woei dankjequote:Op donderdag 24 juni 2004 20:57 schreef wx het volgende:
Ik heb dat geschreven! Speciaal voor jou
wij zijn nog wel even bezig.quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:42 schreef Vivify het volgende:
Alleen morgen nog naar de uni en dan is het voor mij
V A K A N T I E !
hij reageert ook niet op msn, das pas lame!quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:05 schreef L-mo het volgende:
[..]
wat lame.
op mij welquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
hij reageert ook niet op msn, das pas lame!
Ja heel af en toe komt er wel eens een HANner, maar die verdwijnen weer snel genoeg...quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:11 schreef BadDay het volgende:
nog twee tentamens en een paar verslagen..... hebben zich hier nou nog meer HAN mensen gemeld? Ik voel me hier wel een beetje een buitenstaander.....
Kijkt onder het leren van een tentamen wel even naar erg leuke pot voetbal... tis net 2-2 geworden
Go Engeland
![]()
Ja, en na de zomer mag je weer een half jaar door ploeteren tot je weer eens vakantie hebt. Dan is het leven van een rechtenstudent veel relaxter dan dat van een Geneeskundestudentquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:42 schreef Vivify het volgende:
Alleen morgen nog naar de uni en dan is het voor mij
V A K A N T I E !
wij denken, jullie leren dingen uit je hoofdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:08 schreef Vivify het volgende:
Ik was voor Portugal.![]()
Tell me, mijn vriend studeert hier rechten, ik weet hoe weinig jullie uitvoeren!
Ten eerste hebben jullie meer vakantie tussendoor (herfst, voorjaar etc), ten tweede hebben jullie hele weken vrij voor de tentamens en wij niet, ten derde begint jullie zomervakantie veel eerder dan de onze, ten vierde hebben jullie niet dagelijks verplichte onderdelen zoals practica, ten vijfde besteden jullie per week maar 20 uur aan de studie en wij 30 ofzo..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |