Neem je pilletje nou Riet!quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu die OPM nog![]()
Stelletje landmotorverraders, je gaat toch geen foto's van de vijand posten
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Somebody stop meeeeeeeeee![]()
Zo'n metalen ding op 4 wielen waarbij je met je voet gas geeft, remt en koppelt.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Auto-watte?
Tja, lees dat sommigen hier een hoop cadeau kregen .. herinner mij zelf 5 lesjes.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:37 schreef Rietvaerder het volgende:Van mn pa toen....... waar moet ik van gaan lessen
Geen geld en geen behoefte voor/aan
Nope, pakkettendienst komt meestal rond half 1 - 1 uurquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
al post gehad?
B heb ik ook gekregen, A is puur een hobby dus zelf betaaldquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja, lees dat sommigen hier een hoop cadeau kregen .. herinner mij zelf 5 lesjes.
Een collega hier geeft het gewoon cadeau aan haar dochter![]()
.. en echt breed hebben ze het niet.
Volgens mij stom want echt waarderen zal die dochter het verder niet .. neemt het als vanzelfsprekend.
Tja kan deze denkwijze ook niet helemaal volgen, maar wel een beetje..quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koop dan gewoon een auto
Kijk daar heb je zo'n aanstaand moedertje die al groeiende in haar motorleventje straks met kroost op vakantie gaat in een zijspan en karretje.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:17 schreef Cheshire het volgende:
[..]
Hehehe is weer eens wat anders verhuizen met een motorfiets met zijspan ne aanhangwagenquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:30 schreef ZX9R het volgende:
Dit is NOG erger.
Zijspan én aanhanger:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |