
Gefeli Sylvana! Wanneer ga je op kraamvisite?
Ik denk dat iedereen naar de tot nu toe erg saaie voetbalwedstrijd Frankrijk-Griekenland aant kijken isquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:20 schreef melonovy het volgende:
Wanneer komt Rewimo weer terug van vakantie?
Wanneer komt Troel weer posten?
Waar is iedereen? En wat zijn ze aan het doen?
Voetbal kijken/ foto's inplakken het is niet zo spannendquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:31 schreef clauwheee het volgende:
Ja tis hier inderdaad verschrikkelijk rustig.. miss_d, Beefie, LadyS (hoe is het na vanochtend???), Sylvana, Thunderchild, Sugie en aaaaaaaaaaaaaaaaaallleee anderen?? Waar zijn jullie???
Thx Spindizzy, maar ik heb hem vanmiddag gekochtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:08 schreef Spindizzy het volgende:
Jessie, nog ff over DVD spelers. Ik zag net bij Videoland dat als je voor 100 euro huurtegoed neemt dat je er een gratis DVDspeler bijkrijgt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:04 schreef Jessicaa het volgende:
[..]
Thx Spindizzy, maar ik heb hem vanmiddag gekochtDie bij altnernate Babyfeet! En hij doet het goed
zoals?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:05 schreef Jessicaa het volgende:
Nou LadyS jij zou best wat kunnen doen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:19 schreef LadyS het volgende:
[..]
zoals?
Spannend hoor!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:24 schreef LadyS het volgende:
ja volgens mij wel
tip: kijk nu eens in Z&G --> foto van Myrthe
het is volgens mij ook een priegel werk maar trots mag je zeker zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:20 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik ben steeds heel trots op mezelfHad niet verwacht er het geduld voor te hebben maar ik vind het echt superleuk! Heb het idee om het tzt online te zetten en proberen te verkopen, Gerwin wil dan een site voor me maken. Maar ik wil een leuke, pakkende naam..en die kan ik dus maar niet verzinnen!!!!
Ja, ik baal er ook van, elke ochtend zeiknat tijdens me krantenwijk, hele harde wind, dak steeds van de weg af waai, echt niet leukquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:31 schreef clauwheee het volgende:
Zeg balen jullie trouwens ook zo van het weer...het is bijna juli en alles wat we hebben is regen en wind..we zouden nu toch op zn minst tot een uur of elf in de avond buiten moeten kunnen zitten??
*zielig naar haar zomerse garderobe in de kast kijkt*
Dankjewelquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:31 schreef babyfeet het volgende:
[..]
het is volgens mij ook een priegel werk maar trots mag je zeker zijn
en een pakkende naam is ook heel erg moeilijk maar als je er een hoop gemaakt hebt kan je ook eens op een markt ofzo gaan staan..
ik weet zeker dat je met jou fantasie er een hoop zou kunnen verkopen.
want ze zijn echt heel mooi..
vind het jammer dat ik er niet tegen kan...
Wij wel nog een hele nieuwe fles echt uit griekenlandquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Frankrijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig en nou hebben we geen ouzo
Ik ben hier, ben net weer thuis . . .quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:31 schreef clauwheee het volgende:
Ja tis hier inderdaad verschrikkelijk rustig.. miss_d, Beefie, LadyS (hoe is het na vanochtend???), Sylvana, Thunderchild, Sugie en aaaaaaaaaaaaaaaaaallleee anderen?? Waar zijn jullie???
Familiebezoek ??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:44 schreef melonovy het volgende:![]()
o ja en morgen gaan we naar de Apenheul
![]()
ik heb er twee, maar die verkoop ik niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:18 schreef babyfeet het volgende:
wie weet kan iemand mij hier helpen.
ik ben eigenlijk op zoek naar een nederlands talige FURBY
misschien heeft een van jullie er verdwaald een in de kast staan?
tegen een leuk prijsje
kyllian heeft een engelse maar die is een beetje kapot
is al een oud beestje![]()
en hij vind het helemaal geweldig
het is alleen zo moeilijk vinden
dat meen je niet! shit zeg!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:41 schreef moussy het volgende:
nog niet zo gek lang geleden lagen die dingen bij blokker voor 2 euro!!
Ik heb laatst een hele mooie grote parasol gekocht...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:44 schreef LadyS het volgende:
edit: wel onder de parasol natuurlijk
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:46 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb laatst een hele mooie grote parasol gekocht...
Heb ik geen standaard
![]()
Foto'squote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:49 schreef Luchtbel het volgende:
Hier ook mooi weer, heb een leuk oppaskindje vandaag, lekker m'n fototoestel op testen
volgens mij zag ik ze bij de gamma voor niet zo veel geld.. maar dat weet ik niet zeker meerquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:49 schreef beefcake het volgende:
Ja best wel, maar die krengen zijn duur
Maar ik ga er wel een kopen, handig voor Dylan ook!
Euh euh kheb wel maar durf niet te plaatsenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:50 schreef LadyS het volgende:
jaaaa waar blijft je buikfoto nou? ben zoooo benieuwd!!!! Kunnen we ze even naast elkaar zetten
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Euh euh kheb wel maar durf niet te plaatsen
¤ 9,99quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:52 schreef LadyS het volgende:
[afbeelding]
waarom niet?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Euh euh kheb wel maar durf niet te plaatsen
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:53 schreef beefcake het volgende:
[..]
¤ 9,99
Ja de goedkoopste die ik had gezien was ¤ 35,- En die was nog lelijk ook!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:53 schreef LadyS het volgende:
[..]das een mooie prijs he?
Wij...denk ik...maar ik denk wel dat het een spannende wedstrijd gaat worden. En er komen geen penalty'squote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:51 schreef beefcake het volgende:
En wie gaat er winnen vanavond?![]()
![]()
die in dat Gammakrantje staat? Die hebben wij ookquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:53 schreef beefcake het volgende:
En zo'n parasol heb ik ook!! Zelfde kleurtjes ook.
Is goedquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:55 schreef Luchtbel het volgende:
Euh ja misschien ander keertje.
Ga straks eerst ff lekker 2 uurtjes werken en dan met Eve tutten, ff m'n moedergevoelens botvieren
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:56 schreef LadyS het volgende:
die in dat Gammakrantje staat? Die hebben wij ook
ik krijg overal jeuk als ik in de zon zitquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:00 schreef danosa het volgende:
LadyS, waarom kan je niet in de zon zitten, is het vanwege je zwangerschap?
Whahaquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:08 schreef LadyS het volgende:
beefcake, wij hebben er toen geloof ik nog 49 euro voor betaald bij de Blokker (2 jaar terug ofzo)
Ik ook, maar Dylan ligt gewoon te slapen in de kamer hiernaastquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:00 schreef danosa het volgende:
* zit keihard muziek te draaien lalalalalala............tralalalaa..tralalala...Kane, Anouk, ze komen allemaal gezelig langs vanochtend...
dat is dan het enige voordeel wat ik me nu kan bedenken van een kindloos huis. oh ja, en ik ga vanmiddag stadten.
ik wil wel met je mee, maar na 3 passen kan ik niet meer lopenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:15 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik ook, maar Dylan ligt gewoon te slapen in de kamer hiernaastMaar hij wordt er toch niet wakker van
![]()
Gezellig stadten
Heb ik ook wel weer zin in!! LAAAAAADYYYYYYYYYS!!
Ja dan mag ik duwen zekerquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:19 schreef LadyS het volgende:
ik wil wel met je mee, maar na 3 passen kan ik niet meer lopendus als ik bij Dylan in de wagen mag ga ik mee
Hee das een goed ideequote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:19 schreef LadyS het volgende:
ik wil wel met je mee naar de snackbar waar je zus werktmisschien helpt het
ja, ik kan moelijk mezelf duwen als ik in de wagen zitquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:22 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja dan mag ik duwen zeker![]()
[..]
quote:Hee das een goed idee![]()
Maar dan wel op je uitgerekende datum!!!
je zal ons zo herkennen: een kamerolifant in een kinderwagen met Dylan op schootquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:32 schreef Luchtbel het volgende:
Dan moeten jullie wel in Almere gaan winkelen, kan ik ook nog ff zwaaien
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:53 schreef LadyS het volgende:
symponisch
whahaha.. zelfs daar is het te druk voor ben ik bangquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:56 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hee je kan een rolstoel huren, kan Peter je erheen rollen!
misty heeft toch ook niet zo een witte buikquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:57 schreef beefcake het volgende:
Karel Teaser en André
Waar is het precies?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:01 schreef LadyS het volgende:
[..]
whahaha.. zelfs daar is het te druk voor ben ik bangHet is echt niet te geloven hoeveel mensen erop afkomen
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:59 schreef Githa het volgende:
LadyS jij weet de spanning goed op te bouwen zeg ..... wij dadelijk verslaafd aan het F5-en en LadyS laat ons nog mooi 2 weken wachtenals je dat eens waagt
![]()
Op het parkeerterrein van Batavia Stad meen ikquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:02 schreef beefcake het volgende:
[..]
Waar is het precies?
Dan ga je gewoon bij m'n schoonouders zitten, die wonen er vlakbijquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:03 schreef LadyS het volgende:
[..]
Op het parkeerterrein van Batavia Stad meen ik
"hallo ik ben LadyS, beefcake heeft me naar jullie toe gestuurd"quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:03 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon bij m'n schoonouders zitten, die wonen er vlakbij![]()
Doe es niet, ik ben vanavond niet thuis en dan zie ik het morgen natuurlijk pas op Fok. Ik wil wel een live bevalling hoor, dus laptopje met draadloze internetverbinding meemaar niet vandaag hoor!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:06 schreef LadyS het volgende:
ow nee ik ging bevallen vanavond
Ik snap haar teleurstelling heel goed, maar het is echt beter zo... als je van zo'n breuk niet helemaal hersteld met rust en zo, dan ben je veel en veel verder van huis. Fijn dat ze blij was met je hulp!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:23 schreef babyfeet het volgende:
en miss-d ze is uit haar droom gewekt hoor.
ze moet over 3 weken terug komen .
3-0 Nederlandquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:51 schreef beefcake het volgende:
En wie gaat er winnen vanavond?![]()
![]()
Ik heb een laptop en draadloos netwerkquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:02 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik ga vanavond bevallenOmdat Peter dat zo leuk vindt
Ow Gerwin loopt de hele dag al 3-1 te verkondigenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
3-0 Nederland
Ik lag al heel vroeg wakker, maar kon daarentegen moeilijk op gang komen vandaag. Zit nog maar net gedoucht en al in de kleren!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Goedemorgenmiddag trouwens
Ik werd om kwart over twaalf wakker, mister_d ligt nog tequote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik lag al heel vroeg wakker, maar kon daarentegen moeilijk op gang komen vandaag. Zit nog maar net gedoucht en al in de kleren!Heb natuurlijk gelijk maar mn oranje truitje aan gedaan
Rustig, rustig! Die komen echt wel hoor. Ik moet eerst zorgen dat we wat te eten in huis hebben voor het weekendquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:10 schreef clauwheee het volgende:
Foto's????
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Rustig, rustig! Die komen echt wel hoor. Ik moet eerst zorgen dat we wat te eten in huis hebben voor het weekendJe popelt nog maar even
Oh nee, ik heb me alweer bedacht. Veel te druk op zaterdag, geen zin in. Ik heb ff snel een boodschapje gedaan in vinkhuizen. Vanavond hebben we een feestje, dus ik dacht laat ik nu maar lekker relaxed doen ipv druk stadten. (oud wijfquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:26 schreef clauwheee het volgende:
Hé Danosa ben je de stad nog niet in? Ik twijfel...moet nog veel doen voor school maar tis zulk lekker weer...
ik zal het even vragen vanavond!!! Diegene gaat binnenkort verhuizen ik had zoiets opgevangen dat hij katten wilde.. dus wie weetquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:34 schreef Jessicaa het volgende:
Poezen 2 zusjes geholpen. Heel lief. 1 zwart witte, 1 cypers met rode vlekken. Ze heten Cacney en Lacey. Zijn heel lief. De zwart witte is geen schootkat. De andere houd van kroelen. De zwart witte gaat graag naar buiten. De andere loopt liever heen en weerIk heb ze via de dierenbescherming. Het was een gevonden nestje onder de motorkap. Ze hadden ook nog een rood katertje als broertje maar die ging al naar iemand anders (anders hadden we er nu met 3 gezeten
)
Ze eten aleen droogvoer (daardoor schijten ze niet zo veel) omdat dit beter is voor de niertjes. We hebben een mooie kattenbak en reismand erbij. Het zijn gewoon liefies
Na vanavond is het allemaal afgelopen . . .quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:34 schreef Syrena het volgende:
Nou, er is 1 fanatiekeling in de buurt die nu al keihard TRAP DIE BAL, NAAR VOOOOORUUUHHH aan het draaien is. En aanverwante liedjes.
Ik geef ze nog 1 liedje voordat ik uit m'n raam ga schreeuwen: "We wonen niet in een achterbuurt jaaaaaa"
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Na vanavond is het allemaal afgelopen . . .![]()
Dat heb ik jou ook al een paar keer horen roepenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Na vanavond is het allemaal afgelopen . . .![]()
Volgens mij was alleen wegduwen ook wel genoeg geweest (al zou ik dat denk ik ook niet eens doen). Wat is er mis met een briefje met een vriendelijk verzoek om de auto volgende keer anders neer te zetten?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik voor ik op jullie reageer eerst even klagen over de maatschappij van tegenwoordig?? Dank u! We hebben nieuwe mensen in de buurt die vandaag bij een praatje doodleuk verkondigden dat een auto slecht geparkeerd stond en ze hem hebben weggeduwd en voor het gemak ook maar even de band daarna hebben lekgestoken
!! Nu ben ik echt niet roomser dan de Paus of zo en ik kan me soms bepaalde frustraties wel voorstellen, maar om nou zomaar een band lek te prikken
![]()
![]()
![]()
Nou... wegduwen moest wel want hij kon er zelf niet uitrijden en moest wel weg. Allemaal excuses dat hij wel een half uur had gewacht, maar goed, ik denk dan altijd dat diegene die zo slecht geparkeerd stond misschien wel een noodgeval had of zo. Of misschien zijn het ook aso's, maar om asociaal gedrag nu met asociaal gedrag te bestrijdenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen wegduwen ook wel genoeg geweest (al zou ik dat denk ik ook niet eens doen). Wat is er mis met een briefje met een vriendelijk verzoek om de auto volgende keer anders neer te zetten?
Wat een rare lui zeg!![]()
Omdat ze willen kennismaken... mister_d is er al eens geweest en die zegt dat ze an sich hartstikke aardig zijn. Bovendien hoef ik niet per se ruzie in de buurt. En ik heb hem heeeeeeeeeel duidelijk laten weten dat ik het niet met hem eens was en daar schrok ie ook wel een beetje vanquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:54 schreef Jessicaa het volgende:
Waar om ga je daar koffie drinken dan?
Nee, maar op zich wil ik ze best een tweede kans geven. Ik heb nu heel duidelijk gemaakt dat ik niet van rascisme en banden leksteken houd, dus ik hoop dat ze daar rekening mee houdenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:01 schreef Jessicaa het volgende:
Als je geen zin heb ga je toch niet. Daar komt toch geen ruzie van? Als ik er met tegenzin heen zou moeten dan niet hoor.
Je trekt er zelf zo'n hoofd bijquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:
O ja, en hij is ook nog een vreselijke rascist... en daar gaan we dus donderdag bij koffie drinken
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:26 schreef clauwheee het volgende:
en we gaan nu naar de mc donalds...hoezo hartstikke fout bezig vandaag...
Spinaziequote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:35 schreef Rewimo het volgende:
Wij eten braaf spinazie. Maar wel met een lekker zalm-in-bladerdeeg-pakketje
Weet je wat lekker is?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:41 schreef LadyS het volgende:
spinazie
wij gaan lasagna eten
Receptquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is?
Lasagne mét spinazie
Je bent gekquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:41 schreef LadyS het volgende:
spinazie
Kant en klaar pakje bij Appiequote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Recept
Knijp me wakker, een 4 jarig kotertje die niet van spinazie houdt ?? Onmogelijk!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind spinazie heerlijkVooral als je er wat kaas doorheen smelt. Eens kijken of ik er ook wat van bij Christan naar binnen krijg
Jammiequote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:54 schreef danosa het volgende:
Ik ga lekker zo BBQ-en, met een heerlijk koud buffet (vis enzo). Mijn mannetje en zijn broer hebben de hele middag staan freaken in de keuken hmmmmmmmmm
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:56 schreef beefcake het volgende:
[..]
Kant en klaar pakje bij Appie![]()
Dat soort dingen kosten mij teveel tijd en S lust geen lasagne en om er nou een voor mezelf alleen te makenDan maar makkelijk doen
![]()
Pak diepvriesspinazie laten ontdooien en uitlekken. Flinke plak feta (of zachte geitenkaas) in hapklare brokken verkruimelen en door de spinazie scheppen. Zwarte peper erbij (zout niet echt nodig vanwege de kaas). In ingevette ovenschaal om en om laagjes spinaziekaasmeuk en lasagnabladen. Als laatste nog tomatensaus naar keuze erover (tomaten uit blik is goed, dure pot pastasaus is ook goed, gezeefde tomaten, whateverquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Recept
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je bent gek![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:01 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Pak diepvriesspinazie laten ontdooien en uitlekken. Flinke plak feta (of zachte geitenkaas) in hapklare brokken verkruimelen en door de spinazie scheppen. Zwarte peper erbij (zout niet echt nodig vanwege de kaas). In ingevette ovenschaal om en om laagjes spinaziekaasmeuk en lasagnabladen. Als laatste nog tomatensaus naar keuze erover (tomaten uit blik is goed, dure pot pastasaus is ook goed, gezeefde tomaten, whatever) en nog een berg geraspte kaas. 35-40 minuten in oven van 200 graden en klaar
Spinazie/kaasprut is nog op te leuken met stukjes rode paprika, ui, knoflook, zwarte olijven. Gewoon wat je in je kast tegenkomt en wel lekker lijkt om erin te kiepen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:01 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Pak diepvriesspinazie laten ontdooien en uitlekken. Flinke plak feta (of zachte geitenkaas) in hapklare brokken verkruimelen en door de spinazie scheppen. Zwarte peper erbij (zout niet echt nodig vanwege de kaas). In ingevette ovenschaal om en om laagjes spinaziekaasmeuk en lasagnabladen. Als laatste nog tomatensaus naar keuze erover (tomaten uit blik is goed, dure pot pastasaus is ook goed, gezeefde tomaten, whatever) en nog een berg geraspte kaas. 35-40 minuten in oven van 200 graden en klaar
Spinazie/kaasprut is nog op te leuken met stukjes rode paprika, ui, knoflook, zwarte olijven. Gewoon wat je in je kast tegenkomt en wel lekker lijkt om erin te kiepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |