Dat is een minister.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:02 schreef Koos Voos het volgende:
ik durf het bijna niet meer te vragen ... maar uh
[afbeelding]
...![]()
Ja, nou, als hun 't voor het segguh hadde mosten wai dat auk.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
Straks moeten moslims extra belasting betalen
Toch mooi, maar niet consequent.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Saarland verbiedt hoofddoek voor lerares
Hoe iemand die ''f&$k pacifisme'' tot bijschrift heeft genomen en het werkwoord ''achterhalen'' niet kan vervoegen, een ander Middeleeuwerschap durft te verwijten..
Heeft weinig zin, want ze trekken allemaal uitkering. Ik vind wel dat ze extra gevarengeld moeten dokken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
Talkin' to me, boy? Ik provoceer af en toe graag, net als jij.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Kun je niet normaal praten ofzo? Ik zie je tegenwoordig steeds in meer topics dit soort achterlijke posts van jou.
én ze pikken al onze banen in.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, want ze trekken allemaal uitkering.
Nee, KrekkeR (nota bene) zei dat daar tegen Meki.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Talkin' to me, boy? Ik provoceer af en toe graag, net als jij.![]()
oooooooooooooooooooh.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, KrekkeR (nota bene) zei dat daar tegen Meki.
Ben jij nu ook al werkeloos?quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
én ze pikken al onze banen in.
Ik voel me aangesproken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Kun je niet normaal praten ofzo? Ik zie je tegenwoordig steeds in meer topics dit soort achterlijke posts van jou.
Racist.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
én ze pikken al onze banen in.
Nee, maar ik voel me solidair met alle werkloze Nederlanders.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al werkeloos?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
prima plan .. en goed voor onze economiequote:Op donderdag 24 juni 2004 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
Oké.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:31 schreef Johan_de_With het volgende:
He Richard, ik werd net ondergescheten door een meeuw en ik moest meteen aan jou denken.
Ja? Jij mag zeker ook de extra grote asperges steken....quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Racist.![]()
Bovendien moet je van goede huize komen om mijn baan in te pikken.![]()
Ik doe niet aan arbeidersarbeid, studentje.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja? Jij mag zeker ook de extra grote asperges steken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |