quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:55 schreef Lexie het volgende:
Wat een leuke titel en openingspost.
ingelijks, krijg spontaan epilepsie aanvallen van dat plaatje van WXquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:25 schreef Lexie het volgende:
Ik kom wel terug op pagina twee.
Niet dat het veel uitmaakt, in Europa horen ze toch tot dezelfde partijquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:13 schreef DonStefano het volgende:
Het was eigenlijk een verkapte waar-ga-je-op-stemmen vraag
Twijfel zelf nog tussen D'66 en VDD
Ohw, en Mr. T-Rex, wat vond je van de trainer van Maandag??
Heb je misschien ook een lijstje waarin aangegeven wordt welke partij onderquote:Niet dat het veel uitmaakt, in Europa horen ze toch tot dezelfde partij
nee, die is te druk met z'n nieuwe nummer 1 hit... en als hij niet op 1 komt, gaat hij een voetreis rond de wereld maken, geen tijd voor politiek dus.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:45 schreef Lexie het volgende:
Doet Johan Vlemmix niet mee?
Idd....dat hadden wij als bestuur ook als aanmerking op hem. Maargoed, het was allemaal wat kort dag voor hem en hij had zodoende weinig tijd om een goede training voor te bereiden. Maar als het goed is, is er Maandag wel een heuse training!quote:@DonStefano: de trainer valt nu nog weinig over te zeggen vind ik, na 1 training. Vond het wel een beetje jammer dat hij bij het partijtje alleen met zelf voetballen bezig was en niet op het andere partijtje lette, maar dit heb ik hem al gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |