Cool. Hou ons op de hoogte wanneer het precies komt, ok?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:54 schreef paultjuhhh het volgende:
ik zeg alvast ik ben een n00b qua slipknot !
ik heb er gefilmd voor de box, we hadden interview met die gozer met die lange neus, en eeh eentje met wit masker. we hebben ook de meet en greet gefilmd met wat fans, backstage.
vond het geluid wel heel hard ben maar een btje achteraan gaan staan. wel grappig om die gozers een x te zien optreden
binnenkort komt het bij lekker belangrijk op the box dus.
www.lekker-belangrijk.tv
Schaam je diepquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:09 schreef Hells_Angel het volgende:
Ik vond Mastodon maar langdradig en saai en die stem was nou ook niet echt goed/mooi ofzo....
Slipknot, daar kwam ik voor, was behoorlijk goed afgezien dat toch weer de instrumenten iets te hard waren in vergelijking met zijn stemgeluid...
Maarja dat vind ik best vaak!
Ik vond ze een stuk beter dan in de Arena eerder dit jaar. (wat logisch is)
Maar ik heb ze 2 jaar geleden in de Heineken Music Hall gezien en dat is nog steeds de beste keer Slipknot voor mij
Ik vind Slayer maar een eentonige kutband en dat hebben ze in de Ahoy weer bewezen.
Ik kan het wel aanhoren maar de gitaartonen en de stem zijn ongeveer bij alle nummers hetzelfde, in mijn gehoor iig.
Ieder z'n mening. Ik vond Slayer ook niet zo geweldig, maar ik was een beetje misselijk en stond niet zo vooraan (bij Slipknot wel en die waren perfect vond ik)). Misschien lag het er dus wel aan waar je stond?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:27 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Schaam je diep
Zeg jij dat, of staat dat in de Volkskrant?quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:48 schreef Posdnous het volgende:
Leuke recensie ook in de Volkskrant.
Mastodon en Slipknot probeerden van alles, maar echt aanslaan wilde het maar niet echt en Slayer overtrof die bands meteen op alle fronten. De oudjes zijn nog lang niet bijgehaald door de jonkies
Ik zei dat, maar zo stond het ongeveer in de Volkskrant (behalve de Lombardo-adoratiequote:Op zondag 24 oktober 2004 13:55 schreef Eveli het volgende:
[..]
Zeg jij dat, of staat dat in de Volkskrant?
Objectief bekeken was Slipknot gewoon de slechtste van de avond. Dat is moelijk voor te stellen als je zo fan bent als jij, maar het was gewoon zo. Het slechte geluid dat zij produceren heeft denk ik gewoon te maken met het feit dat er te veel instrumenten in de muziek betrokken worden, want het is overal en iedere keer weer het geval. Die percussie rommel klinkt als een soort diesel motor door de muziek heen, en er staan soms 3 man te bleren waardoor je weinig meer van elkaar kunt onderscheiden. Op cd is dit zelfs al merkbaar op de eerste 2 albums, waar t soms ook een brij van allerlei geluiden betreft. Neemt niet weg dat ik ze wel leuk vind hoor, maar ik heb t nu wel gezien met Slipknot. Ze hebben gewoon niet de allure van een jarenlange top act als Slayer. Ik zie Slipknot over 15 jaar geen Ahoy meer vullen. Ook was de setlist keuze gewoon niet goed naar mijn mening en tja, dat ze het publiek meer proberen op te zwepen, dat hoort gewoon bij hun show. Dus, objectief gezien, waren ze verre van perfect.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:23 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ieder z'n mening. Ik vond Slayer ook niet zo geweldig, maar ik was een beetje misselijk en stond niet zo vooraan (bij Slipknot wel en die waren perfect vond ik)). Misschien lag het er dus wel aan waar je stond?
Inderdaad, d'r klopt geen hol van wat je zegt, metal_mart.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:42 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
^ sorry, bullshit![]()
Ja, en niks blind. Ik kon alles precies volgen. Elk rifje, elke zinnetje, alles wie wat deed, zeg maar, dus ik snap niet wat iedereen nou zeurt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:52 schreef Tokus het volgende:
Er klopt wel degelijk een hol van wat metal_mart zegt. het geluid bij Slipknot was verre van perfect, de percussie overheerste teveel.
Maar goed, Eveli, het is duidelijk dat jij een erg blinde fan bent die nagenoeg geen kritiek zal leveren. Was dit de 1e keer dat je ze zag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |