Kluivert mag idd per direct opzouten jahquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:55 schreef Mutant01 het volgende:
Elke neger/getinte uit het team gooien.
Ja dat was ik nog vergeten maar dat lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:54 schreef Kaalhei het volgende:
Ik denk dat Overmars zou spelen![]()
He hier zit best een Politieke tint aan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
===> ONZ
Precies, de negers mogen de schoenen, wc's en douches poetsen. Ieder zijn eigen ding. De musselmannen mogen niet eens mee, die zijn toch allemaal gay.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:55 schreef Mutant01 het volgende:
Elke neger/getinte uit het team gooien.
Opstaan en weglopen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hij zou in ieder geval keihard tegen analisten ingaan.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
He hier zit best een Politieke tint aan.
De Lpf wou de coach niet voor niets laten kiezen. Die hebben een lijntje met Hem.
En Humberto Tan mag mee als kledingadviseur.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:58 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Precies, de negers mogen de schoenen, wc's en douches poetsen. Ieder zijn eigen ding. De musselmannen mogen niet eens mee, die zijn toch allemaal gay.
En na een gewonnen wedstrijd zeggen 'Meneer Voller, kijk eens wat vrolijker'.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Opstaan en weglopen?
Aan de andere kant: De Abdellaoiu's, Oulida's, Sonkaya's en Bousatta's zijn dergelijke arrogante ongedisciplineerde zelfoverschattende eikel dat ze wel in het Nederlands 11-tal zouden passen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:58 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Precies, de negers mogen de schoenen, wc's en douches poetsen. Ieder zijn eigen ding. De musselmannen mogen niet eens mee, die zijn toch allemaal gay.
"Ik..? Een hekel een scheidsrechters?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En na een gewonnen wedstrijd zeggen 'Meneer Voller, kijk eens wat vrolijker'..
* du_ke zwaait vrolijk terugquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:07 schreef MeneerGiraffe het volgende:
*lacht TS uit
Moest hoe zou zijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een slechte titel trouwens. Hoi zou...![]()
Voor Pim?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:14 schreef Kang-He het volgende:
Fortuijn een dergelijke El Salvador noemen: heiligschennis!.
Maar er is voor beide nog een lijntje.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:16 schreef Tiemie het volgende:
Pim is dood, net als het Nederlands elftal. prima keuze dus
En broekjes met open kruisjes...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:18 schreef Dante_A het volgende:
Ik denk dat hij zou pleiten voor het invoeren van een aantal keiharde regels in het voetbal.
- Alleen de keeper mag de bal met de handen aanraken
- Als partij A de bal uit het veld schiet mag partij B de bal ingooien
- Een overtreding binnen het strafschopgebied moet leiden tot een strafschop
- Ieder elftal mag maximaal elf spelers tegelijk in het veld hebben
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:32 schreef Abbadon het volgende:
ipv het volkslied, Gerard Joling met 'At your service' aan het begin van de wedstrijd
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:29 schreef DrWolffenstein het volgende:- topic
Geen trauma, was toe aan wat ontspanning na het zoveelste asielzoekerstopicquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:36 schreef Koos Voos het volgende:
grappig om te zien dat links nog lang niet over hun Pim trauma heen is .....![]()
(vooral de semi intellecto's hier)
en jij hapt.. dus de boodschap is overgekomen ... doeiquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geen trauma, was toe aan wat ontspanning na het zoveelste asielzoekerstopic.
en PIM.. waar is PIM..ik wil PIM ook opgesteld zien..PIM.. PIM moet ook meedoen PIM...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:39 schreef pberends het volgende:
Doel:
Sharon Dijksma (PvdA)
Verdediging:
Mat Herben (LPF)
Erica Terpstra (VVD)
Saskia Norman-De Uyl (PvdA)
Thom de Graaf (D66)
Middenveld:
AJ de Geus (CDA)
JP Balkenende (CDA)
Joop Wijn (CDA)
Voor:
Boris van der Ham (D66)
Wouter Bos (PvdA)
Joost Eerdmans (LPF)
Scheids:
Weisglas (VVD)
pim is coachquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:41 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
en PIM.. waar is PIM..ik wil PIM ook opgesteld zien..PIM.. PIM moet ook meedoen PIM...![]()
Sharon D. op doel leek me een beter optie. Pim zou de vele schoten niet overleven.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:41 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
en PIM.. waar is PIM..ik wil PIM ook opgesteld zien..PIM.. PIM moet ook meedoen PIM...![]()
Ik vraag me af of de goal niet potdichter zit met Terpstra in plaats van Dijksma. Hoewel Dijksma die ruimte ook goed op kan vullen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:39 schreef pberends het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Sharon D. op doel leek me een beter optie. Pim zou de vele schoten niet overleven.
prima keuze dat varken ...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Sharon D. op doel leek me een beter optie. Pim zou de vele schoten niet overleven.
zijn assistent riep nog "Kompt dat Schooottt!!!", maar helaas het was te laat... hij ging achter hem aan en kon hem nog net in de kladden grijpen, zodat hij zijn rode kaart kon ontvangen. na beraad van de tuchtcommissie van de KNVB is besloten als een individu te beschouwen en zijn clubje ongemoeid te laten. hijzelf heeft echter wel een schorsing gekregen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:22 schreef Ouagadougou het volgende:
Het wanhoopsschot kwam van links.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |