Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
quote:ff een tip die ik nog niet was tegengekomen:
als er iets mis gaat met je invite, zoals een mail die nooit aankomt, dan kun je gewoon de link die nog in je outbox staat naar iemand anders mailen. die link is dus je invite.
misschien iets voor de OP, aangezien er redelijk wat mails niet aan blijken te komen?
Door een gebruiker die enkel gemeld heeft dat die nummer 1 tem 6 een invite gestuurd heft en geen namen meer geled heeft, weet ik nu niet meer naar wie hij/zij een invite verstuurd heeft. was op hetzelfde moment lijst aan het updatenquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:31 schreef nr.1theMan het volgende:
ik mag uitdelen!
Is de lijst up to date?
zou ik hem dan echt hebben verwijderd??quote:Jump - woensdag 23 juni 2004 @ 11:27
afkomstige is die dat je een invite stuurt. onderwerp ziet er zo uit:
Pietje, Thomas Puk has invited you to open a Google mail account
O, dan had ik 't verkeerd begrepen. Ik vond 't al zo raar dat je link zomaar aan iemand anders stuurdequote:Op woensdag 23 juni 2004 11:30 schreef Byte_Me het volgende:
@deedeetee: I_are_rudeboy had er al een via andere wegen. dus had ik zijn invite naar iemand anders gestuurd. hij is dus al voorzien.
@jump:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:33 schreef nr.1theMan het volgende:
dan pak ik nu 7 t/10
noem nou ff de namen, anders gaat het weer misquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:33 schreef nr.1theMan het volgende:
dan pak ik nu 7 t/10
er wordt zo dadelijk een invite verstuurd via andere wegen. je staat wel al bij de gelukkigenquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:35 schreef Twisted_TpaU het volgende:
jezus wat gaat het hard...
complimenten... jaja ook al in het ander topic gedaan
ben benieuwd.. nog ffies.. (11E)
tja toen ik het screef stond ik nr 11 en nu sta ik tussen de happy ppl...quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:36 schreef Jump het volgende:
[..]
er wordt zo dadelijk een invite verstuurd via andere wegen. je staat wel al bij de gelukkigen
ik ga je zodra 6 namen sturen op je yahoo mailquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
O, dan had ik 't verkeerd begrepen. Ik vond 't al zo raar dat je link zomaar aan iemand anders stuurde![]()
Rudeboy is geregeld ;quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:29 schreef Jump het volgende:
Deedeetee: ik zal je zes namen sturen.
heb jij die eerste ook naar I_are_Rudeboy gezonden? of kwam die van iemand anders ?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:38 schreef sweek het volgende:
Heb er twee te verdelen... welke namen moet ik nu nemen hierboven?
Net 6 invites verstuurd en er zijn er al 3 gebruikt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:38 schreef devzero het volgende:
Iedereen die invites uitdeelt moet zelf ook even in de gaten houden of deze aankomen/gebruikt worden. Zodat op vragen "ik sta al 3 delen bij de gelukkigen maar..." direct gereageerd kan worden door betreffende uitnodiger.
meest gestelde, en meest beantwoordde vraag in heel de reeks:quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:40 schreef Toh het volgende:
Hoe lang duurt het voor je invites uit kan delen???
dat verschilt, bij mij duurde het 2,5 dagen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:40 schreef Toh het volgende:
Vraag net nog gesteld in het vorige topic, maar dit werd net gesloten...
Als je eindelijk een Gmail acount hebt.
Hoe lang duurt het voor je invites uit kan delen???
Wist niet of die lijst nu up-to-date was... verzonden anyway.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:40 schreef Jump het volgende:
[..]
# Vinx
# Toryu
nummer 1 en 2 momenteel
je hebt mail. het is wel op je yahoo mail. kan het wel doorsturen naar gmailquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Rudeboy is geregeld ;
Als je een lijstje mailt ;
dee.deetee@gmail.com dat gaat wat vlugger als yahoo![]()
wtf? met wat voor resolutie werk jij man?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:43 schreef QuietGuy het volgende:
Misschien leuk om even een screendump te plaatsen van hoe dat google threading werkt...
Ik heb dan ook even een screendump gemaakt en geupload:
[afbeelding] (659 kB)
En henkalex heeft hem ontvangenquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:42 schreef Flying het volgende:
Henkalex en Sneez hebben een invite gekregen.
Sneez: Even ongewenste post inkijken met je hotmailrommel
bij mij geraakt de discussie dichtgeklapt juist op het schermquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:43 schreef QuietGuy het volgende:
Misschien leuk om even een screendump te plaatsen van hoe dat google threading werkt...
Ik heb dan ook even een screendump gemaakt en geupload:
[afbeelding] (659 kB)
geil hequote:Op woensdag 23 juni 2004 11:44 schreef erikkll het volgende:
wtf? met wat voor resolutie werk jij man?
wat bedoel jequote:Op woensdag 23 juni 2004 11:46 schreef Jump het volgende:
bij mij geraakt de discussie dichtgeklapt juist op het scherm
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:33 schreef gexxz het volgende:
[..]
zou ik hem dan echt hebben verwijderd??
Is er een mogelijkheid om die invite nog naar een ander mailadres te sturen??
meer208 AT nhl . nl ipv gexygo AT hotmail . com
Dit:quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:47 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
geil he
[..]
wat bedoel je
meld als ze van de lijst mogenquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:50 schreef Mighty het volgende:
de drie onder iscare krijgen er een van mij
jaquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:47 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
geil he
[..]
ook genoteerd. zal vanavond geregeld worden.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:47 schreef gexxz het volgende:
[..]
![]()
super! Hartstikke bedankt!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:52 schreef Jump het volgende:
[..]
ook genoteerd. zal vanavond geregeld worden.
ehhh.....quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:50 schreef Mighty het volgende:
de drie onder iscare krijgen er een van mij
edit: reflexion, yootje en rossdale zijn blij gemaakt
*meldt dus hiero*
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef Tarak het volgende:
[..]
ehhh...........Vergeet je deze niet te verwerken......
![]()
done.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:53 schreef D.Rose het volgende:
Mij kun je ook van het lijstje afhalen
*een swap geregeld heeft
T kan even duren, bij mij duurde het ook wel 10 hele minutenquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:59 schreef Ralpy het volgende:
vreemd.. ik ben al van de lijst af en ik heb geen mailtje, ook niet in mijn ongewenste post.
Kan iemand mij bevestigen dat die mij toegevoegd heeft?
ik heb je naam en mailadres smaen met nog5 namen naar iemand gestuurd. deedeetee had 6 invites over. dus kan misschien nog even duren.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:59 schreef Ralpy het volgende:
vreemd.. ik ben al van de lijst af en ik heb geen mailtje, ook niet in mijn ongewenste post.
Kan iemand mij bevestigen dat die mij toegevoegd heeft?
je staat in hetzelfde mailtje als Ralpyquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:01 schreef rscp1 het volgende:
Ik zit ook nog te wachten, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik er dalijk een ontvang.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:06 schreef BladLuis het volgende:
ik kan 4 mensen blij maken met een invite...
Jump kun je mij 4 namen geven?
Done...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:09 schreef Jump het volgende:
[..]
# Ferdy
# M.e.g.a.t.r.o.n.
# VincentK
# HvS
voila
you're welcome. Veel plezier ermee!quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gelukt, ik heb een gmail-account!!!
Tnx Man_Made_God en natuurlijk QG, Slarioux en Jump.
Zodra ik invites krijg kom ik weer kijken en uitdelen
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:13 schreef QuietGuy het volgende:
Al 600 gelukkigen!
als die allemaal 2 invites zouden versturen zouden we in no time klaar zijn. maar helaas ook onder de gelukkigen zitten .....profiteursquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:13 schreef QuietGuy het volgende:
Al 600 gelukkigen!
stuur hem door naarquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:18 schreef stoopkind het volgende:
Ik heb 2 verschillende invites gekregen. Wie staat er nu bovenaan de lijst hier voor een invite?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:18 schreef teig het volgende:
heb dr 7 over, mag ik de namen???
Doe maar jaquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:19 schreef Jump het volgende:
[..]
stuur hem door naar
Johny58
[..]
# MrSubtle
# 2Mini
# Mastertje
# CowMike
# TrenTs
# DJ_Clean
# mabit
ik kan ze ook g-mailen als het makkelijker is
Is onderwegquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:19 schreef Jump het volgende:
[..]
stuur hem door naar
Johny58
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:21 schreef -Xerxes- het volgende:
Okay, ik heb 5 invites gekregen, wie staat er nu bovenaan op de lijst?
eerst mailtje sturen en lijst updatenquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:21 schreef teig het volgende:
[..]
Doe maar ja
Ennuh... het onweert hier al![]()
okay Jump, dan wacht ik even af en ga die 5 mensen een invite sturen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:23 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ga je zo 5 namen geven
[..]
eerst mailtje sturen en lijst updaten
Bij mij nog maar 2quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:24 schreef ZX9R het volgende:
5 van de 6 mensen hebben mijn invite al geaccepteerd.
npquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:23 schreef Sitethief het volgende:
Heel erg bedankt Jump
heb je terug bovenaan geplaatstquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:23 schreef Miss_mini het volgende:
HOI HOI, ff een belangerijke vraag
ik had me in deel 19 opgegeven voor Gmail, en ben dus volgens mij door de wachtlijst heen, maar zie net dat mijn hotmail adres dat ik had opgegeven verlopen is en ik dus geen email heb ontvangen,
zou je mij aub bovenaan kunnen plaatsen en als dat niet mogelijk is, achteraan.
dankje! x
de mail werkt nu wel weer trouwens : snoepjes17athotmaildotcom
niet iedereen kan gans de dag door zen mail controlernequote:Op woensdag 23 juni 2004 12:27 schreef botterfly het volgende:
[..]
Bij mij nog maar 2![]()
![]()
lady-bird en nlg worden al door -xercex- geinvite.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:28 schreef vinnie81 het volgende:
Ik heb 3 invites over en die ga ik even uitdelen...
#Lady-Bird
#nlg
Kan ik deze inviten???
Nog 1ntje dus.. MWP is de volgende moet alleen wel zijn/haar email hebben..
nee nee, die heb ik al gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:28 schreef vinnie81 het volgende:
#Lady-Bird
#nlg
Kan ik deze inviten???
voor de duidelijkheid:quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:26 schreef -Xerxes- het volgende:
# Lady-Bird
# nlg
# MWP
# Dipstaart
# Speedsound
Die mensen ga ik nu mailen
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:33 schreef keijz het volgende:
wie mag ik inviten? keb er 3 over...
ga zodadelijk namen gevenquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:32 schreef dujour het volgende:
jump welke 5 mag ik blij maken?
Eerder werdt er al gezegt dat ze het niet weten omdat google het random doet schijnbaar...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:33 schreef DJ_Clean het volgende:
hmmm hoelang duurt de gemiddelde tijd voor je zo'n invite heb eigenlijk
als ik zeg 3 dagen tot 2 weken zit ik er niet ver naastquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:33 schreef DJ_Clean het volgende:
hmmm hoelang duurt de gemiddelde tijd voor je zo'n invite heb eigenlijk
Wooh ik heb hemquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:42 schreef Flying het volgende:
Henkalex en Sneez hebben een invite gekregen.
Sneez: Even ongewenste post inkijken met je hotmailrommel
Zijn je invites nu de deur uit en naar wie?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:28 schreef vinnie81 het volgende:
#Lady-Bird
#nlg
Kan ik deze inviten???
Jump, volgens mij wacht Vinnie op jou.............quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:35 schreef vinnie81 het volgende:
Ok.. welke mag ik inviten dan ?? Heb er 3 weg te geven
dan moet je 'm binnen 5 seconden hebben...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:35 schreef DJ_Clean het volgende:
euhm ik bedoel als iemand me uitgenodigt heeft DUH!
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:47 schreef ThA_DeViL het volgende:
ligt het nou aan mij of is google vandaag extra veel invites aan het uitdelen.
Het in een keer heel erg snel.
dat is toch ook logish, hoe meer mensen een account hebben bij google hoe meer mensen invites krijgen... daar hoeft het tempo van invites uitdelen door google niet voor omhoog.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:47 schreef ThA_DeViL het volgende:
Of het komt doordat Fok-users die via Fok Gmail hebben gekregen, nu invites ontvangen die ze massaal via Fok aan het uitdelen zijn.....quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:47 schreef ThA_DeViL het volgende:
komt eraanquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:49 schreef coach4all het volgende:
stuur ook maar ff een lijstje met 6 personen die van coach4allgmail
com een invite mogen krijgen.
Ik heb mn gmail sinds vorige week donderdagochtend, en zojuist had ik pas voor de eerste keer invitesquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:52 schreef Psycho_Flip het volgende:
Ik wil invites kunnen uitdelen.. Ben al sinds zondag aan het wachten (en ja, ik weet dat het 5-6 dagen kan duren.. maar ze schieten maar eens op.)
Als iemand van google dit leest: schiet op dermee..
Die kan je zelf kiezenquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:56 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
maar uhm ik sta in de lijst als hmmm_lasagne wordt dat dan ook mijn user name bij gmail ?
of kan ik die zelf nog kiezen ? want in principe zou rmlinden oid wel zijn wat ik zou willen ..
your welcomequote:Op woensdag 23 juni 2004 12:38 schreef marchien het volgende:
Ik heb hemdank je david
![]()
Als ik mijn invites heb, kom ik terug
hmmz, heb nog niks ontvangen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:47 schreef LWaS het volgende:
BoomSmurf
Wanco
vogelspin
NJ
Geinvite
veldmuis was er toch al uit ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:00 schreef QuietGuy het volgende:
Hilarisch, archanox en veldmuis kunnen van de lijst. Hun zijn voorzien.
Ja die had ik net al uit de lijst gehaaldquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:01 schreef Jump het volgende:
[..]
veldmuis was er toch al uit ?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:00 schreef QuietGuy het volgende:
Hilarisch, archanox en veldmuis kunnen van de lijst. Hun zijn voorzien.
ik sta nu alweer bijna op plaats 100quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:02 schreef Quacker het volgende:
Het schiet inderdaad verrekte snel op, wel beterben er bijna nog ff wachten.
heb ze al van de lijst gehaald omdat je hun mailadres toch hebt, knip wel hun mail dan eventjes wegquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:59 schreef vinnie81 het volgende:
#Miss_Mini -knip-
#vrot-vrot -knip-
#RSX -knip-
zijn voor mij!!!!!!!!!!
Sterker nog, ze doseren zelf de users om de load te testenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:10 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
maar volgens mij is dit gewoon een gimmick van gmail om veel users te krijgen ...
nouja het boeit me verder niet .
Goh, ik 122quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:17 schreef Quacker het volgende:
Zit nu al over de helft van gisteren. No. 121
was aangepastquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:16 schreef exec het volgende:
Het schiet wel op zo![]()
Nog even een vraagje aan Jump, had je mijn e-mail adres veranderd in mijn xs4all mail? (nbrecht[at]xs4all[punt].nl)
jij staat al bij de gelukkigen, controleer je bulk mailquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:23 schreef LC het volgende:
Mag ik ook een invitation please ?
mijn email : -knip mail-
neequote:Op woensdag 23 juni 2004 13:23 schreef LC het volgende:
Mag ik ook een invitation please ?
mijn email : escflow@hotmail.com
Ben je mijn aanvraag vergeten?quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:22 schreef Jump het volgende:
[..]
was aangepasten de anderen zijn toegevoegd
je boent toegevoegd. had er even overgekekenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:25 schreef WaVe het volgende:
[..]
Ben je mijn aanvraag vergeten?
Als je 'm bewust niet hebt toegevoegd, dan graag een email met de redenen daarvoor...
/edit PS uiteraard ook nog hulde voor je bijwerk-werk. Lijkt me bijna een dagtaak als ik zie hoe hard het hier gaat...
verstuur hem anders naar nummer 1 momenteelquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:26 schreef DJKoster het volgende:
Hmm.. ik heb een dubbele invite (ajw vischer en Maarten van Leeuwen..)
Is 1 van de 2 invites al doorgestuurd naar iemand anders? (* Jump leest ff terug)
Waarom niet..? ik dacht dat iedereen op de lijst mag...quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:25 schreef jaspah het volgende:
[..]
nee
nee was foutje ik dacht dat hij maar 12 posts had dus dat ie zich hier voor had aangemeld maar toen keek ik naar zen aanmeld datum en dies van vorig jaarquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:28 schreef nr.1theMan het volgende:
[..]
Waarom niet..? ik dacht dat iedereen op de lijst mag...
Ik heb het sinds een dag of 5, 6....maar kan nog steeds niet invitenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:28 schreef Quacker het volgende:
nu is de Gmail storm gaan liggen, maar buiten stormt het nog genoeg, dus hopelijk laait de Gmail storm zo weer op dat iedereen op de lijst een account heeft binnen de kortste keren.
Ik heb 'm een dag langer en vanochtend mocht ik het voor het eerst...quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb het sinds een dag of 5, 6....maar kan nog steeds niet inviten![]()
jammer, ik had vandaag nog wel een acountje gewildquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:30 schreef dycell het volgende:
Ja het ging hard, maar volgens mij zijn de meeste invittes voor vanmiddag er weer doorheen
# -Confusion- dus... (?)quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:27 schreef Jump het volgende:
[..]
verstuur hem anders naar nummer 1 momenteel
Ja ja, ik zit nu al een kwartier lang te F5-en :pquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
# -Confusion- dus... (?)
Jippie nieuwe invite, gaat lekker snelquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:38 schreef deedeetee het volgende:
Nou ik weer nieuwe invites maar ik moet nog ff van de schok bekomen van die merkwaardige reactie op een van de laatste invite die ik net verstuurde.
Een typisch geval van * I don't know what hit me *
@ jump :
Jij hebt dat mailtje ņņk gelezen , wie wąs dat![]()
O, ja en ik heb weer 10 invites die worden aangeboden door iemand anders. Ik ga haar Andertje noemen dat is wat minder omslachtig.....![]()
rscp1 heeft z'n invite ook " geaccepted "
Lol, nu hopen dat ie snel binnen is, SUC6 ermee.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:39 schreef -Confusion- het volgende:
[..]
Ja ja, ik zit nu al een kwartier lang te F5-en :p
yupzquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
# -Confusion- dus... (?)
10 invites staan hierboven, ga ik zometeen mailenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:38 schreef deedeetee het volgende:
Nou ik weer nieuwe invites maar ik moet nog ff van de schok bekomen van die merkwaardige reactie op een van de laatste invite die ik net verstuurde.
@ jump :
O, ja en ik heb weer 10 invites die worden aangeboden door iemand anders. Ik ga haar Andertje noemen dat is wat minder omslachtig.....![]()
Het is wel een hotmail-adres he...quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:39 schreef -Confusion- het volgende:
[..]
Ja ja, ik zit nu al een kwartier lang te F5-en :p
Maar ik heb hem nog nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:41 schreef Jump het volgende:
[..]
yupz
dan ga ik
# ra_ra
# Frunnik
# RdW
# sleepflower
# iRob
# Wokker
# pinkelmans
# Spider_NL
# scytale
# Drifter__
even mailen naar deedeetee
You're gonna be next invitedquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:37 schreef Drifter__ het volgende:
Jah ik ook!
Stond gister op 160 ofzo. Nu 11 !!!![]()
![]()
![]()
Ik kan niet helemaal volgen wat hier gebeurd, maar waar het om gaat is dat ik inderdaad mijn invite heb ontvangen en dat het allemaal werktquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:38 schreef deedeetee het volgende:
@ jump :
Graag gedaan, nu ff wachten op 6 adresjes om de invites van een collega op te maken....quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:47 schreef rechtsheeftvoorrang het volgende:
Gerritsen
![]()
thnx gast, ik ken je niet, maar bedankt voor je invite
Hmzzz 'k mag hopen dat 't een vergissing was ik ben er lelijk van geschrokkenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:41 schreef Jump het volgende:
waarschijnlijk heeft gegs een fout gemaakt in zen mails en is deze bij iemand anders gekomen, of hij/zij heeft express een ander adres opgegeven
je zit in 1 van die 2 mailtjesquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:52 schreef iRob het volgende:
Vanmorgen stond ik nog op plaats 160 of in die buurt en nu kan ik mijn naam nergens meer vinden...
Where am I?
Ik heb zelf ook twee invites ontvangen en 1 doorgestuurd, kan dus bestquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:55 schreef robvdberg het volgende:
Ik heb 20 van de 25 topics gelezen over Gmail. Het valt me op dat sommige zich zorgen makjen dat ze mischien twee keer aan dezelfde een invite sturen. Maar Google zal dat toch wel bevbeiligd hebben. Zu zullen er toch wel voor gezorgd hebben dat er niet meer dan één invite per e-mail gestuurd kan worden???????????
Dat betekent dan dus dat je maar 1 keer een x aantal invites krijgt?quote:Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
je krijgt er meerdere keren. ik hebn u al 2 keer 6 invites had. waarvan er 11 naar fok zijn gegaanquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:57 schreef Eddos het volgende:
[..]
Dat betekent dan dus dat je maar 1 keer een x aantal invites krijgt?
Of kun je er meerdere krijgen?
ik heb nog nix ontvangenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:41 schreef Jump het volgende:
[..]
yupz
dan ga ik
# ra_ra
# Frunnik
# RdW
# sleepflower
# iRob
# Wokker
# pinkelmans
# Spider_NL
# scytale
# Drifter__
even mailen naar deedeetee
[..]
10 invites staan hierboven, ga ik zometeen mailen
waarschijnlijk heeft gegs een fout gemaakt in zen mails en is deze bij iemand anders gekomen, of hij/zij heeft express een ander adres opgegeven
hier. gewoon je mailadres neerpatsen en je komt achteraan de lijst erbijquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:02 schreef Versie1 het volgende:
Lees dit voor het eerst en zou graag in aanmerking willen komen voor een Gmailaccount. Waar moet ik me opgeven om in de wachtlijst te komen?
mag gekkekoe uit de lijst ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:02 schreef jalipton het volgende:
gekkekoe check je e-mail!
dat zijn dus:quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:04 schreef coach4all het volgende:
6 stuks namens collega invite gestuurd.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik heb 4 invites te vergeven: welke 4 moet ik inviten Jump?
Heeft u mijn e-mail veranderd??quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:06 schreef Jump het volgende:
[..]
dat zijn dus:
inasras
_joepie_
TeeWee
Harold
H3mm1k
Weppel
voor die dat het zich afvragen
Ik hou van je Marieke!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:39 schreef teig het volgende:
# MrSubtle
# 2Mini
# Mastertje
# CowMike
# TrenTs
# DJ_Clean
# mabit
de bovenste drie met mijn teig gmail gedaan, de onderste vier met mijn andere.( alsdie zich afvragen van wie de invite afkomt!!)Van mij dus!!!
kan je hem nog even zeggen, vnd hem niet direct terug. en zie dat je nog met hotmail in de db staatquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:07 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
Heeft u mijn e-mail veranderd??
-knip-quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:09 schreef Jump het volgende:
[..]
kan je hem nog even zeggen, vnd hem niet direct terug. en zie dat je nog met hotmail in de db staat
zonnet, of niet?quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:10 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
devil [at] zonet [dot] com
Invite verstuurd naar:quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:07 schreef Jump het volgende:
[..]
# KingB
# GekkeKoe
# Thafreeze*
# REFUSED
# Pharrell
gekkekoe niet, tussengezet om te zien dat je 2 mag overslagen. hierboven zou ergens invite verstuurd zijn, wacht op bevestiging
nee, het is een eigen url het is zonet.comquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:11 schreef MacManus het volgende:
[..]
zonnet, of niet?
nee, ga eens naar die domein, zone-Tquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:11 schreef MacManus het volgende:
[..]
zonnet, of niet?
bedanktquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:13 schreef Jump het volgende:
[..]
nee, ga eens naar die domein, zone-T
lijst wordt geupdate
hehe, cool...quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:12 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
nee, het is een eigen url het is zonet.com
met 1 "n" dus
Ok das vlotquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:13 schreef Jump het volgende:
edit:@Versie1: vandaag al plaats of 100 opgeschoven ongeveer, kan meer zijn ook
de lijstjes vind je in de OPquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:15 schreef Versie1 het volgende:
[..]
Ok das vlot, maar van de hoeveel ongeveer?
[offtopic]quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:14 schreef MacManus het volgende:
[..]
hehe, cool...
Zone-T...
Kan men ook nog Zojuis-T aanvragen
medelijden met men buur, zit met zen lief in gent in de stortende regen. ahja, ze kunnen elkaar wel warm houdenquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:23 schreef dycell het volgende:
Het regent... iedereen zit binnen
stuur maar naarquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:23 schreef woeeiiii het volgende:
is de lijst helemaal up 2 date? heb er 3
ga je de anderen uitdelen op fok ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:24 schreef wonko het volgende:
Ros mij maar van die llijst af...ik heb nu iets van 5 of 6 invites van swap nog wat...dus ik heb het niet echt meer nodig...
Graag gedaan hoor sleepflower !quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:16 schreef sleepflower het volgende:
Ik heb mijn invite binnen, bedankt mensen!
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:26 schreef maarten.toomcafe het volgende:
Ik heb er 6zou iemand even kunnen zeggen welke ik kan gaan inviten. De vorige keer had ik er nl 1 geinvite die precies op hetzelfde moment van iemand anders een invite kreeg .
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:28 schreef Jump het volgende:
[..]
# aemkei
# SuperUli
# Jaystified
# roxxe
# MadMarine
# Shibber
kan je veilig een uitnodigin sturen. meld wel even als je ze een invite gestuurd hebt
ik ben beetje half afwezig voor de moment
Donequote:Op woensdag 23 juni 2004 14:25 schreef Jump het volgende:
stuur maar naar
[b]
# GekkeKoe
# Friebo
# Cazman
je kan al met gmail op messenger werken. aleen moet je hier: www.passport.net even aanmeldenquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:29 schreef keijz het volgende:
zal google ook met een messenger service zoals msn of icq komen?
Ik heb er nog twee...gooi maar op die namen...ze moeten wel een kaartje sturen...heb ik ook gedaan...quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:25 schreef Jump het volgende:
ga je de anderen uitdelen op fok ?
keijz bedoeld een messenger van google zelf denk ikquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:31 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
je kan al met gmail op messenger werken. aleen moet je hier: www.passport.net even aanmelden
er zou een gessenger moeten komenquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:31 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
je kan al met gmail op messenger werken. aleen moet je hier: www.passport.net even aanmelden
als ze een kaartje moeten sturen als ze nu op de bovenste 10 staan denk niet dat er een kaartje gaat vertrekken danquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:32 schreef wonko het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee...gooi maar op die namen...ze moeten wel een kaartje sturen...heb ik ook gedaan...
Dan maar zonder...zonde om ze niet te gebruiken...quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:33 schreef Jump het volgende:
[..]
als ze een kaartje moeten sturen als ze nu op de bovenste 10 staan denk niet dat er een kaartje gaat vertrekken dan
ja dat weet ik natuurlijk wel, maar ik bedoel als concurrent...quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:31 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
ja de luist staat bijna op 100wachtendequote:Op woensdag 23 juni 2004 14:33 schreef DySGeNiC het volgende:
Lijst is erg klein geworden in korte tijd
hij had van mij moeten komen . Komt er nog een keer aan!quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:31 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
heel fijn allemaal deze actie maar ik sta al bij de lijst der gelukkigen en ik heb niets in mijn mailbox kunnen vinden ( ik gebruik geen hotmail ) dus als iemand er nog 1tje over heeft en mij daarmee heel gelukkig mee wil maken omdat ik hier gewoon al weken in de wachtlijst sta: kabbie[@]dekeijzer[.] TK
das wel mooiquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:35 schreef mschol het volgende:heb net weer 6 invites gekregen dat is 2 dagen na de eerste 6
google is vreemd maar vind het niet erg..
Hebben allen een invitatie ontvangenquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:28 schreef Jump het volgende:
[..]
# aemkei
# SuperUli
# Jaystified
# roxxe
# MadMarine
# Shibber
riant _0_quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:35 schreef mschol het volgende:heb net weer 6 invites gekregen dat is 2 dagen na de eerste 6
niks op tegen tochquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:37 schreef ShaoliN het volgende:
Het gaat echt snel zeg.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:35 schreef mschol het volgende:heb net weer 6 invites gekregen dat is 2 dagen na de eerste 6
Al weken? Sinds afgelopen zaterdag is nog geen week!quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:31 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
heel fijn allemaal deze actie maar ik sta al bij de lijst der gelukkigen en ik heb niets in mijn mailbox kunnen vinden ( ik gebruik geen hotmail ) dus als iemand er nog 1tje over heeft en mij daarmee heel gelukkig mee wil maken omdat ik hier gewoon al weken in de wachtlijst sta: kabbie[@]dekeijzer[.] TK
je moet op netpasspoort.nl ofzo moet je z'n netpasspoort aanvragen.. kan trouwens ook via hotmail.comquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:39 schreef sleepflower het volgende:
Hoe werkte gmail nou met MSN? Moest je daar nog iets voor downloaden?
Hallo?? Iemand wat namen voor me....2 stuks als het kan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:34 schreef wonko het volgende:
[..]
Dan maar zonder...zonde om ze niet te gebruiken...
waarvoor?quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:40 schreef wonko het volgende:
[..]
Hallo?? Iemand wat namen voor me....2 stuks als het kan.
haha gaat de tijd zo langzaam danquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:40 schreef botterfly het volgende:
[..]
Al weken? Sinds afgelopen zaterdag is nog geen week!
www.passport.netquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:40 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
je moet op netpasspoort.nl ofzo moet je z'n netpasspoort aanvragen.. kan trouwens ook via hotmail.com
moet ik je vanboven toevoegen? zal straks eens kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:31 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
dat zijn de 2 volgende mensen die wachten :quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:40 schreef wonko het volgende:
[..]
Hallo?? Iemand wat namen voor me....2 stuks als het kan.
botterfly was zijn uitnodiging al aan het hersturenquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:42 schreef Jump het volgende:
moet ik je vanboven toevoegen? zal straks eens kijken
Ik had een fout in het e-mailadres gemaakt. Ik heb hem inmiddels weer verstuurd en hou wel in de gaten of er aangemeld wordtquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:42 schreef Jump het volgende:
[..]
moet ik je vanboven toevoegen? zal straks eens kijken
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:39 schreef Jump het volgende:
[..]
# DutchBlood
# MR_V
[/b]
staan te wachten op een invite
zijn de eerste 6 uit het lijstje
Ik vermoed eigenlijk dat het Google een zorg zal zijn hoeveel gebruikers er komen en dat dat hele invitation gebeuren 1 grote reclame stunt is. Moet je zien hoe druk iedereen er mee bezig isquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:35 schreef mschol het volgende:heb net weer 6 invites gekregen dat is 2 dagen na de eerste 6
Daar geven ze je een @passport.net account...hoe moet je gmail dan aan MSN koppelen? (sorry ben echte n00b in dit soort dingenquote:
Ja zou heel goed kunnen, en dat ze dan over een maandje iedereen kunnen laten registrerenquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:45 schreef Timpotent het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat het Google een zorg zal zijn hoeveel gebruikers er komen en dat dat hele invitation gebeuren 1 grote reclame stunt is. Moet je zien hoe druk iedereen er mee bezig isDit werkt veel beter dan gewoon mensen te laten registreren.
![]()
je moet even goed zoeken ik kan het ook heel vaak niet vinden, je moet de registreer pagina hebben waar je als eerst een mail adres moet invoerenquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:46 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Daar geven ze je een @passport.net account...hoe moet je gmail dan aan MSN koppelen? (sorry ben echte n00b in dit soort dingen)
Ja maar nu heb je nog een veel grotere kans dan je een mooi adres krijgtquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:47 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Ja zou heel goed kunnen, en dat ze dan over een maandje iedereen kunnen laten registreren![]()
nee hoor, je gebruikt gewoon je gmail account. ik heb gmail msn mensen in mn messenger staan. je moet gewoon dinges@gmail.com invulle bij de registratie...quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:46 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Daar geven ze je een @passport.net account...hoe moet je gmail dan aan MSN koppelen? (sorry ben echte n00b in dit soort dingen)
Ja daar heb je wel weer gelijk inquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:49 schreef Singa het volgende:
[..]
Ja maar nu heb je nog een veel grotere kans dan je een mooi adres krijgt
Waar kan je dat invullen dan...ik kan alleen een @passport.net daar registeren.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:50 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
nee hoor, je gebruikt gewoon je gmail account. ik heb gmail msn mensen in mn messenger staan. je moet gewoon dinges@gmail.com invulle bij de registratie...
en die drie anderen? heb ze nog niet verplaatst, maar dan weet ik als iemand anders ze een invite mag sturen , of als je er nog met bezig bentquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
# _superboer_
# caponi
# jeroen_h
krijgen van mij invites
probeer is bij: Hotmailquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:51 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Waar kan je dat invullen dan...ik kan alleen een @passport.net daar registeren.
u gaat naar www.passport.net, u klikke vanboven op 'sign in', dan klikke u op 'get new one'.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:51 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Waar kan je dat invullen dan...ik kan alleen een @passport.net daar registeren.
LOLquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:54 schreef Jump het volgende:
[..]
u gaat naar www.passport.net, u klikke vanboven op 'sign in', dan klikke u op 'get new one'.
daar vullu u eenderen welke gelijke emailadresse ine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |