co-headline tour, dus verwacht wordt dat zowel Slipknot als Slayer een volledige set spelen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:30 schreef Toadette het volgende:
dat begint ook al zo vroeg.
quote:Tickets voor het gevraagde evenement zullen te koop zijn vanaf 26/06/04 om 10.00 uur.
nee, dan zit je. en daar is het geluid hoe dan ook kut.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:57 schreef Eveli het volgende:
Als je iets verder weg staat, kost t al minder hoor.
Al was dance valley gratis dan ging ik er nog niet heen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:17 schreef cultheld het volgende:
40 euro? Damn leg er 15 bij en je kunt naar dance valley
Ghb en slayer is een no go wat mij betreft ,dance valley daaraantegenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Al was dance valley gratis dan ging ik er nog niet heen...
Slayer is echt zooo veel vetter dan dance valley...
GHBquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:31 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ghb en slayer is een no go wat mij betreft ,dance valley daaraantegen![]()
en daarom is er vast een dancevalley topicquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:31 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ghb en slayer is een no go wat mij betreft ,dance valley daaraantegen![]()
zoiets ja, alleen speelt Slipknot eerst, daarna Slayer. In België, de UK en Frankrijk is het andersom.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:11 schreef philipnorth het volgende:
* Tokus meldt zich zoals gemeld in 'Tallica topic
Ben erg benieuwd naar Slipknot met beter geluid.
Wat ik begreep van de tour is dat ze idd co-headlinen, en dat ze de helft van de shows Slipknot hoofdact is (dus als laatste speelt) en de andere helft Slayer.
hmmmm 1900 uur beginnen
stel, geen voorprogramma:
1900 uur Slipknot/SLayer, 20.45 uur Slayer/Slipknot, 2230-2245 uur klaar
Klinkt redelijk
ja, best een leuke dvd. Alleen zijn de extras die erbij zitten niet al teveel, maar het concert zelf is wel tof.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:33 schreef philipnorth het volgende:
[..]
en daarom is er vast een dancevalley topic
Iemand hier trouwens die die Disasterpieces dvd heeft?
Is die een beetje de moeite waard?
Zitten bij thrashmetal?quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:57 schreef Eveli het volgende:
Als je iets verder weg staat, kost t al minder hoor.
Dat had ik idd begrepen ja, wist alleen niet hoe het in NL zat vandaarquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
zoiets ja, alleen speelt Slipknot eerst, daarna Slayer. In België, de UK en Frankrijk is het andersom.
Precies !quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Al was dance valley gratis dan ging ik er nog niet heen...
Slayer is echt zooo veel vetter dan dance valley...
Als je logisch nadenkt is dat dus eik een gróte DUHHH!!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 06:40 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Dat had ik idd begrepen ja, wist alleen niet hoe het in NL zat vandaar
Hmm, dus Slayer is hier de officiele hoofdact
Gezien het commerciele succes van Slipknot kan ik er best inkomen dat Slipknot zou headlinen hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt is dat dus eik een gróte DUHHH!!!![]()
Slipknot als hoofdakt en SLayer.... Wahahahahaa nee![]()
Beetje als Slayer op Dance Valley![]()
Nou ik niet... Als je kwalitatief kijt is Slayer zoooveeel beter....quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:00 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Gezien het commerciele succes van Slipknot kan ik er best inkomen dat Slipknot zou headlinen hoor.
Ik zag de advertentie in de metro, en er is dus toch nog een voorprogramma voor slipknot/slayer.
Er staat iig +guest
En ik heb ze dus ook gezien van de weekquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Nou ik niet... Als je kwalitatief kijt is Slayer zoooveeel beter....
Enne wees verder blij, kheb Slipknot vd week nog gezien en ik was er niet echt kapot van...
Kwam wel door die kl-te Arena, maar toch... Ik vond t zwaar tegen vallen...
Nou maak dan je borst maar nat! Slayer heb ik tot nu toe 1x gezien en was echt zo verschrikkelijk goed!!!! Toen waren Biohazard en Cradle in t voorprogramma maar Slayer stak daar met kop en schouder boven uit... Zal je zien dat Slipknot echt grappenmakers zijn als Slayer t podium betreed..quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:47 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En ik heb ze dus ook gezien van de week
Geluid was idd minder, maar show verder vond ik wel ok, interessant genoeg om ze idd eens een volledige set te zien spelen straks in Ahoy (met godzijdank beter geluid)
Slayer ben ik live wel benieuwd naar, ben geen enorme fan ofzo van ze, ken te weinig, maar daar zorg ik wel voor voor ik ze zie dat ik genoeg ken
Ja Slayer is erg leuk natuurlijk, maar toen ik ze vorig jaar zag op Wacken vond ik het toch behoorlijk tegenvallen. De show viel sowieso tegen. Ze lieten eerst een half uur op zich wachten. Daarna speelden ze steeds 3 nummers achter elkaar met een kleine "dankjewel" er tussendoor. Daar hou ik dus niet van. Bovendien kan die zanger (naam ff kwijt) het ook niet meer waarmaken met z'n stem, die hoge krijsen (bv het begin van Angel of Death) haalt ie nooit meer, hij maakt er nu meer een soort brul van. Dat vind ik nogal jammer, dat en de prijs die je neerdokt voor Slayer en Slipknot...quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Nou maak dan je borst maar nat! Slayer heb ik tot nu toe 1x gezien en was echt zo verschrikkelijk goed!!!! Toen waren Biohazard en Cradle in t voorprogramma maar Slayer stak daar met kop en schouder boven uit... Zal je zien dat Slipknot echt grappenmakers zijn als Slayer t podium betreed..
Start anders ff een peer to peer op en zoek ff naar wat Slayer...
Hehehehe ik kan echt niet wachten en oktober is nog zooo verrrrrr
yup, advertentie stonden dezelfde prijzen in.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:40 schreef Eveli het volgende:
Dr komt dus een 3de band bij? Hopelijk blijft de prijs dan wel hetzelfde.
Tja t zou kunnen hoor, maar ik heb dat verder nooit gehoord van ze...quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:30 schreef Verenjano het volgende:
Als alle andere bands wel netjes op tijd spelen (en ook vaak een toegift gaven, wat Slayer niet deed) vind ik het wel vervelend dat uitgerekend Slayer (headliner, superveel publiek) een half uur te laat begint ja. Het kwam toen gewoon over of ze er helemaal geen zin in hadden en maar blij waren dat ze weer weg konden. Je gaat me niet vertellen dat dat maar een detail is.
niet echt nee. Het kwam nogal plichtmatig over. En misschien snapte Araya niet helemaal waarom z'n bevrijdingsspeech niet zo goed werd ontvangen...quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:03 schreef Mark het volgende:
Op DOA speelde Slayer naar verluidt ook niet bijster geinspireerd
Dat hoop ik ook (al was ik jammer genoeg niet in de Arena).quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:01 schreef PatrickM het volgende:
* Eveli meldt zich...
Ik ga 21 oktober met een paar collega's
Hoop dat het geluid van Slipknot dan vele malen beter klinkt dan afgelopen maandag in de Arena
geluid in AHoy is idd over het algemeen zeker prima.quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Oow maak je daarover maar geen zorgen hoor!
Ben al zo vaak naar Ahoy geweest ... Tot nu toe altijd zeer strak!
hehehehe Nee Joj!!! Hoe kom je erbij!!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:39 schreef Eveli het volgende:
Volgens mij heeft er iemand zin in dat concert.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hehehehe Nee Joj!!! Hoe kom je erbij!!!!!
YYYEEEEEHHHAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
idd weeeeeeeeeequote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:40 schreef Eveli het volgende:
[..]
Heb er ook wel zin in. Vanaf morgen gaan de kaartjes in de verkoop.
Hoe weet je dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:53 schreef 667Def het volgende:
Schijnt dat Killswitch Engage, Textures of Hatebreed nog kansen maken om in 't voorprogramma te komen.
Hmm Killswitch weet ik niet. Afgelopen donderdag zei de zanger nog dat ze met Slayer gingen touren. Maar in Amerika, en ze zouden hier niet langskomen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:53 schreef 667Def het volgende:
Schijnt dat Killswitch Engage, Textures of Hatebreed nog kansen maken om in 't voorprogramma te komen.
Dus ik ga. DUH!!!!
dank jequote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:09 schreef Eveli het volgende:
Gefeliciteerd !!Welke rang?
ik denk dat je die best nog wel kan krijgen hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:04 schreef Eveli het volgende:
Cool, dat wil ik ook wel....
Ja, ik moet nog ff kijken wie er met me mee gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:30 schreef philipnorth het volgende:
[..]
ik denk dat je die best nog wel kan krijgen hoor.
Maar moet jeniet te lang wachten natuurlijk
dude, "The Unholy Alliance" is hoe ze de tour noemen.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Yeeeehaaaa ik heb kaartjes en weet ook wat t voorprogramma is..... (wel duur 2 kaarten 91euro)
Maar tis t waard.. Ahoy kicks ass.. Zo relax daar altijd
Unholy Alley heten ze trouwens ... Nooit van gehoord (weet ook niet of ik t zo goed schrijf)
*kza opstrt*
Tja dat dacht ik ook... Zie mn sig... Maar degene die die kaartjes heeft gehaald kwam ermee....quote:Op maandag 28 juni 2004 17:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
dude, "The Unholy Alliance" is hoe ze de tour noemen.
je had het al eerder verbeterd zie ik, en dan nog post je daarna weer een keer het verkeerde?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Tja dat dacht ik ook... Zie mn sig... Maar degene die die kaartjes heeft gehaald kwam ermee....
En die had t idd verkeerd..... still some strong weeeed
Ja stom he... Zo zie je maar ouderdom komt met gebreken....quote:Op maandag 28 juni 2004 21:20 schreef Tokus het volgende:
[..]
je had het al eerder verbeterd zie ik, en dan nog post je daarna weer een keer het verkeerde?
Precies, je kunt altijd nog op de tribune plaatsnemen, heb je geen last van crowdsurfers, maar ben je verzekerd van kutgeluid.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:21 schreef metallicattim het volgende:
effe wachten nog met die kaartjes dus.
Hier mag sowieso niet gecrowdsurfed worden dus dat probleem is er dan niet. en ik ga alleen op de tribune zitten als ik voor nix een kaartje krijg, anders wil ik STAANquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Precies, je kunt altijd nog op de tribune plaatsnemen, heb je geen last van crowdsurfers, maar ben je verzekerd van kutgeluid.
Dat denken ze wel vaker, maar toen Slayer enkele jaren terug in Nederland was, hield men zich daar ook niet aan.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:33 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Hier mag sowieso niet gecrowdsurfed worden dus dat probleem is er dan niet
er staat iig niets op de kaartjesquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:19 schreef Eveli het volgende:
Oftewel, de derde band is nog niet bekend?
Ok, jammer. FF afwachten nog, dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:42 schreef philipnorth het volgende:
[..]
er staat iig niets op de kaartjes
Veel plezier.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:37 schreef Seborik het volgende:
Ik ben erin geluisd om te zeggen dat ik ga.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:37 schreef Seborik het volgende:
Ik ben erin geluisd om te zeggen dat ik ga.
Natuurlijk is die erbij. Dat is weer gewoon dé Slayerdrummer, niet tijdelijk. Hij heeft zelfs, als het goed is, de drumpartijen voor de nieuwe cd al ingespeeld.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:58 schreef buachaille het volgende:
Maar als super DAVE erbij is (z'n achternaam ben ik ff kwijt, navaro of zo)!!! Lekker rosseuh!@!@#@#@!!!!!
Werken voor Slayer godverde..............quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:21 schreef renz0r het volgende:
Ik wil dolgraag, vindt allebei de bands zeer goed, maar ¤40,-......
Zoals het nu gaat zijn er de komende weken nog wel kaartjes, dus ik bekijk het nog een week en dan neem ik voor mijzelf een beslissing, zoveel geld heb ik helaas niet
als je beide bands goed vind, wat is dan 40¤ om ze alebei een VOLLEDIGE set te zien spelen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:21 schreef renz0r het volgende:
Ik wil dolgraag, vindt allebei de bands zeer goed, maar ¤40,-......
Zoals het nu gaat zijn er de komende weken nog wel kaartjes, dus ik bekijk het nog een week en dan neem ik voor mijzelf een beslissing, zoveel geld heb ik helaas niet
ich weiß, daarom bekijk ik het nog een weekje en is het ff geld sparen, tuurlijk heb ik wel geld, alleen ik bezuinig de boel ff, zodat ik genoeg heb voor een zeer chille vakantie. Ik kijk ff of een maat nog gaat, zo ja, ga ik ook, zo niet, dan is het ff doorzoeken naar iemand andersquote:Op donderdag 1 juli 2004 07:15 schreef philipnorth het volgende:
[..]
als je beide bands goed vind, wat is dan 40¤ om ze alebei een VOLLEDIGE set te zien spelen?
20¤ per band.
Krijg je er nog een voorprogramma bij ook
Same here... Ik snap echt al die mensen niet die klagen over t Ahoy... Tot nu altijd perfect!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:22 schreef Seborik het volgende:
Ahoy klinkt perfect wanneer ze er wat moeite voor doen. Ik heb nog nooit kutgeluid gehad in de Ahoy en ben er al regelmatig geweest.
Al meer dan een maand terug zelfs, als de rest een beetje opschiet hebben we aan het eind van deze zomer een nieuw Slayer album!quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Natuurlijk is die erbij. Dat is weer gewoon dé Slayerdrummer, niet tijdelijk. Hij heeft zelfs, als het goed is, de drumpartijen voor de nieuwe cd al ingespeeld.
Das een dure support act danquote:De derde band is (schijnt te zijn) Killswitch engaged
Het moest klaar zijn voor de tour met Fantomas in Europa. Dus het staat inderdaad al een tijdje klaar. Zondag wordt een dvd opgenomen, hoorde ik van Tokus en las ik hier nog eens.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:09 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Al meer dan een maand terug zelfs, als de rest een beetje opschiet hebben we aan het eind van deze zomer een nieuw Slayer album!
Tsja, de kaarten zijn dan ook belachelijk duur.quote:Das een dure support act danKillswitch Engage (zonder d) is een van de bekendste metalcore bands.
Had dus nog nooit van Killswitch Engaged gehoord, kom het in een Slipknot topic tegen..Ikke even luisteren: FIJNquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De derde band is (schijnt te zijn) Killswitch engaged. Dat vond ik vandaag in mijn mailbox.
het is dus Hatebreed geworden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:24 schreef Tokus het volgende:
Hatebreed of KSE wordt het voorprogramma, heb ik van het label begrepen.
Gezellig. Vertellen ze nog meer leuke nieuwtjes?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:35 schreef Tokus het volgende:
stemmen in m'n hoofd, ist nou goed?
Amsterdam Ajax Amsterdam Ajax Amsterdam Ajax Amsterdam Ajax Amsterdam Ajax Amsterdamquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:21 schreef Miss_Skeleton het volgende:
En ik ken een gezegde "3 x is scheepsrecht" en omdat ik uit een wereldhavenstad ROTTERDAM komt
Tuurlijk ben het met jullie eens dat het geluid in de ArenA k*t was, maja wat wil je ook in zo'n kl*te stad!
aaaaaah pleaassseeee wil je weggaaan???? Ajquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Amsterdam Ajax Amsterdam Ajax Amsterdam Ajax Amsterdam Ajax Amsterdam Ajax Amsterdam
maar ik vind je nog wel lief hoor
![]()
nee, de Ahoy is geen galmbak wou je zeggen?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:21 schreef Miss_Skeleton het volgende:
Tuurlijk ben het met jullie eens dat het geluid in de ArenA k*t was, maja wat wil je ook in zo'n kl*te stad!
Ik word ietwat moe van je. Het gaat hier, vaak, over muziek. Wat maakt het in godsnaam uit in welke stad het is? Melkweg en Paradiso zijn beiden leuke zalen. HMH is leuk. Ahoy is een klote galmbak.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:02 schreef Miss_Skeleton het volgende:
Maar Amsterdam blijft klote hoor
Voor wie?quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:28 schreef Monidique het volgende:
Ik weet een leuk verjaardagscadeau,.
Juist.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:30 schreef Monidique het volgende:
[..].
DIG, "...effe checkuh..."quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Juist.
Je bent niet op msn. Maar da's off-topic.
het zou leuk zijn als je een link plaatst naar iets waar je niet hoeft in te loggenquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:26 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Bij mijn weten gaat Killswitch Engage mee op de Resistance tour in November
http://www.asice.net/boar(...)&keywords=resistance
oh sorry man, i wasn't thinking..quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
het zou leuk zijn als je een link plaatst naar iets waar je niet hoeft in te loggen
maar goed, Killswitch Engage gaat met Slayer mee op de Jagermeister Tour in de VS, eind dit jaar.
Resistance Tour 2004 (Hardcore + Metalcore)quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:41 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
oh sorry man, i wasn't thinking..
In de eerste post wordt dit vertelt, word echter geen bron vermeld :
SICK OF IT ALL
7 SECONDS
KILLSWITCH ENGAGE
THE BONES
RAMALLAH
UNEARTH
und evtl. noch WALLS OF JERICHO
start 4.Nov.04 in München
hmm vreemd, want die Jagermeister tour in de VS zou van eind oktober t/m december lopen, dus tegelijk. Op de site van de Jagermeister tour staat KSE daarvoor ook bevestigd.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:41 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
oh sorry man, i wasn't thinking..
In de eerste post wordt dit vertelt, word echter geen bron vermeld :
KILLSWITCH ENGAGE
start 4.Nov.04 in München
quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:44 schreef Seborik het volgende:
[..]
Resistance Tour 2004 (Hardcore + Metalcore)
Mastodon is in Nederland het voorprogramma (volgens de Mastodon site, waar eerst andere tourdata op stonden die ze hebben afgezegd voor deze tour).quote:Op donderdag 9 september 2004 18:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hatebreed !!!!!!! dit ga zoooo vet worden!!
ik hoorde dat Slayer niet eens als laatste speeld.....
mee eens. op Dynamo kon ik er niet echt warm of koud van worden, maar toen ik die nieuwe plaat in m'n handen kreeg en opzette werd ik weggeblazen door de gaafheid.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vond Mastodon op Dynamo niet zo goed. Daar was het geluid echter ook kut. Ik vind de cd's die ik ooit eens gedownload heb wel leuk.
ik ken alleen LB (quote:Op donderdag 16 september 2004 19:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
1) Hoe bedoel je? Ik zie weinig overeenkomst tussen Slipknot en LB.
mooi.quote:2) Slayer was in 2002 op Ozzfest erg goed. Op Graspop in dat jaar ook. Op Dynamo dit jaar, viel het me tegen.
3) Dat eerste.
Hehe, Slipknot heeft juist een hekel aan de zanger van Limp Bizkit (Fred Durst) dus dan zullen ze hun niet snel na gaan doen, denk ik.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:18 schreef DaveM het volgende:
ik ken alleen LB () en dacht dat Slipknot daar op leek. vandaar.
Nee. Slipknot is toch aanzienlijk harder. Ik denk ook niet dat je Slayerfans een plezier doet met LB, en vice versa.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:18 schreef DaveM het volgende:
[..]
ik ken alleen LB () en dacht dat Slipknot daar op leek. vandaar.
Uiteraard. Jammer was het wel.quote:Wat Dynamo betreft, dat ze 1 keer minder spelen kan iedere band overkomen.
He bah, Maiden.quote:Nu nog kijken of ik een bepaald persoon kan overhalen om mee te gaan (een maidenfan die slayer veeeeel te hard vindt....)
LB is toch ook stoer? En die zanger al helemaal!quote:Op donderdag 16 september 2004 20:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee. Slipknot is toch aanzienlijk harder. Ik denk ook niet dat je Slayerfans een plezier doet met LB, en vice versa.
quote:He bah, Maiden.
Misschien stellen ze het daarom uit.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:24 schreef metallicattim het volgende:
jah ik wil ook wel eens een datum weten, GHUS is weer veel te lang geleden, het word weer tijd voor een nieuw album tliefst dit jaar, want tot nu toe is er dit jaar nog geen slecht album uitgekomen van mn favo bands!
omdat het dus een slecht album is?quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:39 schreef Eveli het volgende:
[..]
Misschien stellen ze het daarom uit.
daar heb je een puntquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:45 schreef Tokus het volgende:
maar was dat ook in de originele line-up?
en met jaren 80 decor erbij?
Mick Thompson !!quote:Op zondag 19 september 2004 21:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[afbeelding]
das hem wat groter
Me 2. Kan echt niet wachten. Zit al af te tellen in m'n agenda.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:40 schreef renz0r het volgende:Ik heb er zin in!!!
Aan de ene kant snap ik wel wat je bedoelt dat het leuker is in een kleine zaal , maar met bands met het caliber als Slayer / Slipknot weet je gewoon dat er veel mensen op af komen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:37 schreef Kletz het volgende:
slayer in de ahoy met hatebreed en slipknot..... ik vind deze line up wel vet maar doe het niet in de ahoy waar het zoiezo toch al kut geluid is....
Zoiezo Metal bands als slayer moeten lekker op kleine podia spelen... Bands als maiden mogen van mij wel in de ahoy enzo..... Maar slayer en helemaal HATEBREED hoort niet in de ahoy..... ik kots er op.
12 oktober Hatebreed met HEAVEN SHALL BURN in de melkweg waar ze de boel niet met hekken afzetten en nog ouderwets kan stage diven.... das goed en leuk om mee te maken... en niet als vee in een hok gedrukt worden met hekken om je heen en dat je niet dicht bij een band kan komen zoals dat in de ahoy gebeurd....
Dat is nog maar tig keer gezegd in dit topic, maar men leest erg selectief.quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hatebreed speelt niet, Mastodon speelt.
Dat blijkt wel weer, ja.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat is nog maar tig keer gezegd in dit topic, maar men leest erg selectief.
de hekken zijn er voornamelijk voor dat je niet wordt platgedrukt tegen het podium, want dat is een meter of twee hoog. Sta je dan vooraan, dan zie je dus geen reet, en wordt je wel half doodgedrukt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:37 schreef Kletz het volgende:
en niet als vee in een hok gedrukt worden met hekken om je heen en dat je niet dicht bij een band kan komen zoals dat in de ahoy gebeurd....
duidelijk... ik ga niet heel et topic helemaal lezenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat is nog maar tig keer gezegd in dit topic, maar men leest erg selectief.
Ja daarom vermijd ik altijd zulk soort groot schalig concert gedoequote:de hekken zijn er voornamelijk voor dat je niet wordt platgedrukt tegen het podium, want dat is een meter of twee hoog. Sta je dan vooraan, dan zie je dus geen reet, en wordt je wel half doodgedrukt.
Dan ga toch niet naar de vreselijke kutband Kotslip kijken, en Slayer heb je al gezienquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:36 schreef Kletz het volgende:
Maar zoals strike anywhere al zei... er komt gewoon te veel publiek op ze af en dan moet je wel in de ahoy met hekken en daar kots ik gewoon op... vind het erg jammer....
ja idd... ze hebben opzich wel een paar koele nummers maar daar houd et dan ook snel mee op..... en slayer SEM HOE VET WAS DAT IN DUITSLAND!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:55 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Dan ga toch niet naar de vreselijke kutband Kotslip kijken, en Slayer heb je al gezien![]()
Mojo kreeg ook door dat er geruchten waren dat Hatebreed zou spelen. Erg snel zijn ze echter niet.quote:We snappen niet hóe het nieuws de wereld is ingekomen. Maar om meteen alle geruchten te ontzenuwen: Hatebreed speelt NIET in het voorprogramma van het aankomende concert van Slayer en Slipknot in Ahoy'. Maar fans hoeven niet te treuren, want deze vier gasten houden binnenkort wél huis in Amsterdam.
en soms ook niet al te snugger, want het is overduidelijk waarom dat gerucht er was.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mojo kreeg ook door dat er geruchten waren dat Hatebreed zou spelen. Erg snel zijn ze echter niet.
Metallica/slipknot/korn op 21 juni was toch ook niet uitverkocht? In ieder geval vlak voor het concert nog niet. Snap dat ook niet echt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:32 schreef renz0r het volgende:
Ik begrijp maar niet hoe het komt dat dit concert nog niet is uitverkocht
hmm vroeger wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:21 schreef Eveli het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar is het waar dat sommige leden van Slipknot het publiek in spugen? Zo nee, dan sta ik vooraan, zo ja, dan sta ik minder ver vooraan.
Oh dan, kan ik wel wat verder vooraan gaan staan, als dat lukt. Gaat iemand nog een fototoestel meesneaken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
hmm vroeger wel ja
nu alleen water![]()
![]()
de prijs van het kaartje misschien?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:10 schreef manny het volgende:
hoe kan het nou dat het niet uitverkocht is ?
Mee eens als het nieuwe beter zou zijn dan. Helaas bij Slayer ( naar mijn bescheiden mening ) niet het geval. Dan maar de klassiekers van stal halen en die hebben ze er voldoende.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:38 schreef Tokus het volgende:
ik zie anders liever een band die ook nieiuwe nummers speelt, ipv een nostalgie-act wordt en blijft teren op oud succes.
Jij hebt de nieuwe cd al gehoord?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:50 schreef manny het volgende:
[..]
Mee eens als het nieuwe beter zou zijn dan. Helaas bij Slayer ( naar mijn bescheiden mening ) niet het geval.
88 gulden "vroeger".quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:50 schreef manny het volgende:
Andere post mbt prijs van het kaartje wel volledig mee eens. Je kijkt er tegenwoordig al niet meer van op, maar het is natuurlijk schofterig duur.
"het nieuwe" van Slayer begint voor mij na Seasons In The Abyss ( Dus de Decade CD is mijn ultieme Slayer live-set )quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij hebt de nieuwe cd al gehoord?
In Nederland gaat het als volgt: eerst Mastodon, dan Slipknot en dan Slayer. In sommige landen komt Slipknot als laatste en daarvoor Slayer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:26 schreef Fegisje het volgende:
Ik hoorde dat slayer voor slipknot opent.. dat zal toch niet?
Enne.... ik had liever hatebreed gezien..
Dat is ook nog maar 821.375 keer gezegd: het concert begint om 19.00 uur.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:53 schreef Tokus het volgende:
ach, dat was nog maar een keer of 591 gemeld in het topic...
hoe laat begint Mastodon eigenlijk?
Mwoehahahaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:13 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dat is ook nog maar 821.375 keer gezegd: het concert begint om 19.00 uur.
Spliffy?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Woooohoooooo VETTE SHIT morgen!!!!!!
...
Ik zie jullie daar wel!! Ik heb mn SPLIFFY trui aan! Dus als je me ziet drinken we een biertje (of2)
Ceeeeyalllll
Denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je in je eentje in de metro zit na afloopquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
hoelaat is het ongeveer afgelopen ?
heb namelijk weinig zin in de metro in me eentje erg laat
*nooit eerder met metro geweest*
Lol! M'n broer heet ook paul de weerd! Alleen heeft hij geen zonnet.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:30 schreef Tonton het volgende:
2 KAARTJES slayer / slipknot TE KOOP!
afhelen vanavond in amsterdam of morgen hele dag in almere
gewone prijs lijkt me redelijk = 90 Euro voor beide
Ik vertrek om half vier, zodat ik daar tussen 5 uur en half 6 ben.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
kga deze keer niet zo vroeg als bij arena denk ik
kheb niet zoveel haast eigenlijk
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wel eens van spoilertags gehoord, Eveli?
Ok, ik heb em weggehaald. Zo goed?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Omdat niet iedereen de setlist van concerten graag al van te voren ziet. Mensen vinden het nog wel eens leuk als het een verrassing blijft enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De setlist dus tussen [ spoiler] en [ /spoiler] zetten (zonder spaties).Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
Ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:51 schreef PatrickM het volgende:
Was idd gaaf
Ik vond het optreden van Slipknot qua geluid 30000x beter dan in de Arena in juni, maar qua spelen vond ik ze bij lange na niet zo energiek als in de Arena. Ach, ga als ze in Londen een concert geven ws. met collega's er naartoe. Schijnt daar echt meesterlijk te zijn. En hopelijk wat minder pubersBegon me echt ff heel erg oud te voelen met dat jonge grut om me heen
waarvan enkele zelfs met pappa of mamma zijn gegaan![]()
En Slayer, ook al heb ik geen cd van ze en heb ik eigenlijk nooit geen muziek van hun gehoord (tot vanavond dan), ze waren echt meer dan meesterlijk
En Mastadon was een erg lekkere band, als ze wat meer variaties in de rifjes en loopjes zouden brengen, en wat energiekere solo's zou het absoluut tot een topband uit kunnen groeien
Vond ze heel erg goed iig
En nog een erg leuke jongedame ff op m'n rug / nek gehad. Helaas was ze te snel weg op een telefoonnummer te vragen
een normale conversatie was eigenlijk ook niet echt mogelijk met die volume tijdens Slayer
Prelude 3.0 (eerste nummer van Vol. 3: The Subliminal Verses)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:30 schreef philipnorth het volgende:
Iemand hier die weet welk nummer Slipknot gebruikte als intro voordat ze echt gingen spelen?
Was de intro. Toen ze weggingen hoorde je het laatste nummer van Vol. 3: The Subliminal Verses (nr. 14: Danger - Keep Away).quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:38 schreef Tokus het volgende:
was dat niet de intro of outro van de nieuwe cd?
Na Postmortem speelde ze raining bloodquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
tering vet ja
slayer wel wat eentonig en weinig praten tussendoor dat was wel jammer
gingen ze nou na angel of death en postmortion (zoiets) weg ?
alle lichten gingen uit en hij zei dag toen ben ik maar weg gegaan om de drukte voor te zijn
Idd, khad eik nog wel gehoopt op Black Magic na raining blood..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:48 schreef Metal_Mart het volgende:
Mijn ervaring.
Mastodon: Wel aardig, leuk om een biertje bij te drinken op de tribune achteraan.
Slipknot: Hierbij ging ik naar voren, beetje beuken bij Slipknot is vaak wel leuk. Maar wat een KUT set. Dat eerste nummer was al geen lekkere opener, om vervolgens geloof ik bijna het hele nieuwe album af te werken. Oke, t is een promotie tour voor het nieuwe album, maar IETS meer oude nummers was toch wel leuk geweest, daar kom je immers voor naar een concert (ik dan tenminste). In 2002 heb ik ze in de HMH gezien en dat vond ik toch een stuk leuker. Dit jaar heb ik ze ook bij Metallica gezien maar toen hoorde ik alleen maar het geluid van een afterburner, wat de muziek van Slipknot voor moest stellen. Maar de sfeer zat er maar matigjes in, t ging niet echt los.
Slayer: Zo dichtbij heb ik nog nooit gestaan bij Slayer, ik stond denk ik 5 meter van het podium af. Dit kon omdat er eindelijk eens een keer niet zo'n stom KLOTE hek was geplaatst waar je polsbandjes voor nodig hebt. Meestal is dat voorste vak bevolkt door een stel kindertjes en wijven die a la een concert van Britney Spears de avond ervoor al voor de deur gaan liggen.
Na War Ensemble hield ik t echter voor gezien op dat plaatsje, ik was toch al weer redelijk kapot (vooraan staan is bijna topsport) Dus ik ben toen wat meer naar achter gegaan om uiteindelijk op de tribune relaxed met een biertje het concert af te kijken. Het was voor mij nu de 7e keer Slayer en ze leverden weer een strakke set af. Maar enig minpunt: vonden jullie het ook niet erg KORT?
1 uur en 10 minuten, het vloog gewoon voorbij. Ik had nog wel wat meer nummer willen horen. (captor of sin, dittohead, evil has no boundaries, the antichrist, jesus saves, altar of sacrifice, black magic waar waren jullie?
) Wat dat betreft krijg je bij Metallica meer waar voor je geld, die spelen gewoon dik 2 uur. Maar goed, ik heb me wel weer vermaakt. Het geluid was erg goed.
dat krijg je met een co-headline tour, als ze op tijd klaar moeten zijn. Beide bands spelen dan korter dan normaal.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:48 schreef Metal_Mart het volgende:
Maar enig minpunt: vonden jullie het ook niet erg KORT?1 uur en 10 minuten, het vloog gewoon voorbij.
Op graspop (ergens aan de ingang) vond ik ze beter klinken..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:42 schreef Rex_Hunt het volgende:
Slipknot was echt geweldig gisteren
sowieso eerst blister exists en daarna (sic) was t.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:46 schreef Eveli het volgende:
Oh ja, [515] deden ze ook. Maar volgens mij deden ze IOWA toch niet?
Volgens mij zijn het allemaal dezelfde maskers (niet als die ze gewoon ophebben maar dat ze alle 9 (of 8 gisteren) hetzelfde masker op hebben)). Wel cool dat ze dat doen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
hadden wel maskers op
als je de clip heb gezien doen ze maskers van hun eigen gezichten op
doen ze ook live
lol!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:34 schreef Eveli het volgende:
Tering, ik heb me toch een nekpijn.En die suis in m'n oren is ook niet fijn, maar 't was het waard.
Of je houd je kankersmoel over slipknot als je er nieteens geweest benquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:03 schreef StrikeAnywhere het volgende:
hoorde wel dat slipkut bar slecht was, en mastodon en slayer heersten.
Slipknot was niet goed. Alles wat ze live speelde (riffs, melodien stem enz) klopte, alleen ze speelde het niet op het goede moment. Het ging rommelig, dan was de gitaar te vroeg, dan was de drummer te snel enzquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Of je houd je kankersmoel over slipknot als je er nieteens geweest ben![]()
Corey had wel een masker op, die bedekte alleen de bovenkant van z'n gezicht. De rest had volgens mij geen masker op, en waren alleen geschminkt, alhoewel er eentje (ik weet niet wie) wel een plastic soort masker op had. De gitaristen hadden iig zeker geen maskers op...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
hadden wel maskers op
als je de clip heb gezien doen ze maskers van hun eigen gezichten op
doen ze ook live
Schrap Prelude 3.0 ook maar van de set list. Werd nl. ook niet live gespeeldquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:19 schreef Eveli het volgende:
Setlist Slipknot
Prelude 3.0
The Blister Exists
(sic)
Disasterpiece
Three Nil
Vermillion
IOWA
The Heretic Anthem
Duality
[515]
People = Shit
Spit it Out
Wait and Bleed
Surfacing
Terwijl Slipknot van het podium af ging, speelden de speakers nog Danger - Keep Away van Slipknot, alleen dit werd dus niet live gespeeld door de band.
kijk foto's is eerst voordat je wat zegt...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Corey had wel een masker op, die bedekte alleen de bovenkant van z'n gezicht. De rest had volgens mij geen masker op, en waren alleen geschminkt, alhoewel er eentje (ik weet niet wie) wel een plastic soort masker op had. De gitaristen hadden iig zeker geen maskers op...
Was erg cool
Was idd teringhardquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:34 schreef Eveli het volgende:
Tering, ik heb me toch een nekpijn.En die suis in m'n oren is ook niet fijn, maar 't was het waard.
Ik zie precies wat ik gister met m'n eigen ogen gezien heb... Corey met een masker op die z'n halve gezicht bedenkt, en twee geschminkte gitaristen...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
kijk foto's is eerst voordat je wat zegt...
Foto 1 ben ik met je eens, dat is ook degene (stond vanaf het publiek gezien) aan de rechterkant. Dat is degene van wie ik net had geschreven dat het leek of ie idd een plastic masker op had.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
zucht tuurlijk jongen..
dat gaat er ook weer binnen 2 seconde af..
http://www.vrijwazig.org/(...)0041022/PICT0054.jpg
http://www.vrijwazig.org/(...)0041022/PICT0056.jpg
kijk naar de ogen
quote:staat op elke site dat het maskers zijn
Kan mij niet schelen wie wat vond. Ik vond Slipknot de beste van de 3 en het gaafst, maar dat komt omdat ik superfan van ze ben. Echt een geweldige show gaven ze. Het enige foute wat me opviel was dat Corey 2 keer hetzelfde zinnetje zong, wat dus niet hoorde. Maar liever dat, dan een niet-enthousiaste (vond ik) band (Slayer).quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:08 schreef renz0r het volgende:
[..]
Slipknot was niet goed. Alles wat ze live speelde (riffs, melodien stem enz) klopte, alleen ze speelde het niet op het goede moment. Het ging rommelig, dan was de gitaar te vroeg, dan was de drummer te snel enz
Zonde!
Kortom, lekker boeiend, of het nou maskers zijn of niet... who gives a fuckquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
niks owned dus..
Hij had het over je leeftijd.. :')quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:50 schreef Eveli het volgende:
Dank je Tokus, enn MRspliffy: ik ben 1m90.
Waarom denk je dan dat dequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:03 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hij had het over je leeftijd.. :')
Ben t helemaal met je eens!!!! Alleen was t eerste nr niet God Hates us All?????quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:42 schreef renz0r het volgende:
Slayer
De band die als een huis staat. De band die al sinds jaren 80 meegaat. De band die je de grondlegger van de Trash/Speedmetal mag noemen. We praten hier over Slayer. Deze band bestaat uit mensen van rond de 40 en ze gaan nog mee als mensen van in de 20. Na het eerdere (licht tegenvallende) optreden op Dinamo, konden ze hier revange nemen.
Dat deden ze...en hoe! Alles was zo goed en gelikt. De muziek die ze maakte en de zang klonk zuiver en perfect. De bass en het geluid klonk als een juweel. Zo hoort een live band te zijn! Zet de nummers via cd op en vergelijk die met wat Slayer live deed. Verschil? nee, alleen dat het live werd gespeeld.
Slayer heeft laten zien hoe een echte liveband moet spelen. Dit was om kippenvel van te krijgen. Ik heb onwijs van hun stuk genoten. Dit was heerlijk raggen!
Slayer krijgt van mij een 9+
In totaal duurde deze happening 3 uur en 3 kwartier. Dit was zeker waar voor je geld. Hopelijk komt deze formatie nog een keer terug!
en daar gaat het allemaal omquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:03 schreef Eveli het volgende:
Jammer dat ik Mastodon gemist heb.
@ renz0r
Weet je wat raar is, zoals ik al eerder zei heb ik helemaal geen foutjes gemerkt bij Slipknot op dat ene dat Corey twee keer hetzelfde zinnetje zong, na. Naja boeie, ik vond het iig cool, zeker 't geld waard. Het was een topavond.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:13 schreef renz0r het volgende:
[..]
en daar gaat het allemaal om
bij mij allebei als ik ga slapen :pquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:31 schreef Rex_Hunt het volgende:
alleen m'n linker oor zit nog steeds dicht
Anderen wel.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:32 schreef Mr. Orange het volgende:
Geen meer plaatjes van Slayer?
Kheb niet met de slipkont plaatjes namelijk
Zitten idd goeie bij.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
kwil meer foto's
hier staan ook goeie foto's : www.black-goat.com
Het heet echt Disciple hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 10:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
....Alleen was t eerste nr niet God Hates us All?????
Ik zag em na afloop van 't concert.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:29 schreef Fegisje het volgende:
Hadden jullie trouwens die reus van 2,5meter in de pit zien staan? Geweldig !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |